Niemand vind haar belangrijk genoegquote:
Nogmaals, maar nóg wat krachtiger:quote:
Jetten is helemaal nog niet ah woord geweest behalve tijdens interruptiesquote:Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Absoluut genoten van de voordrachten van Timmermans en Jetten.
Als je wil weten waarom 'progressief links' nooit meer een meerderheid gaat krijgen, kijk hun bijdragen even terug.
Hulde.
Die interrupties waren al genieten.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jetten is helemaal nog niet ah woord geweest behalve tijdens interrupties
En Timmermans deed het prima
Ben je niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even meelezen. Benieuwd naar de mening van Etto.
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even meelezen. Benieuwd naar de mening van Etto.
Je plaat loopt vast.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Absoluut genoten van de voordrachten van Timmermans en Jetten.
Als je wil weten waarom 'progressief links' nooit meer een meerderheid gaat krijgen, kijk hun bijdragen even terug.
Hulde.
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.
Ik heb er vandaag al een paar meer toegevoegd aan de blocklijstquote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Staat al tijden op de block. Blijft voorlopig zo.
Doe ik voor je. Scheelt een hoop gebagger.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.
Thanks.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe ik voor je. Scheelt een hoop gebagger.
Zonde, hoor, dat blokkeert elke communicatie.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al een paar meer toegevoegd aan de blocklijst
Bedel, bedelquote:Op woensdag 17 september 2025 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand mij een abonnement geeft.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Bluesdude het volgende:
van der Plas geeft Hamas de schuld van de Israelische bruutheid in Gaza
![]()
Plank voor de kop. Plank achter de kop.
Dogmatisch, verstard Joden beschermen..... -->> holocausttrauma
Altijd een brevet van onvermogen gevonden. Blocken, bannen, blacklisten. Dan ben je gewoon een mislukte debater.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zonde, hoor, dat blokkeert elke communicatie.
Ik doe het niet. Maar bij sommigen is er écht niks mee verloren hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zonde, hoor, dat blokkeert elke communicatie.
Dat vind ik ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Altijd een brevet van onvermogen gevonden. Blocken, bannen, blacklisten. Dan ben je gewoon een mislukte debater.
Same , nog nooit gedaan , maar dan nog : dat moeten mensen lekker zelf weten.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Maar bij sommigen is er écht niks mee verloren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |