Waarom zou je er überhaupt commentaar op hebbenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En het nare is, ze bestaan echt. En als je er commentaar op levert, ben je een racist/homofoob/antisemiet/nazi (doorhalen nvt is)
Meen je dat? Ik zie toch echt een hoop ellende daardoor veroorzaakt. Heel veel problemen. Woon vlakbij Budel.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe een volkomen realistisch verhaal.
Die onzin die de PVV, BBB, VVD etc uitkramen dat alle problemen in het land worden veroorzaakt door asielzoekers is juist ver verwijderd van de werkelijkheid.
Wilders moest hard door het stof laatst met zijn foute bron.quote:
Niet iedereen in het land woont vlakbij Budel. Dus misschien heb jij wel geen goed beeld van wat er speelt in het land.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie toch echt een hoop ellende daardoor veroorzaakt. Heel veel problemen. Woon vlakbij Budel.
Niet zo raar als het een best topic is in de samenleving...quote:Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
Meh, het gaat weer / nog steeds / zoals altijd over migranten.
Oh ja sorry, even vergeten dat we hier reserveBelgen zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet iedereen in het land woont vlakbij Budel. Dus misschien heb jij wel geen goed beeld van wat er speelt in het land.
Wat hebben Geertje en zijn trekpopje hun best gedaan die problemen op te lossen he.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie toch echt een hoop ellende daardoor veroorzaakt. Heel veel problemen. Woon vlakbij Budel.
lolquote:Op woensdag 17 september 2025 18:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat hebben Geertje en zijn trekpopje hun best gedaan die problemen op te lossen he.
Je was vooral vergeten dat er 18 miljoen Nederlanders niet in Budel wonen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja sorry, even vergeten dat we hier reserveBelgen zijn.
Ik heb nooit gezegd dat ik pro-Wilders ben, want dat ben ik absoluut niet. Zeg alleen dat Timmermans onzin uitkraamt en ver van de realiteit af staat.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat hebben Geertje en zijn trekpopje hun best gedaan die problemen op te lossen he.
Ik woon in een stad met een asielzoekerscentrum en merk er helemaal niets van, anders dan dat er vaak langs rijd en dan kinderen zie lachen en spelen. Volgens Geert Wilders moet ik iedere dag nare asielzoekers tegenkomen die vrouwen verkrachten, mijn huis leeg stelen en alle woningen innemen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan moet je voor de spreidingswet zijn. Dan worden de problemen op de locaties waar het nu veel te druk is verminderd of zelfs helemaal opgelost.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja jammer dat je dat niet kan onderbouwen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik pro-Wilders ben, want dat ben ik absoluut niet. Zeg alleen dat Timmermans onzin uitkraamt en ver van de realiteit af staat.
En tot nu toe hebben we geen voorstellen gehoord om de ellende daar op te lossen. Maar ja, kan je wel blijven afgeven op Timmermans maar aan andere kant helpen ze jou ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik doe nu een @DrMartenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu heb ik het geluid ff uitgezet. Caroline kan ik er ff niet bij hebben
En jij wil graag dat dat er 20 miljoen worden?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je was vooral vergeten dat er 18 miljoen Nederlanders niet in Budel wonen.
Spreidingswet. Maar die is uiteráárd niet vh huidige kabinet..quote:Op woensdag 17 september 2025 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En tot nu toe hebben we geen voorstellen gehoord om de ellende daar op te lossen. Maar ja, kan je wel blijven afgeven op Timmermans maar aan andere kant helpen ze jou ook niet.
Het enige wat ze kunnen roepen is water en brood, grenzen dicht, op het vliegtuig yadayadayada. Dat dat bij iedere rechter wordt afgeschoten zeggen ze er maar niet bij, want stel je voor dat je je stemvee duidelijk maakt dat dit allemaal niet kan. Nee liever gewoon een bak onzin verkopen, stemmen binnenharken, weer niks bereiken en dan weer de schuld bij links leggen die al tig jaar niet meer regeren.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En tot nu toe hebben we geen voorstellen gehoord om de ellende daar op te lossen. Maar ja, kan je wel blijven afgeven op Timmermans maar aan andere kant helpen ze jou ook niet.
Dat wordt lekker gepusht door rechtse partijen inderdaad. Terwijl allerlei gemeenten (waaronder VVD-gemeente) in startblokken staan om voor faciliteiten te zorgen. En vaak als de tijdelijke opvang verdwenen is dan zegt de buurt van "oh jammer want dat viel best mee".quote:Op woensdag 17 september 2025 18:14 schreef User98182 het volgende:
Als een meerderheid geen azielzoekers wil moet je kijken waarom dat zo is ipv steeds te pushen dat het toch wel kan in een nederlandse azc. Spreidingwet lukt ook niet want je hebt een hoop kiezers die zeggen “not in my backyard” als we de vorige peilingen mogen geloven.
Het lijkt me uitstekend als we Budel aan België doneren, als dat je vraag is. Kom er nooit, ga het niet missen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En jij wil graag dat dat er 20 miljoen worden?
Leuk altijd die aannamesquote:Op woensdag 17 september 2025 18:17 schreef RamboDirk het volgende:
Timmermans komt met verzonnen anekdotes om een punt te maken.
Nee, dat doet hij NIETquote:Op woensdag 17 september 2025 18:17 schreef RamboDirk het volgende:
Timmermans komt met verzonnen anekdotes om een punt te maken.
Waarschijnlijk komt ook wel weer ergens het argument voorbij dat ze lui zijn en niks doen, terwijl ze er zelf voor hebben gezorgd dat ze niet mogen werken.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt lekker gepusht door rechtse partijen inderdaad. Terwijl allerlei gemeenten (waaronder VVD-gemeente) in startblokken staan om voor faciliteiten te zorgen. En vaak als de tijdelijke opvang verdwenen is dan zegt de buurt van "oh jammer want dat viel best mee".
Dat er enkele plekken zijn waar problemen zijn is waar maar dan pak je dat aan in plaats van het alleen maar groter te laten worden. Leuk voor de verkiezingen maar ook straks gaan ze het niet voor je oplossen.
Zowel rechts als links. Als links slim was passen ze zich daarop aan, zelfs timmermans weet niet precies wat hij wil. Eerst een rapport ondertekenen voor een migratiesaldo en dan vervolgens zeggenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt lekker gepusht door rechtse partijen inderdaad. Terwijl allerlei gemeenten (waaronder VVD-gemeente) in startblokken staan om voor faciliteiten te zorgen. En vaak als de tijdelijke opvang verdwenen is dan zegt de buurt van "oh jammer want dat viel best mee".
Dat er enkele plekken zijn waar problemen zijn is waar maar dan pak je dat aan in plaats van het alleen maar groter te laten worden. Leuk voor de verkiezingen maar ook straks gaan ze het niet voor je oplossen.
Is Timmermans een asielzoekerquote:Op woensdag 17 september 2025 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
PARDON Lidewij?
Dat is wel een mannenprobleem, maar dan van mannen als u meneer Timmermans'![]()
![]()
![]()
Hij zegt het zoals het daadwerkelijk is. Zegt de oude vrouw. Én haar mannelijke partner. Het is GEEN asielzoekersprobleemquote:
Ja, bedank Wilders, die ze daar allemaal op wil sluiten, zodat de ellende maximaal is. De rest van de regering had liever dat we ze verspreiden over alle gemeentes, dan heb je dat probleem niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niets mis met oude vrouwenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zegt het zoals het daadwerkelijk is. Zegt de oude vrouw. Én haar mannelijke partner. Het is GEEN asielzoekersprobleem
Nee. En dat bedoelt ze ook niet.quote:
Ja, dat kan toch? Dat is van alle tijden. Net als huiselijk geweld bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Zijn moeder moest in de jaren 50 ook al omfietsen voor geile witte mannen.
quote:Op woensdag 17 september 2025 18:20 schreef Fannie het volgende:
Timmermans mag blij zijn dat zn zoons geen homo zijn!
Het is een lekker makkelijk knopje om op te drukken om mensen kwaad en onzeker te maken, zodat ze jou geweldig vinden. Ja, veel mensen zitten niet zo ingewikkeld in elkaar.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen roepen is water en brood, grenzen dicht, op het vliegtuig yadayadayada. Dat dat bij iedere rechter wordt afgeschoten zeggen ze er maar niet bij, want stel je voor dat je je stemvee duidelijk maakt dat dit allemaal niet kan. Nee liever gewoon een bak onzin verkopen, stemmen binnenharken, weer niks bereiken en dan weer de schuld bij links leggen die al tig jaar niet meer regeren.
Ja. De mijne ook. Nu 86, en nóg heeft ze last van geile mannen die zich opdringen...quote:Op woensdag 17 september 2025 18:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Zijn moeder moest in de jaren 50 ook al omfietsen voor geile witte mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |