Zonder zetels lijkt me niet dat dat veel uitmaakt. Beetje als je afvragen met wie Bij1 wil gaan regeren.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef -XOR- het volgende:
Heeft NSC eigenlijk al aangegeven met wie ze wel en niet in het volgend kabinet willen?
Ok, ok, óók autosport is belangrijk (voor mij/ons)quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Beginnen met persoonlijke verhalen..
Ik bespeur vooral persoonlijke afkeer andersquote:Op woensdag 17 september 2025 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, wat een slecht begin van Jetten, afgeven op andere partijen.
Radicaal, geld halen waar het zit.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik wil best mijn mening verkondigen. Ik heb het goed ja. We zullen als land moeten interen. Het gaat niet goed namelijk. Ben van mening dat de rijkeren moeten gaan betalen.
Nee hoor, ik wil horen wat hij met Nederland wil.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bespeur vooral persoonlijke afkerr anders
Ik hoor niks raarsquote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Code rood twee voor twaalf Jetten mekkert over doemdenkers...
Jiskefet
Waarom?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef -XOR- het volgende:
Robbie kan dit soort gebbetjes wel beter achterwege laten.
En zijn er ook partijen die dit vinden?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik wil best mijn mening verkondigen. Ik heb het goed ja. We zullen als land moeten interen. Het gaat niet goed namelijk. Ben van mening dat de rijkeren moeten gaan betalen.
Toch nog enig begrip van jou, wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
0 interruptiesquote:Op woensdag 17 september 2025 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft Wilders eigenlijk eigenlijk ook maar 1 keer geïnterrumpeerd of is na zijn inbreng blijven zitten? Totaal niet geïnteresseerd in het debat die vent.
Is er vanuit jouw gezin meer behoefte aan politieke focus op zorg, huisvesting en bestaanszekerheid? Of wil je wat meer entertainment?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
Ik hoorde Timmermans straks met droge ogen beweren dat hij verwachtte dat over enige tijd grappen over moslims maken geen enkel probleem meer zou zijn.
Ja dan ben je wel klaar. Sprookjeskabouter.
Iets humoristisch brengen is niet zijn sterkste punt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |