Democraticher dan Wilders i.i.g...quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
lekker democratisch van je.
Who cares? Hij heeft zo veel ellende hoogstpersoonlijk veroorzaakt (en dan heb ik het nog niet eens over de oprichting & het in de regering stappen vh NSC)..quote:
Voor het nomen est omen topic is Ouwehand wel een mooie.quote:
Hij had er nooit in moeten stappen inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Who cares? Hij heeft zo veel ellende hoogstpersoonlijk veroorzaakt (en dan heb ik het nog niet een over de oprichting & het in de regering stappen vh NSC)..
Spijker-kop zie ik. Dus dank voor het complimentquote:
Zie net het hilarische Ouwenhand-momentje terug en kon het niet laten.quote:
Tamelijk bizar inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Is die flapdrol van NSC nu serieus verontwaardigd dat het kabinet niet heeft geleverd terwijl ie tot een paar weken terug zelf in dat kabinet zat?
Wij kijken gewoon live hoor..quote:Op woensdag 17 september 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie net het hilarische Ouwenhand-momentje terug en kon het niet laten.
Echt, te-nen-krom-mend.
Ja, ik nu ook. Moest werken vandaag.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij kijken gewoon live hoor..
Ik heb nog vakantiequote:Op woensdag 17 september 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik nu ook. Moest werken vandaag.
Ga maar alvast weer uit van een nieuw rechts kabinet. Dan kan het nooit meevallen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hebben ze het ook nog over onderwerpen gehad die er wel toe doen. Dag en nacht lullen over migratie terwijl iedereen het eens is, lijkt me vrij nutteloos.
NSC heeft het al met NSB geprobeerd.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef -XOR- het volgende:
Heeft NSC eigenlijk al aangegeven met wie ze wel en niet in het volgend kabinet willen?
Singapore, COTA en Mexico.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb niks bijzonders in oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |