abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218666303
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:35 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Niets is heilig in een vrije samenleving. De vrijheid van godsdienst behelst vooral de vrijwaring van godsdienst. Of dat nou is om je eigen skydaddy te kunnen adoreren of om je niet te hoeven onderwerpen aan achterlijke en primitieve opvattingen en leefregels van de mentaal uitgedaagden.
Daarbij is het verbranden van één boek dat je eigen bezit is, natuurlijk volledig onvergelijkbaar met het vernietigen van andermans eigendom, maar dat begrijp je hopelijk zelf ook wel. Verder stel je dat het geen nut heeft, maar de onrust en ordeverstoring die het veroorzaakt tonen in zichzelf het nut al aan. Hier worden essentiële vrijheden verdedigd door iemand als Wagensveld.
Hij laat prima zien hoe de vork in de steel zit inderdaad en dat er bij de rechtsspraak verschillende maten zijn.

Demonstratie op het terrein van een boer door dierenactivisten: prima
Optocht door de straten van Amsterdam/den haag met hamas en is vlaggen begeleid met leuzen van haat en onverdraagzaamheid: prima
Een barbeque naast de voordeur van een moskee: niet prima.

Compleet niet meer uit te leggen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218666317
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mensen als @:bansheeboy kan deze wereld missen als kiespijn,
100%
quote:
maar laten we aub niet gaan doen alsof Wilders hier iets tegen probeert te doen.
Rest heult gewoon mee met de vijand en faciliteert zelfs.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 3 september 2025 @ 10:06:03 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218666405
Maar waar is die lijst met grapjes over moslims nou want die waren goed
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_218666510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef MMaRsu het volgende:
Maar waar is die lijst met grapjes over moslims nou want die waren goed
Maar wel een beetje flauw...

...want Al-lah is groot, Al-lah is machtig... deze mop kon nog wel in de jaren tachtig.
  woensdag 3 september 2025 @ 10:38:56 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218666741
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:13 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Je vindt het dus prachtig dat iemand zichzelf de mond snoert omdat dat jouw agenda dient en hoopt dat dat navolging krijgt. Dat maakt je dus een ordinaire fascist. Past wel weer naadloos bij die fascistische ideologie die je aanhangt.
Ik vind het ontzettend prachtig ja. Maar niet om de redenen die jij noemt. Gewoon een stukje veiligheid en wijsheid. In die hoek moet je mijn geluk zoeken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 10:46:15 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218666795
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind het ontzettend prachtig ja. Maar niet om de redenen die jij noemt. Gewoon een stukje veiligheid en wijsheid. In die hoek moet je mijn geluk zoeken.

Niet voor cabaretiers blijkbaar, die moeten op hun tellen passen dankzij moslims

Sterker nog die passen uit zichzelf op hun tellen omdat ze doodsbenauwd zijn voor moslims!

Ontzettend prachtig 8)7
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218666797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:23 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Ik kan wel begrijpen dat als je iemand tot op het bot beledigt met iets wat voor hem dierbaar is (laat staan heilig), hij boos en zelfs gewelddadig kan worden, of als je de urn van iemands overleden moeder stuk smijt en op de as pist, dat diegene je wel wat kan aandoen.
Zo iemand laat zich beledigen.

Wat jij nu voorstelt, is als een leerling met mentale problemen met fluwelen handschoenen behandelen. "Laten we Henkie met zijn driftbuien maar niet voor het hoofd stoten en zeggen dat goudvissen geen zoogdieren zijn, want anders slaat-ie de boel kort en klein en zitten wij met de gebakken peren".

Fijn voor Henkie, kut voor de rest van de klas. Want daar komt Joop met zijn anger issues die beweert dat cactussen eigenlijk door de Joden zijn gemaakt om de mensheid te pijnigen. En daar moeten we dan ook rekening mee houden. Laat staan Glory, die gelooft dat je van brood eten naar de hel gaat en hysterisch begint te gillen en kinderen gaat meppen als juf haar en de rest van de klas uitlegt dat dit niet zo is.

De vergelijking die je maakt is dan ook hopeloos misplaatst.

quote:
Op een of andere manier zouden moslims geen emoties/gevoelens mogen ervaren, maar onverschillig, constant, alles, moeten ondergaan wanneer ze beledigd worden met wat voor hen heilig is.
Nee. Ze mogen best pissig worden of emotioneel. Ze mogen alleen niet oproepen tot geweld en ervoor zorgen dat critici van hun religie om hun schouder moeten kijken omdat ze anders misschien wel met een paar kogels en een briefje op hun borst eindigen met een boodschap van hun almachtige God die voor zijn narcisme blijkbaar gehersenspoelde pionnetjes nodig heeft.

Welkom in het vrije westen, waarin we in elk geval nog een poging doen om zelf kritisch na te denken en er films bestaan zoals Life of Brian.
  woensdag 3 september 2025 @ 10:51:47 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218666869
Mooi dat men zich zo kan inleven als er zielige moslimpjes beledigd zijn, maar als echte mensen "beledigd" zijn na de dood van de zoveelste tiener of de zoveelste rellen, steekpartijen, aanslagen, oproepen tot intifada en Jihad en jodenmoord dan is hun "beledigd zijn" opeens niet zo relevant meer :').

Het is net alsof de gevoelens van daders belangrijker zijn dan de gevoelens van daadwerkelijke slachtoffers, dat zal het toch niet zijn he? }:|.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 10:51:53 #109
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218666870
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:46 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Wat jij nu voorstelt, is als een leerling met mentale problemen met fluwelen handschoenen behandelen. "Laten we Henkie met zijn driftbuien maar niet voor het hoofd stoten en zeggen dat goudvissen geen zoogdieren zijn, want anders slaat-ie de boel kort en klein en zitten wij met de gebakken peren".

Fijn voor Henkie, kut voor de rest van de klas. Want daar komt Joop met zijn anger issues die beweert dat cactussen eigenlijk door de Joden zijn gemaakt om de mensheid te pijnigen. En daar moeten we dan ook rekening mee houden. Laat staan Glory, die gelooft dat je van brood eten naar de hel gaat en hysterisch begint te gillen en kinderen gaat meppen als juf haar en de rest van de klas uitlegt dat dit niet zo is.

[..]
Nee. Ze mogen best pissig worden of emotioneel. Ze mogen alleen niet oproepen tot geweld en ervoor zorgen dat critici van hun religie om hun schouder moeten kijken omdat ze anders misschien wel met een paar kogels en een briefje op hun borst eindigen met een boodschap van hun almachtige God die voor zijn narcisme blijkbaar gehersenspoelde pionnetjes nodig heeft.

Welkom in het vrije westen, waarin we in elk geval nog een poging doen om zelf kritisch na te denken en er films bestaan zoals Life of Brian.
In het kort: een ieder die zich in Nederland begeeft moet accepteren dat de wet van het land boven de wetten van zijn imaginaire vriendje gaat.
Life is what you make it.
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 10:54:52 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218666888
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mooi dat men zich zo kan inleven als er zielige moslimpjes beledigd zijn, maar als echte mensen "beledigd" zijn na de dood van de zoveelste tiener of de zoveelste rellen, steekpartijen, aanslagen, oproepen tot intifada en Jihad en jodenmoord dan is hun "beledigd zijn" opeens niet zo relevant meer :').

Het is net alsof de gevoelens van daders belangrijker zijn dan de gevoelens van daadwerkelijke slachtoffers, dat zal het toch niet zijn he? }:|.
Hij zegt niet dat hij zich in kan leven met zielige beledigde moslimpjes

Hij zegt dat hij bang is voor die figuren
  woensdag 3 september 2025 @ 10:55:32 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218666893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hij zegt niet dat hij zich in kan leven met zielige beledigde moslimpjes

Hij zegt dat hij bang is voor die figuren
Ik had het dan ook over de users in dit topic die het uiteraard allemaal wel snappen.
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 11:05:15 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218666940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik had het dan ook over de users in dit topic die het uiteraard allemaal wel snappen.
Alleen @BansheeBoy ?

Ik zie verder eigenlijk alleen mensen die snappen dat hij zich liever niet onveilig voelt, dat snap ik ook, is het ook allemaal niet waard
  woensdag 3 september 2025 @ 11:12:32 #113
13462 BansheeBoy
pi_218666982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Alleen @:bansheeboy ?

Ik zie verder eigenlijk alleen mensen die snappen dat hij zich liever niet onveilig voelt, dat snap ik ook, is het ook allemaal niet waard
Ik sta op 1 lijn met een influencer als Lubach.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 11:21:44 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218667028
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik sta op 1 lijn met een influencer als Lubach.

Lubach is zo bang voor jou dat hij zijn werk aanpast

Je staat niet op 1 lijn, je staat compleet aan het andere einde en je vind het nog mooi ook 8)7
  woensdag 3 september 2025 @ 11:24:59 #115
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218667052
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
In het kort: een ieder die zich in Nederland begeeft moet accepteren dat de wet van het land boven de wetten van zijn imaginaire vriendje gaat.
Dit. En graag of niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218668605
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Juist die redenen vind ik discutabel. Iedereen heeft het volste recht welke religie dan ook, belachelijk te maken. dat is namelijk het enige nut van die ellende.
  woensdag 3 september 2025 @ 15:03:14 #117
13462 BansheeBoy
pi_218668802
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lubach is zo bang voor jou dat hij zijn werk aanpast.
Wat ik zeg. Hij weet wat de mogelijke negatieve bijwerkingen zijn en heeft daar geen zin en handelt dus met verstand. Wijs. Zo sta ik er exact in.

FOK!Fotograaf woensdag 3 september 2025 @ 15:04:31 #118
842 Zorro
Z
pi_218668811
Grappen? Lubach?
Fake news.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 3 september 2025 @ 15:05:20 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218668815
quote:
6s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:04 schreef Zorro het volgende:
Grappen? Lubach?
Fake news.
Ook opendeur, te voorspelbaar voor woorden en uitgekauwde grappen moeten kunnen.
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 15:06:07 #120
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218668817
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat ik zeg. Hij weet wat de mogelijke negatieve bijwerkingen zijn en heeft daar geen zin en handelt dus met verstand. Wijs. Zo sta ik er exact in.

Wat een clown.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 15:14:23 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218668857
quote:

[..]

Das doelpalen verschuiven

Lubach stelt hier dat hij ontzettend bang is voor moslims

Je stelt dat je ontzettend blij bent met lubach hier

Ik vind dat eigenaardig

Dat het verstandig is ben ik het mee eens maar het is wel symptoombestrijding, het probleem zijn de hele lange Islamitische tenen en dat vind ik geen ideale samenleving, jij blijkbaar wel
pi_218668917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:14 schreef sp3c het volgende:
het probleem zijn de hele lange Islamitische tenen en dat vind ik geen ideale samenleving, jij blijkbaar wel
Klopt, met trigger happy mannen is het leven heel zwaar, want een onbewapende mag dan wel een eigen mening hebben, maar mag die mening niet in het openbaar uiten.
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 15:27:12 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218668922
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Klopt, met trigger happy mannen is het leven heel zwaar, want een onbewapende mag dan wel een eigen mening hebben, maar mag die mening niet in het openbaar uiten.
Ja!

Nee!

Misschien!
  woensdag 3 september 2025 @ 16:24:34 #124
13462 BansheeBoy
pi_218669327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:14 schreef sp3c het volgende:

Lubach stelt hier dat hij ontzettend bang is voor moslims
Waar angst normaliter een slechte raadgever is zorgt het voor zorgvuldig en wijs handelen van Lubach in deze. Wat ik alleen maar toejuich. Dáár ben ik blij mee.

woensdag 3 september 2025 @ 16:29:32 #125
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218669351
quote:

[..]

Dus, hieruit volgend, als er in Nederland een militante beweging ontstaat die op gewelddadige wijze praktiserend moslims zou pakken, dan zou je het verstandig en wijs vinden om geen moslim meer te zijn?
pi_218669390
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:29 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dus, hieruit volgend, als er in Nederland een militante beweging ontstaat die op gewelddadige wijze praktiserend moslims zou pakken, dan zou je het verstandig en wijs vinden om geen moslim meer te zijn?
Bansheeboy is tussen zijn bans door vooral bezig met het zich verkneukelen over de zelfislamisatie binnen Nederland (met zijn uitspraken dan men vooral om moet rollen omdat er toch niet tegen gedaan kan worden). Verwacht geen logisch antwoord op deze vraag.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 3 september 2025 @ 16:41:31 #127
13462 BansheeBoy
pi_218669435
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:29 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat zien we dan wel weer. Voor nu moet je mijn standpunt maar accepteren en als blauwdruk alleen op deze situatie uitrollen. Niet? Ook prima hoor.

woensdag 3 september 2025 @ 16:42:20 #128
13462 BansheeBoy
pi_218669439
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:35 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Bansheeboy is tussen zijn bans door vooral bezig met het zich verkneukelen over de zelfislamisatie binnen Nederland (met zijn uitspraken dan men vooral om moet rollen omdat er toch niet tegen gedaan kan worden). Verwacht geen logisch antwoord op deze vraag.
Ik weet niet wat je zegt helaas.

woensdag 3 september 2025 @ 16:49:26 #129
13462 BansheeBoy
pi_218669481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:

Perfect verwoord. Jij en ik zitten op de lijn Lubach.

Moderator woensdag 3 september 2025 @ 16:56:58 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218669530
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Perfect verwoord. Jij en ik zitten op de lijn Lubach.

Ik wel, jij niet
  Moderator woensdag 3 september 2025 @ 16:59:57 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218669554
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Waar angst normaliter een slechte raadgever is zorgt het voor zorgvuldig en wijs handelen van Lubach in deze. Wat ik alleen maar toejuich. Dáár ben ik blij mee.

Je bent er blij mee dat mensen uit angst voor moslimgeweld hun mond houden

Lijkt mij niet helemaal ideaal
pi_218669606
quote:

[..]

En de grondslag voor die angst, keur je die ook goed?
  woensdag 3 september 2025 @ 17:12:29 #133
13462 BansheeBoy
pi_218669643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:07 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
En de grondslag voor die angst, keur je die ook goed?
Ik keur geen enkel geweld goed. Ik ga maak daarin geen onderscheid. Of het moet ter verdediging zijn. Het is allemaal geen wiskunde.

pi_218669750
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik keur geen enkel geweld goed. Ik ga maak daarin geen onderscheid. Of het moet ter verdediging zijn. Het is allemaal geen wiskunde.

Helder.
Geweld keur je niet goed, maar het feit dat mensen hun gedrag aanpassen uit angst voor datzelfde geweld juich je wel toe. Dat is inderdaad geen wiskunde, maar terreur. Dat dat weer even duidelijk is.
pi_218669899
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:46 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Wat ik voorstel is dat je mensen met fatsoen behandelt. Wat jij nu voorstelt is dat iemand je constant tot op het bot mag beledigen, daarbij je dierbaren mag betrekken, maar dat jij daarbij niks mag voelen of doen, want dan heb je "mentale problemen" en wil je met "fluwelen handschoenen" behandeld worden.

Maar je vergelijkingen gaan op meerdere punten niet op, omdat zeggen dat "goudvissen geen zoogdieren zijn", of dat "je door het eten van brood niet naar de hel gaat" gewoon fatsoenlijke kritiek is. Het is heel iets anders als je "Henkie" of "Glory" steeds zou vertellen dat hun moeder een dikke hoer is en daarbij hun favoriete speelgoed in de brand steekt. Volgens jou 'laten' Henkie en Glory zich beledigen en mogen ze vooral niks voelen, want dan hebben zij “mentale problemen” en niet degenen die hen constant aan het beledigen zijn.

quote:
[..]

Je haalt weer zaken door elkaar: kritiek leveren is wat anders dan grof beledigen en onteren van wat dierbaar of heilig is voor anderen, of het nu om religie of iets anders gaat. Als je iemand constant pest of beledigt op die manier, dan kan die persoon vanuit emotie gewelddadig reageren, daar is niks vreemds aan. Als je publiekelijk grote groepen mensen bijft beledigen, dan vergroot je alleen de kans dat je in die grote groep de verkeerde kunt triggeren. In het eerste geval verdien je wat mij betreft een Darwin-award, in het tweede geval een dubbele Darwin-award. Nogmaals, we hebben het niet over kritiek; die grens overschrijd je als het gaat om ordinair beledigen, waarbij dat ook nog eens constant gebeurt. Er is een verschil tussen het vinden van dat iemands overleden moeder geen goed mens was en dit op een normale manier uitleggen, of de urn ervan stuk smijten en op de as pissen. Dit doe je dan ook nog eens bij verschillende gelegenheden, waarbij je ook de media uitnodigt.

[ Bericht 1% gewijzigd door ejtleeditnA op 05-09-2025 11:38:58 ]
pi_218669916
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:33 schreef embedguy het volgende:

[..]
Tja, als je dat als reden wilt benoemen van dat Lubach (terecht) ervoor kiest om geen grappen over de islam te maken omdat hij weet dat moslims zo goed zijn in haten… Kan. Neemt niet weg dat moslims beter zijn in haten dan Christenen. Alleen god mag weten hoe de wereld eruit zou zien als moslims eerder verder ontwikkelt zouden zijn geweest dan Christenen. Persoonlijke denk ik dat het voor iedereen beter is dat dat niet gebeurd is.
Het is niet vreemd dat als je iemand steeds beledigt, het je niet geliefd, maar gehaat maakt. Dat zagen we ook bij personen zoals Sylvana Simons, die niet eens mensen beledigde, maar bepaalde zaken aan de kaak stelde.
Er was een periode dat moslims verder ontwikkeld waren: de zogenaamde Gouden Eeuw van de islam. Ze waren toen op veel gebieden, zoals wetenschap, filosofie, technologie, kunst, stedelijke ontwikkelingen, etc., verder ontwikkeld dan wij hier. Ze hebben eeuwen geheerst over Spanje en Zuidoost-Europa. In zekere zin kan je zeggen dat het beter is dat dat gebeurd is (volgens historici), omdat die periode uiteindelijk heeft bijgedragen aan de latere opbloei van Europa.
pi_218669946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:38 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Het is niet vreemd dat als je iemand steeds beledigt, het je niet geliefd, maar gehaat maakt. Dat zagen we ook bij personen zoals Sylvana Simons, die niet eens mensen beledigde, maar bepaalde zaken aan de kaak stelde.
Er was een periode dat moslims verder ontwikkeld waren: de zogenaamde Gouden Eeuw van de islam. Ze waren toen op veel gebieden, zoals wetenschap, filosofie, technologie, kunst, stedelijke ontwikkelingen, etc., verder ontwikkeld dan wij hier. Ze hebben eeuwen geheerst over Spanje en Zuidoost-Europa. In zekere zin kan je zeggen dat het beter is dat dat gebeurd is (volgens historici), omdat die periode uiteindelijk heeft bijgedragen aan de latere opbloei van Europa.
Alleen omdat de Grieken en Romeinen door andere nomadische volken neer waren geslagen, maar dat terzijde.
  woensdag 3 september 2025 @ 17:44:57 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218669968
Hoop blabla maar het komt er dus gewoon steeds op neer, kritiek op de islam kan en mag niet, anders dood.

Maar dat de islam op dagelijkse basis onze cultuur en normen en waarden "beledigt", tot op het bot incl doden, daar mag dus zelfs geen HUMORISTISCHE reactie op komen.

Zo redelijk, echt :').
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2025 @ 19:34:38 #139
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_218670804
quote:

[..]
Het is niet vreemd dat als je iemand steeds beledigt, het je niet geliefd, maar gehaat maakt.
Nee, dat is inderdaad niet vreemd. Dat is dan ook niet zozeer het probleem

Het is wel vreemd dat mensen vervolgens ervoor kiezen om de vrijheid van meningsuiting in te perken door ze de mond te snoeren.

En nog wel vreemder dat we dat accepteren.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_218670922
quote:
Het is niet vreemd dat als je iemand steeds beledigt, het je niet geliefd, maar gehaat maakt.
De mannen met het een of andere geloof zijn toch zelf begonnen met het beledigen van mannen en vrouwen met hersens en zijn nog steeds bezig met beledigen?
Volgens jouw redenatie zouden die zich dus gehaat willen maken bij mannen en vrouwen met hersens. Of niet soms?
pi_218670932
Voor diegene die nog altijd niet veel van de islam snappen;

quote:

[..]

Angst zorgt voor ''zorgvuldig'' en ''wijs'' handelen -en denk er aan-, ''zorgvuldig'' en ''wijs'' handelen volgens islamitische lijnen alleen.

Angst.

Dat U het even (weer) weet.
pi_218670942
Ik vind het onbegrijpelijk dat je hier geen grappen over kunt maken. Ik hoor altijd dat de Islam de religie van vrede is. Derhalve fake news.
  woensdag 3 september 2025 @ 19:48:56 #143
13462 BansheeBoy
pi_218670950
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:23 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Helder.
Geweld keur je niet goed, maar het feit dat mensen hun gedrag aanpassen uit angst voor datzelfde geweld juich je wel toe. Dat is inderdaad geen wiskunde, maar terreur. Dat dat weer even duidelijk is.
De niet doorgekraste tekst is een prima weergave wat mij betreft. Niks meer aan doen.

pi_218671244
quote:

[..]
Klopt.

De islamitische ideologie is een intolerante haat ideologie, waarin minachting en uiteindelijk haat naar alles en iedereen anders dan de islam in de hersens van mensen wordt gepompt, het liefst vanaf geboorte.
Dit zie je in gebieden/landen waar de islam domineert, waar een islamitische mono cultuur anderen culturen (en gebruiken en invloeden daarvan) kapot heeft gemaakt.
Dit zie je gebieden en landen waar de islam nog niet dominant is, waar de moslims de gebruiken van andere culturen misbruiken voor eigen gewin en waar mogelijk -verborgen onder lieflijke smoesjes en slachtofferrol toe-eigening- andere culturen schofferen door onder andere angst in te boezemen voor diegene die te westers ... het lef hebben ... nee, zo dom zijn om niet ''zorgvuldig'' en ''wijs'' binnen de lijntjes te kleuren.

De islamitische lijntjes natuur welteverstaan. Welke lijntjes anders?

Het is dan ook niet vreemd dat de islam hier steeds meer en meer gehaat wordt.
En dáár ben ik blij mee, want een evenwichtige multiculturele samenleving waar je openlijk kunt zeggen wat je wil zeggen, kunt houden van wie je wil houden en dat je kunt zijn wie je wil zijn zonder de inboezemde angst van een streng controlerend collectief te voelen en te moeten vrezen voor je leven, dát is wat ik wil.

Die samenleving is met de islam erbij nooit een realistische mogelijkheid.
  woensdag 3 september 2025 @ 20:49:51 #145
13462 BansheeBoy
pi_218671606
Stukje acceptatie. Ik bedoel, je kan over 1000 en 1 andere dingen grappen maken. Dus je wordt niet écht beperkt in je zgn creatieve vrijheid.

Moderator woensdag 3 september 2025 @ 20:51:12 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218671617
Je wordt letterlijk in je creatieve vrijheid beperkt omdat moslims er simpelweg niet mee om kunnen

Ben jij ontzettend blij mee

Ik vind dat een walgelijke uitspraak, niet naar mij toe maar naar Lubach en je collega moslims war wel een goede kop op zit want die zijn er ook
pi_218671682
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Stukje acceptatie. Ik bedoel, je kan over 1000 en 1 andere dingen grappen maken. Dus je wordt niet écht beperkt in je zgn creatieve vrijheid.

Je bent toch niet verplicht om te luisteren naar grappige mensen? Terwijl ieder grappig mens moet luisteren naar het dwaas gepraat van de inmiddels vele mannen met een geloof.
  woensdag 3 september 2025 @ 21:09:19 #148
13462 BansheeBoy
pi_218671766
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Je bent toch niet verplicht om te luisteren naar grappige mensen? Terwijl ieder grappig mens moet luisteren naar het dwaas gepraat van de inmiddels vele mannen met een geloof.
Allemaal irrelevant. Weet je wat wel relevant is? Lubach heeft een risico-analyse gemaakt en is daardoor tot een begrijpelijk en wijs besluit gekomen. Het snijdt hout wat ie zegt. Ik ben er blij om.

woensdag 3 september 2025 @ 21:24:21 #149
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218671894
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik vraag me af waarom een echte God (bestaat niet) huilend in een hoekje zou liggen wanneer hij afgebeeld of bespot wordt. Wat een looser ben je dan. Hoe rijm jij dat met die vermeende grootsheid?
pi_218671896
Ik keur diefstal af, maar het is wel goed dat mensen hun deuren beter op slot doen omdat ze bang zijn dat er ingebroken wordt.

Ik keur verkrachting af, maar het is wel goed dat vrouwen ’s avonds niet meer alleen naar huis durven te lopen uit angst dat het gebeurt.

Ik keur racisme af, maar het is wel goed dat moslims zich onveilig voelen zodat ze weer vertrekken naar een ander land.

Wat een pannenkoek

Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')