Zonder zetels lijkt me niet dat dat veel uitmaakt. Beetje als je afvragen met wie Bij1 wil gaan regeren.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef -XOR- het volgende:
Heeft NSC eigenlijk al aangegeven met wie ze wel en niet in het volgend kabinet willen?
Ok, ok, óók autosport is belangrijk (voor mij/ons)quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Beginnen met persoonlijke verhalen..
Ik bespeur vooral persoonlijke afkeer andersquote:Op woensdag 17 september 2025 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, wat een slecht begin van Jetten, afgeven op andere partijen.
Radicaal, geld halen waar het zit.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik wil best mijn mening verkondigen. Ik heb het goed ja. We zullen als land moeten interen. Het gaat niet goed namelijk. Ben van mening dat de rijkeren moeten gaan betalen.
Nee hoor, ik wil horen wat hij met Nederland wil.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bespeur vooral persoonlijke afkerr anders
Ik hoor niks raarsquote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Code rood twee voor twaalf Jetten mekkert over doemdenkers...
Jiskefet
Waarom?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:13 schreef -XOR- het volgende:
Robbie kan dit soort gebbetjes wel beter achterwege laten.
En zijn er ook partijen die dit vinden?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik wil best mijn mening verkondigen. Ik heb het goed ja. We zullen als land moeten interen. Het gaat niet goed namelijk. Ben van mening dat de rijkeren moeten gaan betalen.
Toch nog enig begrip van jou, wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
0 interruptiesquote:Op woensdag 17 september 2025 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft Wilders eigenlijk eigenlijk ook maar 1 keer geïnterrumpeerd of is na zijn inbreng blijven zitten? Totaal niet geïnteresseerd in het debat die vent.
Is er vanuit jouw gezin meer behoefte aan politieke focus op zorg, huisvesting en bestaanszekerheid? Of wil je wat meer entertainment?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
Ik hoorde Timmermans straks met droge ogen beweren dat hij verwachtte dat over enige tijd grappen over moslims maken geen enkel probleem meer zou zijn.
Ja dan ben je wel klaar. Sprookjeskabouter.
Iets humoristisch brengen is niet zijn sterkste punt.quote:
Alleen maar zenden, continu hetzelfde herhalen en verder op niemand reageren.quote:
Ja, en terecht.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:20 schreef Puzzie het volgende:
Ai ,medisch ethische kwesties en Bikker
Die is blij met het aantal zetels in de peilingen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft Wilders eigenlijk eigenlijk ook maar 1 keer geïnterrumpeerd of is na zijn inbreng blijven zitten? Totaal niet geïnteresseerd in het debat die vent.
Onzin. Zelfbeschikking.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Precies, pak 'm Bikker.
D66 = mens moet opleveren en is anders een kostenpost, maar dan verpakt in vloeipapier en een hoop blabla over autonomie.
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alleen maar zenden, continu hetzelfde herhalen en verder op niemand reageren.
Het komt me toch ergens bekend van voor.
Daar ga ik zeker vanuit. Ik vind het ook zonde dat PvdA/GL niet echt lijkt te willen breken met de huidige politieke koers. Ze vinden het blijkbaar belangrijker te kunnen aanschuiven in een overwegend rechtse coalitie.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ga maar alvast weer uit van een nieuw rechts kabinet. Dan kan het nooit meevallen.
Met name omdat ie wel een aantal keer direct is aangesproken. Die vent doet alles uit puur electorale overweging, nog meer dan tegenwoordig normaal is geworden daar. Toen ie zich nog moest 'invechten' daar was ie niet bij die microfoon weg te slaan, nu is ie zelfgenoegzaam en decadent geworden. Althans zo interpreteer ik dat.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Code rood twee voor twaalf Jetten mekkert over doemdenkers...
Jiskefet
Heeft groot gelijk. En niet Bikker.quote:
Doe ik, terwijl ik niet naar Argentinie en Spanje afreis.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Los van of Rob je pleased of niet.
Bewaar deze post even voor wanneer dit zootje landijs van enkele kilometers dik met de omtrek van het grootste Britse eiland in zee dondert met de rest erachteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |