Dreigen mensen de strot af te snijden of neer te knallen omdat je geloof of overtuiging ‘beledigd’ wordt, is nog vele malen triester.quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja. En al helemaal als je die in brand gaat steken om een 'statement' te maken. En al helemaal-helemaal als je dat doet terwijl je 16+ bent.
Is geen AI voor nodig, een anomieme cartoonist maakt onderstaande al jaren:quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:54 schreef Gia het volgende:
Een AI comediant creëren. Knappe moslim die die kan vermoorden. De creator onbekend houden.
Hoewel offtopic, kon ik het niet laten om meteen aan deze klassieker te denken:quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Een AI comediant creëren. Knappe moslim die die kan vermoorden. De creator onbekend houden.
Helemaal mee eens, en daarom vind ik het zo dom van al die koranverbranders dat ze nog steeds hun lesje niet geleerd hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dreigen mensen de strot af te snijden of neer te knallen omdat je geloof of overtuiging ‘beledigd’ wordt, is nog vele malen triester.
Waarom zijn die allemaal zo gefrustreerd dat als er een grap over ze wordt gemaakt ze dan geschoffeerd zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:56 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Waarom zou je ook 2 miljard mensen willen schofferen?
Ik zou ook boos zijn als ze een stuk van mijn snikkel hadden afgesneden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom zijn die allemaal zo gefrustreerd dat als er een grap over ze wordt gemaakt ze dan geschoffeerd zijn?
Dan heb je denk ik niet begrepen wat ik bedoelde, of ik was niet duidelijk genoeg:quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en daarom vind ik het zo dom van al die koranverbranders dat ze nog steeds hun lesje niet geleerd hebben.
Koran in de fik steken = mensen afmaken.
Uitleg: je kunt tot het einde der tijden deze boeken verbranden met de hoop dat de moslim uiteindelijk hieruit lering zal trekken, maar ik ben bang dat zo'n koranverbrander nog dommer is dan welke religieuze zeloot ook.
Hebben ze ook niet. Ze hebben slechts de voorhuid er af geknipt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zou ook boos zijn als ze een stuk van mijn snikkel hadden afgesneden.
Sowieso. Hoe kan het nou dat onze lieve heer een ontwerpfoutje heeft gemaakt?
Integendeel, mijn beste, ik ben er van overtuigd dat JIJ degene bent die het niet zo goed snapt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik niet begrepen wat ik bedoelde, of ik was niet duidelijk genoeg:
De echte idioten zijn in mijn ogen het volk dat over gaat tot moord en doodslag omdat ze zich beledigd voelen door iemand die een boek verbrandt. Beledigd voelen prima, maar je gaat je niet als een holbewoner gedragen om je gram te halen. Helaas denken sommige religieuze mongolen daar wat anders over.
Ga jij dan maar, net als Lubach, lekker met je reet omhoog voor die onderdrukkende idioten. Gaat vast goed komen, kijken wat het volgende wordt dat ze willen verbieden. Ga je daar dan ook klakkeloos in mee?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Integendeel, mijn beste, ik ben er van overtuigd dat JIJ degene bent die het niet zo goed snapt.
Religieuze mongolen worden geprovoceerd door atheistische mongolen.
Wie is dan de grootste mongool? De zeloot of de rationele mongool?
Anders gezegd: hoe kan een rationeel mens verwachten dat een religieuze fanatiekeling tot inkeer komt door hem steeds opnieuw te provoceren?
Ik denk dat het nog makkelijker is om je huisdier te leren hoe hij moet klokkijken of afwassen of je agenda bijhoudt.
Ergo: de koranverbrander is in deze de grootste debiel, want hij zou beter moeten weten.
Wat dus duidelijk niet het geval is. Wat ik dan veel erger vind is dat verstandige mensen dit soort onzin toejuichen en goedkeuren.
Net alsof je een kind wilt leren dat benzine brandbaar is door zo'n kind lucifers te geven.
Als een ouder zoiets zou doen, zou hij of zij direct uit de ouderlijke macht gezet worden.
Wat weet jij als vrouw daar van?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet. Ze hebben slechts de voorhuid er af geknipt.
Afgekeken van de joden.
Zie je nu zelf niet hoe bekrompen je denkt. Ik ben kritisch ten aanzien van jouw bericht en jij maakt mij meteen tot een moslimknuffelaar. Geen wonder dat je zoveel problemen hebt met de huidige wereld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga jij dan maar, net als Lubach, lekker met je reet omhoog voor die onderdrukkende idioten. Gaat vast goed komen, kijken wat het volgende wordt dat ze willen verbieden. Ga je daar dan ook klakkeloos in mee?
Wat mij betreft blijven we als samenleving tegen die ideologie aantrappen tot ze er aan wennen. En bij elke geweldsuitspatting laten ze zien dat zij de holbewoners zijn die niet in een vrije westerse samenleving thuishoren.
Gelezen op wiki.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat weet jij als vrouw daar van?
Ah, je bent een man. Vandaar je stupide vraag.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat weet jij als vrouw daar van?
Ik vraag toch ook niet hoe jij ovuleert?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ah, je bent een man. Vandaar je stupide vraag.
Ik vroeg niks . Ik weet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet hoe jij ovuleert?
Wat een zwaktebod.
Daar gaat het niet om. Je lult gewoon over dingen waar je gewoon geen ene kut van weet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik vroeg niks . Ik weet.
Ovuleren is geen religieus ritueeel.
Besnijden wel.
Kijk mij er niet op aan dat jij je als man zijnde zo voor schut zet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je lult gewoon over dingen waar je gewoon geen ene kut van weet.
Wat gebruik jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kijk mij er niet op aan dat jij je als man zijnde zo voor schut zet.
Dat doe je echt helemaal zelf hoor.
Laat me raden. Je bent een witte heteroseksuele man, gefrusteerd tot in het merg van je botten.quote:
Ik vraag je iets.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent een witte heteroseksuele man, gefrusteerd tot in het merg van je botten.
Je snapt helemaal niks meer van de wereld. Je voelt je verloren, je voelt je tekort gedaan. Je roept vergeefs om je mammie. Je mammie is een vrouw. Zij kan je niet helpen.
Je zus, echtgenote of dochter kunnen je ook niet helpen. Het is echt helemaal jouw probleem.
Naar het schijnt is dat heel moeilijk. Nogmaals; je lult over zaken waar je geen ene kut van af weet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet ik . Gaat je niks aan.
Is het zo moeilijk voor jou om inhoudelijk te blijven?
Nee, Want jij bent degene die raaskalt .quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Naar het schijnt is dat heel moeilijk. Nogmaals; je lult over zaken waar je geen ene kut van af weet.
Lees je posts eens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |