Het gaat niet over geweld, het gaat om angstquote:Op donderdag 4 september 2025 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit dappere betoog moet je houden als ik het geweld zelf goedpraat. Niks van dat. Maar misschien dat Semantic Sp3c er wel zo'n draai aan kan geven.
Trouwens, dat geweld valt ook nog wel mee. We hebben meer last van muggen of hondedrollen.
Maar ik ben het dus met Lubach eens, "Het is het niet waard."²
Stukje acceptatie. Ik bedoel, we wonen niet in een Islamitisch land waarin zaken zo heilig worden verklaard dat we het niet mogen bespotten. Je kunt je over 1000 en 1 andere dingen druk maken. Dus je wordt niet beperkt in je vrijheid van godsdienst.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Stukje acceptatie. Ik bedoel, je kan over 1000 en 1 andere dingen grappen maken. Dus je wordt niet écht beperkt in je zgn creatieve vrijheid.²
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, kijk eens hoe stil ik er over ben.
[..]
Je wilt te graag joh.²
Zeg jij nou maar niksquote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker allemaal happen in de bait van BansheeTroll
De almachtige, omnipotente god heeft blijkbaar feilbare stervelingetjes nodig om hier op aarde zijn wil te laten gelden. Dan is hij lui en/of helemaal niet zo machtig.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom een echte God (bestaat niet) huilend in een hoekje zou liggen wanneer hij afgebeeld of bespot wordt. Wat een looser ben je dan. Hoe rijm jij dat met die vermeende grootsheid?
Vinden zij allemaal prachtig. Desnoods met geweld afdwingen dat een ieder onderworpen wordt aan de toornen van de islam.quote:Op donderdag 4 september 2025 04:07 schreef sp3c het volgende:
Maar hij geeft geen mening waar je het eens of oneens mee kunt zijn
Hij zegt ik doe het niet want ik wil geen booslims aan de deur
Je kunt het snappen, maar het is geen mening en dat je er als moslim heel blij mee bent is diep treurig
Nou okquote:
Neen. Ik ben blij dat hij die angst wijs en verstandig gebruikt "want het is het niet waard." Het is een waarheid als een huis.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]je keurt het niet goed, maar vindt wel dat men er bang voor moet zijn. D
Je bent blij dat hij bang is voor moslimsquote:Op donderdag 4 september 2025 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Ik ben blij dat hij die angst wijs en verstandig gebruikt "want het is het niet waard." Het is een waarheid als een huis.²
Jij hebt makkelijk praten als dappere toetensbordridder. Lubach moet echter in de real world dealen met de gevolgen van die keuzes. Dus ik begrijp zijn keuze ontzettend. Ik hoop dat meer zullen volgen: Het is het niet waard.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Stukje acceptatie. Ik bedoel, we wonen niet in een Islamitisch land waarin zaken zo heilig worden verklaard dat we het niet mogen bespotten. Je kunt je over 1000 en 1 andere dingen druk maken. Dus je wordt niet beperkt in je vrijheid van godsdienst.
Is die angst nu gegrond of niet? Wees eens duidelijk.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Ik ben blij dat hij die angst wijs en verstandig gebruikt "want het is het niet waard." Het is een waarheid als een huis.²
Dat maakt eigenlijk niet uit, wie ben ik om tegen Lubach te zeggen niet bang zijn maak maar grappen. Zal je net zien dat het dan fout gaat. Nee, daar brand ik me niet aan.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is die angst nu gegrond of niet? Wees eens duidelijk.
Daar krijg je natuurlijk een plakkerig onderbroekje van, maar niet iedereen zwicht voor de tirannie van de Islam.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten als dappere toetensbordridder. Lubach moet echter in de real world dealen met de gevolgen van die keuzes. Dus ik begrijp zijn keuze ontzettend. Ik hoop dat meer zullen volgen: Het is het niet waard.
Waard.²
En als het dan fout gaat, zou jij je daar dan tegen uitspreken? Hoop what if's, maar ik ben benieuwd naar de gedachtengang.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maakt eigenlijk niet uit, wie ben ik om tegen Lubach te zeggen niet bang zijn maak maar grappen. Zal je net zien dat het dan fout gaat. Nee, daar brand ik me niet aan.²
Als iemand een ''keuze'' moet maken onder dwang/angst dan is er geen sprake van een eigen keuze, moslim dat je bent.quote:
Hij is bang voor moslim extremisten. En daarin is ie verstandig.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het gaat niet over geweld, het gaat om angst
Arjen Lubach is bang voor moslims
Jij noemt dat ontzettend fantastisch NWS, volgens bansheeboy zouden mensen idd bang moeten zijn voor moslims
Helemaal eens met deze influencer
Ik blijf het walgelijk noemen
Ik citeer "Het is het niet waard." - Lubachquote:Op donderdag 4 september 2025 10:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar krijg je natuurlijk een plakkerig onderbroekje van, maar niet iedereen zwicht voor de tirannie van de Islam.
Er zijn er genoeg die angst overwinnen voor principes. Dus er is altijd sprake van een keuze.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als iemand een ''keuze'' moet maken onder dwang/angst dan is er geen sprake van een eigen keuze, moslim dat je bent.
En waarom zegt hij dat?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik citeer "Het is het niet waard." - Lubach
Eens.²
Ik zou dan meer inzetten op voorkomen. Maar ik laat in die bandbreedte wel een kleine marge om mogelijk zaken ondubbelzinnig af te keuren. Maar dat beslis ik in de regel last minute.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En als het dan fout gaat, zou jij je daar dan tegen uitspreken? Hoop what if's, maar ik ben benieuwd naar de gedachtengang.
Echt weten doen we het niet, dan zullen we hem moeten vragen.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En waarom zegt hij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |