abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:36:08 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690848
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja gast. Who gives a shit?

We hadden het over boeken verbranden en dat je dat gewoon niet moet doen.
Ja, ik heb meer problemen met mensen verbranden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 22:36:47 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218690855
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Tuurlijk wil je dat, kan niet anders. Wat vervelio voor je dat dat pro-Pallie volk, XR en ander extreem spul in je nek loopt te hijgen.

Doe gewoon alsof ik het over christendom heb, dan vliegen de wel en niet door mods gesanctioneerde likes je waarschijnlijk meteen om de oren. Haha, die SGP toch.

Dat een aanzienlijk deel van dat 'progressief linkse' volk zich gaat bekeren tot die woestijnreligie was voor mij al langer duidelijk; alles om die witte erfschuld in te lossen.

Geef het tijd.
Jeutje hey
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 5 september 2025 @ 22:38:29 #258
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218690862
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jeutje hey
Vertel vooral liever waarom je lid zou willen worden van die club.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 23:04:14 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218690969
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vertel vooral liever waarom je lid zou willen worden van die club.
Omdat jij er zo enorm tegen bent
pi_218690976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Omdat het gewoon fokking triest is om kennis te verbranden? Voor de antitheisten: ja, religie boeken is historische informatie. Op zijn minst.
Dus dat geldt ook dvd's, floppies en usb-sticks met "kennis"?
pi_218691063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:05 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Dus dat geldt ook dvd's, floppies en usb-sticks met "kennis"?
Dat lijkt mij wel ja. En al helemaal als je die in brand gaat steken om een 'statement' te maken. En al helemaal-helemaal als je dat doet terwijl je 16+ bent.
  vrijdag 5 september 2025 @ 23:24:08 #262
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218691081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bij boekenverbranding ben ik solidair met iedereen die zich daar boos om maakt.
Als je je druk kunt maken over het verbranden van een of ander sprookjesboek dan spoor je ook niet helemaal.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218691086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat lijkt mij wel ja. En al helemaal als je die in brand gaat steken om een 'statement' te maken. En al helemaal-helemaal als je dat doet terwijl je 16+ bent.
Ok. Ik snap dit niet zo, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
pi_218691127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 19:25 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Je krijgt na je dood 700 maagden als je in naam van Ollllah gaat trollen op fora met kafirs :Y

Echt, waarom reageerde ik überhaupt serieus op dit beste uithangbord voor de "verdraagzaamheid" van de Islam? Daar kun je alleen maar met een :') op reageren :')
Met je eerste zin doe je hetzelfde als wat je Mijk eerder verweet, betreffende ongefundeerde uitspraken.

Als je normale reacties van BansheeBoy al niet leuk vindt, wat te denken wat andere mensen zouden vinden als je iets wat zeer heilig voor hen is, onteert of bespot? Als het bespotten en beledigen van 2 miljard mensen mag, zie ik het probleem ook niet met het trollen van enkele users hier, alhoewel ik niet geloof dat BansheeBoy aan het trollen is. Ik vind zijn reacties eerlijk gezegd perfect afgestemd op het niveau van veel users hier. Wat dat betreft, klasse. @BansheeBoy
  vrijdag 5 september 2025 @ 23:39:20 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218691147
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
Omdat jij er zo enorm tegen bent
:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218691150
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:25 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ok. Ik snap dit niet zo, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Wat snap je niet dan?
  vrijdag 5 september 2025 @ 23:41:18 #267
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218691158
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:34 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Met je eerste zin doe je hetzelfde als wat je Mijk eerder verweet, betreffende ongefundeerde uitspraken.

Als je normale reacties van BansheeBoy al niet leuk vindt, wat te denken wat andere mensen zouden vinden als je iets wat zeer heilig voor hen is, onteert of bespot? Als het bespotten en beledigen van 2 miljard mensen mag, zie ik het probleem ook niet met het trollen van enkele users hier, alhoewel ik niet geloof dat BansheeBoy aan het trollen is. Ik vind zijn reacties eerlijk gezegd perfect afgestemd op het niveau van veel users hier. Wat dat betreft, klasse. @:BansheeBoy
:') :W

Disco Duck heeft ook miljoenen verkocht. Is nog steeds een schijtnummer.

En nu?

PS: In ieder geval heeft Disco Duck nog wat vreugde gebracht. I.t.t. tot religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 00:08:59 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218691246
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:O
8-)
  zaterdag 6 september 2025 @ 00:12:11 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218691259
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
8-)
Ben ook tegen het calvinisme. Ga je je nu aanmelden bij de SGP, of is dat te blank?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 6 september 2025 @ 00:15:56 #270
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218691272
Ik hou van koffie maar dat is wel erg duur. Toch bedankt voor de tip!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 00:19:17 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218691283
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ben ook tegen het calvinisme. Ga je je nu aanmelden bij de SGP, of is dat te blank?
Nee gereformeerde kerk heb ik al afgestreept, was geen feestje
  zaterdag 6 september 2025 @ 00:20:53 #272
13462 BansheeBoy
pi_218691287
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 00:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee gereformeerde kerk heb ik al afgestreept, was geen feestje
Ben je gelovig van oudsher?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_218691754
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:34 schreef ejtleeditnA het volgende:

Als het bespotten en beledigen van 2 miljard mensen mag, zie ik het probleem ook niet met het trollen van enkele users hier.
Er is ook geen probleem. Ik voel nu ook geen neiging tot geweld. Ik negeer em verder.

Precies wat moslims w.m.b. ook zouden moeten doen als ze menen dat iemand "hun religie beledigt".

Slechte vergelijking dus.

En die opmerking over kafirs was cynisch bedoeld. Ik had gehoopt dat mensen dat zouden begrijpen. Ook een slechte vergelijking, dus.
pi_218692626
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 22:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Omdat het gewoon fokking triest is om kennis te verbranden? Voor de antitheisten: ja, religie boeken is historische informatie. Op zijn minst.
Die schrijvers hebben wel een groot deel van de wereld verwoest en onleefbaar gemaakt om reclame te maken voor hun geloof.
pi_218692659
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Disco Duck heeft ook miljoenen verkocht. Is nog steeds een schijtnummer.

Blasfemie, wacht maar de volgers van de Funky Vogel zullen je vinden.
pi_218692828
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dreigen mensen de strot af te snijden of neer te knallen omdat je geloof of overtuiging ‘beledigd’ wordt, is nog vele malen triester.
  zaterdag 6 september 2025 @ 16:12:33 #277
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_218695276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:54 schreef Gia het volgende:
Een AI comediant creëren. Knappe moslim die die kan vermoorden. De creator onbekend houden.
Is geen AI voor nodig, een anomieme cartoonist maakt onderstaande al jaren:
https://pretmetmohammed.wordpress.com/page/38/
Heeft op facebook destijds al vele doodsbedreigingen gehad, maarja iemand weet wie het is.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  zaterdag 6 september 2025 @ 16:14:29 #278
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_218695299
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 23:05 schreef Haushofer het volgende:
usb-sticks met "kennis"?
Hoewel offtopic, kon ik het niet laten om meteen aan deze klassieker te denken:
Bekijk deze YouTube-video
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  zaterdag 6 september 2025 @ 17:58:39 #279
13462 BansheeBoy
pi_218696656
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:54 schreef Gia het volgende:

[..]
Een AI comediant creëren. Knappe moslim die die kan vermoorden. De creator onbekend houden.
:')

pi_218696678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dreigen mensen de strot af te snijden of neer te knallen omdat je geloof of overtuiging ‘beledigd’ wordt, is nog vele malen triester.
Helemaal mee eens, en daarom vind ik het zo dom van al die koranverbranders dat ze nog steeds hun lesje niet geleerd hebben.
Koran in de fik steken = mensen afmaken.

Uitleg: je kunt tot het einde der tijden deze boeken verbranden met de hoop dat de moslim uiteindelijk hieruit lering zal trekken, maar ik ben bang dat zo'n koranverbrander nog dommer is dan welke religieuze zeloot ook.
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:03:57 #281
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218696703
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:56 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Waarom zou je ook 2 miljard mensen willen schofferen?
Waarom zijn die allemaal zo gefrustreerd dat als er een grap over ze wordt gemaakt ze dan geschoffeerd zijn?
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:16:40 #282
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218696786
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarom zijn die allemaal zo gefrustreerd dat als er een grap over ze wordt gemaakt ze dan geschoffeerd zijn?
Ik zou ook boos zijn als ze een stuk van mijn snikkel hadden afgesneden.

Sowieso. Hoe kan het nou dat onze lieve heer een ontwerpfoutje heeft gemaakt?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218696795
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, en daarom vind ik het zo dom van al die koranverbranders dat ze nog steeds hun lesje niet geleerd hebben.
Koran in de fik steken = mensen afmaken.

Uitleg: je kunt tot het einde der tijden deze boeken verbranden met de hoop dat de moslim uiteindelijk hieruit lering zal trekken, maar ik ben bang dat zo'n koranverbrander nog dommer is dan welke religieuze zeloot ook.
Dan heb je denk ik niet begrepen wat ik bedoelde, of ik was niet duidelijk genoeg:
De echte idioten zijn in mijn ogen het volk dat over gaat tot moord en doodslag omdat ze zich beledigd voelen door iemand die een boek verbrandt. Beledigd voelen prima, maar je gaat je niet als een holbewoner gedragen om je gram te halen. Helaas denken sommige religieuze mongolen daar wat anders over.
pi_218696809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:16 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik zou ook boos zijn als ze een stuk van mijn snikkel hadden afgesneden.

Sowieso. Hoe kan het nou dat onze lieve heer een ontwerpfoutje heeft gemaakt?
Hebben ze ook niet. Ze hebben slechts de voorhuid er af geknipt.
Afgekeken van de joden.
pi_218696857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:17 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dan heb je denk ik niet begrepen wat ik bedoelde, of ik was niet duidelijk genoeg:
De echte idioten zijn in mijn ogen het volk dat over gaat tot moord en doodslag omdat ze zich beledigd voelen door iemand die een boek verbrandt. Beledigd voelen prima, maar je gaat je niet als een holbewoner gedragen om je gram te halen. Helaas denken sommige religieuze mongolen daar wat anders over.
Integendeel, mijn beste, ik ben er van overtuigd dat JIJ degene bent die het niet zo goed snapt.
Religieuze mongolen worden geprovoceerd door atheistische mongolen.
Wie is dan de grootste mongool? De zeloot of de rationele mongool?
Anders gezegd: hoe kan een rationeel mens verwachten dat een religieuze fanatiekeling tot inkeer komt door hem steeds opnieuw te provoceren?

Ik denk dat het nog makkelijker is om je huisdier te leren hoe hij moet klokkijken of afwassen of je agenda bijhoudt.
Ergo: de koranverbrander is in deze de grootste debiel, want hij zou beter moeten weten.
Wat dus duidelijk niet het geval is. Wat ik dan veel erger vind is dat verstandige mensen dit soort onzin toejuichen en goedkeuren.
Net alsof je een kind wilt leren dat benzine brandbaar is door zo'n kind lucifers te geven.
Als een ouder zoiets zou doen, zou hij of zij direct uit de ouderlijke macht gezet worden.
pi_218696906
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Integendeel, mijn beste, ik ben er van overtuigd dat JIJ degene bent die het niet zo goed snapt.
Religieuze mongolen worden geprovoceerd door atheistische mongolen.
Wie is dan de grootste mongool? De zeloot of de rationele mongool?
Anders gezegd: hoe kan een rationeel mens verwachten dat een religieuze fanatiekeling tot inkeer komt door hem steeds opnieuw te provoceren?

Ik denk dat het nog makkelijker is om je huisdier te leren hoe hij moet klokkijken of afwassen of je agenda bijhoudt.
Ergo: de koranverbrander is in deze de grootste debiel, want hij zou beter moeten weten.
Wat dus duidelijk niet het geval is. Wat ik dan veel erger vind is dat verstandige mensen dit soort onzin toejuichen en goedkeuren.
Net alsof je een kind wilt leren dat benzine brandbaar is door zo'n kind lucifers te geven.
Als een ouder zoiets zou doen, zou hij of zij direct uit de ouderlijke macht gezet worden.
Ga jij dan maar, net als Lubach, lekker met je reet omhoog voor die onderdrukkende idioten. Gaat vast goed komen, kijken wat het volgende wordt dat ze willen verbieden. Ga je daar dan ook klakkeloos in mee?
Wat mij betreft blijven we als samenleving tegen die ideologie aantrappen tot ze er aan wennen. En bij elke geweldsuitspatting laten ze zien dat zij de holbewoners zijn die niet in een vrije westerse samenleving thuishoren.
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:44:28 #287
182233 thedeedster
pi_218696998
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hebben ze ook niet. Ze hebben slechts de voorhuid er af geknipt.
Afgekeken van de joden.
Wat weet jij als vrouw daar van?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218697026
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:33 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ga jij dan maar, net als Lubach, lekker met je reet omhoog voor die onderdrukkende idioten. Gaat vast goed komen, kijken wat het volgende wordt dat ze willen verbieden. Ga je daar dan ook klakkeloos in mee?
Wat mij betreft blijven we als samenleving tegen die ideologie aantrappen tot ze er aan wennen. En bij elke geweldsuitspatting laten ze zien dat zij de holbewoners zijn die niet in een vrije westerse samenleving thuishoren.
Zie je nu zelf niet hoe bekrompen je denkt. Ik ben kritisch ten aanzien van jouw bericht en jij maakt mij meteen tot een moslimknuffelaar. Geen wonder dat je zoveel problemen hebt met de huidige wereld.

Het begint me echt te vervelen. Mijn generatie heeft gevochten en gestreden voor meer vrijheden en voor meer keuzemogelijkheden voor de vrouw en om dan steeds opnieuw dit soort bullshit te moeten lezen, nou dikke lul en drie bier.

Mensen zijn dom, vrouwen zijn dom, maar vooral de witte heteroseksuele man is oerdom. Want die klaagt alleen maar over zijn verloren privileges. Hij kan en mag zijn eigen vrouw niet meer slaan of verkrachten.
Hij moet iedereen een gelijke en eerlijke kans geven. Zelfs als dat betekent dat hijzelf zijn eersterangplaatsje kwijt is.
De wereld is inderdaad leuk en mooi en prachtig als je zelf op je eigen troon zit. Maar als de tijd begint te knagen aan de poten van die troon, niet gaan janken, laat zien dat je het predikaat man waard bent en ga niet zitten janken als een oud wijf.
pi_218697073
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Gelezen op wiki.
Met name deze alinea:

Er is commotie over het besnijdenisritueel bij sommige ultraorthodoxe joden. In het Charedisch Jodendom komt voor dat de mohel, doorgaans de rabbi, het bloed van de besneden penis met de mond wegzuigt, het zogenaamde metzitzah b'peh.[5] Omdat dit de kans op infecties duidelijk vergroot, is het zeer omstreden. De Israëlische Vereniging voor Kindergeneeskunde verklaarde het bloedzuigritueel na de besnijdenis te willen beëindigen. In Israël zijn veel besnijders al overgestapt op een steriel pompje. Daarmee kan worden uitgesloten dat de kinderen worden besmet via de mond, die bron van bacteriën en virussen is. Uit onderzoek bleek dat tussen 2000 en 2011 in New York zeker elf besneden jongens met herpes waren geïnfecteerd; twee overleden eraan. Israël zou drie à vier besmettingen per jaar kennen, op een totaal van 60.000 tot 70.000 besnijdenissen. Ultraorthodoxe moheels weigeren de orale traditie echter op te geven en beperken zich tot een mondspoeling voor het zuigen.[6]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Briet_mila

Even tussen ons gezegd en gezwegen: Ik denk dat de meeste vrouwen veel meer weten over de seksualiteit van mannen, dan dat mannen weten over de seksualiteit van hun eigen vrouw.
Aan jou de vraag: waarom denk je dat dit zo is?
pi_218697079
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ah, je bent een man. Vandaar je stupide vraag.
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:59:56 #291
182233 thedeedster
pi_218697120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ah, je bent een man. Vandaar je stupide vraag.
Ik vraag toch ook niet hoe jij ovuleert?

Wat een zwaktebod.
pi_218697153
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik vraag toch ook niet hoe jij ovuleert?

Wat een zwaktebod.
Ik vroeg niks . Ik weet.
Ovuleren is geen religieus ritueeel.
Besnijden wel.
  zaterdag 6 september 2025 @ 19:06:03 #293
182233 thedeedster
pi_218697168
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik vroeg niks . Ik weet.
Ovuleren is geen religieus ritueeel.
Besnijden wel.
Daar gaat het niet om. Je lult gewoon over dingen waar je gewoon geen ene kut van weet.
pi_218697194
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:06 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om. Je lult gewoon over dingen waar je gewoon geen ene kut van weet.
Kijk mij er niet op aan dat jij je als man zijnde zo voor schut zet.
Dat doe je echt helemaal zelf hoor.
  zaterdag 6 september 2025 @ 19:11:24 #295
182233 thedeedster
pi_218697238
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Kijk mij er niet op aan dat jij je als man zijnde zo voor schut zet.
Dat doe je echt helemaal zelf hoor.
Wat gebruik jij eigenlijk?
pi_218697322
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:11 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Wat gebruik jij eigenlijk?
Laat me raden. Je bent een witte heteroseksuele man, gefrusteerd tot in het merg van je botten.
Je snapt helemaal niks meer van de wereld. Je voelt je verloren, je voelt je tekort gedaan. Je roept vergeefs om je mammie. Je mammie is een vrouw. Zij kan je niet helpen.
Je zus, echtgenote of dochter kunnen je ook niet helpen. Het is echt helemaal jouw probleem.
  zaterdag 6 september 2025 @ 19:20:47 #297
182233 thedeedster
pi_218697353
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Laat me raden. Je bent een witte heteroseksuele man, gefrusteerd tot in het merg van je botten.
Je snapt helemaal niks meer van de wereld. Je voelt je verloren, je voelt je tekort gedaan. Je roept vergeefs om je mammie. Je mammie is een vrouw. Zij kan je niet helpen.
Je zus, echtgenote of dochter kunnen je ook niet helpen. Het is echt helemaal jouw probleem.
Ik vraag je iets.
pi_218697388
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik vraag je iets.
Weet ik . Gaat je niks aan.
Is het zo moeilijk voor jou om inhoudelijk te blijven?
  zaterdag 6 september 2025 @ 19:27:15 #299
182233 thedeedster
pi_218697450
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Weet ik . Gaat je niks aan.
Is het zo moeilijk voor jou om inhoudelijk te blijven?
Naar het schijnt is dat heel moeilijk. Nogmaals; je lult over zaken waar je geen ene kut van af weet.
Lees je posts eens terug.
pi_218697510
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Naar het schijnt is dat heel moeilijk. Nogmaals; je lult over zaken waar je geen ene kut van af weet.
Lees je posts eens terug.
Nee, Want jij bent degene die raaskalt .
pi_218698958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 18:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zie je nu zelf niet hoe bekrompen je denkt. Ik ben kritisch ten aanzien van jouw bericht en jij maakt mij meteen tot een moslimknuffelaar. Geen wonder dat je zoveel problemen hebt met de huidige wereld.

Het begint me echt te vervelen. Mijn generatie heeft gevochten en gestreden voor meer vrijheden en voor meer keuzemogelijkheden voor de vrouw en om dan steeds opnieuw dit soort bullshit te moeten lezen, nou dikke lul en drie bier.

Mensen zijn dom, vrouwen zijn dom, maar vooral de witte heteroseksuele man is oerdom. Want die klaagt alleen maar over zijn verloren privileges. Hij kan en mag zijn eigen vrouw niet meer slaan of verkrachten.
Hij moet iedereen een gelijke en eerlijke kans geven. Zelfs als dat betekent dat hijzelf zijn eersterangplaatsje kwijt is.
De wereld is inderdaad leuk en mooi en prachtig als je zelf op je eigen troon zit. Maar als de tijd begint te knagen aan de poten van die troon, niet gaan janken, laat zien dat je het predikaat man waard bent en ga niet zitten janken als een oud wijf.
Wie jankt er hier nou als een oud wijf, oud wijf? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')