Niemand vind haar belangrijk genoegquote:
Nogmaals, maar nóg wat krachtiger:quote:
Jetten is helemaal nog niet ah woord geweest behalve tijdens interruptiesquote:Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Absoluut genoten van de voordrachten van Timmermans en Jetten.
Als je wil weten waarom 'progressief links' nooit meer een meerderheid gaat krijgen, kijk hun bijdragen even terug.
Hulde.
Die interrupties waren al genieten.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jetten is helemaal nog niet ah woord geweest behalve tijdens interrupties
En Timmermans deed het prima
Ben je niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even meelezen. Benieuwd naar de mening van Etto.
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even meelezen. Benieuwd naar de mening van Etto.
Je plaat loopt vast.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Absoluut genoten van de voordrachten van Timmermans en Jetten.
Als je wil weten waarom 'progressief links' nooit meer een meerderheid gaat krijgen, kijk hun bijdragen even terug.
Hulde.
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.
Ik heb er vandaag al een paar meer toegevoegd aan de blocklijstquote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.
Doe ik voor je. Scheelt een hoop gebagger.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.
Thanks.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe ik voor je. Scheelt een hoop gebagger.
Zonde, hoor, dat blokkeert elke communicatie.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al een paar meer toegevoegd aan de blocklijst
Bedel, bedelquote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Bluesdude het volgende:
van der Plas geeft Hamas de schuld van de Israelische bruutheid in Gaza
![]()
Plank voor de kop. Plank achter de kop.
Dogmatisch, verstard Joden beschermen..... -->> holocausttrauma
Altijd een brevet van onvermogen gevonden. Blocken, bannen, blacklisten. Dan ben je gewoon een mislukte debater.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zonde, hoor, dat blokkeert elke communicatie.
Ik doe het niet. Maar bij sommigen is er écht niks mee verloren hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Altijd een brevet van onvermogen gevonden. Blocken, bannen, blacklisten. Dan ben je gewoon een mislukte debater.
Same , nog nooit gedaan , maar dan nog : dat moeten mensen lekker zelf weten.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Maar bij sommigen is er écht niks mee verloren hoor
Communicatie moet 2 kanten op. Bij sommige users werkt dat niet zo goed.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vooral bij users die blokkeren.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Communicatie moet 2 kanten op. Bij sommige users werkt dat niet zo goed.
Precies!quote:Op woensdag 17 september 2025 20:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same , nog nooit gedaan , maar dan nog : dat moeten mensen lekker zelf weten.
Gaza kaapt het miljoenennota debat.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
Gaza of asielzoekers, wat een afleidende onderwerpen zijn dit.
Nee, daar heeft zo kort voor de verkiezingen echt niemand zin in. Zelfs de SP niet denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de toekomst van de zorg met die enorme vergrijzing? Niemand hoor je daarover.
Yeah daar zou ik ook graag meer debat over willen zien. Maarja verkiezingstijd…quote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zijn de plannen voor de toekomst van de zorg met die enorme vergrijzing? Niemand hoor je daarover.
Moeilijk. Met een heel arsenaal aan partijen die wel graag met deze partij willen formeren. Yeṣilgöz zit al onder het balkon bij Eerdmans met haar gitaar. Of er nu wel of geen Geert bij aanschuift.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond Timmermans heel goed bij het benoemen en bepleiten van de democratische waarden.
Wilders mag sowieso ophoepelen met zijn eigen eenmanspartij en ik hoop dat er een wet komt die dit soort ondemocratische partijen verbied.
Individueel uitzetten.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe ziet dat individualistisch benaderen er uit dan?
Doeiquote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef Bocaj het volgende:
ik zet hem misschien maar af... Kunnen beter stoppen.
21:00 uur is mooi. (Wilders)
Wat let je? Genoeg goede doelen die mensen in Nederland helpen. ❤️quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ben bereid meer te betalen voor ons land.
Alle mogelijke instanties van de VN ja, plus een rare club waar iedereen lid van kan worden.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef DrMarten het volgende:
Alle mogelijke instanties spreken van genocide. Reactie BBB 'ja maar Hamas'
Jij ging iets zinnigers doen, weet je nog?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van Baarle met z'n Palestina-vlaggetje...
Mag ik even overgeven.
Bizar jaquote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef DrMarten het volgende:
Alle mogelijke instanties spreken van genocide. Reactie BBB 'ja maar Hamas'
Dat doe ik: aanwijzen van tenenkrommende selectiviteit en hypocrisie. Buitengewoon zinnig.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ging iets zinnigers doen, weet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |