Nee ik snap het niet? Wat is er mis mee om statistiek te bedrijven op basis van mannen, vrouwen, bevolkingsgroepen, ziekteklassen. Kennis vergaren is verstandig en helpt de samenleving vooruit.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet? Wat denk je dat er mis is als we niet kijken naar het individu, maar louter oordelen en handelen op basis van statistiek? Laat je fantasie eens los!
Persoonlijke aanval?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lezen is lastig kennelijk
Verder: persoonlijke aanval getuigen nou niet van debaterskwaliteiten
jaquote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef SurpriseGirl het volgende:
Zijn alle asielzoekers van het moslimgeloof volgens jou?
Ons land zou veel veiliger zijn zonder dit soort tuig.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar dan blijft het punt toch staan dat het niet handig is nog geilere mannen massaal binnen te halen. Das gewoon gezond boerenverstand maar oke.
[ afbeelding ]
gaat wat fraais worden in Nederland over 10 jaarquote:
Zonder mensen is het ook een stuk veiliger. Dit zijn gewoon non-argumenten. Bovendien pleit ik juist voor individualistisch benaderen. Dus je voorbeeld is compleet irrelevant. Als je weet dat iemand een bedreiging vormt voor de veiligheid van anderen, moet je per definitie maatregelen nemen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zonder die asielzoeker zou het sws veiliger zijn. Was het betreffende misdrijf überhaupt niet gepleegd.
En hoezo interesseren wij, of het slachtoffer, zich voor de consequenties voor hem? Had ie zich maar gewoon moeten gedragen.
Groen links is een partij die leeft van groene dromen , gehoorzame wolven, beleefde moslims en paardenbloemenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
De grap van de spreidingswet is dat alle nadelen kloppen (het probleem verspreiden), terwijl de wet niet ver genoeg reikt om voordelen te bieden (betere integratie en kleinschaliger).
Zou Timmermans dat weten?
Hoe ziet dat individualistisch benaderen er uit dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder mensen is het ook een stuk veiliger. Dit zijn gewoon non-argumenten. Bovendien pleit ik juist voor individualistisch benaderen. Dus je voorbeeld is compleet irrelevant. Als je weet dat iemand een bedreiging vormt voor de veiligheid van anderen, moet je per definitie maatregelen nemen.
Omdat je met deze statistiek niet kan extrapoleren.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet? Wat is er mis mee om statistiek te bedrijven op basis van mannen, vrouwen, bevolkingsgroepen, ziekteklassen. Kennis vergaren is verstandig en helpt de samenleving vooruit.
Ik herhaal het nogmaals, het gaat mij niet om de cijfer, maar welke consequenties je daaraan verbindt richting individuen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet? Wat is er mis mee om statistiek te bedrijven op basis van mannen, vrouwen, bevolkingsgroepen, ziekteklassen. Kennis vergaren is verstandig en helpt de samenleving vooruit.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik herhaal het nogmaals, het gaat mij niet om de cijfer, maar welke consequenties je daaraan verbindt richting individuen.
Naast een kleinschalig AZC wonen is ook geen pretje hoor. We weten allemaal dat die 'kleine' locaties gecombineerd voor nog meer ellende in Nederland gaan zorgen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meerdere kleinere locaties! Manoman.
Ik neem aan dat statistiek bedreven wordt adh van de minimale benodigde steekproefgroottes en dergelijke.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je met deze statistiek niet kan extrapoleren.
Ok dat zou kunnen, als je daarnaast ook nog de mensen een uitzichtloze ellenlange procedure geeft dan wel, ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Naast een kleinschalig AZC wonen is ook geen pretje hoor. We weten allemaal dat die 'kleine' locaties gecombineerd voor nog meer ellende in Nederland gaan zorgen.
In Duitsland is ook zo'n spreidingswet voor 'kleine' locaties van kracht, daar gaat het ook al jaren fantastisch![]()
Onder Timmermans gaat Nederland een groot AZC met nog meer overlast worden.
Omdat het gedrag van 100 mensen met rode broeken niets zegt over het gedrag van de volgende individu met een rode broek.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat statistiek bedreven wordt adh van de minimale benodigde steekproefgroottes en dergelijke.
Waarom zou het niet te extrapoleren zijn?
De spreidingswet borgt nergens de garantie dat de locaties ook kleinschalig blijven en dat de integratie bevorderd wordt. De zoveelste leugen van PvdA/GL dus. Die kieperen alles liever over de schutting de provincie in.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je hebt m.i. niet goed geluisterd, Timmermans was voor de spreidingswet en kleinere locaties.
Dilan heeft dan ook geen enkele liberale vezel. Ze is een schande voor de VVD.quote:
Wat wil jij dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans ziet kinderen graag samen spelen op het schoolplein. (Jantje en Mohammed)
Op zich niets mis mee.
Maar de gedachtegang die Timmermans daarmee heeft en wat hij wil voor Nederland is minder...
Hele gevaarlijk man met zijn onomkeerbare toekomst gedachten.
Als je zo redeneert kun je nooit meer statistiek bedrijven.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat het gedrag van 100 mensen met rode broeken niets zegt over het gedrag van de volgende individu met een rode broek.
Gemiddelden ja. Dat exact het punt. Het zegt dus niets over een willekeurige inwoner van Blaricum.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kun je nooit meer statistiek bedrijven.
Met statistiek kun je juist meten aan de hand van de juiste steekproefgrootte hoe de gehele groep gemiddeld genomen is.
In Blaricum wonen gemiddeld genomen rijke mensen. Het betekent niet dat iedereen rijk is. Of in Blaricum hebben relatief véél mensen een sportauto. Niet iedereen in Blaricum.
Het is wel een zekerheid dat onder Timmermans de 'zorgelijke demografische ontwikkelingen' in een stroomversnelling zullen geraken ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans ziet kinderen graag samen spelen op het schoolplein. (Jantje en Mohammed)
Op zich niets mis mee.
Maar de gedachtegang die Timmermans daarmee heeft en wat hij wil voor Nederland is minder...
Hele gevaarlijk man met zijn onomkeerbare toekomstgedachten.
Dat klopt. Niet iedereen met 12 bier op rijdt gevaarlijk of slordig, maar veel mensen wel. Toch moeten individuen die ondanks dat ze 12 bier op kunnen en tot behoorlijk autorijden in staat zijn zich houden aan de wet die beperkingen oplegt ten aanzien van alcohol consumptie in het verkeer.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gemiddelden ja. Dat exact het punt. Het zegt dus niets over een willekeurige inwoner van Blaricum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |