Die 'God' huilt niet, maar dat zwakke vlees wat hier op aarde rondloopt wel.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom een echte God (bestaat niet) huilend in een hoekje zou liggen wanneer hij afgebeeld of bespot wordt. Wat een looser ben je dan. Hoe rijm jij dat met die vermeende grootsheid?
Man, dat deze troll nog mag postenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Allemaal irrelevant. Weet je wat wel relevant is? Lubach heeft een risico-analyse gemaakt en is daardoor tot een begrijpelijk en wijs besluit gekomen. Het snijdt hout wat ie zegt. Ik ben er blij om.²
Het wordt wel hoog tijd dat de macht van de meerderheid gebroken wordt, zodat alle mensen zichzelf kunnen zijn in het openbaar, en niet slechts de mannen met het een of ander geloof.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Allemaal irrelevant. Weet je wat wel relevant is? Lubach heeft een risico-analyse gemaakt en is daardoor tot een begrijpelijk en wijs besluit gekomen. Het snijdt hout wat ie zegt. Ik ben er blij om.²
Het probleem met iemand als bsb is dat hij niet eens aan het trollen is, maar gewoon echt zo denkt. Compleet ongeschikt om een volwaardig deelnemer van een open en vrije samenleving te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Man, dat deze troll nog mag posten
Ik keur het inboezemen van angst af, maar het het is wel goed voor de islamitische morele raadgever;quote:Op woensdag 3 september 2025 21:24 schreef Filosoofert het volgende:
Ik keur diefstal af, maar het is wel goed dat mensen hun deuren beter op slot doen omdat ze bang zijn dat er ingebroken wordt.
Ik keur verkrachting af, maar het is wel goed dat vrouwen ’s avonds niet meer alleen naar huis durven te lopen uit angst dat het gebeurt.
Ik keur racisme af, maar het is wel goed dat moslims zich onveilig voelen zodat ze weer vertrekken naar een ander land.
Wat een pannenkoek²
quote:Op woensdag 3 september 2025 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar angst normaliter een slechte raadgever is zorgt het voor zorgvuldig en wijs handelen van Lubach in deze. Wat ik alleen maar toejuich. Dáár ben ik blij mee.²
En toch lukt het me aardig moet ik zeggen. Tjonge jonge zeg, ik ben het eens met Lubach. Wat erg zeg.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het probleem met iemand als bsb is dat hij niet eens aan het trollen is, maar gewoon echt zo denkt. Compleet ongeschikt om een volwaardig deelnemer van een open en vrije samenleving te zijn.
Ik ben het eens met zijn gedachtegang. Kan prima.quote:Op donderdag 4 september 2025 04:07 schreef sp3c het volgende:
Maar hij geeft geen mening waar je het eens of oneens mee kunt zijn
Je snapt zijn gedachtengang en je hebt begrip voor het feit dat hij bang is voor moslims omdat die je wel eena neer zou kunnen steken om een fout grapjequote:Op donderdag 4 september 2025 08:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het eens met zijn gedachtegang. Kan prima.²
Ga je aan mij uitleggen wat ik vind. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je snapt zijn gedachtengang en je hebt begrip voor het feit dat hij bang is voor moslims omdat die je wel eena neer zou kunnen steken om een fout grapje
Ik vermoed dat hij zelf een moslim is.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je snapt zijn gedachtengang en je hebt begrip voor het feit dat hij bang is voor moslims omdat die je wel eena neer zou kunnen steken om een fout grapje
Daar ben je het mee eens
Walgelijk vind ik het
Ja, vraag er niet eens geld voorquote:Op donderdag 4 september 2025 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga je aan mij uitleggen wat ik vind. Nergens voor nodig.²
JOH ECHT?????quote:Op donderdag 4 september 2025 08:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zelf een moslim is.
Blijkbaar wel hè.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga je aan mij uitleggen wat ik vind. Nergens voor nodig.²
Maar niet echt een bijster intelligente, want als je hier achter staat wetende dat de islam al onder druk staat in West-Europa, dan wil je dus dat men een nog grotere grafhekel aan je krijgt. Dan ben je dus voor polarisatie en op het spit drijven van de tolerantie naar je eigen bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zelf een moslim is.
Dit dappere betoog moet je houden als ik het geweld zelf goedpraat. Niks van dat. Maar misschien dat Semantic Sp3c er wel zo'n draai aan kan geven.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar niet echt een bijster intelligente, want als je hier achter staat
Met die redenatie is het ook niet waard om geweld te gebruiken bij het maken van een grapje, maar daar blijf je dan weer angstvallig stil over.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit dappere betoog moet je houden als ik het geweld zelf goedpraat. Niks van dat. Maar misschien dat Semantic Sp3c er wel zo'n draai aan kan geven.
Trouwens, dat geweld valt ook nog wel mee. We hebben meer last van muggen of hondedrollen.
Maar ik ben het dus met Lubach eens, "Het is het niet waard."²
Doen ze dat daar nu nog?quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:49 schreef ToT het volgende:
Laat hem anders grappen maken over moderne slavernij in het Midden-Oosten, inclusief al die gecastreerde Afrikaanse mannen die daar dwangarbeid verrichten; dan beledig je de islam in ieder geval niet. direct.
Zelfmoordterroristen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:14 schreef DrDentz het volgende:
Als iedereen in Nederland gewoon grappen gaat maken over de islam dan kunnen ze ons toch niks maken? Hoe willen ze 17 miljoen mensen afslachten?
https://en.wikipedia.org/(...)g_in_the_Middle_Eastquote:
Ja, kijk eens hoe stil ik er over ben.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met die redenatie is het ook niet waard om geweld te gebruiken bij het maken van een grapje, maar daar blijf je dan weer angstvallig stil over.
Je wilt te graag joh.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik keur geen enkel geweld goed. Ik ga maak daarin geen onderscheid. Of het moet ter verdediging zijn. Het is allemaal geen wiskunde.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |