Korter dan het lezen van een degelijk boek.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe lang duurt het voor doe abbo geactiveerd is als je die cadeau krijgt?
En jij bepaalt wel ff welke organisatie geloofwaardiger is? Nog afgezien vh feit dat er veel meer organisaties concluderen dat er wél sprake is van genocide dan niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alle mogelijke instanties van de VN ja, plus een rare club waar iedereen lid van kan worden.
Britse overheid met eigen gedegen onderzoek kwam tot de conclusie geen genocide.
Je hebt er geen gehad dusquote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
neem er zelf dan eenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nee, nee, nee.. Je ging elders heen. Fijne avond dus nogmaalsquote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doe ik: aanwijzen van tenenkrommende selectiviteit en hypocrisie. Buitengewoon zinnig.
1x per dag maar?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:46 schreef Bocaj het volgende:
Mensen moeten gewoon DAGELIJKS hun bek poetsen!
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Je ging elders heen. Fijne avond dus nogmaals
Ik hoorde geen vraag, maar ik wil graag even een persoonlijk feitje maken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Van der Plas is wat mij betreft volkomen ongeschikt.
Heel Nederland de ellende van ter Apel/Budel.quote:
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar dan moet ik Danny geld geven. Dat is tegen mijn principes.
Die UI moeten ze verbieden.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:46 schreef Bocaj het volgende:
Mensen moeten gewoon DAGELIJKS hun bek poetsen!
Jij ging weg, gewoon gaan dan ook. Doe ff betrouwbaar..quote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die UI moeten ze verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |