Ik heb niks bijzonders in oktober. Behalve de verjaardag van mijn liefquote:
Offtopic..quote:Op woensdag 17 september 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die interrupties waren al genieten.
Wat deed Timmermans precies prima?
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Offtopic..
Ik ben eigenlijk benieuwd of Timmermans z'n achternaam een beetje waarmaakt in de doe-het-zelf scene.
lekker democratisch van je.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond Timmermans heel goed bij het benoemen en bepleiten van de democratische waarden.
Wilders mag sowieso ophoepelen met zijn eigen eenmanspartij en ik hoop dat er een wet komt die dit soort ondemocratische partijen verbied.
Democraticher dan Wilders i.i.g...quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
lekker democratisch van je.
Who cares? Hij heeft zo veel ellende hoogstpersoonlijk veroorzaakt (en dan heb ik het nog niet eens over de oprichting & het in de regering stappen vh NSC)..quote:
Voor het nomen est omen topic is Ouwehand wel een mooie.quote:
Hij had er nooit in moeten stappen inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Who cares? Hij heeft zo veel ellende hoogstpersoonlijk veroorzaakt (en dan heb ik het nog niet een over de oprichting & het in de regering stappen vh NSC)..
Spijker-kop zie ik. Dus dank voor het complimentquote:
Zie net het hilarische Ouwenhand-momentje terug en kon het niet laten.quote:
Tamelijk bizar inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Is die flapdrol van NSC nu serieus verontwaardigd dat het kabinet niet heeft geleverd terwijl ie tot een paar weken terug zelf in dat kabinet zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |