Caroline is best wel geliefd hoor , vergis je nietquote:
Dat zou ik nooit doen, dat is ook niet democratisch, hoor, ik vind dat je naar iedereen moet kunnen luisteren.quote:
Wat ik wel of niet moet bepaal ik toch echt zelf.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, dat is ook niet democratisch, hoor, ik vind dat je naar iedereen moet kunnen luisteren.
Eentje voor het plakboek.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:59 schreef quo_ het volgende:
[..]
Is al geclaimd door de PvdA : Meer Asielzoekers Geen Arbeiders
https://www.telegraaf.nl/(...)reiden/90971911.htmlquote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
Carolaain is haar eigen straatje weer aan het schoonvegen
quote:Migratieclash in Kamer: Timmermans wil aantal opvanglocaties voor asielzoekers enorm uitbreiden
Kunnen Tweede Kamerleden zich bedwingen en elkaar op een volwassen manier de hand reiken?
Timmermans wil aantal opvanglocaties voor asielzoekers enorm uitbreiden
GL/PvdA-voorman Frans Timmermans zegt in reactie op vragen van CDA-voorman Henri Bontenbal dat hij het aantal opvanglocaties voor asielzoekers flink wil uitbreiden. Hij wil wel 'tweehonderd tot driehonderd veel kleinschaliger opvanglocaties' extra in Nederland hebben, verspreid over het hele land. Bontenbal wil weten of GL/PvdA in kan stemmen met de strengere asielwetten.
Nee, is het antwoord van Timmermans. Hij noemt het strafbaar maken van illegaliteit en het tweestatussenstelsel 'symboolmaatregelen'.
Wel is hij voor het Europese migratiepact. Andere concrete maatregelen voor het inperken de asielmigratie geeft hij niet. "U komt zelf maar met voorstellen", zegt hij tegen VVD-voorvrouw Dilan Yesilgöz
. Het afschaffen van de permanente verblijfsvergunning? "Nee!", antwoordt Timmermans.
Een 'ongewenstverklaring' dan?
Ook dat is volgens Timmermans 'pure symboolpolitiek' waar hij niets van wil weten. "
Daarom gaat het nooit met links werken", concludeert Yesilgöz. CDA'er Bontenbal voelt 'geen enkele beweging' op het dossier asielmigratie bij Timmermans.
Volgens Bontenbal hebben de sociaaldemocraten in andere landen, waaronder in Duitsland, immers wél maatregelen genomen.
"Nemen uw partijgenoten daar dan ook symboolmaatregelen?", wil Bontenbal weten..
Kijkt ze goed af van GL-PvdA.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
Carolaain is haar eigen straatje weer aan het schoonvegen
Niet liegen aubquote:Op woensdag 17 september 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijkt ze goed af van GL-PvdA.
Uiteraard!quote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet moet bepaal ik toch echt zelf.
Je mag niet verbasteren hier.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef DrMarten het volgende:
Volgens kerrolain werkt het kabinet keihard. Zo hard dat haar eigen minister weer niets heeft aangeleverd rondom het terugdringen van de stikstofuitstoot
Vertellen teveel de waarheid over de waardeloze economische maatregelen van rechts?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel mooie bezuinigingsmaatregel. Kunnen wij het CBS tenminste opdoeken. Heeft geen zin die club.
ik vraag me af waar Timmermans al die asiel zoekers locaties wil gaan bouwen , toch niet in het kostbare weiland??quote:Op woensdag 17 september 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijkt ze goed af van GL-PvdA.
En terechtquote:Op woensdag 17 september 2025 20:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je mag niet verbasteren hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |