abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218656623
quote:
Presentator Arjen Lubach, bekend van het RTL 4-programma waarin hij op satirische wijze het nieuws bespreekt, maakt geen kwetsende grappen over de islam.

In De Ongelooflijke Podcast vertelt hij waarom: "Als ik een aflevering lang Mohammed-cartoons laat zien, moet ik verhuizen en moeten er de rest van mijn leven politieagenten om me heen wonen. Dat heb ik er niet voor over."

Lubach snapt dat hij 'laf' genoemd kan worden, maar hij denkt dat iedereen zo reageert. "Zelfs de meest stoere mensen die op Twitter zeggen ‘en de Islam dan?’, zijn anoniem en hebben geen profielfoto. En de dappere die het wel doen – bijvoorbeeld Theo van Gogh – die worden ook nog eens vermoord. Je kunt me niet kwalijk nemen dat ik van mijn familie houdt en mijn kinderen wil beschermen."

De humorist ziet wel het nut van het bespotten van religie. Hij zou graag zien dat alle religies, ook de islam, voor gek kunnen worden gezet. Voor het argument dat je dan iets 'heiligs' beledigt voor mensen, is hij niet gevoelig: "Dan geef je een bepaalde definitie aan heiligheid, alsof daar een absolute waardigheid aanzit. Dan kan ik zeggen dat de Albert Heijn voor mij heilig is, en dan mogen mensen er geen grappen meer over maken."
https://www.nporadio1.nl/(...)-ik-beveiligd-worden

Filmpje in deze tweet:
twitter

Wat is dit toch ontzettend jammer.
En heel erg nodig dat we daar nu juist wel grappen over kunnen maken.
Net als over alles. Geen heilige huisjes, geen angst voor je leven of je familie moeten hebben omdat een grap als kwetsend ervaren kan worden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218656682
Groot gelijk heeft ie. Kijk maar naar Wilders en Jhon van den Heuvel, die hebben geen leven meer
pi_218656696
Islam beledigen is verplicht. Misschien kunnen we lokcabaretiers inzetten zodat we de mensen die bereid zijn de islam met geweld te verdedigen kunnen opsluiten
pi_218656727
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218657171
Ik ben zelf erg makkelijk, alles is bepreekbaar maar het nut van grappen over dingen die voor mensen heel serieus zijn, daar zie ik het nut niet van in.

Als het nou een leuk grapje is zonder belerende of sinische ondertoon, maar dat is meestal niet zo.

Daarnaast, een goede grap moet kunnen. Dat moet god/allah ook gedacht hebben tijdens het maken van de geit en zijn geluid. Of tijdens het maken van de emoe en alpaca.
pi_218657204
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 06:34 schreef Invisibli het volgende:
Ik ben zelf erg makkelijk, alles is bepreekbaar maar het nut van grappen over dingen die voor mensen heel serieus zijn, daar zie ik het nut niet van in.

Als het nou een leuk grapje is zonder belerende of sinische ondertoon, maar dat is meestal niet zo.

Daarnaast, een goede grap moet kunnen. Dat moet god/allah ook gedacht hebben tijdens het maken van de geit en zijn geluid. Of tijdens het maken van de emoe en alpaca.
Dus als grappen maken geen nut heeft, moet je je hoofd maar buigen voor de dreiging van mensen die geweld gebruiken als ze besluiten zich beledigd te voelen?

Grappen maken over religie kan juist heel nuttig zijn, om zo de absurditeit er van aan te tonen.
Deden ze zelfs in de Middeleeuwen al.
pi_218657263
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:14 schreef ricky3 het volgende:
Islam beledigen is verplicht. Misschien kunnen we lokcabaretiers inzetten zodat we de mensen die bereid zijn de islam met geweld te verdedigen kunnen opsluiten
Open dan maar alvast wat detentiecentra :')
pi_218657267
Maar wel over het christendom en het het jodendom want dat durft hij wel.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 2 september 2025 @ 07:31:38 #9
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218657280
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:14 schreef ricky3 het volgende:
Die mensen zou ik eerder straffen met sharia straffen dan met westerse humanitaire straffen… dat willen ze toch zelf ook graag?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 2 september 2025 @ 07:33:10 #10
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218657288
quote:

Nu beledig je de seksuele voorkeur van Pakistaanse mannen, ga je maar vast verstoppen!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_218657324
Laat hem anders grappen maken over moderne slavernij in het Midden-Oosten, inclusief al die gecastreerde Afrikaanse mannen die daar dwangarbeid verrichten; dan beledig je de islam in ieder geval niet. direct.
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:00:30 #12
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218657361
Ik had hem wel graag antwoord horen geven op de logische vervolgvraag of de islam dan wel te verenigen is met de Nederlandse cultuur
pi_218657430
Als iedereen in Nederland gewoon grappen gaat maken over de islam dan kunnen ze ons toch niks maken? Hoe willen ze 17 miljoen mensen afslachten?
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 08:19:11 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218657444
Religie van de vrede.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 08:20:46 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218657453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:14 schreef DrDentz het volgende:
Als iedereen in Nederland gewoon grappen gaat maken over de islam dan kunnen ze ons toch niks maken? Hoe willen ze 17 miljoen mensen afslachten?
@Zipportal
@Caland
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218657455
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:00 schreef the-eye het volgende:
Ik had hem wel graag antwoord horen geven op de logische vervolgvraag of de islam dan wel te verenigen is met de Nederlandse cultuur
"Islam hoort bij Europa, een verrijking is het. Dat laten de voorgaande decennia toch wel zien?
Maar humor kennen deze mensen nou eenmaal niet, én daar moeten we gewoon respect voor hebben"...

Nee, ik ben niet grappig nu.

Gr
Arjan
pi_218657456
quote:

Niet mee eens. We hebben vrijheid van meningsuiting in dit land en comedians en personen zoals Lubach hebben de vrijheid om elke religie belachelijk te maken zoals ze dat willen. Religie is geen vrijbrief om beschermd te worden tegen bespotting (waar vaak ook een vorm van terechte kritiek in zit).

Dan wordt je gewoon cultureel gecensureerd. Zoveel macht geven aan een religie die niet eens de meerderheid heeft in Nederland lijkt me niet wenselijk.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:22:13 #18
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218657460
quote:
Hoezo 17 miljoen? Eén volstaat al om een heel land stil te krijgen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 08:31:46 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218657508
Moet lubach zelf weten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218657565
Ik zie op LinkedIn ook regelmatig allerlei verontwaardiging voorbij komen als er weer es een koran wordt verbrand. Aan de ene kant kun je dat soort acties sneu vinden. Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom hele volksstammen hysterisch in de oorlogsstand schieten als je het heilige boek van hun almachtige God beschadigt. Die laatste vraag wordt dan echter nooit beantwoord. In plaats daarvan zijn veel mensen dan solidair met moslims en roepen ze op tot meer verdraagzaamheid.
pi_218657574
Lafbek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218658359
quote:
Die heeft in zijn prime toch wel wat grappen gemaakt over Islam, en woont nog gewoon in Amsterdam zonder beveiliging.

Lubach is een laffe herder.
blablablabla
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:54:09 #24
3542 Gia
User under construction
pi_218658754
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)-ik-beveiligd-worden

Filmpje in deze tweet:
[ x ]

Wat is dit toch ontzettend jammer.
En heel erg nodig dat we daar nu juist wel grappen over kunnen maken.
Net als over alles. Geen heilige huisjes, geen angst voor je leven of je familie moeten hebben omdat een grap als kwetsend ervaren kan worden.
Een AI comediant creëren. Knappe moslim die die kan vermoorden. De creator onbekend houden.
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:00:16 #25
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_218658876
Het zegt al genoeg dat je geen grappen kan maken over de Islam. :{
Wat een religie :')
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:12:19 #26
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218658995
Dit geeft de complete achterlijkheid van de islam weer heel duidelijk aan. Ik snap lubach overigens wel. In tegenstelling tot veel islamratten hebben wij namelijk wel veel te verliezen. Onze vrijheid, ons leven, onze banen. Terwijl die losers die er aanstoot aan nemen toch vaak aan de onderkant van de maatschappij bungelen en niks te verliezen hebben. Het is eigenlijk in en in triest dat we ons laten gijzelen door zulke holbewoners, maar dat is wel de realiteit en voor bescherming bij de overheid aankloppen heeft geen nut die gaan toch niks doen.

Waarom niet eens een keer een massale demonstratie tegen de walgelijke vrouwonderdrukking en denkbeelden van de gemiddelde islamiet waar heel links Nederland van zou moeten walgen. Maar nee. Die protesteren alleen tegen "veilige" zaken. En zijn net zullen lafbekken als nazistische xenofoben. Je niet uitspreken tegen dit soort zaken is toestemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 02-09-2025 11:53:34 ]
pi_218658997
Iemand die vindt dat je ergens geen grappen over mag maken is geen cabaretier.
pi_218659014
Kan Lubach over andere onderwerpen wél (leuke) grappen maken?

Kijk al een jaar of vijftien nauwelijks nog Nederlandse televisie meer, maar is die Lubach niet een soort Jay Leno kloon?
pi_218659027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:00 schreef the-eye het volgende:
Lubach is slim genoeg om het antwoord daarop te weten maar niet te durven geven.
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:16:29 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218659033
Nouja waar is die lijst met grappen over moslims?

Zoals een moslima van lichte zeden

Rammadam

En die moslim met een vis een vislamist

Ofzoiets las ik gister hier ;(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_218659078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Die heeft in zijn prime toch wel wat grappen gemaakt over Islam, en woont nog gewoon in Amsterdam zonder beveiliging.

Lubach is een laffe herder.
Zijn vriend Theo is wel afgeslacht vanwege z'n islamkritiek, dat zet je vast ook aan het denken als cabaretier
pi_218659167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Zijn vriend Theo is wel afgeslacht vanwege z'n islamkritiek, dat zet je vast ook aan het denken als cabaretier
Lijkt me ook hoor, zou mijn handen er ook niet aan durven branden. Maar wat Lubach hier zegt over levenslange politiebegeleiding etc is een tikketlje overdreven.
Er zijn tal van Nederlandse cabaraties die in het verleden grappen hebben gemaakt over moslims en gewoon nog leven zonder bedreigd te worden. Theo Maassen, Mark Kohn. ,Jaap Reedijk etc
blablablabla
pi_218659319
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja waar is die lijst met grappen over moslims?

Zoals een moslima van lichte zeden

Rammadam

En die moslim met een vis een vislamist

Ofzoiets las ik gister hier ;(
Las die lijst ook, ja.

Misschien zijn we bij fok!forum ook wel bang?
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:08:00 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218659391
Ik vind dit wel goed. Hoop dat ze zijn voorbeeld volgen. Is wel verstandig.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_218659430
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:

Een beetje zelfspot is echt teveel gevraagd voor figuren als jij, is het niet?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218659482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Een beetje zelfspot is echt teveel gevraagd voor figuren als jij, is het niet?
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:32:09 #37
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218659612
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Religie van de vrede.
Religie van de humor _O- _O-
"Hoka Hey!"
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:33:45 #38
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218659626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie op LinkedIn ook regelmatig allerlei verontwaardiging voorbij komen als er weer es een koran wordt verbrand. Aan de ene kant kun je dat soort acties sneu vinden. Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom hele volksstammen hysterisch in de oorlogsstand schieten als je het heilige boek van hun almachtige God beschadigt. Die laatste vraag wordt dan echter nooit beantwoord. In plaats daarvan zijn veel mensen dan solidair met moslims en roepen ze op tot meer verdraagzaamheid.
Het schaamteloos verbranden van een boek is dan ook redelijk kansloos, weinig mensen die daar de humor van inzien. Maar met een komische insteek kritisch zijn op bepaald gedachtengoed moet gewoon kunnen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:36:03 #39
503714 SebbeSwensje
pi_218659645
quote:

Verstandig voor wie? Voor de grappenmakers, voor de moslims, voor de mensheid?
Appears.
pi_218659801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:12 schreef Fleischmeister het volgende:
Iemand die vindt dat je ergens geen grappen over mag maken is geen cabaretier.
Hij vindt niet dat je er geen grappen over mag maken. Hij durft het niet. En dat snap ik best. Is wel erg dat het zo moet.
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:00:04 #41
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218659830
quote:

Wat verstandig zou zijn is om walgelijke sujetten als jij het land uit te flikkeren. Mafkees. :r
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:00:51 #42
3542 Gia
User under construction
pi_218659838
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Lijkt me ook hoor, zou mijn handen er ook niet aan durven branden. Maar wat Lubach hier zegt over levenslange politiebegeleiding etc is een tikketlje overdreven.
Er zijn tal van Nederlandse cabaraties die in het verleden grappen hebben gemaakt over moslims en gewoon nog leven zonder bedreigd te worden. Theo Maassen, Mark Kohn. ,Jaap Reedijk etc
Klopt wel, maar het lijkt alsof dit tegenwoordig steeds minder geaccepteerd wordt.
In Engeland word je zelfs opgepakt als je scandeert van Bacon te houden, want dat is provocerend.

Van de week bij Te land ter zee en in de lucht, een prachtig gemaakt varken als boot.
Dat dat door de keuring is gekomen in deze woke tijd!
pi_218660065
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het schaamteloos verbranden van een boek is dan ook redelijk kansloos, weinig mensen die daar de humor van inzien.
Het gaat niet om humor, maar om de problematische situatie te illustreren wanneer je doorschiet met taboe en "heiligheid".

Als boeddhisten dergelijke heisa zouden veroorzaken en met moord zouden dreigen als men boeddhabeeldjes bij het grofvuil gooit, zouden we dat ook als een probleem zien.
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:38:00 #44
503714 SebbeSwensje
pi_218660145
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:29 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Het gaat niet om humor, maar om de problematische situatie te illustreren wanneer je doorschiet met taboe en "heiligheid".

Als boeddhisten dergelijke heisa zouden veroorzaken en met moord zouden dreigen als men boeddhabeeldjes bij het grofvuil gooit, zouden we dat ook als een probleem zien.

Omdat het in de meeste religies ook gewoon not done is om je agressief en dominant op te stellen. Hierin lijkt de islam de uitzondering op de regel en dat we daar tolerant naar zouden moeten zijn gaat er bij mij sowieso niet in.
Appears.
pi_218660752
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:00 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt wel, maar het lijkt alsof dit tegenwoordig steeds minder geaccepteerd wordt.

Van de week bij Te land ter zee en in de lucht, een prachtig gemaakt varken als boot.
Dat dat door de keuring is gekomen in deze woke tijd!
Dat lijkt misschien door social media maar is dat ook echt wel zo?
Besef in de 'goede oude tijd' jaren 90 lag de criminaliteit 50% hoger dan nu.

quote:
In Engeland word je zelfs opgepakt als je scandeert van Bacon te houden, want dat is provocerend.
Gaat het echt om de tekst of support je daarmee op subtiele manier een of andere radicale organisatie?

In Nederland zijn er ook mensen opgepakt omdat ze ACAB op hun trui hadden staan, en zelfs een geldboete. Drie Ajax-fans kregen in 2017 een boete van 330 euro omdat er op hun T-shirt 1312 stond. Dat staat voor de plaatsen in het alfabet van de letters A-C-A-B. Dus ja, in hoeverre is dat nieuw of shocking?
blablablabla
pi_218660863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:01 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Gaat het echt om de tekst of support je daarmee op subtiele manier een of andere radicale organisatie?

In Nederland zijn er ook mensen opgepakt omdat ze ACAB op hun trui hadden staan, en zelfs een geldboete. Drie Ajax-fans kregen in 2017 een boete van 330 euro omdat er op hun T-shirt 1312 stond. Dat staat voor de plaatsen in het alfabet van de letters A-C-A-B. Dus ja, in hoeverre is dat nieuw of shocking?
ACAB en I love Bacon vind jij vergelijkbaar? :')
pi_218660992
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:08 schreef rival het volgende:

[..]
ACAB en I love Bacon vind jij vergelijkbaar? :')
Nee natuurlijk niet. Maar ik ken de context verder niet.
5 seconden Googlen het blijkt dat dit verhaal ook weer eens een eigen leven is gaan leiden door mensen die er een eigen interpretatie aan zijn gaan geven:

https://www.reddit.com/r/(...)ve_bacon_freedom_of/
quote:
Nothing, read one comment down and you’ll see he was already on bail for robbing a store in the town, police took him away for a caution as he was meant to be on curfew.
blablablabla
  dinsdag 2 september 2025 @ 16:35:10 #48
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_218661497
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het schaamteloos verbranden van een boek is dan ook redelijk kansloos, weinig mensen die daar de humor van inzien. Maar met een komische insteek kritisch zijn op bepaald gedachtengoed moet gewoon kunnen.
Omdat je de humor er niet van inziet is het naar jouw idee prima en begrijpelijk dat je die persoon dan maar bedreigt?

Je kunt er prima niet de humor ervan inzien en toch een ander mens respecteren en in zijn waarde laten zonder hem te bedreigen.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  dinsdag 2 september 2025 @ 16:37:18 #49
436847 embedguy
pi_218661506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Jup, in het verleden. In de goede oude tijd waar die grappen nog konden omdat de islam nog geen vat op onze normen en waarden had.

Dat is nu wel anders.
Life is happening now.
pi_218661546
quote:

pi_218661554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:13 schreef Horzula het volgende:
Kan Lubach over andere onderwerpen wél (leuke) grappen maken?

Kijk al een jaar of vijftien nauwelijks nog Nederlandse televisie meer, maar is die Lubach niet een soort Jay Leno kloon?
Ach als je een paar stukjes per jaar kijkt is-ie best wel geinig hoor. idd een kloon van betere Amerikanen, maar voor zo nu en dan is het wel interessant wat hij bespreekt.
  dinsdag 2 september 2025 @ 16:46:57 #52
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218661555
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:29 schreef HSG het volgende:
Maar wel over het christendom en het het jodendom want dat durft hij wel.
Precies dit dus.
pi_218661558
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:36 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Verstandig voor wie? Voor de grappenmakers, voor de moslims, voor de mensheid?
Verstandig voor mensen die langer willen blijven leven.
pi_218661568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:46 schreef xzaz het volgende:

[..]
Precies dit dus.
Er zijn geen mensen die de joden harder bespotten dan de joden zelf, en christenen zijn in het algemeen (op Afrika en Amerika na) makke lammetjes geworden. Beide partijen zijn niet zo snel butthurt.
  dinsdag 2 september 2025 @ 16:53:49 #55
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_218661603
Lubach heeft in zijn hele leven nog nooit een grap gemaakt. Maar moslim die gelijk op hun pik getrapt zijn na een grap, zijn natuurlijk wel heel erg triest.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_218661660
Mag het ook over een specifieke moslim gaan?

dinsdag 2 september 2025 @ 17:38:30 #57
503714 SebbeSwensje
pi_218662014
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:35 schreef embedguy het volgende:

[..]
Omdat je de humor er niet van inziet is het naar jouw idee prima en begrijpelijk dat je die persoon dan maar bedreigt?

Je kunt er prima niet de humor ervan inzien en toch een ander mens respecteren en in zijn waarde laten zonder hem te bedreigen.
Volgens mij heb je mijn post to-taal niet gelezen. Wat is de waarde van een gekkie die op straat de orde staat te verstoren door boeken in de fik te zetten?
Appears.
pi_218662019
Lubach is bang voor de Islam. Vandaar ook het negatieve beeld wat gisteravond geschetst werd ten nadele van Israël.
Een terroristische organisatie praat je op geen enkele manier goed.
pi_218662048
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:00 schreef RedShoe het volgende:
Het zegt al genoeg dat je geen grappen kan maken over de Islam. :{
Wat een religie :')
Mensen met een geloof zijn altijd blij dat ze nooit een meerderheid tegen hun geloof vinden.
  dinsdag 2 september 2025 @ 17:47:59 #60
436847 embedguy
pi_218662080
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:38 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Volgens mij heb je mijn post to-taal niet gelezen. Wat is de waarde van een gekkie die op straat de orde staat te verstoren door boeken in de fik te zetten?
Niets. Volgens mij heb je mijn post dan ook to-taal niet begrepen want dat stel ik nergens.

Dat het geen nut heeft, maakt het nog niet oke om dan maar te accepteren dat mensen die een koran verbranden bedreigd worden.
Life is happening now.
pi_218662167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef ToT het volgende:
Mag het ook over een specifieke moslim gaan?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes laten je toch twijfelen, hebben moslims geen gelijk als straf voor totale humorloosheid.
pi_218662356
quote:
Ik kan wel begrijpen dat als je iemand tot op het bot beledigt met iets wat voor hem dierbaar is (laat staan heilig), hij boos en zelfs gewelddadig kan worden, of als je de urn van iemands overleden moeder stuk smijt en op de as pist, dat diegene je wel wat kan aandoen. Op een of andere manier zouden moslims geen emoties/gevoelens mogen ervaren, maar onverschillig, constant, alles, moeten ondergaan wanneer ze beledigd worden met wat voor hen heilig is. Dit omdat je mensen hebt die het intellect missen om op een fatsoenlijke manier kritiek op een religie te uiten. Ik begrijp dus tot een zekere hoogte hun reacties wel, zeker omdat het constant gebeurt, alhoewel hun eigen heilige boek hen specifiek opdraagt om geduld te bewaren als ze beledigd worden, zelfs met datgene wat voor hen heilig is, en dat ze zelf niet in dat gedrag mogen vervallen en dat dat geduld doorslaggevend is en uiteindelijk beloond zal worden. Maar of deze moslims op de hoogte zijn van deze teksten, dat denk ik niet. Ze laten zich voornamelijk door emoties leiden, precies zoals degenen die hen beledigen. Dus wat dat betreft dienen ze elkaar als een spiegel.
  dinsdag 2 september 2025 @ 18:26:11 #63
436847 embedguy
pi_218662371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:56 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit soort plaatjes laten je toch twijfelen, hebben moslims geen gelijk als straf voor totale humorloosheid.
Ik begreep niet wat je bedoelde dus heb Chatgpt gevraagd of hij het snapt.

Begrijp ik het goed dat je vindt dat jouw humor superieur is en omdat jij de humor er niet van inziet dat het je laat twijfelen of het niet dikke prima is dat mensen met andere humor hierom bedreigd worden?
Life is happening now.
  dinsdag 2 september 2025 @ 18:34:21 #64
436847 embedguy
pi_218662427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:23 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Ik kan wel begrijpen dat als je iemand tot op het bot beledigt met iets wat voor hem dierbaar is (laat staan heilig), hij boos en zelfs gewelddadig kan worden, of als je de urn van iemands overleden moeder stuk smijt en op de as pist, dat diegene je wel wat kan aandoen. Op een of andere manier zouden moslims geen emoties/gevoelens mogen ervaren, maar onverschillig, constant, alles, moeten ondergaan wanneer ze beledigd worden met wat voor hen heilig is. Dit omdat je mensen hebt die het intellect missen om op een fatsoenlijke manier kritiek op een religie te uiten. Ik begrijp dus tot een zekere hoogte hun reacties wel, zeker omdat het constant gebeurt, alhoewel hun eigen heilige boek hen specifiek opdraagt om geduld te bewaren als ze beledigd worden, zelfs met datgene wat voor hen heilig is, en dat ze zelf niet in dat gedrag mogen vervallen en dat dat geduld doorslaggevend is en uiteindelijk beloond zal worden. Maar of deze moslims op de hoogte zijn van deze teksten, dat denk ik niet. Ze laten zich voornamelijk door emoties leiden, precies zoals degenen die hen beledigen. Dus wat dat betreft dienen ze elkaar als een spiegel.
De Koran is ook wel makkelijk vrijelijk te interpreteren. Sommigen beweren dat er alleen maar liefelijke dingen in staan, anderen zeggen dat het vol staat met haatzaaierij.

Mijn persoonlijke idee is dat je behoorlijk (lees de sarcasme) creatief moet zijn om er niet minstens iets van haatzaaierij in te lezen. Ook niet heel gek dat Moslims daar zo goed in zijn, in haat zaaien.
Life is happening now.
pi_218662468
Lubach lijdt dus aan een onredelijke angst voor de islam, ofwel aan islamofobie.
  dinsdag 2 september 2025 @ 18:44:13 #66
436847 embedguy
pi_218662494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Lubach lijdt dus aan een onredelijke angst voor de islam, ofwel aan islamofobie.
Je zult het wel als een grapje bedoelen maar helaas is het een redelijke angst.
Life is happening now.
pi_218662544
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:26 schreef embedguy het volgende:

[..]
Ik begreep niet wat je bedoelde dus heb Chatgpt gevraagd of hij het snapt.

Begrijp ik het goed dat je vindt dat jouw humor superieur is en omdat jij de humor er niet van inziet dat het je laat twijfelen of het niet dikke prima is dat mensen met andere humor hierom bedreigd worden?
Ik heb geen humor dus kan goed aanvoelen wanneer iets echt, echt slecht is.
pi_218662802
twitter

Hier mag je vooral geen grappen over maken.
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:41:38 #69
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_218662955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:01 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]

Ik heb een t-shirt met een leuk plaatje van een kat die speelt met een kleine politieauto met een staartje en de tekst: all cats are beautiful. Acab. Komt uit de anarchistische beweging en het betekend 'all cops are bastards'. Heb hem aan als pyama maar is het echt strafbaar om het te dragen?
To BG or not to BG!
pi_218663174
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Ach als je een paar stukjes per jaar kijkt is-ie best wel geinig hoor. idd een kloon van betere Amerikanen, maar voor zo nu en dan is het wel interessant wat hij bespreekt.
Nu, je het zegt. Die stukjes zijn ook wel interessant inderdaad.

Alleen die humor.. niet zo mijn ding.
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:07:40 #71
13462 BansheeBoy
pi_218663299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:00 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Wat verstandig zou zijn is om walgelijke sujetten als jij het land uit te flikkeren. Mafkees. :r
Ik vind wijsheid eigenlijk een beter woord. Ja, het is wijzer.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_218663428
quote:

Even een mopje voor te lachen (want het is allemaal zo serieus).

De profeet mohammed stond laatst een geit in de reet te neuken.
Toen de profeet mohammed na 3 seconden klaarkwam, vroeg ie aan de geit of ie onder de indruk was van zn seksuele prestaties.

''MEH'' reageerde de geit.

(want geiten kunnen natuurlijk helemaal niet praten snap je haha want in die context lijkt het juist weer wel alsof een geit kan praten haha wat natuurlijk heel erg raar is haha)
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:23:27 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218663475
quote:

[..]
Grow a pair.

Elk mens wordt beledigd in zijn leven. Dat je een religie aanhangt maakt je niet onaantastbaar.

Al helemaal niet wanneer dat een religie is die achterlijke denkbeelden aanhangt.

Hier heb je mijn kritiek:

Een religie die leert dat mensen het verdienen om wegens 'zonden' begaan in een eindig, sterfelijk leven, voor eeuwig verbrand te worden in de hel, waar de huid steeds aangroeit zodat het goed pijn blijft doen, is een barbaars, walgelijk, blasfemisch systeem van denken waar geen enkel respect voor hoort te zijn.

Dat MOET je juist bekritiseren
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:24:26 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218663493
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Hier mag je vooral geen grappen over maken.
De Islam is in alles nog conservatiever en primitiever dan het christendom, maar de progressieve deugneus zal dat never nooit accepteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218663774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De Islam is in alles nog conservatiever en primitiever dan het christendom, maar de progressieve deugneus zal dat never nooit accepteren.
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:47:12 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218663787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:46 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Echt, niets geeft me meer kotsneigingen dan de islam-fetisj van progressief NL.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218663825
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:46 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan een filmpje waarin een moslim met een microfoon en luidspreker keihard "Allahu akhbar" zit te zingen met lange, golvende uithalen en veel passie in z'n stem, met z'n ogen gesloten.
Stond zo'n linkse theemuts tot tranen geroerd Ja te knikken bij het aanhoren van dat geblèr.
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:51:12 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218663833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Doet me denken aan een filmpje waarin een moslim met een microfoon en luidspreker keihard "Allahu akhbar" zit te zingen met lange, golvende uithalen en veel passie in z'n stem, met z'n ogen gesloten.
Stond zo'n linkse theemuts tot tranen geroerd Ja te knikken bij het aanhoren van dat geblèr.
Uiteraard, want het is zo'n zielige onderdrukte kleurling.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218663861
quote:

[..]
Beledigd zijn is een keuze...

Daarbij zit er tussen beledigen en humoristische grappen een wezenlijk verschil...
pi_218663979
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uiteraard, want het is zo'n zielige onderdrukte kleurling.
Dat, en het is diepzinnig, spiritueel, uhhh....oeroud....ehhhh...uit het mysterieuze Midden-Oosten waar men veel meer cultuur en diepgang heeft dan wij........sorry, ik krijg echt niet meer onzin uit m'n toetsenbord geperst dan dit! :')
  dinsdag 2 september 2025 @ 21:04:06 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218663985
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:03 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat, en het is diepzinnig, spiritueel, uhhh....oeroud....ehhhh...uit het mysterieuze Midden-Oosten waar men veel meer cultuur en diepgang heeft dan wij........sorry, ik krijg echt niet meer onzin uit m'n toetsenbord geperst dan dit! :')
Omdat Nederlanders hun eigen roots en cultuur geen donder meer interesseert.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218664071
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oikofobie idd.
pi_218664101
Ik hou van bepaalde andere culturen, maar onze cultuur vervangen met wat voor andere dan ook?
:N No fucking way! En zeker niet de islam!
  dinsdag 2 september 2025 @ 21:25:52 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218664155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat wordt ook steeds "problematischer" in Nederland, iets van trots op eigen cultuur en verleden, er kan wel ergens weer een zielige minderheidsgroep zwaar getraumatiseerd van raken natuurlijk. :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218664328
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat wordt ook steeds "problematischer" in Nederland, iets van trots op eigen cultuur en verleden, er kan wel ergens weer een zielige minderheidsgroep zwaar getraumatiseerd van raken natuurlijk. :').
Vuurwerk was ook al een probleem voor de door oorlog getraumatiseerde Syrische vluchtelingen toen ze voor het eerst hier kwamen; er was een afsteekverbod rondom een aantal AZC's toen.

Kan ik begrip voor hebben, maar toch...
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:32:37 #86
503714 SebbeSwensje
pi_218664756
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:47 schreef embedguy het volgende:

[..]
Niets. Volgens mij heb je mijn post dan ook to-taal niet begrepen want dat stel ik nergens.

Dat het geen nut heeft, maakt het nog niet oke om dan maar te accepteren dat mensen die een koran verbranden bedreigd worden.
Neem deel aan het leger dan.
Appears.
pi_218664773
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:34 schreef embedguy het volgende:

[..]
De Koran is ook wel makkelijk vrijelijk te interpreteren. Sommigen beweren dat er alleen maar liefelijke dingen in staan, anderen zeggen dat het vol staat met haatzaaierij.

Mijn persoonlijke idee is dat je behoorlijk (lees de sarcasme) creatief moet zijn om er niet minstens iets van haatzaaierij in te lezen. Ook niet heel gek dat Moslims daar zo goed in zijn, in haat zaaien.
Dat klopt, maar dat kan in het algemeen over teksten gezegd worden. De Koran geeft zelf aan dat het bestaat uit eenduidige en meerduidige verzen. Het vers waar ik naar verwees is eenduidig, je kan er moeilijk iets anders in lezen gezien de bewoording en context.

Er wordt hier haat gezaaid en hele volkeren over een kam geschoren als er één kind wordt neergestoken, wat te denken als complete landen worden plat gebombardeerd om grondstoffen of andere belangen, waarbij honderdduizenden burgers, kinderen, vrouwen, omkomen, uit elkaar gereten worden, en miljoenen vluchten. Voor haat heb je geen boek nodig. De reden waarom je denkt dat "moslims" (waarmee je in het algemeen spreekt) "goed zijn in haat zaaien", komt door haat dat bij jou gezaaid is over "moslims".
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:44:20 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218664858
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:33 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Dat klopt, maar dat kan in het algemeen over teksten gezegd worden. De Koran geeft zelf aan dat het bestaat uit eenduidige en meerduidige verzen. Het vers waar ik naar verwees is eenduidig, je kan er moeilijk iets anders in lezen gezien de bewoording en context.

Er wordt hier haat gezaaid en hele volkeren over een kam geschoren als er één kind wordt neergestoken, wat te denken als complete landen worden plat gebombardeerd om grondstoffen of andere belangen, waarbij honderdduizenden burgers, kinderen, vrouwen, omkomen, uit elkaar gereten worden, en miljoenen vluchten. Voor haat heb je geen boek nodig. De reden waarom je denkt dat "moslims" (waarmee je in het algemeen spreekt) "goed zijn in haat zaaien", komt door haat dat bij jou gezaaid is over "moslims".
Ach, haat...

Mensen voor eeuwig martelen in de hel, dat is pas haat.

Wellicht zijn daar nog mooie verzen bij te vinden.

Zo leuk altijd, christenen en moslims die enerzijds zichzelf heel erg druk zeggen te maken over leed dat medemensen wordt aangedaan - goed aangedikt omschreven, antideeltje, 'uiteengereten' - en ondertussen een geloof belijden dat stelt dat ongelovigen niet alleen voor eeuwig de meeste gruwelijke martelingen zullen ondergaan - staat ook heel mooi aangedikt omschreven in bijbel en vooral koran - maar dit ook verdienen.

En dat soort volk komt hier praten over hoe erg het allemaal is, leed.

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 02-09-2025 22:54:47 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 3 september 2025 @ 00:26:56 #89
436847 embedguy
pi_218665195
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Neem deel aan het leger dan.
Want? :? Waar komt deze opmerking ineens vandaan? :?
Life is happening now.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:33:44 #90
436847 embedguy
pi_218665202
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:33 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]

Tja, als je dat als reden wilt benoemen van dat Lubach (terecht) ervoor kiest om geen grappen over de islam te maken omdat hij weet dat moslims zo goed zijn in haten… Kan. Neemt niet weg dat moslims beter zijn in haten dan Christenen. Alleen god mag weten hoe de wereld eruit zou zien als moslims eerder verder ontwikkelt zouden zijn geweest dan Christenen. Persoonlijke denk ik dat het voor iedereen beter is dat dat niet gebeurd is.
Life is happening now.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:51:51 #91
13462 BansheeBoy
pi_218665225
Ik ben er echt blij mee. Hoe je het ook bekijkt, Lubach is toch een soort influencer. En goed voorbeeld doet volgen. Prachtig om te zien.

Moderator woensdag 3 september 2025 @ 01:34:22 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218665259
Je bent blij met het feit dat hij dusdanig bang is voor moslims dat hij er geen grappen over durft te maken :wtf:

Het is geen compliment ofzo, feitelijk geeft hij Wilders enzo gelijk

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 03-09-2025 09:26:28 ]
pi_218665340
Alsof hij tijd over heeft daarvoor in zijn show naast PVV bashen, Groenlinks en D66 partijprogramma promoten en wat fapjes op het communisme.
pi_218665871
quote:

[..]
Kom op zeg, we hebben het over een boekje wat met miljoenen uit industriële drukpersen komt, niet over een uniek historisch item (zoals de urn van de overleden moeder).

Het is gewoon weer die typische heerszucht van de Islam
pi_218666060
Geeft hij nou gewoon toe dat de islam een gewelddadig geloof is waarop kritiek duur kan komen te staan?

Ik schaar hem onder een links progressieve satiremaker, het toegeven dat de islam gewelddadig kan zijn heb ik nog niet eerder uit die hoek gehoord.

Maar wel volop de islam kritische PVV bashen , dat mag natuurlijk maar enige bescheidenheid is wel op zijn plaats.
  woensdag 3 september 2025 @ 09:13:00 #96
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_218666070
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er echt blij mee. Hoe je het ook bekijkt, Lubach is toch een soort influencer. En goed voorbeeld doet volgen. Prachtig om te zien.

Je vindt het dus prachtig dat iemand zichzelf de mond snoert omdat dat jouw agenda dient en hoopt dat dat navolging krijgt. Dat maakt je dus een ordinaire fascist. Past wel weer naadloos bij die fascistische ideologie die je aanhangt.
pi_218666094
Wilders probeert als geen ander om onze vrijheden te beschermen en terug te winnen. Als je hem dan voortdurend basht ben je een hypocriete lafaard. En graaf je tegelijkertijd je eigen graf nog sneller...
  woensdag 3 september 2025 @ 09:32:43 #98
503714 SebbeSwensje
pi_218666209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:16 schreef Tjoent het volgende:
Wilders probeert als geen ander om onze vrijheden te beschermen en terug te winnen. Als je hem dan voortdurend basht ben je een hypocriete lafaard. En graaf je tegelijkertijd je eigen graf nog sneller...
Mensen als @BansheeBoy kan deze wereld missen als kiespijn, maar laten we aub niet gaan doen alsof Wilders hier iets tegen probeert te doen.
Appears.
  woensdag 3 september 2025 @ 09:35:58 #99
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218666232
quote:

[..]
Niets is heilig in een vrije samenleving. De vrijheid van godsdienst behelst vooral de vrijwaring van godsdienst. Of dat nou is om je eigen skydaddy te kunnen adoreren of om je niet te hoeven onderwerpen aan achterlijke en primitieve opvattingen en leefregels van de mentaal uitgedaagden.
Daarbij is het verbranden van één boek dat je eigen bezit is, natuurlijk volledig onvergelijkbaar met het vernietigen van andermans eigendom, maar dat begrijp je hopelijk zelf ook wel. Verder stel je dat het geen nut heeft, maar de onrust en ordeverstoring die het veroorzaakt tonen in zichzelf het nut al aan. Hier worden essentiële vrijheden verdedigd door iemand als Wagensveld.
Life is what you make it.
  woensdag 3 september 2025 @ 09:40:22 #100
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218666258
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:35 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Niets is heilig in een vrije samenleving. De vrijheid van godsdienst behelst vooral de vrijwaring van godsdienst. Of dat nou is om je eigen skydaddy te kunnen adoreren of om je niet te hoeven onderwerpen aan achterlijke en primitieve opvattingen en leefregels van de mentaal uitgedaagden.
Daarbij is het verbranden van één boek dat je eigen bezit is, natuurlijk volledig onvergelijkbaar met het vernietigen van andermans eigendom, maar dat begrijp je hopelijk zelf ook wel. Verder stel je dat het geen nut heeft, maar de onrust en ordeverstoring die het veroorzaakt tonen in zichzelf het nut al aan. Hier worden essentiële vrijheden verdedigd door iemand als Wagensveld.
Het ergste is juist dat zo'n holbewoner met onzuivere motieven dit punt moet maken omdat de rest van Nederland het niet aandurft.
pi_218666303
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:35 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Hij laat prima zien hoe de vork in de steel zit inderdaad en dat er bij de rechtsspraak verschillende maten zijn.

Demonstratie op het terrein van een boer door dierenactivisten: prima
Optocht door de straten van Amsterdam/den haag met hamas en is vlaggen begeleid met leuzen van haat en onverdraagzaamheid: prima
Een barbeque naast de voordeur van een moskee: niet prima.

Compleet niet meer uit te leggen.
1947-2016
pi_218666317
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mensen als @:bansheeboy kan deze wereld missen als kiespijn,
100%
quote:
maar laten we aub niet gaan doen alsof Wilders hier iets tegen probeert te doen.
Rest heult gewoon mee met de vijand en faciliteert zelfs.
1947-2016
  woensdag 3 september 2025 @ 10:06:03 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218666405
Maar waar is die lijst met grapjes over moslims nou want die waren goed
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_218666510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef MMaRsu het volgende:
Maar waar is die lijst met grapjes over moslims nou want die waren goed
Maar wel een beetje flauw...

...want Al-lah is groot, Al-lah is machtig... deze mop kon nog wel in de jaren tachtig.
  woensdag 3 september 2025 @ 10:38:56 #105
13462 BansheeBoy
pi_218666741
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:13 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Je vindt het dus prachtig dat iemand zichzelf de mond snoert omdat dat jouw agenda dient en hoopt dat dat navolging krijgt. Dat maakt je dus een ordinaire fascist. Past wel weer naadloos bij die fascistische ideologie die je aanhangt.
Ik vind het ontzettend prachtig ja. Maar niet om de redenen die jij noemt. Gewoon een stukje veiligheid en wijsheid. In die hoek moet je mijn geluk zoeken.

Moderator woensdag 3 september 2025 @ 10:46:15 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218666795
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind het ontzettend prachtig ja. Maar niet om de redenen die jij noemt. Gewoon een stukje veiligheid en wijsheid. In die hoek moet je mijn geluk zoeken.

Niet voor cabaretiers blijkbaar, die moeten op hun tellen passen dankzij moslims

Sterker nog die passen uit zichzelf op hun tellen omdat ze doodsbenauwd zijn voor moslims!

Ontzettend prachtig 8)7
pi_218666797
quote:

[..]
Ik kan wel begrijpen dat als je iemand tot op het bot beledigt met iets wat voor hem dierbaar is (laat staan heilig), hij boos en zelfs gewelddadig kan worden, of als je de urn van iemands overleden moeder stuk smijt en op de as pist, dat diegene je wel wat kan aandoen.
Zo iemand laat zich beledigen.

Wat jij nu voorstelt, is als een leerling met mentale problemen met fluwelen handschoenen behandelen. "Laten we Henkie met zijn driftbuien maar niet voor het hoofd stoten en zeggen dat goudvissen geen zoogdieren zijn, want anders slaat-ie de boel kort en klein en zitten wij met de gebakken peren".

Fijn voor Henkie, kut voor de rest van de klas. Want daar komt Joop met zijn anger issues die beweert dat cactussen eigenlijk door de Joden zijn gemaakt om de mensheid te pijnigen. En daar moeten we dan ook rekening mee houden. Laat staan Glory, die gelooft dat je van brood eten naar de hel gaat en hysterisch begint te gillen en kinderen gaat meppen als juf haar en de rest van de klas uitlegt dat dit niet zo is.

De vergelijking die je maakt is dan ook hopeloos misplaatst.

quote:
Op een of andere manier zouden moslims geen emoties/gevoelens mogen ervaren, maar onverschillig, constant, alles, moeten ondergaan wanneer ze beledigd worden met wat voor hen heilig is.
Nee. Ze mogen best pissig worden of emotioneel. Ze mogen alleen niet oproepen tot geweld en ervoor zorgen dat critici van hun religie om hun schouder moeten kijken omdat ze anders misschien wel met een paar kogels en een briefje op hun borst eindigen met een boodschap van hun almachtige God die voor zijn narcisme blijkbaar gehersenspoelde pionnetjes nodig heeft.

Welkom in het vrije westen, waarin we in elk geval nog een poging doen om zelf kritisch na te denken en er films bestaan zoals Life of Brian.
  woensdag 3 september 2025 @ 10:51:47 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218666869
Mooi dat men zich zo kan inleven als er zielige moslimpjes beledigd zijn, maar als echte mensen "beledigd" zijn na de dood van de zoveelste tiener of de zoveelste rellen, steekpartijen, aanslagen, oproepen tot intifada en Jihad en jodenmoord dan is hun "beledigd zijn" opeens niet zo relevant meer :').

Het is net alsof de gevoelens van daders belangrijker zijn dan de gevoelens van daadwerkelijke slachtoffers, dat zal het toch niet zijn he? }:|.
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 10:51:53 #109
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218666870
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:46 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Wat jij nu voorstelt, is als een leerling met mentale problemen met fluwelen handschoenen behandelen. "Laten we Henkie met zijn driftbuien maar niet voor het hoofd stoten en zeggen dat goudvissen geen zoogdieren zijn, want anders slaat-ie de boel kort en klein en zitten wij met de gebakken peren".

Fijn voor Henkie, kut voor de rest van de klas. Want daar komt Joop met zijn anger issues die beweert dat cactussen eigenlijk door de Joden zijn gemaakt om de mensheid te pijnigen. En daar moeten we dan ook rekening mee houden. Laat staan Glory, die gelooft dat je van brood eten naar de hel gaat en hysterisch begint te gillen en kinderen gaat meppen als juf haar en de rest van de klas uitlegt dat dit niet zo is.

[..]
Nee. Ze mogen best pissig worden of emotioneel. Ze mogen alleen niet oproepen tot geweld en ervoor zorgen dat critici van hun religie om hun schouder moeten kijken omdat ze anders misschien wel met een paar kogels en een briefje op hun borst eindigen met een boodschap van hun almachtige God die voor zijn narcisme blijkbaar gehersenspoelde pionnetjes nodig heeft.

Welkom in het vrije westen, waarin we in elk geval nog een poging doen om zelf kritisch na te denken en er films bestaan zoals Life of Brian.
In het kort: een ieder die zich in Nederland begeeft moet accepteren dat de wet van het land boven de wetten van zijn imaginaire vriendje gaat.
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 10:54:52 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218666888
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mooi dat men zich zo kan inleven als er zielige moslimpjes beledigd zijn, maar als echte mensen "beledigd" zijn na de dood van de zoveelste tiener of de zoveelste rellen, steekpartijen, aanslagen, oproepen tot intifada en Jihad en jodenmoord dan is hun "beledigd zijn" opeens niet zo relevant meer :').

Het is net alsof de gevoelens van daders belangrijker zijn dan de gevoelens van daadwerkelijke slachtoffers, dat zal het toch niet zijn he? }:|.
Hij zegt niet dat hij zich in kan leven met zielige beledigde moslimpjes

Hij zegt dat hij bang is voor die figuren
  woensdag 3 september 2025 @ 10:55:32 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218666893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hij zegt niet dat hij zich in kan leven met zielige beledigde moslimpjes

Hij zegt dat hij bang is voor die figuren
Ik had het dan ook over de users in dit topic die het uiteraard allemaal wel snappen.
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 11:05:15 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218666940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik had het dan ook over de users in dit topic die het uiteraard allemaal wel snappen.
Alleen @BansheeBoy ?

Ik zie verder eigenlijk alleen mensen die snappen dat hij zich liever niet onveilig voelt, dat snap ik ook, is het ook allemaal niet waard
  woensdag 3 september 2025 @ 11:12:32 #113
13462 BansheeBoy
pi_218666982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Alleen @:bansheeboy ?

Ik zie verder eigenlijk alleen mensen die snappen dat hij zich liever niet onveilig voelt, dat snap ik ook, is het ook allemaal niet waard
Ik sta op 1 lijn met een influencer als Lubach.

Moderator woensdag 3 september 2025 @ 11:21:44 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218667028
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik sta op 1 lijn met een influencer als Lubach.

Lubach is zo bang voor jou dat hij zijn werk aanpast

Je staat niet op 1 lijn, je staat compleet aan het andere einde en je vind het nog mooi ook 8)7
  woensdag 3 september 2025 @ 11:24:59 #115
182233 thedeedster
pi_218667052
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
In het kort: een ieder die zich in Nederland begeeft moet accepteren dat de wet van het land boven de wetten van zijn imaginaire vriendje gaat.
Dit. En graag of niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 3 september 2025 @ 14:35:16 #116
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_218668605
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Juist die redenen vind ik discutabel. Iedereen heeft het volste recht welke religie dan ook, belachelijk te maken. dat is namelijk het enige nut van die ellende.
  woensdag 3 september 2025 @ 15:03:14 #117
13462 BansheeBoy
pi_218668802
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lubach is zo bang voor jou dat hij zijn werk aanpast.
Wat ik zeg. Hij weet wat de mogelijke negatieve bijwerkingen zijn en heeft daar geen zin en handelt dus met verstand. Wijs. Zo sta ik er exact in.

FOK!fotograaf woensdag 3 september 2025 @ 15:04:31 #118
842 Zorro
Z
pi_218668811
Grappen? Lubach?
Fake news.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 3 september 2025 @ 15:05:20 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218668815
quote:
6s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:04 schreef Zorro het volgende:
Grappen? Lubach?
Fake news.
Ook opendeur, te voorspelbaar voor woorden en uitgekauwde grappen moeten kunnen.
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 15:06:07 #120
503714 SebbeSwensje
pi_218668817
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat ik zeg. Hij weet wat de mogelijke negatieve bijwerkingen zijn en heeft daar geen zin en handelt dus met verstand. Wijs. Zo sta ik er exact in.

Wat een clown.
Appears.
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 15:14:23 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218668857
quote:

[..]

Das doelpalen verschuiven

Lubach stelt hier dat hij ontzettend bang is voor moslims

Je stelt dat je ontzettend blij bent met lubach hier

Ik vind dat eigenaardig

Dat het verstandig is ben ik het mee eens maar het is wel symptoombestrijding, het probleem zijn de hele lange Islamitische tenen en dat vind ik geen ideale samenleving, jij blijkbaar wel
pi_218668917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:14 schreef sp3c het volgende:
het probleem zijn de hele lange Islamitische tenen en dat vind ik geen ideale samenleving, jij blijkbaar wel
Klopt, met trigger happy mannen is het leven heel zwaar, want een onbewapende mag dan wel een eigen mening hebben, maar mag die mening niet in het openbaar uiten.
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 15:27:12 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218668922
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Klopt, met trigger happy mannen is het leven heel zwaar, want een onbewapende mag dan wel een eigen mening hebben, maar mag die mening niet in het openbaar uiten.
Ja!

Nee!

Misschien!
  woensdag 3 september 2025 @ 16:24:34 #124
13462 BansheeBoy
pi_218669327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:14 schreef sp3c het volgende:

Lubach stelt hier dat hij ontzettend bang is voor moslims
Waar angst normaliter een slechte raadgever is zorgt het voor zorgvuldig en wijs handelen van Lubach in deze. Wat ik alleen maar toejuich. Dáár ben ik blij mee.

woensdag 3 september 2025 @ 16:29:32 #125
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218669351
quote:

[..]

Dus, hieruit volgend, als er in Nederland een militante beweging ontstaat die op gewelddadige wijze praktiserend moslims zou pakken, dan zou je het verstandig en wijs vinden om geen moslim meer te zijn?
pi_218669390
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:29 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dus, hieruit volgend, als er in Nederland een militante beweging ontstaat die op gewelddadige wijze praktiserend moslims zou pakken, dan zou je het verstandig en wijs vinden om geen moslim meer te zijn?
Bansheeboy is tussen zijn bans door vooral bezig met het zich verkneukelen over de zelfislamisatie binnen Nederland (met zijn uitspraken dan men vooral om moet rollen omdat er toch niet tegen gedaan kan worden). Verwacht geen logisch antwoord op deze vraag.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 3 september 2025 @ 16:41:31 #127
13462 BansheeBoy
pi_218669435
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:29 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat zien we dan wel weer. Voor nu moet je mijn standpunt maar accepteren en als blauwdruk alleen op deze situatie uitrollen. Niet? Ook prima hoor.

woensdag 3 september 2025 @ 16:42:20 #128
13462 BansheeBoy
pi_218669439
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:35 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Bansheeboy is tussen zijn bans door vooral bezig met het zich verkneukelen over de zelfislamisatie binnen Nederland (met zijn uitspraken dan men vooral om moet rollen omdat er toch niet tegen gedaan kan worden). Verwacht geen logisch antwoord op deze vraag.
Ik weet niet wat je zegt helaas.

woensdag 3 september 2025 @ 16:49:26 #129
13462 BansheeBoy
pi_218669481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:

Perfect verwoord. Jij en ik zitten op de lijn Lubach.

Moderator woensdag 3 september 2025 @ 16:56:58 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218669530
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Perfect verwoord. Jij en ik zitten op de lijn Lubach.

Ik wel, jij niet
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 16:59:57 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218669554
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Waar angst normaliter een slechte raadgever is zorgt het voor zorgvuldig en wijs handelen van Lubach in deze. Wat ik alleen maar toejuich. Dáár ben ik blij mee.

Je bent er blij mee dat mensen uit angst voor moslimgeweld hun mond houden

Lijkt mij niet helemaal ideaal
  woensdag 3 september 2025 @ 17:07:00 #132
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_218669606
quote:

[..]

En de grondslag voor die angst, keur je die ook goed?
  woensdag 3 september 2025 @ 17:12:29 #133
13462 BansheeBoy
pi_218669643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:07 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
En de grondslag voor die angst, keur je die ook goed?
Ik keur geen enkel geweld goed. Ik ga maak daarin geen onderscheid. Of het moet ter verdediging zijn. Het is allemaal geen wiskunde.

woensdag 3 september 2025 @ 17:23:22 #134
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_218669750
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik keur geen enkel geweld goed. Ik ga maak daarin geen onderscheid. Of het moet ter verdediging zijn. Het is allemaal geen wiskunde.

Helder.
Geweld keur je niet goed, maar het feit dat mensen hun gedrag aanpassen uit angst voor datzelfde geweld juich je wel toe. Dat is inderdaad geen wiskunde, maar terreur. Dat dat weer even duidelijk is.
pi_218669899
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:46 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Wat ik voorstel is dat je mensen met fatsoen behandelt. Wat jij nu voorstelt is dat iemand je constant tot op het bot mag beledigen, daarbij je dierbaren mag betrekken, maar dat jij daarbij niks mag voelen of doen, want dan heb je "mentale problemen" en wil je met "fluwelen handschoenen" behandeld worden.

Maar je vergelijkingen gaan op meerdere punten niet op, omdat zeggen dat "goudvissen geen zoogdieren zijn", of dat "je door het eten van brood niet naar de hel gaat" gewoon fatsoenlijke kritiek is. Het is heel iets anders als je "Henkie" of "Glory" steeds zou vertellen dat hun moeder een dikke hoer is en daarbij hun favoriete speelgoed in de brand steekt. Volgens jou 'laten' Henkie en Glory zich beledigen en mogen ze vooral niks voelen, want dan hebben zij “mentale problemen” en niet degenen die hen constant aan het beledigen zijn.

quote:
[..]

Je haalt weer zaken door elkaar: kritiek leveren is wat anders dan grof beledigen en onteren van wat dierbaar of heilig is voor anderen, of het nu om religie of iets anders gaat. Als je iemand constant pest of beledigt op die manier, dan kan die persoon vanuit emotie gewelddadig reageren, daar is niks vreemds aan. Als je publiekelijk grote groepen mensen bijft beledigen, dan vergroot je alleen de kans dat je in die grote groep de verkeerde kunt triggeren. In het eerste geval verdien je wat mij betreft een Darwin-award, in het tweede geval een dubbele Darwin-award. Nogmaals, we hebben het niet over kritiek; die grens overschrijd je als het gaat om ordinair beledigen, waarbij dat ook nog eens constant gebeurt. Er is een verschil tussen het vinden van dat iemands overleden moeder geen goed mens was en dit op een normale manier uitleggen, of de urn ervan stuk smijten en op de as pissen. Dit doe je dan ook nog eens bij verschillende gelegenheden, waarbij je ook de media uitnodigt.

[ Bericht 1% gewijzigd door ejtleeditnA op 05-09-2025 11:38:58 ]
pi_218669916
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:33 schreef embedguy het volgende:

[..]
Tja, als je dat als reden wilt benoemen van dat Lubach (terecht) ervoor kiest om geen grappen over de islam te maken omdat hij weet dat moslims zo goed zijn in haten… Kan. Neemt niet weg dat moslims beter zijn in haten dan Christenen. Alleen god mag weten hoe de wereld eruit zou zien als moslims eerder verder ontwikkelt zouden zijn geweest dan Christenen. Persoonlijke denk ik dat het voor iedereen beter is dat dat niet gebeurd is.
Het is niet vreemd dat als je iemand steeds beledigt, het je niet geliefd, maar gehaat maakt. Dat zagen we ook bij personen zoals Sylvana Simons, die niet eens mensen beledigde, maar bepaalde zaken aan de kaak stelde.
Er was een periode dat moslims verder ontwikkeld waren: de zogenaamde Gouden Eeuw van de islam. Ze waren toen op veel gebieden, zoals wetenschap, filosofie, technologie, kunst, stedelijke ontwikkelingen, etc., verder ontwikkeld dan wij hier. Ze hebben eeuwen geheerst over Spanje en Zuidoost-Europa. In zekere zin kan je zeggen dat het beter is dat dat gebeurd is (volgens historici), omdat die periode uiteindelijk heeft bijgedragen aan de latere opbloei van Europa.
pi_218669946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Het is niet vreemd dat als je iemand steeds beledigt, het je niet geliefd, maar gehaat maakt. Dat zagen we ook bij personen zoals Sylvana Simons, die niet eens mensen beledigde, maar bepaalde zaken aan de kaak stelde.
Er was een periode dat moslims verder ontwikkeld waren: de zogenaamde Gouden Eeuw van de islam. Ze waren toen op veel gebieden, zoals wetenschap, filosofie, technologie, kunst, stedelijke ontwikkelingen, etc., verder ontwikkeld dan wij hier. Ze hebben eeuwen geheerst over Spanje en Zuidoost-Europa. In zekere zin kan je zeggen dat het beter is dat dat gebeurd is (volgens historici), omdat die periode uiteindelijk heeft bijgedragen aan de latere opbloei van Europa.
Alleen omdat de Grieken en Romeinen door andere nomadische volken neer waren geslagen, maar dat terzijde.
  woensdag 3 september 2025 @ 17:44:57 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218669968
Hoop blabla maar het komt er dus gewoon steeds op neer, kritiek op de islam kan en mag niet, anders dood.

Maar dat de islam op dagelijkse basis onze cultuur en normen en waarden "beledigt", tot op het bot incl doden, daar mag dus zelfs geen HUMORISTISCHE reactie op komen.

Zo redelijk, echt :').
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 19:34:38 #139
436847 embedguy
pi_218670804
quote:

[..]
Het is niet vreemd dat als je iemand steeds beledigt, het je niet geliefd, maar gehaat maakt.
Nee, dat is inderdaad niet vreemd. Dat is dan ook niet zozeer het probleem

Het is wel vreemd dat mensen vervolgens ervoor kiezen om de vrijheid van meningsuiting in te perken door ze de mond te snoeren.

En nog wel vreemder dat we dat accepteren.
Life is happening now.
pi_218670922
quote:
Het is niet vreemd dat als je iemand steeds beledigt, het je niet geliefd, maar gehaat maakt.
De mannen met het een of andere geloof zijn toch zelf begonnen met het beledigen van mannen en vrouwen met hersens en zijn nog steeds bezig met beledigen?
Volgens jouw redenatie zouden die zich dus gehaat willen maken bij mannen en vrouwen met hersens. Of niet soms?
pi_218670932
Voor diegene die nog altijd niet veel van de islam snappen;

quote:

[..]

Angst zorgt voor ''zorgvuldig'' en ''wijs'' handelen -en denk er aan-, ''zorgvuldig'' en ''wijs'' handelen volgens islamitische lijnen alleen.

Angst.

Dat U het even (weer) weet.
pi_218670942
Ik vind het onbegrijpelijk dat je hier geen grappen over kunt maken. Ik hoor altijd dat de Islam de religie van vrede is. Derhalve fake news.
  woensdag 3 september 2025 @ 19:48:56 #143
13462 BansheeBoy
pi_218670950
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:23 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Helder.
Geweld keur je niet goed, maar het feit dat mensen hun gedrag aanpassen uit angst voor datzelfde geweld juich je wel toe. Dat is inderdaad geen wiskunde, maar terreur. Dat dat weer even duidelijk is.
De niet doorgekraste tekst is een prima weergave wat mij betreft. Niks meer aan doen.

pi_218671244
quote:

[..]
Klopt.

De islamitische ideologie is een intolerante haat ideologie, waarin minachting en uiteindelijk haat naar alles en iedereen anders dan de islam in de hersens van mensen wordt gepompt, het liefst vanaf geboorte.
Dit zie je in gebieden/landen waar de islam domineert, waar een islamitische mono cultuur anderen culturen (en gebruiken en invloeden daarvan) kapot heeft gemaakt.
Dit zie je gebieden en landen waar de islam nog niet dominant is, waar de moslims de gebruiken van andere culturen misbruiken voor eigen gewin en waar mogelijk -verborgen onder lieflijke smoesjes en slachtofferrol toe-eigening- andere culturen schofferen door onder andere angst in te boezemen voor diegene die te westers ... het lef hebben ... nee, zo dom zijn om niet ''zorgvuldig'' en ''wijs'' binnen de lijntjes te kleuren.

De islamitische lijntjes natuur welteverstaan. Welke lijntjes anders?

Het is dan ook niet vreemd dat de islam hier steeds meer en meer gehaat wordt.
En dáár ben ik blij mee, want een evenwichtige multiculturele samenleving waar je openlijk kunt zeggen wat je wil zeggen, kunt houden van wie je wil houden en dat je kunt zijn wie je wil zijn zonder de inboezemde angst van een streng controlerend collectief te voelen en te moeten vrezen voor je leven, dát is wat ik wil.

Die samenleving is met de islam erbij nooit een realistische mogelijkheid.
  woensdag 3 september 2025 @ 20:49:51 #145
13462 BansheeBoy
pi_218671606
Stukje acceptatie. Ik bedoel, je kan over 1000 en 1 andere dingen grappen maken. Dus je wordt niet écht beperkt in je zgn creatieve vrijheid.

Moderator woensdag 3 september 2025 @ 20:51:12 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218671617
Je wordt letterlijk in je creatieve vrijheid beperkt omdat moslims er simpelweg niet mee om kunnen

Ben jij ontzettend blij mee

Ik vind dat een walgelijke uitspraak, niet naar mij toe maar naar Lubach en je collega moslims war wel een goede kop op zit want die zijn er ook
pi_218671682
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Stukje acceptatie. Ik bedoel, je kan over 1000 en 1 andere dingen grappen maken. Dus je wordt niet écht beperkt in je zgn creatieve vrijheid.

Je bent toch niet verplicht om te luisteren naar grappige mensen? Terwijl ieder grappig mens moet luisteren naar het dwaas gepraat van de inmiddels vele mannen met een geloof.
  woensdag 3 september 2025 @ 21:09:19 #148
13462 BansheeBoy
pi_218671766
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Je bent toch niet verplicht om te luisteren naar grappige mensen? Terwijl ieder grappig mens moet luisteren naar het dwaas gepraat van de inmiddels vele mannen met een geloof.
Allemaal irrelevant. Weet je wat wel relevant is? Lubach heeft een risico-analyse gemaakt en is daardoor tot een begrijpelijk en wijs besluit gekomen. Het snijdt hout wat ie zegt. Ik ben er blij om.

woensdag 3 september 2025 @ 21:24:21 #149
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218671894
quote:

Ik vraag me af waarom een echte God (bestaat niet) huilend in een hoekje zou liggen wanneer hij afgebeeld of bespot wordt. Wat een looser ben je dan. Hoe rijm jij dat met die vermeende grootsheid?
pi_218671896
Ik keur diefstal af, maar het is wel goed dat mensen hun deuren beter op slot doen omdat ze bang zijn dat er ingebroken wordt.

Ik keur verkrachting af, maar het is wel goed dat vrouwen ’s avonds niet meer alleen naar huis durven te lopen uit angst dat het gebeurt.

Ik keur racisme af, maar het is wel goed dat moslims zich onveilig voelen zodat ze weer vertrekken naar een ander land.

Wat een pannenkoek

Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_218671937
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Ik vraag me af waarom een echte God (bestaat niet) huilend in een hoekje zou liggen wanneer hij afgebeeld of bespot wordt. Wat een looser ben je dan. Hoe rijm jij dat met die vermeende grootsheid?
Die 'God' huilt niet, maar dat zwakke vlees wat hier op aarde rondloopt wel.

Religie van de vrede: mijn bruine kontgat.
  woensdag 3 september 2025 @ 21:29:33 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218671956
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Allemaal irrelevant. Weet je wat wel relevant is? Lubach heeft een risico-analyse gemaakt en is daardoor tot een begrijpelijk en wijs besluit gekomen. Het snijdt hout wat ie zegt. Ik ben er blij om.

Man, dat deze troll nog mag posten
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218672080
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het wordt wel hoog tijd dat de macht van de meerderheid gebroken wordt, zodat alle mensen zichzelf kunnen zijn in het openbaar, en niet slechts de mannen met het een of ander geloof.
  woensdag 3 september 2025 @ 22:04:28 #154
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218672284
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Man, dat deze troll nog mag posten
Het probleem met iemand als bsb is dat hij niet eens aan het trollen is, maar gewoon echt zo denkt. Compleet ongeschikt om een volwaardig deelnemer van een open en vrije samenleving te zijn.
pi_218672318
dat hele geloof is een grap.. zo hypocriet als de pest!! alleen maar agressie en onrust!
pi_218672544
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:24 schreef Filosoofert het volgende:
Ik keur diefstal af, maar het is wel goed dat mensen hun deuren beter op slot doen omdat ze bang zijn dat er ingebroken wordt.

Ik keur verkrachting af, maar het is wel goed dat vrouwen ’s avonds niet meer alleen naar huis durven te lopen uit angst dat het gebeurt.

Ik keur racisme af, maar het is wel goed dat moslims zich onveilig voelen zodat ze weer vertrekken naar een ander land.

Wat een pannenkoek

Ik keur het inboezemen van angst af, maar het het is wel goed voor de islamitische morele raadgever;

quote:

[..]

:{² :{² :{²

:')

Maar vooral zo blijven doorgaan, nog even en dan mogen we weer naar de stembus. *O*
  woensdag 3 september 2025 @ 23:55:59 #157
13462 BansheeBoy
pi_218672827
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:04 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Het probleem met iemand als bsb is dat hij niet eens aan het trollen is, maar gewoon echt zo denkt. Compleet ongeschikt om een volwaardig deelnemer van een open en vrije samenleving te zijn.
En toch lukt het me aardig moet ik zeggen. Tjonge jonge zeg, ik ben het eens met Lubach. Wat erg zeg.

Moderator donderdag 4 september 2025 @ 04:07:25 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218673065
Maar hij geeft geen mening waar je het eens of oneens mee kunt zijn

Hij zegt ik doe het niet want ik wil geen booslims aan de deur

Je kunt het snappen, maar het is geen mening en dat je er als moslim heel blij mee bent is diep treurig
  donderdag 4 september 2025 @ 08:15:57 #159
13462 BansheeBoy
pi_218673434
quote:
88s.gif Op donderdag 4 september 2025 04:07 schreef sp3c het volgende:
Ik ben het eens met zijn gedachtegang. Kan prima.

Moderator donderdag 4 september 2025 @ 08:18:55 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218673454
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben het eens met zijn gedachtegang. Kan prima.

Je snapt zijn gedachtengang en je hebt begrip voor het feit dat hij bang is voor moslims omdat die je wel eena neer zou kunnen steken om een fout grapje

Daar ben je het mee eens

Walgelijk vind ik het :r
  donderdag 4 september 2025 @ 08:50:05 #161
13462 BansheeBoy
pi_218673604
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
Je snapt zijn gedachtengang en je hebt begrip voor het feit dat hij bang is voor moslims omdat die je wel eena neer zou kunnen steken om een fout grapje
Ga je aan mij uitleggen wat ik vind. Nergens voor nodig.

pi_218673614
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

Daar ben je het mee eens

Walgelijk vind ik het :r
Ik vermoed dat hij zelf een moslim is.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator donderdag 4 september 2025 @ 09:00:11 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218673662
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, vraag er niet eens geld voor
  Moderator donderdag 4 september 2025 @ 09:00:32 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218673666
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
JOH ECHT?????
  donderdag 4 september 2025 @ 09:02:35 #165
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218673683
Toch grappig dat Lubach nu Wilders gelijk geeft
  donderdag 4 september 2025 @ 09:02:50 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218673686
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Blijkbaar wel hè.
Huilen dan.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:06:54 #167
503714 SebbeSwensje
pi_218673713
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar niet echt een bijster intelligente, want als je hier achter staat wetende dat de islam al onder druk staat in West-Europa, dan wil je dus dat men een nog grotere grafhekel aan je krijgt. Dan ben je dus voor polarisatie en op het spit drijven van de tolerantie naar je eigen bevolkingsgroep.
Appears.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:29:24 #168
13462 BansheeBoy
pi_218673902
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:06 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Maar niet echt een bijster intelligente, want als je hier achter staat
Dit dappere betoog moet je houden als ik het geweld zelf goedpraat. Niks van dat. Maar misschien dat Semantic Sp3c er wel zo'n draai aan kan geven.

Trouwens, dat geweld valt ook nog wel mee. We hebben meer last van muggen of hondedrollen.

Maar ik ben het dus met Lubach eens, "Het is het niet waard."

donderdag 4 september 2025 @ 09:38:00 #169
503714 SebbeSwensje
pi_218673960
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit dappere betoog moet je houden als ik het geweld zelf goedpraat. Niks van dat. Maar misschien dat Semantic Sp3c er wel zo'n draai aan kan geven.

Trouwens, dat geweld valt ook nog wel mee. We hebben meer last van muggen of hondedrollen.

Met die redenatie is het ook niet waard om geweld te gebruiken bij het maken van een grapje, maar daar blijf je dan weer angstvallig stil over.
Appears.
pi_218673969
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:49 schreef ToT het volgende:
Laat hem anders grappen maken over moderne slavernij in het Midden-Oosten, inclusief al die gecastreerde Afrikaanse mannen die daar dwangarbeid verrichten; dan beledig je de islam in ieder geval niet. direct.
Doen ze dat daar nu nog?
pi_218673995
quote:
Zelfmoordterroristen?
pi_218674017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Zelfmoordterroristen?
Daar zijn er niet genoeg voor.
pi_218674026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:41 schreef Horzula het volgende:

[..]
Daar zijn er niet genoeg voor.
Ik heb geen idee hoeveel er zijn. Ik heb wel deze film gekeken.

Bekijk deze YouTube-video
pi_218674067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef Horzula het volgende:

[..]
Doen ze dat daar nu nog?
https://en.wikipedia.org/(...)g_in_the_Middle_East
(Voordat mensen lopen te gillen dat Wikipedia geen betrouwbare bron zou zijn, gecombineerd met een emo.gifje; er zijn met Google ladingen andere bronnen te vinden en men mag zelf uitkiezen welke men betrouwbaar vindt. :P )
  donderdag 4 september 2025 @ 09:49:00 #175
13462 BansheeBoy
pi_218674078
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Met die redenatie is het ook niet waard om geweld te gebruiken bij het maken van een grapje, maar daar blijf je dan weer angstvallig stil over.
Ja, kijk eens hoe stil ik er over ben. :')

quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je wilt te graag joh.

Moderator donderdag 4 september 2025 @ 09:52:59 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218674114
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het gaat niet over geweld, het gaat om angst

Arjen Lubach is bang voor moslims

Jij noemt dat ontzettend fantastisch NWS, volgens bansheeboy zouden mensen idd bang moeten zijn voor moslims

Helemaal eens met deze influencer _O_

Ik blijf het walgelijk noemen
pi_218674115
quote:

Stukje acceptatie. Ik bedoel, we wonen niet in een Islamitisch land waarin zaken zo heilig worden verklaard dat we het niet mogen bespotten. Je kunt je over 1000 en 1 andere dingen druk maken. Dus je wordt niet beperkt in je vrijheid van godsdienst.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:54:05 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218674124
Lekker allemaal happen in de bait van BansheeTroll
Huilen dan.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:54:09 #179
503714 SebbeSwensje
pi_218674125
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, kijk eens hoe stil ik er over ben. :')
[..]
Je wilt te graag joh.

:') je keurt het niet goed, maar vindt wel dat men er bang voor moet zijn. Dat is indirect goedkeuren, misschien zelfs wel gewoon direct. Dat maakt dat jouw afkeur gewoon een leugen is om niet toe te hoeven geven dat je er eigenlijk gewoon achterstaat.

Jouw leugentjes zijn gewoon te makkelijk te doorzien.
Appears.
  Moderator donderdag 4 september 2025 @ 09:54:23 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218674129
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker allemaal happen in de bait van BansheeTroll
Zeg jij nou maar niks
  donderdag 4 september 2025 @ 09:55:05 #181
503714 SebbeSwensje
pi_218674140
Nvm :)
Appears.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:58:09 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218674167
quote:
88s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zeg jij nou maar niks
Echt wel.
Huilen dan.
pi_218674198
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
De almachtige, omnipotente god heeft blijkbaar feilbare stervelingetjes nodig om hier op aarde zijn wil te laten gelden. Dan is hij lui en/of helemaal niet zo machtig.
pi_218674213
quote:
88s.gif Op donderdag 4 september 2025 04:07 schreef sp3c het volgende:

Hij zegt ik doe het niet want ik wil geen booslims aan de deur

Je kunt het snappen, maar het is geen mening en dat je er als moslim heel blij mee bent is diep treurig
Vinden zij allemaal prachtig. Desnoods met geweld afdwingen dat een ieder onderworpen wordt aan de toornen van de islam.

Dat maakt het nog zieker.
1947-2016
  Moderator donderdag 4 september 2025 @ 10:05:01 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218674215
quote:
16s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Echt wel.
Nou ok
  donderdag 4 september 2025 @ 10:09:42 #186
13462 BansheeBoy
pi_218674238
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
:') je keurt het niet goed, maar vindt wel dat men er bang voor moet zijn. D
Neen. Ik ben blij dat hij die angst wijs en verstandig gebruikt "want het is het niet waard." Het is een waarheid als een huis.

Moderator donderdag 4 september 2025 @ 10:10:36 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218674240
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Neen. Ik ben blij dat hij die angst wijs en verstandig gebruikt "want het is het niet waard." Het is een waarheid als een huis.

Je bent blij dat hij bang is voor moslims
  donderdag 4 september 2025 @ 10:11:44 #188
13462 BansheeBoy
pi_218674248
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Stukje acceptatie. Ik bedoel, we wonen niet in een Islamitisch land waarin zaken zo heilig worden verklaard dat we het niet mogen bespotten. Je kunt je over 1000 en 1 andere dingen druk maken. Dus je wordt niet beperkt in je vrijheid van godsdienst.
Jij hebt makkelijk praten als dappere toetensbordridder. Lubach moet echter in de real world dealen met de gevolgen van die keuzes. Dus ik begrijp zijn keuze ontzettend. Ik hoop dat meer zullen volgen: Het is het niet waard.

Waard.

Moderator donderdag 4 september 2025 @ 10:12:27 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218674252
Je hoopt dat we in de toekomst allemaal bang zijn voor moslims
  donderdag 4 september 2025 @ 10:13:45 #190
503714 SebbeSwensje
pi_218674276
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is die angst nu gegrond of niet? Wees eens duidelijk.
Appears.
  donderdag 4 september 2025 @ 10:15:25 #191
13462 BansheeBoy
pi_218674304
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:13 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Is die angst nu gegrond of niet? Wees eens duidelijk.
Dat maakt eigenlijk niet uit, wie ben ik om tegen Lubach te zeggen niet bang zijn maak maar grappen. Zal je net zien dat het dan fout gaat. Nee, daar brand ik me niet aan.

donderdag 4 september 2025 @ 10:16:45 #192
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218674338
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Jij hebt makkelijk praten als dappere toetensbordridder. Lubach moet echter in de real world dealen met de gevolgen van die keuzes. Dus ik begrijp zijn keuze ontzettend. Ik hoop dat meer zullen volgen: Het is het niet waard.

Waard.

Daar krijg je natuurlijk een plakkerig onderbroekje van, maar niet iedereen zwicht voor de tirannie van de Islam.

Integendeel :)
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 4 september 2025 @ 10:17:26 #193
503714 SebbeSwensje
pi_218674355
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat maakt eigenlijk niet uit, wie ben ik om tegen Lubach te zeggen niet bang zijn maak maar grappen. Zal je net zien dat het dan fout gaat. Nee, daar brand ik me niet aan.

En als het dan fout gaat, zou jij je daar dan tegen uitspreken? Hoop what if's, maar ik ben benieuwd naar de gedachtengang.
Appears.
pi_218674359
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
zijn keuze
Als iemand een ''keuze'' moet maken onder dwang/angst dan is er geen sprake van een eigen keuze, moslim dat je bent.
pi_218674364
quote:
88s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het gaat niet over geweld, het gaat om angst

Arjen Lubach is bang voor moslims

Jij noemt dat ontzettend fantastisch NWS, volgens bansheeboy zouden mensen idd bang moeten zijn voor moslims

Helemaal eens met deze influencer _O_

Ik blijf het walgelijk noemen
Hij is bang voor moslim extremisten. En daarin is ie verstandig.
  donderdag 4 september 2025 @ 10:18:06 #196
13462 BansheeBoy
pi_218674372
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daar krijg je natuurlijk een plakkerig onderbroekje van, maar niet iedereen zwicht voor de tirannie van de Islam.
Ik citeer "Het is het niet waard." - Lubach

Eens.

donderdag 4 september 2025 @ 10:19:25 #197
13462 BansheeBoy
pi_218674399
quote:
4s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Als iemand een ''keuze'' moet maken onder dwang/angst dan is er geen sprake van een eigen keuze, moslim dat je bent.
Er zijn er genoeg die angst overwinnen voor principes. Dus er is altijd sprake van een keuze.

donderdag 4 september 2025 @ 10:20:02 #198
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218674410
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik citeer "Het is het niet waard." - Lubach

Eens.

En waarom zegt hij dat?
  donderdag 4 september 2025 @ 10:22:11 #199
13462 BansheeBoy
pi_218674455
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En als het dan fout gaat, zou jij je daar dan tegen uitspreken? Hoop what if's, maar ik ben benieuwd naar de gedachtengang.
Ik zou dan meer inzetten op voorkomen. Maar ik laat in die bandbreedte wel een kleine marge om mogelijk zaken ondubbelzinnig af te keuren. Maar dat beslis ik in de regel last minute.

Absoluut.

donderdag 4 september 2025 @ 10:24:50 #200
13462 BansheeBoy
pi_218674513
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En waarom zegt hij dat?
Echt weten doen we het niet, dan zullen we hem moeten vragen.

Maar we hebben zijn angsten maar te respecteren. Het is zijn leven. Dat hij er dan wijs en verstandig mee om gaat siert hem enorm en maakt me mals. Vooral ook omdat hij het zo ontzettend treffend zegt:"Het is het niet waard." Nogmaals: eens!

pi_218674551
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er zijn er genoeg die angst overwinnen voor principes. Dus er is altijd sprake van een keuze.

precies, Sophie had ook gewoon een keus
  donderdag 4 september 2025 @ 10:27:06 #202
503714 SebbeSwensje
pi_218674552
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zou dan meer inzetten op voorkomen. Maar ik laat in die bandbreedte wel een kleine marge om mogelijk zaken ondubbelzinnig af te keuren. Maar dat beslis ik in de regel last minute.

Absoluut.

En mijn wilde gok is zomaar dat dat "voorkomen" in jouw boekje betekent om geen grappen meer te maken en te schikken naar dreiging en geweld, zoals Arjen nu dus ook doet.
Appears.
  donderdag 4 september 2025 @ 10:28:37 #203
13462 BansheeBoy
pi_218674560
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En mijn wilde gok is zomaar dat dat "voorkomen" in jouw boekje betekent om geen grappen meer te maken en te schikken naar dreiging en geweld, zoals Arjen nu dus ook doet.
Ah.

donderdag 4 september 2025 @ 10:40:00 #204
182233 thedeedster
pi_218674757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:27 schreef stalybridge het volgende:

[..]
precies, Sophie had ook gewoon een keus
Die gaat de meesten boven hun pet.

Wat een zieke film eigenlijk.
pi_218674937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:42 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoeveel er zijn. Ik heb wel deze film gekeken.

Hebben die Moslims in die landen niet uiteindelijk zelf afgerekend met Isis en Deash?

Niet per se 'de gematigden', maar de andere Moslims die er geen zin in hadden?
pi_218675202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:48 schreef Horzula het volgende:

[..]
Hebben die Moslims in die landen niet uiteindelijk zelf afgerekend met Isis en Deash?

Niet per se 'de gematigden', maar de andere Moslims die er geen zin in hadden?
Dat durf ik niet te zeggen.

Het engste aan deze film vond ik dat sommige mensen heel erg gemakkelijk te manipuleren zijn en hoever ze gaan in hun strijd ( zelfmoord-terroristen).

....en hoe vrouwen worden behandeld.
pi_218675504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:12 schreef sp3c het volgende:
Je hoopt dat we in de toekomst allemaal bang zijn voor moslims
Veel erger, we moeten hun bevrijd laten lachen, zodat het lijkt alsof zij vriendelijk zijn voor kleinere en smallere medemensen.
pi_218676681
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je hebt over het ''overwinnen'' van angst, dan betreft het hier -in die context- een angst die irrationeel is. En daar is hier geen sprake van. Als Lubach een satirische uitzending over de islam maakt, compleet met mohammed cartoons, dan is de kans groot dat Lubach ge-Samuel Patty'd wordt. Een Theo van Goghje krijgt. En het kantoor van Lubach de ''Hebdo'' behandeling krijgt. Of net zoals Lale Gul of Seyran Ateş geen vrij leven hier meer kent.

Dat is geen eerlijke keuze.

Maar dat is precies hoe de islam werkt; met dreiging van (dodelijke) agressie islamitische gebruiken opdringen en afdwingen. Dat gaat van wat men niet mag zeggen, wat vrouwen mogen en aan moeten trekken, van wie je zelf wil houden en samen zijn tot verder. En dat is walgelijk, verderfelijk en gevaarlijk.

Er is bijna geen één moslim die zich hier openlijk tegenover uit spreekt. Ook niet de zogenaamde ''gematigde''. En er zijn heel veel niet-moslims die dit wel weten, maar dit vanuit deugdzame principes negeren en argumenteren met anekdotes over hun buurman/collega/mede-vrijwilliger, die een ''gematigde'' moslim is en zo ''lekker meedraait'' in de maatschappij.
  donderdag 4 september 2025 @ 13:37:39 #209
13462 BansheeBoy
pi_218676718
quote:
4s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[
Dat is geen eerlijke keuze.
Je hebt veels te veel woorden nodig. Eerlijk of niet, het is een keuze.

pi_218678703
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, het is geen keuze en nee, het is niet eerlijk.

Maar jij en al je medemoslimpjes mogen vinden wat ze willen.
En alleen maar goed dat jij je blijft uitspreken volgens de islamitische lijntjes.
Ga zo door! ^O^
  donderdag 4 september 2025 @ 18:14:03 #211
13462 BansheeBoy
pi_218678783
quote:
4s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Nee, het is geen keuze en nee, het is niet eerlijk.
Het zijn je eigen woorden. En ik onderschrijf het keuzeonderdeel zeer zeker. :)

pi_218684521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat durf ik niet te zeggen.

Het engste aan deze film vond ik dat sommige mensen heel erg gemakkelijk te manipuleren zijn en hoever ze gaan in hun strijd ( zelfmoord-terroristen).

....en hoe vrouwen worden behandeld.
Dat is cultuur hè. Vrouwen als een geit behandelen was hier hip in 1800, maar users als @BansheeBoy staan te popelen om dat weer herintroduceren in Nederland :)
pi_218684577
Achterlijke religie, achterlijke volgelingen
"Pools are perfect for holding water"
pi_218684785
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is geen keuze, het is buigen voor terreur.

De fatwa die destijds over Salman Rushdie werd uitgesproken, geldt nog steeds.
In 2022 hebben ze (wie? nou je weet wel, de aanhangers van de religie van de vrede) toch te grazen weten te nemen.
Rushdie heeft het gelukkig overleefd maar is wel een oog kwijt.
  vrijdag 5 september 2025 @ 10:43:25 #215
13462 BansheeBoy
pi_218684830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het is geen keuze, het is buigen voor terreur.
Noem het hoe je het wilt. De uitkomst is dat hij het laat. Daar ben ik wel blij mee. Als influecener hoop ik dat meer mensen dit voorbeeld zullen volgen. Je kan grappen over andere dingen maken joh.

vrijdag 5 september 2025 @ 10:55:00 #216
503714 SebbeSwensje
pi_218685027
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Noem het hoe je het wilt. De uitkomst is dat hij het laat. Daar ben ik wel blij mee. Als influecener hoop ik dat meer mensen dit voorbeeld zullen volgen. Je kan grappen over andere dingen maken joh.

Alleen al voor jou hoop ik dat veel mensen juist het tegenovergestelde gaan doen en het even een hype wordt om jullie compleet te bespotten. Het hoeft niet lang te duren, het mag zo'n crompouce hype zijn, maar dan weet je weer even waar je staat.
Appears.
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 10:55:38 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218685048
Je hoopt dat meer mensen moslims maar uit de weg gaan omdat ze bang zijn?

Goed verhaal
pi_218685063
Waarom zou je ook 2 miljard mensen willen schofferen?
pi_218685098
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zeg hoe het is. Lubach buigt voor terreur.
  vrijdag 5 september 2025 @ 10:57:25 #220
13462 BansheeBoy
pi_218685100
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:55 schreef sp3c het volgende:
Je hoopt dat meer mensen moslims maar uit de weg gaan omdat ze bang zijn?

Nou, eigenlijk alleen dat ze het voorbeeld van Lubach de verse influencer volgen door grappen over de Islam te laten omdat het "het niet waard" is. Voor de rest: haal gerust je Turkse pizza "met alles er op en der an" voor 3 euro.

vrijdag 5 september 2025 @ 10:58:34 #221
503714 SebbeSwensje
pi_218685110
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nou, eigenlijk alleen dat ze het voorbeeld van Lubach de verse influencer volgen door grappen over de Islam te laten omdat het "het niet waard" is. Voor de rest: haal gerust je Turkse pizza "met alles er op en der an" voor 3 euro.

De meeste Turken in dit land zijn geen ta'aghbiri's itt de meeste Marokkanen in dit land.
Appears.
  vrijdag 5 september 2025 @ 10:59:42 #222
13462 BansheeBoy
pi_218685117
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik zeg hoe het is. Lubach buigt voor terreur.
Lubach (en anderen) kan (/kunnen) domme grappen over andere groepen zonder trots of ruggengraat maken. Nu je het zegt, hoeveel grappen worden er nou helemaal gemaakt over jews? :? Dus wat dat aan gaat.....

Ik breng mijn zaak ter ruste.

pi_218685156
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Lubach (en anderen) kan (/kunnen) domme grappen over andere groepen zonder trots of ruggengraat maken. Nu je het zegt, hoeveel grappen worden er nou helemaal gemaakt over jews? :? Dus wat dat aan gaat.....

Ik breng mijn zaak ter ruste.

Wat humor betreft kunnen de moslims nog heel veel leren van de joden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Joodse_humor
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 11:06:05 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218685217
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Al die beveiliging en gedoe en bedreigingen zijn her hem niet waard dus sluit hij moslims uit van zijn dingertje

Zouden meer mensem moeten doen volgens jou

Werkgevers bv
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:07:36 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218685250
Misschien kunnen we dit toppa hernoemen naar 'de grote BSB-show'?
Huilen dan.
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:10:30 #226
13462 BansheeBoy
pi_218685282
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, maar ze maken de grappen zelf. Maar grappen over hen door anderen, mwah. Dat zie je niet zo vaak open en bloot in het openbaar. Neen.

vrijdag 5 september 2025 @ 11:11:43 #227
503714 SebbeSwensje
pi_218685309
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien kunnen we dit toppa hernoemen naar 'de grote BSB-show'?
Waar we dan massaal de spot gaan drijven met zijn persoon en zijn geloof? Goed idee.
Appears.
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:13:48 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218685331
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Waar we dan massaal de spot gaan drijven met zijn persoon en zijn geloof? Goed idee.
Ja helwmaal prima. Maar dan in de rest van de topics die dwaas gewoon negeren ok?
Huilen dan.
pi_218685333
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, maar ze maken de grappen zelf. Maar grappen over hen door anderen, mwah. Dat zie je niet zo vaak in open en bloot in het openbaar. Neen.

En dat is nu precies het punt waar het om gaat. Maar dat gaat jouw moslimpetje te boven, je bent nog niet genoeg ontwikkeld om zoiets ingewikkeld te begrijpen of te doorgronden.
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:14:47 #230
503714 SebbeSwensje
pi_218685340
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja helwmaal prima. Maar dan in de rest van de topics die dwaas gewoon negeren ok?
Akkoord.
Appears.
  vrijdag 5 september 2025 @ 11:15:51 #231
13462 BansheeBoy
pi_218685347
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik begrijp je niet. We hebben een gezonde discussie.

Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 11:28:31 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218685417
Nee dat niet
pi_218685709
quote:
Bij boekenverbranding ben ik solidair met iedereen die zich daar boos om maakt.
  vrijdag 5 september 2025 @ 13:00:50 #234
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218686156
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het verbranden van een boek is fundamenteel iets anders dan een boeken verbranding zoals bijvoorbeeld de Nazis of de kerk die uitvoerden. Het één demonstreert dat niets heilig is, het ander is kleingeestige onverdraagzaamheid. En laat nu net de overtrokken reactie op het verbranden van een boek die onverdraagzaamheid goed illustreren.
pi_218688978
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, maar ze maken de grappen zelf. Maar grappen over hen door anderen, mwah. Dat zie je niet zo vaak open en bloot in het openbaar. Neen.

Hoeveel joden hebben iemand vermoord omdat hij/zij de spot dreef met het jodendom of überhaupt kritisch was over het jodendom?
pi_218689087
quote:

[..]
Ok. Bijzonder. Omdat boeken heilig zijn? Omdat het een cultureel taboe is? Of een andere reden?
  vrijdag 5 september 2025 @ 19:22:52 #237
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_218689106
quote:
Als ik een aflevering lang Mohammed-cartoons laat zien, moet ik verhuizen en moeten er de rest van mijn leven politieagenten om me heen wonen. Dat heb ik er niet voor over."
Hiermee zegt hij eigenlijk dat Wilders gelijk heeft :')
pi_218689135
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Alleen al voor jou hoop ik dat veel mensen juist het tegenovergestelde gaan doen en het even een hype wordt om jullie compleet te bespotten. Het hoeft niet lang te duren, het mag zo'n crompouce hype zijn, maar dan weet je weer even waar je staat.
Je krijgt na je dood 700 maagden als je in naam van Ollllah gaat trollen op fora met kafirs :Y

Echt, waarom reageerde ik überhaupt serieus op dit beste uithangbord voor de "verdraagzaamheid" van de Islam? Daar kun je alleen maar met een :') op reageren :')
pi_218689164
quote:

[..]
Okay, dan moet jij jezelf maar zien te redden met kwaaije peren.
pi_218689588
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:56 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Om aan te tonen dat de islam hier totaal niet past.

Moslims denken namelijk gelijk dat ze geschoffeerd worden bij vermeende bespotting en dat ze dan gerechtvaardigd zijn om geweld te gebruiken.
pi_218689946
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

vrijdag 5 september 2025 @ 20:39:01 #242
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_218690013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:22 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Wilders heeft ook gelijk op bepaalde punten.

Alleen de manier waarop hij het brengt gaat mij veel te ver.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
pi_218690053
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:22 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Geetje doet het slechtste van twee werelden. Moslims provoceren en er zoveel mogelijk binnenhalen.
  vrijdag 5 september 2025 @ 21:33:54 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690381
Ik heb maar een boodschap aan moslims in NL.

Wat jammer dat jullie, ondanks dat we in de 21e eeuw zitten en jullie je in een van de meest liberale vrije maatschappij ooit bevinden, jullie jezelf knechten aan de bullshit woorden van een 6e eeuwse zelfverklaarde 'profeet', die nogal 'aparte' vookeuren had voor kindbruidjes en weinig ophad met leven en laten leven.

Kom los van die waanzin en leef het leven zoals het bedoeld is. Vrij.

Zeg vaarwel tegen die pre-middeleeuwse arabische tribale denkbeelden, waar slavernij en kindhuwelijken de norm zijn, en omarm vrijheid.

Doe het.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 21:52:41 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218690519
Als jij het zegt wil ik eigenlijk lid worden maar dan mag ik geen biertjes meer dus ik weet ff niet wat ik doe
  vrijdag 5 september 2025 @ 21:55:32 #246
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:52 schreef sp3c het volgende:
Als jij het zegt wil ik eigenlijk lid worden maar dan mag ik geen biertjes meer dus ik weet ff niet wat ik doe
Tuurlijk wil je dat, kan niet anders. Wat vervelio voor je dat dat pro-Pallie volk, XR en ander extreem spul in je nek loopt te hijgen.

Doe gewoon alsof ik het over christendom heb, dan vliegen de wel en niet door mods gesanctioneerde likes je waarschijnlijk meteen om de oren. Haha, die SGP toch.

Dat een aanzienlijk deel van dat 'progressief linkse' volk zich gaat bekeren tot die woestijnreligie was voor mij al langer duidelijk; alles om die witte erfschuld in te lossen.

Geef het tijd.

[ Bericht 7% gewijzigd door EttovanBelgie op 05-09-2025 22:07:30 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218690753
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:19 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ok. Bijzonder. Omdat boeken heilig zijn? Omdat het een cultureel taboe is? Of een andere reden?
Omdat het gewoon fokking triest is om kennis te verbranden? Voor de antitheisten: ja, religie boeken is historische informatie. Op zijn minst.
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:28:30 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690782
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Omdat het gewoon fokking triest is om kennis te verbranden? Voor de antitheisten: ja, religie boeken is historische informatie. Op zijn minst.
volgens een hoop 'heilige boeken' gaan vooral mensen verbrand worden. Voor eeuwig.

Jottum.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218690803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
volgens een hoop 'heilige boeken' gaan vooral mensen verbrand worden. Voor eeuwig.

Jottum.
Je bent geen katholiek meer?
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:31:44 #250
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je bent geen katholiek meer?
Die hebben nog een vagevuur.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218690822
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die hebben nog een vagevuur.
Als tussenstapje om tegen jezelf te zeggen dat je achterlijk bent, maar niet idioot?

Of hoe moet ik dat zien?
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:33:16 #252
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690826
Kennis... lol.

"Trek niet aan je piemel, want daardoor zul je voor eeuwige gemarteld worden in een vuurzee bemand met duivels die lachen om je pijn".

Nee, echt... hebben we als mensheid heel veel aan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:34:03 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690836
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als tussenstapje om tegen jezelf te zeggen dat je achterlijk bent, maar niet idioot?

Of hoe moet ik dat zien?
Nee, als idee dat de meeste mensen niet zo intens slecht zijn dat ze het verdienen om voor altijd gemarteld te worden.

Zo moet je dat zien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:34:18 #254
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218690838
quote:

[..]
Nogmaals, het verbranden van één boek is fundamenteel anders dan het verbranden van al die boeken. Temeer daar het eigen bezit betreft.
pi_218690845
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, als idee dat de meeste mensen niet zo intens slecht zijn dat ze het verdienen om voor altijd gemarteld te worden.

Zo moet je dat zien.
Ja gast. Who gives a shit?

We hadden het over boeken verbranden en dat je dat gewoon niet moet doen.
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:36:08 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690848
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja gast. Who gives a shit?

We hadden het over boeken verbranden en dat je dat gewoon niet moet doen.
Ja, ik heb meer problemen met mensen verbranden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 22:36:47 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218690855
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Tuurlijk wil je dat, kan niet anders. Wat vervelio voor je dat dat pro-Pallie volk, XR en ander extreem spul in je nek loopt te hijgen.

Doe gewoon alsof ik het over christendom heb, dan vliegen de wel en niet door mods gesanctioneerde likes je waarschijnlijk meteen om de oren. Haha, die SGP toch.

Dat een aanzienlijk deel van dat 'progressief linkse' volk zich gaat bekeren tot die woestijnreligie was voor mij al langer duidelijk; alles om die witte erfschuld in te lossen.

Geef het tijd.
Jeutje hey
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:38:29 #258
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690862
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jeutje hey
Vertel vooral liever waarom je lid zou willen worden van die club.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 23:04:14 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218690969
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vertel vooral liever waarom je lid zou willen worden van die club.
Omdat jij er zo enorm tegen bent
pi_218690976
quote:

[..]
Dus dat geldt ook dvd's, floppies en usb-sticks met "kennis"?
pi_218691063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:05 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Dus dat geldt ook dvd's, floppies en usb-sticks met "kennis"?
Dat lijkt mij wel ja. En al helemaal als je die in brand gaat steken om een 'statement' te maken. En al helemaal-helemaal als je dat doet terwijl je 16+ bent.
  vrijdag 5 september 2025 @ 23:24:08 #262
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218691081
quote:

[..]
Als je je druk kunt maken over het verbranden van een of ander sprookjesboek dan spoor je ook niet helemaal.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218691086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat lijkt mij wel ja. En al helemaal als je die in brand gaat steken om een 'statement' te maken. En al helemaal-helemaal als je dat doet terwijl je 16+ bent.
Ok. Ik snap dit niet zo, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
pi_218691127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:25 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Je krijgt na je dood 700 maagden als je in naam van Ollllah gaat trollen op fora met kafirs :Y

Echt, waarom reageerde ik überhaupt serieus op dit beste uithangbord voor de "verdraagzaamheid" van de Islam? Daar kun je alleen maar met een :') op reageren :')
Met je eerste zin doe je hetzelfde als wat je Mijk eerder verweet, betreffende ongefundeerde uitspraken.

Als je normale reacties van BansheeBoy al niet leuk vindt, wat te denken wat andere mensen zouden vinden als je iets wat zeer heilig voor hen is, onteert of bespot? Als het bespotten en beledigen van 2 miljard mensen mag, zie ik het probleem ook niet met het trollen van enkele users hier, alhoewel ik niet geloof dat BansheeBoy aan het trollen is. Ik vind zijn reacties eerlijk gezegd perfect afgestemd op het niveau van veel users hier. Wat dat betreft, klasse. @BansheeBoy
  vrijdag 5 september 2025 @ 23:39:20 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218691147
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
Omdat jij er zo enorm tegen bent
:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218691150
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:25 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ok. Ik snap dit niet zo, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Wat snap je niet dan?
  vrijdag 5 september 2025 @ 23:41:18 #267
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218691158
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:34 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Met je eerste zin doe je hetzelfde als wat je Mijk eerder verweet, betreffende ongefundeerde uitspraken.

Als je normale reacties van BansheeBoy al niet leuk vindt, wat te denken wat andere mensen zouden vinden als je iets wat zeer heilig voor hen is, onteert of bespot? Als het bespotten en beledigen van 2 miljard mensen mag, zie ik het probleem ook niet met het trollen van enkele users hier, alhoewel ik niet geloof dat BansheeBoy aan het trollen is. Ik vind zijn reacties eerlijk gezegd perfect afgestemd op het niveau van veel users hier. Wat dat betreft, klasse. @:BansheeBoy
:') :W

Disco Duck heeft ook miljoenen verkocht. Is nog steeds een schijtnummer.

En nu?

PS: In ieder geval heeft Disco Duck nog wat vreugde gebracht. I.t.t. tot religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 00:08:59 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218691246
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:O
8-)
  zaterdag 6 september 2025 @ 00:12:11 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218691259
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
8-)
Ben ook tegen het calvinisme. Ga je je nu aanmelden bij de SGP, of is dat te blank?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 00:15:56 #270
13462 BansheeBoy
pi_218691272
Ik hou van koffie maar dat is wel erg duur. Toch bedankt voor de tip!

Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 00:19:17 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218691283
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ben ook tegen het calvinisme. Ga je je nu aanmelden bij de SGP, of is dat te blank?
Nee gereformeerde kerk heb ik al afgestreept, was geen feestje
  zaterdag 6 september 2025 @ 00:20:53 #272
13462 BansheeBoy
pi_218691287
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee gereformeerde kerk heb ik al afgestreept, was geen feestje
Ben je gelovig van oudsher?

pi_218691754
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:34 schreef ejtleeditnA het volgende:

Als het bespotten en beledigen van 2 miljard mensen mag, zie ik het probleem ook niet met het trollen van enkele users hier.
Er is ook geen probleem. Ik voel nu ook geen neiging tot geweld. Ik negeer em verder.

Precies wat moslims w.m.b. ook zouden moeten doen als ze menen dat iemand "hun religie beledigt".

Slechte vergelijking dus.

En die opmerking over kafirs was cynisch bedoeld. Ik had gehoopt dat mensen dat zouden begrijpen. Ook een slechte vergelijking, dus.
pi_218692626
quote:

[..]
Die schrijvers hebben wel een groot deel van de wereld verwoest en onleefbaar gemaakt om reclame te maken voor hun geloof.
pi_218692659
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Disco Duck heeft ook miljoenen verkocht. Is nog steeds een schijtnummer.

Blasfemie, wacht maar de volgers van de Funky Vogel zullen je vinden.
  zaterdag 6 september 2025 @ 11:09:08 #276
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_218692828
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dreigen mensen de strot af te snijden of neer te knallen omdat je geloof of overtuiging ‘beledigd’ wordt, is nog vele malen triester.
  zaterdag 6 september 2025 @ 16:12:33 #277
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_218695276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:54 schreef Gia het volgende:
Een AI comediant creëren. Knappe moslim die die kan vermoorden. De creator onbekend houden.
Is geen AI voor nodig, een anomieme cartoonist maakt onderstaande al jaren:
https://pretmetmohammed.wordpress.com/page/38/
Heeft op facebook destijds al vele doodsbedreigingen gehad, maarja iemand weet wie het is.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  zaterdag 6 september 2025 @ 16:14:29 #278
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_218695299
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:05 schreef Haushofer het volgende:
usb-sticks met "kennis"?
Hoewel offtopic, kon ik het niet laten om meteen aan deze klassieker te denken:
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  zaterdag 6 september 2025 @ 17:58:39 #279
13462 BansheeBoy
pi_218696656
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:54 schreef Gia het volgende:

[..]
:')

pi_218696678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dreigen mensen de strot af te snijden of neer te knallen omdat je geloof of overtuiging ‘beledigd’ wordt, is nog vele malen triester.
Helemaal mee eens, en daarom vind ik het zo dom van al die koranverbranders dat ze nog steeds hun lesje niet geleerd hebben.
Koran in de fik steken = mensen afmaken.

Uitleg: je kunt tot het einde der tijden deze boeken verbranden met de hoop dat de moslim uiteindelijk hieruit lering zal trekken, maar ik ben bang dat zo'n koranverbrander nog dommer is dan welke religieuze zeloot ook.
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:03:57 #281
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218696703
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:56 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Waarom zijn die allemaal zo gefrustreerd dat als er een grap over ze wordt gemaakt ze dan geschoffeerd zijn?
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:16:40 #282
182233 thedeedster
pi_218696786
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarom zijn die allemaal zo gefrustreerd dat als er een grap over ze wordt gemaakt ze dan geschoffeerd zijn?
Ik zou ook boos zijn als ze een stuk van mijn snikkel hadden afgesneden.

Sowieso. Hoe kan het nou dat onze lieve heer een ontwerpfoutje heeft gemaakt?
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:17:56 #283
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_218696795
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, en daarom vind ik het zo dom van al die koranverbranders dat ze nog steeds hun lesje niet geleerd hebben.
Koran in de fik steken = mensen afmaken.

Uitleg: je kunt tot het einde der tijden deze boeken verbranden met de hoop dat de moslim uiteindelijk hieruit lering zal trekken, maar ik ben bang dat zo'n koranverbrander nog dommer is dan welke religieuze zeloot ook.
Dan heb je denk ik niet begrepen wat ik bedoelde, of ik was niet duidelijk genoeg:
De echte idioten zijn in mijn ogen het volk dat over gaat tot moord en doodslag omdat ze zich beledigd voelen door iemand die een boek verbrandt. Beledigd voelen prima, maar je gaat je niet als een holbewoner gedragen om je gram te halen. Helaas denken sommige religieuze mongolen daar wat anders over.
pi_218696809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:16 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik zou ook boos zijn als ze een stuk van mijn snikkel hadden afgesneden.

Sowieso. Hoe kan het nou dat onze lieve heer een ontwerpfoutje heeft gemaakt?
Hebben ze ook niet. Ze hebben slechts de voorhuid er af geknipt.
Afgekeken van de joden.
pi_218696857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:17 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dan heb je denk ik niet begrepen wat ik bedoelde, of ik was niet duidelijk genoeg:
De echte idioten zijn in mijn ogen het volk dat over gaat tot moord en doodslag omdat ze zich beledigd voelen door iemand die een boek verbrandt. Beledigd voelen prima, maar je gaat je niet als een holbewoner gedragen om je gram te halen. Helaas denken sommige religieuze mongolen daar wat anders over.
Integendeel, mijn beste, ik ben er van overtuigd dat JIJ degene bent die het niet zo goed snapt.
Religieuze mongolen worden geprovoceerd door atheistische mongolen.
Wie is dan de grootste mongool? De zeloot of de rationele mongool?
Anders gezegd: hoe kan een rationeel mens verwachten dat een religieuze fanatiekeling tot inkeer komt door hem steeds opnieuw te provoceren?

Ik denk dat het nog makkelijker is om je huisdier te leren hoe hij moet klokkijken of afwassen of je agenda bijhoudt.
Ergo: de koranverbrander is in deze de grootste debiel, want hij zou beter moeten weten.
Wat dus duidelijk niet het geval is. Wat ik dan veel erger vind is dat verstandige mensen dit soort onzin toejuichen en goedkeuren.
Net alsof je een kind wilt leren dat benzine brandbaar is door zo'n kind lucifers te geven.
Als een ouder zoiets zou doen, zou hij of zij direct uit de ouderlijke macht gezet worden.
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:33:46 #286
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_218696906
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Integendeel, mijn beste, ik ben er van overtuigd dat JIJ degene bent die het niet zo goed snapt.
Religieuze mongolen worden geprovoceerd door atheistische mongolen.
Wie is dan de grootste mongool? De zeloot of de rationele mongool?
Anders gezegd: hoe kan een rationeel mens verwachten dat een religieuze fanatiekeling tot inkeer komt door hem steeds opnieuw te provoceren?

Ik denk dat het nog makkelijker is om je huisdier te leren hoe hij moet klokkijken of afwassen of je agenda bijhoudt.
Ergo: de koranverbrander is in deze de grootste debiel, want hij zou beter moeten weten.
Wat dus duidelijk niet het geval is. Wat ik dan veel erger vind is dat verstandige mensen dit soort onzin toejuichen en goedkeuren.
Net alsof je een kind wilt leren dat benzine brandbaar is door zo'n kind lucifers te geven.
Als een ouder zoiets zou doen, zou hij of zij direct uit de ouderlijke macht gezet worden.
Ga jij dan maar, net als Lubach, lekker met je reet omhoog voor die onderdrukkende idioten. Gaat vast goed komen, kijken wat het volgende wordt dat ze willen verbieden. Ga je daar dan ook klakkeloos in mee?
Wat mij betreft blijven we als samenleving tegen die ideologie aantrappen tot ze er aan wennen. En bij elke geweldsuitspatting laten ze zien dat zij de holbewoners zijn die niet in een vrije westerse samenleving thuishoren.
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:44:28 #287
182233 thedeedster
pi_218696998
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hebben ze ook niet. Ze hebben slechts de voorhuid er af geknipt.
Afgekeken van de joden.
Wat weet jij als vrouw daar van?
pi_218697026
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:33 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ga jij dan maar, net als Lubach, lekker met je reet omhoog voor die onderdrukkende idioten. Gaat vast goed komen, kijken wat het volgende wordt dat ze willen verbieden. Ga je daar dan ook klakkeloos in mee?
Wat mij betreft blijven we als samenleving tegen die ideologie aantrappen tot ze er aan wennen. En bij elke geweldsuitspatting laten ze zien dat zij de holbewoners zijn die niet in een vrije westerse samenleving thuishoren.
Zie je nu zelf niet hoe bekrompen je denkt. Ik ben kritisch ten aanzien van jouw bericht en jij maakt mij meteen tot een moslimknuffelaar. Geen wonder dat je zoveel problemen hebt met de huidige wereld.

Het begint me echt te vervelen. Mijn generatie heeft gevochten en gestreden voor meer vrijheden en voor meer keuzemogelijkheden voor de vrouw en om dan steeds opnieuw dit soort bullshit te moeten lezen, nou dikke lul en drie bier.

Mensen zijn dom, vrouwen zijn dom, maar vooral de witte heteroseksuele man is oerdom. Want die klaagt alleen maar over zijn verloren privileges. Hij kan en mag zijn eigen vrouw niet meer slaan of verkrachten.
Hij moet iedereen een gelijke en eerlijke kans geven. Zelfs als dat betekent dat hijzelf zijn eersterangplaatsje kwijt is.
De wereld is inderdaad leuk en mooi en prachtig als je zelf op je eigen troon zit. Maar als de tijd begint te knagen aan de poten van die troon, niet gaan janken, laat zien dat je het predikaat man waard bent en ga niet zitten janken als een oud wijf.
pi_218697073
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Gelezen op wiki.
Met name deze alinea:

Er is commotie over het besnijdenisritueel bij sommige ultraorthodoxe joden. In het Charedisch Jodendom komt voor dat de mohel, doorgaans de rabbi, het bloed van de besneden penis met de mond wegzuigt, het zogenaamde metzitzah b'peh.[5] Omdat dit de kans op infecties duidelijk vergroot, is het zeer omstreden. De Israëlische Vereniging voor Kindergeneeskunde verklaarde het bloedzuigritueel na de besnijdenis te willen beëindigen. In Israël zijn veel besnijders al overgestapt op een steriel pompje. Daarmee kan worden uitgesloten dat de kinderen worden besmet via de mond, die bron van bacteriën en virussen is. Uit onderzoek bleek dat tussen 2000 en 2011 in New York zeker elf besneden jongens met herpes waren geïnfecteerd; twee overleden eraan. Israël zou drie à vier besmettingen per jaar kennen, op een totaal van 60.000 tot 70.000 besnijdenissen. Ultraorthodoxe moheels weigeren de orale traditie echter op te geven en beperken zich tot een mondspoeling voor het zuigen.[6]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Briet_mila

Even tussen ons gezegd en gezwegen: Ik denk dat de meeste vrouwen veel meer weten over de seksualiteit van mannen, dan dat mannen weten over de seksualiteit van hun eigen vrouw.
Aan jou de vraag: waarom denk je dat dit zo is?
pi_218697079
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ah, je bent een man. Vandaar je stupide vraag.
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:59:56 #291
182233 thedeedster
pi_218697120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ah, je bent een man. Vandaar je stupide vraag.
Ik vraag toch ook niet hoe jij ovuleert?

Wat een zwaktebod.
pi_218697153
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik vraag toch ook niet hoe jij ovuleert?

Wat een zwaktebod.
Ik vroeg niks . Ik weet.
Ovuleren is geen religieus ritueeel.
Besnijden wel.
  zaterdag 6 september 2025 @ 19:06:03 #293
182233 thedeedster
pi_218697168
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik vroeg niks . Ik weet.
Ovuleren is geen religieus ritueeel.
Besnijden wel.
Daar gaat het niet om. Je lult gewoon over dingen waar je gewoon geen ene kut van weet.
pi_218697194
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:06 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om. Je lult gewoon over dingen waar je gewoon geen ene kut van weet.
Kijk mij er niet op aan dat jij je als man zijnde zo voor schut zet.
Dat doe je echt helemaal zelf hoor.
  zaterdag 6 september 2025 @ 19:11:24 #295
182233 thedeedster
pi_218697238
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Kijk mij er niet op aan dat jij je als man zijnde zo voor schut zet.
Dat doe je echt helemaal zelf hoor.
Wat gebruik jij eigenlijk?
pi_218697322
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:11 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Wat gebruik jij eigenlijk?
Laat me raden. Je bent een witte heteroseksuele man, gefrusteerd tot in het merg van je botten.
Je snapt helemaal niks meer van de wereld. Je voelt je verloren, je voelt je tekort gedaan. Je roept vergeefs om je mammie. Je mammie is een vrouw. Zij kan je niet helpen.
Je zus, echtgenote of dochter kunnen je ook niet helpen. Het is echt helemaal jouw probleem.
  zaterdag 6 september 2025 @ 19:20:47 #297
182233 thedeedster
pi_218697353
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Laat me raden. Je bent een witte heteroseksuele man, gefrusteerd tot in het merg van je botten.
Je snapt helemaal niks meer van de wereld. Je voelt je verloren, je voelt je tekort gedaan. Je roept vergeefs om je mammie. Je mammie is een vrouw. Zij kan je niet helpen.
Je zus, echtgenote of dochter kunnen je ook niet helpen. Het is echt helemaal jouw probleem.
Ik vraag je iets.
pi_218697388
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik vraag je iets.
Weet ik . Gaat je niks aan.
Is het zo moeilijk voor jou om inhoudelijk te blijven?
  zaterdag 6 september 2025 @ 19:27:15 #299
182233 thedeedster
pi_218697450
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Weet ik . Gaat je niks aan.
Is het zo moeilijk voor jou om inhoudelijk te blijven?
Naar het schijnt is dat heel moeilijk. Nogmaals; je lult over zaken waar je geen ene kut van af weet.
Lees je posts eens terug.
pi_218697510
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Naar het schijnt is dat heel moeilijk. Nogmaals; je lult over zaken waar je geen ene kut van af weet.
Lees je posts eens terug.
Nee, Want jij bent degene die raaskalt .
  zaterdag 6 september 2025 @ 22:12:38 #301
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_218698958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zie je nu zelf niet hoe bekrompen je denkt. Ik ben kritisch ten aanzien van jouw bericht en jij maakt mij meteen tot een moslimknuffelaar. Geen wonder dat je zoveel problemen hebt met de huidige wereld.

Het begint me echt te vervelen. Mijn generatie heeft gevochten en gestreden voor meer vrijheden en voor meer keuzemogelijkheden voor de vrouw en om dan steeds opnieuw dit soort bullshit te moeten lezen, nou dikke lul en drie bier.

Mensen zijn dom, vrouwen zijn dom, maar vooral de witte heteroseksuele man is oerdom. Want die klaagt alleen maar over zijn verloren privileges. Hij kan en mag zijn eigen vrouw niet meer slaan of verkrachten.
Hij moet iedereen een gelijke en eerlijke kans geven. Zelfs als dat betekent dat hijzelf zijn eersterangplaatsje kwijt is.
De wereld is inderdaad leuk en mooi en prachtig als je zelf op je eigen troon zit. Maar als de tijd begint te knagen aan de poten van die troon, niet gaan janken, laat zien dat je het predikaat man waard bent en ga niet zitten janken als een oud wijf.
Wie jankt er hier nou als een oud wijf, oud wijf? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')