Waarschijnlijk even dankbaar als de 500000 kinderen die in Sudan al aan hongersnood zijn gestorven die misschien 1% aan aandacht hebben gekregen in de Tweede Kamer als de kinderen in Gaza.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brtreffende onschuldige kleine kinderen met kogels in hun hoofd en lijf zullen je dankbaar zijn
Die kinderen zijn niet hip en inzetbaar als campagnemateriaal, dus totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even dankbaar als de 500000 kinderen die in Sudan al aan hongersnood zijn gestorven die misschien 1% aan aandacht hebben gekregen in de Tweede Kamer als de kinderen in Gaza.
Zucht... daar is veel minder conflict over. Nederland is daar niet de grootste investeerder. Voor Soedan geldt gewoon een VN-wapenembargo.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even dankbaar als de 500000 kinderen die in Sudan al aan hongersnood zijn gestorven die misschien 1% aan aandacht hebben gekregen in de Tweede Kamer als de kinderen in Gaza.
Je zou het je inderdaad gaan afvragen..quote:Op woensdag 17 september 2025 17:44 schreef vPlien het volgende:
Was Bontebal zn doel nou een tweestrijd te creëren/de verschillen te benadrukken of juist tot samenwerking te komen?
Ik zie het echt niet wat jij zegtquote:Op woensdag 17 september 2025 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is Timmermans toch ver van de werkelijkheid verwijderd. Heeft echt geen idee wat er leeft en gebeurt in het land.
Eerdmans en Geertje wel zeker?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is Timmermans toch ver van de werkelijkheid verwijderd. Heeft echt geen idee wat er leeft en gebeurt in het land.
gevalletje ik steek nog liever mijn trommelvliezen door met een roestige spijker dan dat ik naar die vrouw luister. Die stem alleen al, en dan de combinatie met de complete onzin die ze uitkraamt.quote:
In de samenleving of in jouw hoofd? Er is een verschil.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had het ook liever gemistquote:Op woensdag 17 september 2025 17:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
gevalletje ik steek nog liever mijn trommelvliezen door met een roestige spijker dan dat ik naar die vrouw luister. Die stem alleen al, en dan de combinatie met de complete onzin die ze uitkraamt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het tot nu toe een volkomen realistisch verhaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:23 schreef Tjoent het volgende:
En het nare is, ze bestaan echt. En als je er commentaar op levert, ben je een racist/homofoob/antisemiet/nazi (doorhalen nvt is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
In de samenleving.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In de samenleving of in jouw hoofd? Er is een verschil.
Het lijkt er op dat ze allemaal PVV-stemmers proberen af te snoepen.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
Meh, het gaat weer / nog steeds / zoals altijd over migranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |