Hij wil gewoon te veel tegelijk zeggen. Juist omdat hij eea erg belangrijk vindt.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:20 schreef vPlien het volgende:
Ligt het aan mij of zit Timmermans er niet echt lekker in vandaag? Het voelt een beetje alsof hij steeds naar woorden moet zoeken, die indruk kreeg ik iig al met de interrupties bij Wilders en nu komt het weer een beetje zo over.
quote:Ouwehand verspreekt zich in debat met Yesilgöz: 'Mevrouw Wilders![]()
![]()
![]()
'
quote:14 minuten geleden
Na een ordevoorstel van Henri Bontenbal (CDA) schiet Esther Ouwehand (PvdD) uit haar slof.
Esther Ouwehand schiet uit haar slof tijdens debat: ‘F*cking hell’
Nee joh. Wees nou eerlijk, je weet hoe dat gaat. Ouders mee, opa en oma mee, herstelproces duurt langer dan verwacht, twee jaar verder, "kinderen geworteld" pa en ma nieuwe kindjes gemaakt onderwijl. Niemand in de regio wil ze terug nemen. Laat ze maar blijven, amnestie. Blablabla zo weer duizenden getraumatiseerde moslims erbij in Nederland.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik lijk Timmermans wel. Sorry, je hebt wel gelijk. Het idee is goed, de praktijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is alweer een paar uur geledenquote:Op woensdag 17 september 2025 17:23 schreef michaelmoore het volgende:
De Ouwehand is ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:23 schreef Tjoent het volgende:
Alsof uiterlijk ook maar iets zegt over je potentieel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Uiterlijk koppelen aan wel of niet de feiten op orde hebben. Dan ben je écht af hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alsof uiterlijk ook maar iets zegt over je potentieel.
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiterlijk koppelen aan wel of niet de feiten op orde hebben. Dan ben je écht af hoor..
Goed punt, kan me ook voorstellen dat het lastig is om op dit punt van het debat binnen te komen en je aan de ene kant je verhaal wilt gaan doen as planned maar tegelijkertijd er ook al superveel besproken is waar je ook op in wilt gaan of wat nog door je hoofd spookt. Dat hij het belangrijk vind is idd wel duidelijkquote:Op woensdag 17 september 2025 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wil gewoon te veel tegelijk zeggen. Juist omdst hij eea erg belangrijk vindt.
Ze doen het niet is niet hetzelfde als ze kunnen het niet. Ze kunnen het wel, maar ze willen het niet. Maar wel constant lopen te janken over hun broedervolk. Ik ben het zat dat wij het dan maar moeten oplossen terwijl ze daar wel rondstrooien met miljarden aan prestige projecten.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij en anderen kunnen niet én beweren dat ze in de regio wel geholpen kunnen worden én dan vervolgens zélf vervolgens aangeven dat dat dus NIET kan en NIET gebeurd he?!
Om met Ouwehand te spreken: godskokere zeg..
Laten we dat maar gewoon niet doen. Niet afdalen naar dat niveau lijkt me beterquote:Op woensdag 17 september 2025 17:31 schreef Momo het volgende:
En dan kunnen we ook weer grappen maken hoe PVV-stemmers uit zien alsof laatst bij dat Efteling uitje en kunnen we weer doorgaan.
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we dat maar gewoon niet doen. Niet afdalen naar dat niveau lijkt me beter
Betreffende onschuldige kleine kinderen met kogels in hun hoofd en lijf zullen je dankbaar zijnquote:Op woensdag 17 september 2025 17:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze doen het niet is niet hetzelfde als ze kunnen het niet. Ze kunnen het wel, maar ze willen het niet. Maar wel constant lopen te janken over hun broedervolk. Ik ben het zat dat wij het dan maar moeten oplossen terwijl ze daar wel rondstrooien met miljarden aan prestige projecten.
En ik ben ook niet zo kinderlijk naïef om te denken dat we die kinderen hier behandelen en dan terugsturen naar een veilig land, er is daar namelijk geen veilig land dat Palestijnen wilt opvangen. Het plan is om ze hier naartoe te halen en dan zoeken we het wel uit. Nee dank je, hoeft voor mij niet.
Jeetje wat heb jij een geweldig moreel kompas zeg. Klop je maar extra hard op de schouder hoorquote:Op woensdag 17 september 2025 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betreffende onschuldige kleine kinderen met kogels in hun hoofd en lijf zullen je dankbaar zijn
Selfies posten? Goed dat je dat in een spoiler doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Selfies posten? Goed dat je dat in een spoiler doet.
quote:
Waarschijnlijk even dankbaar als de 500000 kinderen die in Sudan al aan hongersnood zijn gestorven die misschien 1% aan aandacht hebben gekregen in de Tweede Kamer als de kinderen in Gaza.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brtreffende onschuldige kleine kinderen met kogels in hun hoofd en lijf zullen je dankbaar zijn
Die kinderen zijn niet hip en inzetbaar als campagnemateriaal, dus totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even dankbaar als de 500000 kinderen die in Sudan al aan hongersnood zijn gestorven die misschien 1% aan aandacht hebben gekregen in de Tweede Kamer als de kinderen in Gaza.
Zucht... daar is veel minder conflict over. Nederland is daar niet de grootste investeerder. Voor Soedan geldt gewoon een VN-wapenembargo.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even dankbaar als de 500000 kinderen die in Sudan al aan hongersnood zijn gestorven die misschien 1% aan aandacht hebben gekregen in de Tweede Kamer als de kinderen in Gaza.
Je zou het je inderdaad gaan afvragen..quote:Op woensdag 17 september 2025 17:44 schreef vPlien het volgende:
Was Bontebal zn doel nou een tweestrijd te creëren/de verschillen te benadrukken of juist tot samenwerking te komen?
Ik zie het echt niet wat jij zegtquote:Op woensdag 17 september 2025 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is Timmermans toch ver van de werkelijkheid verwijderd. Heeft echt geen idee wat er leeft en gebeurt in het land.
Eerdmans en Geertje wel zeker?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is Timmermans toch ver van de werkelijkheid verwijderd. Heeft echt geen idee wat er leeft en gebeurt in het land.
gevalletje ik steek nog liever mijn trommelvliezen door met een roestige spijker dan dat ik naar die vrouw luister. Die stem alleen al, en dan de combinatie met de complete onzin die ze uitkraamt.quote:
In de samenleving of in jouw hoofd? Er is een verschil.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had het ook liever gemistquote:Op woensdag 17 september 2025 17:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
gevalletje ik steek nog liever mijn trommelvliezen door met een roestige spijker dan dat ik naar die vrouw luister. Die stem alleen al, en dan de combinatie met de complete onzin die ze uitkraamt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het tot nu toe een volkomen realistisch verhaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
En het nare is, ze bestaan echt. En als je er commentaar op levert, ben je een racist/homofoob/antisemiet/nazi (doorhalen nvt is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
In de samenleving.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In de samenleving of in jouw hoofd? Er is een verschil.
Het lijkt er op dat ze allemaal PVV-stemmers proberen af te snoepen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
Meh, het gaat weer / nog steeds / zoals altijd over migranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |