abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218489785
pi_218489792
Iedere paar weken komen mensen opnieuw tot de ontdekking dat types als Til, Klaassen en Steijn op hun plek zijn in de Eredivisie.
pi_218489795
Mooie en treffende OP @klaasweetalles
pi_218489826
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Iedere paar weken komen mensen opnieuw tot de ontdekking dat types als Til, Klaassen en Steijn op hun plek zijn in de Eredivisie.
Dat zag iedereen natuurlijk al. Des te vreemder dat je dan 10 miljoen gaan betalen voor zo’n Steijn.

‘Met Steijn koop je goals!’ Ja tegen nac, Heracles en Volendam, maar in Europees verband gaan we z’n naam niet veel zien op het scorebord.
#12 is not for sale!
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:20:49 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218489831
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:19 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Dat zag iedereen natuurlijk al. Des te vreemder dat je dan 10 miljoen gaan betalen voor zo’n Steijn.

‘Met Steijn koop je goals!’ Ja tegen nac, Heracles en Volendam, maar in Europees verband gaan we z’n naam niet veel zien op het scorebord.
Laten we vorig jaar nou net een probleem hebben gehad tegen de kleintjes. Dat heeft ons plek 2 en misschien wel meer gekost.
pi_218489854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:20 schreef fetX het volgende:

[..]
Laten we vorig jaar nou net een probleem hebben gehad tegen de kleintjes. Dat heeft ons plek 2 en misschien wel meer gekost.
Opzich hadden we ook best mogen winnen van Ajax, om überhaupt aanspraak te maken op plek 2.
#12 is not for sale!
pi_218489855
Afgeven op Steijn, dag in dag uit maar onder andere een Borges gewoon accepteren.

Vooralsnog heeft Steijn gewoon al iets laten zien dit seizoen.
pi_218489862
Ik vond Jens geen goede speler sorry jongens
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:26:23 #9
268491 fetX
pi_218489875
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:23 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Opzich hadden we ook best mogen winnen van Ajax, om überhaupt aanspraak te maken op plek 2.
Zal allemaal best, maar de meeste punten haal je tegen de kleintjes.
pi_218489884
We gaan me Steijn echt de Immers discussie weer herbeleven.

Hopelijk zit ik fout.
#12 is not for sale!
  Redactie Sport dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:28:17 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218489895
Steijn is leuk in de eredivisie maar op dit niveau gewoon MIA. Maar ja, dat is blijkbaar het niveau wat er nagestreefd wordt. Meedoen in de eredivisie en een afgang of wat in Europa.

Valente zag ik het niet in bij de FC maar die voetbalt voorlopig moeiteloos mee, terechte stap hoger
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:31:37 #12
268491 fetX
pi_218489914
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, dat is blijkbaar het niveau wat er nagestreefd wordt. Meedoen in de eredivisie en een afgang of wat in Europa.
_O-
pi_218489954
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steijn is leuk in de eredivisie maar op dit niveau gewoon MIA. Maar ja, dat is blijkbaar het niveau wat er nagestreefd wordt. Meedoen in de eredivisie en een afgang of wat in Europa.

Valente zag ik het niet in bij de FC maar die voetbalt voorlopig moeiteloos mee, terechte stap hoger
Valente heeft in mijn ogen meer potentie dan Steijn, bij wie ik maar het gevoel blijf houden dat ie boven zijn stand presteert
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218489962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:20 schreef fetX het volgende:

[..]
Tegen de groten geen problemen dan?? Alle vier de toppers verloren :')
blablablabla
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:46:03 #15
268491 fetX
pi_218489996
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegen de groten geen problemen dan?? Alle vier de toppers verloren :')
Lekker bijdehand, maar je snapt best wat ik bedoel. Kampioen word je tegen de kleintjes. Overigens hebben we vorig jaar genoeg grote tegenstanders verslagen, maar dat daargelaten.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:49:06 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218490017
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef Haringkop het volgende:
We gaan me Steijn echt de Immers discussie weer herbeleven.

Hopelijk zit ik fout.
Dat is overdreven. Immers haalde net de 12 goals met een ideale bliksemafleider en aanspeelpunt in de spits. Steijn gaat vrij makkelijk 15-20 goals halen.

Ik blijf bij mijn Toornstra vergelijking :)
pi_218490059
Read heel 2025 er uit?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 13 augustus 2025 @ 00:03:09 #18
262211 hhh38
pi_218490075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 00:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Read heel 2025 er uit?
Meerdere maanden kan ook tot half oktober zijn, laten we daar dan maar op hopen.
pi_218490089
'Feyenoord kan komende maanden niet beschikken over Read'

Feyenoord moet het de komende maanden stellen zonder Givairo Read. De verdediger van de Rotterdammers heeft een blessure opgelopen en is voorlopig niet inzetbaar. Dit meldt Feyenoord Transfermarkt op X. De eerste geluiden zijn dat de rechtsback dit kalenderjaar niet meer in actie komt.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)beschikken-over-read
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218490147
Lekker hoor. Gelukkig hebben we Lobotomie, Goedkoop, Kasanwirjo en eventueel Mitchell nog.

Ik voel weer een kutseizoen aankomen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 13 augustus 2025 @ 00:44:31 #21
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218490161
Steijn gewoon een redelijk goede speler voor de Eredivisie. Hij zal een hoop ballen in het mandje leggen. Voor de Europa League is hij redelijk. Geen geweldenaar, maar misschien komt dat nog.
pi_218490286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 00:44 schreef GwaiLow het volgende:
Steijn gewoon een redelijk goede speler voor de Eredivisie. Hij zal een hoop ballen in het mandje leggen. Voor de Europa League is hij redelijk. Geen geweldenaar, maar misschien komt dat nog.
Tegelijkertijd kan ik me over zo’n Steijn ook maar beperkt druk maken - in die zin: of hij ontwikkelt zich nog een paar tandjes door, of hij gaat gewoon regelmatig de bank warmhouden achter Valente.

Veel erger vind ik dat je 4 spitsen heb, die er naar het schijnt allemaal niet zo heel veel van kunnen.

Dat je buitenspelers hebt die nauwelijks ervaring hebben, nog niet (stabiel) het juiste niveau aan kunnen tikken of 300x per wedstrijd de bal verspelen.

Dat we nooit een grotendeels fitte selectie hebben, en zelfs een heel clubje spelers hebben die vaker wel dan niet geblesseerd zijn. En dat juist je grootverdieners het minst voor je club kunnen betekenen.

Dat we nog altijd maar 2 fatsoenlijke centrale verdedigers hebben (die fit zijn), zodat je bij een blessure of schorsing terug moet grijpen naar de types als Jan Plug of Kasanwirjo.

En zo nog wel een aantal zaken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 13 augustus 2025 @ 03:40:39 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218490323
Man, man, man, die Lotomba was wel heel erg slecht. Die dribbelactie...die begon aardig en toen had ie hem naar Bos moeten spelen....ach we hebben het allemaal gezien.

Om nu gelijk het hele team af te schrijven, vind ik wel heel vroeg. Ik denk dat we het sowieso in de Eredivisie goed gaan doen, al begrijp ik de wanhoop. Maar als je eerlijk bent, zat een minder goede wedstrijd eraan te komen. Leuk dat sommige gasten het prima deden, zonder minuten met elkaar te hebben door gebracht op de training, maar dan voelt het ook nog als een leuke vakantie.

Met de centrale verdedigers komt het wel goed, die hebben zeker wel kwaliteit. Bos weet ik niet zo, die was vorige week ook vaak betrokken bij balverlies. Ook hij kan nog groeien, maar samen met Steijn mis je wel een hoop handelingssnelheid.

Ze waren allemaal slecht vandaag, ook Wellenreuter met die lange ballen naar de tegenstander. Misschien een lichtpuntje; Valente, die heeft een heerlijke pass. Ja, het was kut met peren, maar laat dit de Lazio Roma/Leverkusen van dit jaar zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 13 augustus 2025 @ 03:44:10 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218490327
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En Veerman.
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 07:12:46 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218490534
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 03:40 schreef Vis1980 het volgende:
Man, man, man, die Lotomba was wel heel erg slecht. Die dribbelactie...die begon aardig en toen had ie hem naar Bos moeten spelen....ach we hebben het allemaal gezien.

Om nu gelijk het hele team af te schrijven, vind ik wel heel vroeg. Ik denk dat we het sowieso in de Eredivisie goed gaan doen, al begrijp ik de wanhoop. Maar als je eerlijk bent, zat een minder goede wedstrijd eraan te komen. Leuk dat sommige gasten het prima deden, zonder minuten met elkaar te hebben door gebracht op de training, maar dan voelt het ook nog als een leuke vakantie.

Met de centrale verdedigers komt het wel goed, die hebben zeker wel kwaliteit. Bos weet ik niet zo, die was vorige week ook vaak betrokken bij balverlies. Ook hij kan nog groeien, maar samen met Steijn mis je wel een hoop handelingssnelheid.

Ze waren allemaal slecht vandaag, ook Wellenreuter met die lange ballen naar de tegenstander. Misschien een lichtpuntje; Valente, die heeft een heerlijke pass. Ja, het was kut met peren, maar laat dit de Lazio Roma/Leverkusen van dit jaar zijn.
twitter

Prima compilatievideo van onze eigen clown.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218490540
Tsja. Hopelijk is dit niet weer een transferzomer vol miskopen. 10 miljoen voor Borges..waar slaat dat op. En Tengstedt vind ik ook een rare aankoop. Beroerde statistieken voor een spits
pi_218490630
Die Lotomba kan ook gewoon niet sprinten, op die diepe pass sjokt ie er maar beetje achteraan waardoor er vrij voorgezet kan worden, nog maar niet te spreken over die laatste kopbal, zo koppen ze bij de f-jes bovenop je hoofd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 13 augustus 2025 @ 07:53:52 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218490687
quote:

Ik maak me ook nog niet zo'n zorgen. Eigenlijk kon je deze wedstrijd van tevoren al afschrijven en anders waren we er tegen Benfica wel af gevlogen. Het zure zit hem er vooral in dat het toch even leek te lukken en als Lotomba niet zo door de mand was gevallen was het misschien ook echt de goede kant op gegaan.

Dat een hoop andere mensen zo door het ijs zakten was vooral omdat Mourinho daar wat goed had neergezet (ondanks dat Fenebahce verder echt niet zo veel voorstelt) en omdat dit de derde wedstrijd was in korte tijd voor bijvoorbeeld ook weer Lotomba na zijn zware blessure maar nog meer spelers en dat in een bijna helemaal verbouwd elftal.

Zaterdag is het met alle respect weer maar Excelsior en dan kunnen ze weer meters maken met elkaar. Dan is Steijn dus wel die ene die zorgt dat het niet zoals vorige seizoenen tegen de kleinere tegenstanders fout loopt. Valente staat ook binnen vijf wedstrijden in de basis als het zo blijft doorgaan.

Er moet echt nog iets achter de centrale verdedigers en je mag toch hopen dat Carranza nog ingeruild wordt voor een echte topper. Denk dat Timber het wel heeft gezien hier dus budget gaat er zijn.
pi_218490767
quote:

Nouja, dat kan je Wellenreuther nauwelijks kwalijk nemen. Allereerst zette de Turken ons regelmatig goed vast op eigen helft en dat houdt hij weinig keuzes over, om nog maar te zwijgen dat er gewoonweg vaker voor de lange bal op Ueda gekozen moet worden vanuit de staf want het is een redelijk terugkerend patroon.
pi_218490774
Je heb gewoon teveel kwaliteit ingeleverd met het vertrek van Hansco , Giminez, Paxaoi, Milambo.

Dit gaat voornamelijk ook om fysieke kwaliteiten op posities

Feyenoord kijkt te weinig naar fysieke kwaliteiten van spelers

Als ze dat hadden gedaan hadden spelers als hwang en ueda nooit bij Feyenoord gespeeld.

Daarom zijn spelers als Timber en Moder ook zo belangrijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218490775
Fysieke kwaliteiten van Paxaoi en Milambo.

Die zijn mij even ontgaan.
pi_218490797
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:46 schreef fetX het volgende:

[..]
Lekker bijdehand, maar je snapt best wat ik bedoel. Kampioen word je tegen de kleintjes. Overigens hebben we vorig jaar genoeg grote tegenstanders verslagen, maar dat daargelaten.
Als je 2x van Ajax had gewonnen was je gewoon 2de geworden. Dat kampioen worden tegen de kleintjes is ook een beetje een eigen leven gaan leiden.
No bitch to me
pi_218490822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fysieke kwaliteiten van Paxaoi en Milambo.

Die zijn mij even ontgaan.
Pax heb ik het niet over

Milambo is natuurlijk niet voor niets al op 20 jarige leeftijd naar Engeland vertrokken

Dat is kwa fysieke kracht gewoon een beest op het middenveld en die gaat fysiek alleen maar sterker worden

Dat soort spelers zijn cruciaal op het middenveld kwa strijd en duels winnen , bal veroveren, niet hun poten terugtrekken in duels enzovoorts
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218490842
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef fetX het volgende:

[..]
_O-
Dan kun je lachen, maar ik zou eerder huilen. Steijn onzichtbaar gisteren, Ueda had 1 leuke actie maar dat is het wel. Defensief leek het allemaal wel aardig maar als dat ook niet meer loopt met dank aan zo´n clown rechtsachter ga je het nog moeilijk krijgen tegen Qarabag.
pi_218490877
Ik heb geen Vi pro, maar ik ben benieuwd naar de analyse van Pieter Zwart:

https://www.vi.nl/pro/tac(...)weer#comments_anchor

Hetgeen ik wél kan lezen lijkt erop te duiden dat van Persie geen antwoord had op de tactiek van Mourinho die ook vorige week in de tweede helft deze tactische aanpak koos om grip op de wedstrijd te krijgen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218490921
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb geen Vi pro, maar ik ben benieuwd naar de analyse van Pieter Zwart:

https://www.vi.nl/pro/tac(...)weer#comments_anchor

Hetgeen ik wél kan lezen lijkt erop te duiden dat van Persie geen antwoord had op de tactiek van Mourinho die ook vorige week in de tweede helft deze tactische aanpak koos om grip op de wedstrijd te krijgen.
Ik denk dat we vooral afgestraft zijn op individuele kwaliteiten

Schiet Borges die bal binnen enzovoorts

Ueda
Lotomba

Dat is het
pi_218490931
Het is zo overduidelijk dat Van Persie ooit tijdens een mediatraining verteld is dat hij ongeacht wat er gebeurt altijd positief moet zijn.

9-1 verliezen van AZ? "We speelden prima voetbal en kregen een aantal kansen. Uiteindelijk doe je dat gewoon hartstikke goed".

"Hartstikke leuk om Fenerbahce te loten. Ik hoopte er al op."

"Lotomba is er een tijdje uitgeweest, geblesseerd geweest. Als je ziet hoe hij is teruggekomen, vind ik dat geweldig. Als je op iedere speler gaat inzoomen, maakt iedere speler wel verkeerde keuzes. Ik ben heel blij dat hij er is en ook blij hoe hij speelt over het algemeen."

Waar heeft deze man het allemaal over? Het heeft geen zin om hem te interviewen. Hij probeert een soort Disneyland achtige realiteit te schetsen waarin alles hartstikke leuk en geweldig is. Alsof hij tegen een stel kleine kinderen praat die niet beter weten. "Toxic positivity" noem je dat geloof ik. Nou, ik word er KOTSMISSELIJK van.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:25:22 #38
268491 fetX
pi_218490935
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan kun je lachen, maar ik zou eerder huilen. Steijn onzichtbaar gisteren, Ueda had 1 leuke actie maar dat is het wel. Defensief leek het allemaal wel aardig maar als dat ook niet meer loopt met dank aan zo´n clown rechtsachter ga je het nog moeilijk krijgen tegen Qarabag.
Dat lijkt me vrij sterk. Opportunisme viert weer hoogtij. Er zit genoeg in dit elftal om -zeker in de EL- goed mee te doen. En dit elftal gaat alleen nog maar groeien. Daar doet een wedstrijd waarin Lotomba het persoonlijk uit handen geven niet zoveel aan af.

Ik kan me de reacties na Lazio en Leverkusen ook nog herinneren (en die potjes waren slechter).
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:27:39 #39
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218490942
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Opportunisme viert weer hoogtij.

3 weken geleden wist 90% van dit topic zeker dat Fenerbache veel te lastig zou zijn, en de Europa League een zekerheid was. Je verliest vervolgens en 90% van dit topic loopt te schuimbekken en te roepen dat het helemaal niets is en niets meer gaat worden ook.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:29:29 #40
498282 Scrummie
pi_218490956
Op naar zaterdag _O_
pi_218490961
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat lijkt me vrij sterk. Opportunisme viert weer hoogtij. Er zit genoeg in dit elftal om -zeker in de EL- goed mee te doen. En dit elftal gaat alleen nog maar groeien. Daar doet een wedstrijd waarin Lotomba het persoonlijk uit handen geven niet zoveel aan af.

Ik kan me de reacties na Lazio en Leverkusen ook nog herinneren (en die potjes waren slechter).
Fenerbahçe is eigenlijk ook gewoon EL niveau hé…

Ik denk dat er nog een hoop werk aan de winkel is, en nog afwachten wat daadwerkelijk het niveau blijkt te zijn van Bos, Sauer, Diarra, Borges, Tengstedt en dergelijke. Ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel, maar als het niveau tot nu toe daadwerkelijk hun niveau is dan houdt het niet over. Dan ga je het ook op EL niveau gewoon zwaar krijgen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:30:11 #42
268491 fetX
pi_218490969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:09 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Als je 2x van Ajax had gewonnen was je gewoon 2de geworden. Dat kampioen worden tegen de kleintjes is ook een beetje een eigen leven gaan leiden.
Dat is gewoon waar hoor. Als je de helft van die potjes tegen de kleintjes ‘gewoon’ wint, was je er zo ongeveer ook geweest.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:31:17 #43
268491 fetX
pi_218490984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Fenerbahçe is eigenlijk ook gewoon EL niveau hé…

Ik denk dat er nog een hoop werk aan de winkel is, en nog afwachten wat daadwerkelijk het niveau blijkt te zijn van Bos, Sauer, Diarra, Borges, Tengstedt en dergelijke. Ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel, maar als het niveau tot nu toe daadwerkelijk hun niveau is dan houdt het niet over. Dan ga je het ook op EL niveau gewoon zwaar krijgen.
Als je alleen je oordeel gaat vellen op basis van deze wedstrijd waarin iemand 90 minuten een tia heeft, prima hoor. Dat het niet goed was zagen we allemaal, maar om nu ineens te doen alsof we er helemaal niks van kunnen terwijl we net een paar prima potjes hebben gespeeld slaat allemaal wat door.
pi_218491002
Als Mitchell terug is hoop ik die meneer Lotombo nooit meer te zien. Of traint hij nog steeds te fanatiek volgens professor Van Persie?
pi_218491041
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:31 schreef fetX het volgende:

[..]
Als je alleen je oordeel gaat vellen op basis van deze wedstrijd waarin iemand 90 minuten een tia heeft, prima hoor. Dat het niet goed was zagen we allemaal, maar om nu ineens te doen alsof we er helemaal niks van kunnen terwijl we net een paar prima potjes hebben gespeeld slaat allemaal wat door.
Het lag niet alleen aan Lotomba. Vrijwel iedereen was ondermaats, dat heb jij ook kunnen zien.

Ook al is het lastig voetballen als je 3 of 4 doelpunten weggeeft. Maar dan nog had je door kunnen gaan als we aanvallend beter waren geweest.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:38:39 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218491045
quote:

[..]

In het voetbal zijn het altijd dagkoersen, maar ik vond het gisteren niet best, Lotombo is nu het pispaaltje en dat de meeste aandacht naar hem gaat is wel terecht, maar wie was er wel goed?
pi_218491052
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 00:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Meerdere maanden kan ook tot half oktober zijn, laten we daar dan maar op hopen.
Op Twitter stond eerst het hele kalenderjaar.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:40:58 #48
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218491070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
In het voetbal zijn het altijd dagkoersen, maar ik vond het gisteren niet best, Lotombo is nu het pispaaltje en dat de meeste aandacht naar hem gaat is wel terecht, maar wie was er wel goed?
Watanabe en Ahmedhodzic, denk ik. De één twee goals en de ander een stylish assist met de borstkas.
pi_218491078
quote:

[..]

Ik vind Steijn, die aanvoerder is en totaal onzichtbaar is en jullie spitsenprobleem schrijnender dan het feit dat zo'n Lotomba de slechtste dag uit zijn voetbalcarrière heeft.

Dat het in een paar EL-potjes achterin beter staat zal vast, maar je moet scoren om te winnen.

Dit Fener leek mij ook wel een pak minder dan Bayer of de naziclub. Al was ik vooraf ook sceptisch, maar dat ligt ook ten dele aan dit Feyenoord.
pi_218491081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:30 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat is gewoon waar hoor. Als je de helft van die potjes tegen de kleintjes ‘gewoon’ wint, was je er zo ongeveer ook geweest.
En als je 2x van Ajax en psv had gewonnen was je kampioen. Conclusie kampioen wordt je in de toppers
No bitch to me
pi_218491092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
En als je 2x van Ajax en psv had gewonnen was je kampioen. Conclusie kampioen wordt je in de toppers
Ik vraag me af of @onlogisch en @GGMM dezelfde mening hebben.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:43:49 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218491099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Watanabe en Ahmedhodzic, denk ik. De één twee goals en de ander een stylish assist met de borstkas.
Verdedigend lieten die ook de nodige steken vallen.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:43:52 #53
268491 fetX
pi_218491100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er waren meerderen niet goed, maar het is niet zo alsof Fenerbahce ons helemaal zoek speelde. Die goals waren grotendeels persoonlijke fouten en zeker de tweede helft doe je het voetballend helemaal niet slecht en moet je eigenlijk nog twee keer meer scoren. Hielp ook wel mee dat de stand in het voordeel van Fenerbahce was. Maar met Read had ik het echt nog moeten zien of we waren uitgeschakeld.

Je moet ook wel wat door de uitslag heen kijken, net als afgelopen zaterdag waar minstens 4-0 niet gek was geweest bijvoorbeeld. Over het algemeen zit er prima lijn in het spel en je kunt veel meer variëren dan vorig jaar. Dat stemt me voor nu best wel positief. Zeker voor Eredivisie en EL. We kregen ook op onze kloten tegen Leverkusen en Lazio vroeg in het seizoen.

Geef het wat tijd en dan kunnen we echt oordelen. Nu doen alsof ze er niets wat kunnen is belachelijk.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:45:19 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218491109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef fetX het volgende:

[..]
Zal allemaal best, maar de meeste punten haal je tegen de kleintjes.
Je hebt dan ook meer kleintjes dan groten in de eredivisie.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:45:42 #55
268491 fetX
pi_218491111
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind Steijn, die aanvoerder is en totaal onzichtbaar is en jullie spitsenprobleem schrijnender dan het feit dat zo'n Lotomba de slechtste dag uit zijn voetbalcarrière heeft.

Dat het in een paar EL-potjes achterin beter staat zal vast, maar je moet scoren om te winnen.

Dit Fener leek mij ook wel een pak minder dan Bayer of de naziclub. Al was ik vooraf ook sceptisch, maar dat ligt ook ten dele aan dit Feyenoord.
Die wedstrijden werd je dan ook weggespeeld en dat was hier zeker niet het geval ook al doet de uitslag dat wel vermoeden. Hoewel, dat viel tegen Leverkusen eigenlijk ook mee.

Een andere spits sowieso mee eens. Sauer komt er wel, Borges te weinig tijd om over te oordelen en Hadj Moussa, Steijn en Valente gaan hun doelpunten ook wel maken.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:46:12 #56
268491 fetX
pi_218491118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je hebt dan ook meer kleintjes dan groten in de eredivisie.
Jij bent niet voor de gek te houden :)
pi_218491120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:43 schreef fetX het volgende:

[..]
Er waren meerderen niet goed, maar het is niet zo alsof Fenerbahce ons helemaal zoek speelde. Die goals waren grotendeels persoonlijke fouten en zeker de tweede helft doe je het voetballend helemaal niet slecht en moet je eigenlijk nog twee keer meer scoren. Hielp ook wel mee dat de stand in het voordeel van Fenerbahce was. Maar met Read had ik het echt nog moeten zien of we waren uitgeschakeld.

Je moet ook wel wat door de uitslag heen kijken, net als afgelopen zaterdag waar minstens 4-0 niet gek was geweest bijvoorbeeld. Over het algemeen zit er prima lijn in het spel en je kunt veel meer variëren dan vorig jaar. Dat stemt me voor nu best wel positief. Zeker voor Eredivisie en EL. We kregen ook op onze kloten tegen Leverkusen en Lazio vroeg in het seizoen.

Geef het wat tijd en dan kunnen we echt oordelen. Nu doen alsof ze er niets wat kunnen is belachelijk.
Ik vond het voetballend eigenlijk wel heel slecht, al kijk je totaal anders naar deze pot als Borges hem er in veegt. Natuurlijk die 3-1 qua schot een wondergoal, maar je had vanaf minuut 25 geen moment het gevoel dat Feyenoord wel even zou winnen, buiten misschien na die 0-1 die echt uit de lucht kwam vallen omdat die keeper ineens dom ging doen. Tot aan de 3-1 was het allemaal iets minder slecht en in die fase krijg je dus nog 1 grote kans, maar dat was het wel.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:47:22 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218491135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vraag me af of @:onlogisch en @:GGMM dezelfde mening hebben.
Normaliter heb je om kampioen te worden 85+ punten nodig, afgelopen seizoen was daar een uitzondering op, top 3 bijzonder weinig punten.
pi_218491151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Het lag niet alleen aan Lotomba. Vrijwel iedereen was ondermaats, dat heb jij ook kunnen zien.

Ook al is het lastig voetballen als je 3 of 4 doelpunten weggeeft. Maar dan nog had je door kunnen gaan als we aanvallend beter waren geweest.
Ja en van die goals waren er dus 2.5 direct de schuld van Lotombo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218491157
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef fetX het volgende:

[..]
Die wedstrijden werd je dan ook weggespeeld en dat was hier zeker niet het geval ook al doet de uitslag dat wel vermoeden. Hoewel, dat viel tegen Leverkusen eigenlijk ook mee.

Een andere spits sowieso mee eens. Sauer komt er wel, Borges te weinig tijd om over te oordelen en Hadj Moussa, Steijn en Valente gaan hun doelpunten ook wel maken.
Steijn in dit soort potjes is het niet, die gozer haal je voor goals en niet om in dit soort potjes met passes te strooien. En in dit soort wedstrijden komt Steijn te weinig in stelling. Zag je wel als Twente moeilijkere tegenstanders kreeg, dan was Steijn vaak niet op zijn best.

Sauer geloof ik wel in en Valente kwam moeiteloos mee. Hadj is een rare momentenvoetballer maar als ie het op zijn heupen heeft is het wel een fenomeen.

Borges had een paar matige momenten maar slingerde ook wel een paar aardige ballen voor, om die meteen af te schrijven is natuurlijk overdreven.

Ueda is het natuurlijk niet, Tengstedt ken ik niet voldoende maar ik heb niet het gevoel dat dat een fenomeen wordt.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:49:45 #61
268491 fetX
pi_218491166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond het voetballend eigenlijk wel heel slecht, al kijk je totaal anders naar deze pot als Borges hem er in veegt. Natuurlijk die 3-1 qua schot een wondergoal, maar je had vanaf minuut 25 geen moment het gevoel dat Feyenoord wel even zou winnen, buiten misschien na die 0-1 die echt uit de lucht kwam vallen omdat die keeper ineens dom ging doen. Tot aan de 3-1 was het allemaal iets minder slecht en in die fase krijg je dus nog 1 grote kans, maar dat was het wel.
Zelfs al vind je dit, dan blijft het alsnog ridicuul om op basis van deze pot te concluderen dat Feyenoord een moeilijk seizoen tegemoet gaat, ook in de EL.

Als dit een paar potjes zo blijft ben ik het met je eens, maar laten we dat eerst maar afwachten. De eerste tekenen zagen er juist vrij positief uit :)
pi_218491184
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vraag me af of @:onlogisch en @:GGMM dezelfde mening hebben.
Dit zijn keiharde feiten makker geen mening.
No bitch to me
pi_218491231
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mousaa maakte gisteren geen actie meer

Kritiek van de afgelopen dagen van alle kanten hebben zeker invloed op hem gehad

Dat krijg je als je zo een speler zo benaderd. Hopelijk komt het weer goed tussen zijn oren en gaat hij gewoon weer lekker pingelen.
pi_218491232
Ook dit topic is MourinhoED.
pi_218491261
Ik geloof best dat we organisatie beter gaan neerzetten, wanneer iedereen wat langer met elkaar samenspeelt. Maar ik zou toch in dit soort wedstrijden kiezen voor een puur defensieve middenvelder. Hopelijk is Moder er snel weer bij.

Voorin loopt het niet over van kwaliteit. Tengsted, Carranza en Ueda zijn allemaal niet het niveau wat we nastreven. Dat geeft de problemen wel aardig weer..
#12 is not for sale!
pi_218491265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit inderdaad. on-begrijpelijke aankoop van Feyenoord. Die hebben ze echt puur en alleen gekocht omdat hij bij Twente veel doelpunten heeft gemaakt. Als je iets verder dan die kale statistiek zou hebben gekeken dan zie je dat hij de eerste is die verzuipt wanneer het niveau omhoog ging; zo ook gisteren. En dat is dan ook nog je aanvoerder :')
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:10:12 #67
268491 fetX
pi_218491304
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik geloof best dat we organisatie beter gaan neerzetten, wanneer iedereen wat langer met elkaar samenspeelt. Maar ik zou toch in dit soort wedstrijden kiezen voor een puur defensieve middenvelder. Hopelijk is Moder er snel weer bij.

Voorin loopt het niet over van kwaliteit. Tengsted, Carranza en Ueda zijn allemaal niet het niveau wat we nastreven. Dat geeft de problemen wel aardig weer..
Voorin (lees: spits) moet er echt nog wat gebeuren, maar er moet ook nog wel veel weg hoor. Er staat toch veel troep onder contract.
pi_218491310
Door hem aanvoerder te maken zet je jezelf meteen in een lastige situatie. Die ga je niet tactisch wisselen.
Je zet als trainer ook meteen vol de schijnwerpers op die jongen.
#12 is not for sale!
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:11:34 #69
262211 hhh38
pi_218491313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dit inderdaad. on-begrijpelijke aankoop van Feyenoord. Die hebben ze echt puur en alleen gekocht omdat hij bij Twente veel doelpunten heeft gemaakt. Als je iets verder dan die kale statistiek zou hebben gekeken dan zie je dat hij de eerste is die verzuipt wanneer het niveau omhoog ging; zo ook gisteren. En dat is dan ook nog je aanvoerder :')
Ik vind het feit dat hij aanvoerder is gemaakt erger dan dat ie gekocht is. Hij zal van enorme waarde zijn in 80% van de Eredivisiewedstrijden.
pi_218491337
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:11 schreef Haringkop het volgende:
Door hem aanvoerder te maken zet je jezelf meteen in een lastige situatie. Die ga je niet tactisch wisselen.
Je zet als trainer ook meteen vol de schijnwerpers op die jongen.
Maar hij werd gisteren anders gewoon gewisseld.

En dat kwam niet omdat hij zo goed was.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:14:58 #71
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218491348
Steijn was niks, maar moeten we ook de kans geven om aan te haken. Om nou meteen massaal weeklagend ter aarde te storten dat hij OOK NOG EENS aanvoerder is gemaakt... Dat is ook om wat wij niet zien en horen, bijvoorbeeld hoe hij traint en zich profileert in de groep. Ik denk niet dat Van Persie heeft gedacht van "nou, dat lijkt wel op Lex Immers en hij werkt zo lekker hard *steekt natte vinger in de lucht* doe maar een bandje"
pi_218491377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:14 schreef Qarrad het volgende:
Steijn was niks, maar moeten we ook de kans geven om aan te haken. Om nou meteen massaal weeklagend ter aarde te storten dat hij OOK NOG EENS aanvoerder is gemaakt... Dat is ook om wat wij niet zien en horen, bijvoorbeeld hoe hij traint en zich profileert in de groep. Ik denk niet dat Van Persie heeft gedacht van "nou, dat lijkt wel op Lex Immers en hij werkt zo lekker hard *steekt natte vinger in de lucht* doe maar een bandje"
Ik had hem ook geen aanvoerder gemaakt, maar het is ook niet zo dat er keuzes te over rondlopen naast Timber.

En laten we eerlijk zijn, het is ook maar een bandje. Het is niet zo dat dit een vrijgeleide is voor altijd een basisplaats of een aparte behandeling, maar dat lijkt men hier wel continue te denken. Over kortzichtigheid gesproken.
pi_218491389
Volgens ZKA was Lotomba na 45 min geblesseerd en vroeg om een wissel in de rust.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:21:43 #74
262211 hhh38
pi_218491401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik had hem ook geen aanvoerder gemaakt, maar het is ook niet zo dat er keuzes te over rondlopen naast Timber.

En laten we eerlijk zijn, het is ook maar een bandje. Het is niet zo dat dit een vrijgeleide is voor altijd een basisplaats of een aparte behandeling, maar dat lijkt men hier wel continue te denken. Over kortzichtigheid gesproken.
Ik ken geen club waar de 1e aanvoerder niet alles speelt als ie fit is. Dat lijkt me toch de 1e voorwaarde als je er 1 uitkiest.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:22:21 #75
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218491408
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het was tussen minuut 25 en 45 heel matig, maar ik vind een heel matige fase in een wedstrijd waarin je verder fases gelijkwaardig tot beter bent eigenlijk niet representatief voor de hele wedstrijd.

De tegengoals kwamen door een dood spelmoment (kan altijd gebeuren) en een volkomen meltdown van Lotomba.

Zonder al die blessures hadden we een hoop zwakke plekken van gisteren kunnen vervangen. Maar het is geen toeval dat je dit seizoen begint met zo veel blessures.
Makkelijk eerste
pi_218491473
quote:
De volgende clubs zijn net als Feyenoord verzekerd van een plek: AS Roma, FC Porto, Lille, Dinamo Zagreb, Real Betis, Red Bull Salzburg, Aston Villa, Olympique Lyon, Viktoria Plzen, SC Freiburg, Nottingham Forest, OGC Nice, Bologna, Celta de Vigo, VfB Stuttgart en dus Go Ahead Eagles.
Fukking AS Roma komen we vast weer tegen :r
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:29:21 #77
474254 GurneyIsBestOke
pi_218491474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:29 schreef Scrummie het volgende:
Op naar zaterdag _O_
Ik sta al klaar met de bak oneliners _O_

“Volledige fases van de wedstrijd WEGGESPEELD door Excelsior!”
“Sem Steijn voegt weer helemaal NIKS toe als aanvoerder (behalve die goal)”
“Van Persie is veel te positief en gaat het tactisch nooit op de rit krijgen! Dat weet ik zeker, want Pieter Zwart schreef een artikeltje over een tactische zet die we niet deden”
Makkelijk eerste
pi_218491480
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dan hadden jullie maar moeten winnen van Fener.

Die overigens gaan verliezen van Benfica, dus dan kunnen jullie die ook weer loten!
pi_218491484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens ZKA was Lotomba na 45 min geblesseerd en vroeg om een wissel in de rust.
Ah, zit de Bever er nu ook al bij in de kleedkamer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218491490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

“Van Persie is veel te positief en gaat het tactisch nooit op de rit krijgen! Dat weet ik zeker, want Pieter Zwart schreef een artikeltje over een tactische zet die we niet deden”
Pieter Zwart vertelt alleen maar theoretische bullshit achteraf. Dat kan ik beter. Beter huren ze mij in.
pi_218491496
Pieter Zwart zou zijn eigen lichaamshouding eens moeten analyseren.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:33:54 #82
474254 GurneyIsBestOke
pi_218491512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Pieter Zwart vertelt alleen maar theoretische bullshit achteraf. Dat kan ik beter. Beter huren ze mij in.
Hij zegt exact hetzelfde als jij maat (Fenerbahce wint het op individuele kwaliteit).
Makkelijk eerste
pi_218491535
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Vergeet Fenerbahce niet :')
pi_218491537
Lotomba speelde die eerste wedstrijd best wel goed tegen Fenerbahce.

ik denk dat hij mentaal gewoon helemaal de weg kwijt was omdat Feyenerbace best wel veel vanaf zijn kant ging aanvallen. Die druk kon hij mentaal niet aan.

Ik wilde op een gegeven moment gisteren voordat hij liep te kutten zelfs een bericht plaatsen in de topic dat Lotomba een goede wedstrijd speelde...maar ik wachtte nog even en vijf minuten later ging het helemaal fout...... :{w
pi_218491542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij zegt exact hetzelfde als jij maat (Fenerbahce wint het op individuele kwaliteit).
individuele kwaliteit langs de zijlijn ja.
pi_218491562
Het zag er overigons best wel geblesseerd uit, hoe hij sprintjes trok. Maar dan moet hij op de grond gaan zitten om een wissel te forceren.
pi_218491572
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Fenerbahce heeft op een paar cruciale posities inderdaad betere spelers rondlopen, daar moet je gewoon eerlijk in zijn, met name de voorhoede killers die het wel afmaken, als wij die ene spits in huis hadden gehad die gehuurd was voor 20 miljoen dan wordt je moeiteloos kampioen

Daarnaast hebben ze gewoon meer body in het team, fysieke kracht.
pi_218491576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens ZKA…

Gestopt met lezen
pi_218491584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:40 schreef alopio het volgende:

[..]
Volgens ZKA…

Gestopt met lezen
Die is nogal fan van Lotomba he? Is dat toevallig omdat die uit de scouting gekomen is en hij de primeur had ofzo :')
pi_218491586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Jullie gaan Excelsior gewoon oprollen met minimaal 0-4.
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 09:42:17 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218491589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
We lazen het hier voor het eerst :)
4045
onlogisch
pi_218491592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Die is nogal fan van Lotomba he? Is dat toevallig omdat die uit de scouting gekomen is en hij de primeur had ofzo :')
Hij is ook nog steeds van mening dat Nadje gewoon verkeerd werd gebruikt (lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218491593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Vergeet Fenerbahce niet :')
Ik weet niet of benfica zomaar van fenerbahce gaat winnen

Ik denk zelf dat fenerbahce die wedstrijd gaat winnen

Ze zijn echt helemaal niet zo slecht die turken
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 09:43:33 #94
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218491598
Post @ZKA hier nog wel eens?
4045
onlogisch
pi_218491603
Ueda kan echt niet meer. Als je je derde seizoen ingaat en dan nog niet overtuigd. Leuk hoor een goal tegen NAC, en als basisspeler zal hij er best 15 inschieten in de Eredivisie (zelfs 20 kan). Maar het verschil maken en echt belangrijk zijn in grote wedstrijden, daar komt hij echt tekort voor.

Ik wil niet constant de vergelijking maken met Gimenez, maar die stond er vaak wel in dit soort wedstrijden en maakte wel die cruciale goal (en ook hij heeft lastige fases gehad). Zo’n spits maakt wel het verschil en zorgt er ook voor dat andere spelers beter gaan renderen, zoals je vleugels.

Ik zou nog een potje van 10/15 miljoen zoeken en een spits aantrekken.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:45:32 #96
262211 hhh38
pi_218491607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
In ieder geval geen stroperig kunstgras meer _O_
pi_218491613
Ik ben na gisteren eigenlijk ook nog veel meer verbaasd dat Steijn aanvoerder is, terwijl je liefst met Moder-Hwang-Timber speelt op het middenveld. En dan zit Valente daar misschien nog wel evenver vanaf als Steijn.

Ben echt bang dat RvP harder gaat falen dan Priske, maar meer de gunfactor gaat krijgen.
pi_218491619
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Post @:ZKA hier nog wel eens?
Die durft hier niet meer te posten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218491623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:45 schreef alopio het volgende:
Ueda kan echt niet meer. Als je je derde seizoen ingaat en dan nog niet overtuigd. Leuk hoor een goal tegen NAC, en als basisspeler zal hij er best 15 inschieten in de Eredivisie (zelfs 20 kan). Maar het verschil maken en echt belangrijk zijn in grote wedstrijden, daar komt hij echt tekort voor.

Ik wil niet constant de vergelijking maken met Gimenez, maar die stond er vaak wel in dit soort wedstrijden en maakte wel die cruciale goal (en ook hij heeft lastige fases gehad). Zo’n spits maakt wel het verschil en zorgt er ook voor dat andere spelers beter gaan renderen, zoals je vleugels.

Daar is het nu te laat voor.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:48:51 #100
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218491629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:45 schreef alopio het volgende:

Feyenoord heeft toch Tengstedt gehaald?
pi_218491644
Die hebben we al afgeschreven.
pi_218491655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben na gisteren eigenlijk ook nog veel meer verbaasd dat Steijn aanvoerder is, terwijl je liefst met Moder-Hwang-Timber speelt op het middenveld. En dan zit Valente daar misschien nog wel evenver vanaf als Steijn.

Ben echt bang dat RvP harder gaat falen dan Priske, maar meer de gunfactor gaat krijgen.
Moder-Hwang-Timber is wel teveel van hetzelfde en dan mis je gewoon een goede creatieve 10 die goals maakt, dat gaat je opbreken
pi_218491657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Misschien moet Feyenoord gewoon is met die Tengstedt gaan starten in plaats van ueda

Hoeveel krediet heeft die Ueda wel niet vraag ik me al heel lang af

het moet zo langzamerhand toch wel klaar zijn met die gast

Ik zag na 2 wedstrijden al dat hij er tekort kwam en inmiddels zijn we 3 seizoenen verder
pi_218491661
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja, waarom weet niemand
pi_218491670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Daar is het nu te laat voor.
Er zijn nog 2 weken hoor
pi_218491674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:52 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja, waarom weet niemand
Tengstedt kan je nog niets van zeggen na die paar invalbeurtjes van 10 minuten
pi_218491746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar hij werd gisteren anders gewoon gewisseld.

En dat kwam niet omdat hij zo goed was.
Minuut 86 _O-
#12 is not for sale!
pi_218491758
Wel grappig om te zien hoeveel druk er ligt op zo'n ene wedstrijd (en hoeveel conclusies eraan verbonden zijn door de supporters). Was bij ons 2 seizoenen geleden niks anders, dus ik herken het wel.

Deze wedstrijd winnen en de wereld zag er rooskleurig uit, nu verlies je en kan de hele selectie er geen kut van.
pi_218491782
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:
Wel grappig om te zien hoeveel druk er ligt op zo'n ene wedstrijd (en hoeveel conclusies eraan verbonden zijn door de supporters). Was bij ons 2 seizoenen geleden niks anders, dus ik herken het wel.

Deze wedstrijd winnen en de wereld zag er rooskleurig uit, nu verlies je en kan de hele selectie er geen kut van.
Op zich best logisch toch, als je had gewonnen had je waarschijnlijk ook beter gepresteerd op het veld en dus komen er andere conclusies.
#12 is not for sale!
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:06:10 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218491783
Vond dat gisteren wel een aardige conclusie dat je er qua selectie in de eredivisie op vooruit bent gegaan, en dan met name dat je best wat verschillende smaken hebt

Voor een niveau hoger is alle kwaliteit er wel uit geroofd en dan moet je maar hopen dat Timber blijft
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 10:07:12 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218491787
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:06 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Op zich best logisch toch, als je had gewonnen had je waarschijnlijk ook beter gepresteerd op het veld en dus komen er andere conclusies.
#waanvandedag
4045
onlogisch
pi_218491793
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
Vond dat gisteren wel een aardige conclusie dat je er qua selectie in de eredivisie op vooruit bent gegaan, en dan met name dat je best wat verschillende smaken hebt

Voor een niveau hoger is alle kwaliteit er wel uit geroofd en dan moet je maar hopen dat Timber blijft
Dat eerste is ook maar afwachten. De selectie is wat breder, maar of je hiermee in de Eredivisie weer derde wordt is nog maar afwachten.
pi_218491800
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

De aanvoerder speelt toch in principe alles, dat is in de voetbalwereld wel gemeengoed. Het zou pas bijzonder zijn wanneer je je aanvoerder gaat passeren in belangrijke wedstrijden.

Dan is ook meteen de autoriteit die aanvoerder heeft meteen verdwenen.
#12 is not for sale!
  Redactie Sport woensdag 13 augustus 2025 @ 10:08:54 #114
pi_218491803
Ik vind het wel belachelijk om je eigen speler op marktplaats te zetten. Daar zal die jongen vast beter van gaan voetballen.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:09:16 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218491808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel belachelijk om je eigen speler op marktplaats te zetten. Daar zal die jongen vast beter van gaan voetballen.
Dat was in 2006 ook nog wel grappig
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218491812
GEWOON KUT.
  Redactie Sport woensdag 13 augustus 2025 @ 10:09:53 #117
pi_218491820
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat was in 2006 ook nog wel grappig
Ja, de originaliteitsprijs wordt er ook al niet mee gewonnen.
pi_218491823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
#waanvandedag
Dat sowieso het blijft de voetbalwereld.
Maar op basis van de wedstrijden tegen Fenerbache mag/kan je toch best je de eerste conclusies trekken.
#12 is not for sale!
pi_218491826
quote:

Om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken om bij te tekenen mag ie geen aanvoerder meer zijn.
Dit, dus.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:11:12 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218491829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken om bij te tekenen mag ie geen aanvoerder meer zijn.
Ja dat blijft een hele vreemde actie, laat staan de reserve-aanvoerders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218491876
quote:

Deels eens maar het is natuurlijk nog veel te vroeg om te zeggen dat die kwaliteit er bij bepaalde spelers er niet alsnog uitkomt. Een Sauer of Hadj Moussa kunnen natuurlijk doorgroeien tot echt bepalende spelers, die potentie is er. Een Paixao was natuurlijk is zijn eerste anderhalf seizoen ook verreweg niet zo belangrijk als afgelopen seizoen.

Verder zijn Timber (als je blijft zoals je zegt) en Moder wel van enorm hoog niveau, Watanabe ook. Read is fantastisch en enorm balen dat die geblesseerd is de komende maanden. Zwakke plekken blijven je doelman (Wellenreuter net niet en Bijlow wel het niveau maar kan je niet op bouwen), linksback en je spitsen. Voor de spits positie is natuurlijk cruciaal en net die wedstrijd beslissen als je daar iemand hebt van de buiten categorie
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:17:30 #122
474254 GurneyIsBestOke
pi_218491879
quote:

Ontbreken van Moder, Read en eigenlijk ook wel Paixao (die anders pas na de vCL verkocht was) door blessures helpt ook niet, dat zijn precies spelers die dat niveautje hoger nog wel aan kunnen.
Makkelijk eerste
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:17:56 #123
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218491883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus, was het weer zover? :O
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:18:59 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218491890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ontbreken van Moder, Read en eigenlijk ook wel Paixao (die anders pas na de vCL verkocht was) door blessures helpt ook niet, dat zijn precies spelers die dat niveautje hoger nog wel aan kunnen.
Dat lijkt me geen vaststaand feit ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:19:44 #125
474254 GurneyIsBestOke
pi_218491894
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat lijkt me geen vaststaand feit ofzo.
Die optie had je dan wel gehad natuurlijk. Was geen overbodige luxe geweest in ieder geval.
Makkelijk eerste
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 10:23:29 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218491923
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef alopio het volgende:

[..]
Deels eens maar het is natuurlijk nog veel te vroeg om te zeggen dat die kwaliteit er bij bepaalde spelers er niet alsnog uitkomt. Een Sauer of Hadj Moussa kunnen natuurlijk doorgroeien tot echt bepalende spelers, die potentie is er. Een Paixao was natuurlijk is zijn eerste anderhalf seizoen ook verreweg niet zo belangrijk als afgelopen seizoen.

Verder zijn Timber (als je blijft zoals je zegt) en Moder wel van enorm hoog niveau, Watanabe ook. Read is fantastisch en enorm balen dat die geblesseerd is de komende maanden. Zwakke plekken blijven je doelman (Wellenreuter net niet en Bijlow wel het niveau maar kan je niet op bouwen), linksback en je spitsen. Voor de spits positie is natuurlijk cruciaal en net die wedstrijd beslissen als je daar iemand hebt van de buiten categorie
'enorm hoog niveau' :')

Gewoon degelijke spelers voor de eredivisie. Gaan nooit dragende spelers worden bij een buitenlandse club.
4045
onlogisch
pi_218491978
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]
'enorm hoog niveau' :')

Gewoon degelijke spelers voor de eredivisie. Gaan nooit dragende spelers worden bij een buitenlandse club.
Welke spelers uit de Eredivisie worden of zijn dan wel dragense spelers in het buitenland? Een Hancko, Gimenez, Wieffer, Kokcu, Paixao waren gewoon enorm belangrijk en voor de Eredivisie een enorm hoog niveau en zelfs Europees voor Feyenoord.

Luuk de Jong heeft ook overal gefaald in het buitenland bijvoorbeeld maar voor PSV zowel in de Eredivisie en Europees enorm belangrijk en een van de beste spelers. Het gaat er niet om wat je brengt bij een andere club, het gaat erom wat je brengt bij je huidige club.
pi_218491995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vond Moder erg goed spelen vorig seizoen. Ik denk dat hij vooral fysiek de boel op orde had kunnen houden.

Gisteren speelde je met Hwang en Stejn en Timber

Timber is de enige met echte fysiek vermogen

Hwang speelde vorig seizoen best wel goed en ook fysiek. Maar kwa lichaamsbouw is het net een schooljongetje.
Schooljongetje tegen kerels werkt alleen als je ondersteund wordt door kerels

Stein is ook fysiek geen patsertje. Die kan volgens mij alleen renderen als je er 2 middenvelders naast zet die het vuile werk doen

Nu moet Steijn eigenlijk teveel vuil werk doen om aan zijn doelpuntjes te komen

Balans klopt niet

Moder. TImber en Steijn zouden een gebalanceerd middenveld kunnen vormen

Timber en Moder die het vuile werk achter Steijn doen.

Ik denk ook dat dit het plan van Van Persie zal en moet worden.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:38:09 #129
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218492112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik vond Moder erg goed spelen vorig seizoen. Ik denk dat hij vooral fysiek de boel op orde had kunnen houden.

Gisteren speelde je met Hwang en Stejn en Timber

Timber is de enige met echte fysiek vermogen

Hwang speelde vorig seizoen best wel goed en ook fysiek. Maar kwa lichaamsbouw is het net een schooljongetje.
Schooljongetje tegen kerels werkt alleen als je ondersteund wordt door kerels

Stein is ook fysiek geen patsertje. Die kan volgens mij alleen renderen als je er 2 middenvelders naast zet die het vuile werk doen

Nu moet Steijn eigenlijk teveel vuil werk doen om aan zijn doelpuntjes te komen

Balans klopt niet

Moder. TImber en Steijn zouden een gebalanceerd middenveld kunnen vormen

Timber en Moder die het vuile werk achter Steijn doen.

Ik denk ook dat dit het plan van Van Persie zal en moet worden.
Goed punt Klaas. Om het anders te formuleren: We hebben gewoon meer power nodig, behalve de cv's. Het is verder allemaal te licht te klein, te speels. Een klootzak hebben we nodig
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:40:26 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218492140
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Goed punt Klaas. Om het anders te formuleren: "We hebben gewoon meer power nodig, behalve de cv's. Het is verder allemaal te licht te klein, te speels. Een klootzak hebben we nodig"
Spelers die het gras opvreten?

Met die Jap en Achmed heb je vermoedelijk wel weer een prima centraal duo binnengehaald, fysiek maar ook voetballend dik in orde
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 10:43:11 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218492156
Een bult stevige kerels zou ons goed doen.

@Drizzt
4045
onlogisch
pi_218492158
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Met die Jap en Achmed heb je vermoedelijk wel weer een prima centraal duo binnengehaald, fysiek maar ook voetballend dik in orde
Ja daar gaat het om

fysiek en ook voetballend in orde zijn

als je naar ploegen als Manchester City kijkt dan zie je daar echt geen lichtgewichtjes als hwang of Steijn rond lopen dat zijn allemaal echter kerels

En als er wel een lichtgewichtjes tussen loopt dan worden die altijd ondersteund door kerels

dat evenwicht is helemaal zoek bij Feyenoord
pi_218492171
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zijn prima aankopen, als je ziet hoe ze nu al samenspelen na een week. Alleen is de bezetting natuurlijk wel erg dun, een blessure en je speelt met Jan Plug. Er mag daar dus nog best wel een speler bij centraal achterin.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:48:21 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218492197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:45 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat zijn prima aankopen, als je ziet hoe ze nu al samenspelen na een week. Alleen is de bezetting natuurlijk wel erg dun, een blessure en je speelt met Jan Plug. Er mag daar dus nog best wel een speler bij centraal achterin.
Gok dat er nog wel wat huurspelers bijkomen en hopelijk trapt er nog iemand in Ueda.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218492215
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja daar gaat het om

fysiek en ook voetballend in orde zijn

als je naar ploegen als Manchester City kijkt dan zie je daar echt geen lichtgewichtjes als hwang of Steijn rond lopen dat zijn allemaal echter kerels

En als er wel een lichtgewichtjes tussen loopt dan worden die altijd ondersteund door kerels

dat evenwicht is helemaal zoek bij Feyenoord
Foden met zn 171cm speler van het jaar wordt ja.
pi_218492235
Ik denk dat hwang vorig seizoen goed speelde omdat moder en milambo naast hem liepen die fysiek veel voor hem compenseerde
pi_218492251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Gok dat er nog wel wat huurspelers bijkomen en hopelijk trapt er nog iemand in Ueda.
Dat denk ik ook, zeker voor rechtsback en lcv.

Wat Ueda betreft, die zie ik zomaar terugkeren naar België voor 4/5 miljoen. Heb je uiteraard verlies maar je gaat natuurlijk nooit winst maken.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 11:48:48 #138
262211 hhh38
pi_218492851
Ik denk nog steeds dat die spitspositie (nog) niet ter discussie staat intern.
pi_218492871
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Daar zou ik me dan wel weer zorgen om maken want met Ueda ga je precies niks winnen.
Dit, dus.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 11:54:16 #140
268491 fetX
pi_218492897
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Dat zou ik wel redelijk zorgwekkend vinden.

Nu snap ik dat je er nu niet 1 gaat halen. Maar ik zou er toch alles aan doen om Carranza of Ueda te slijten en een vervanger te halen zoals die Touré.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 11:56:24 #141
262211 hhh38
pi_218492913
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef fetX het volgende:

[..]

Nu snap ik dat je er nu niet 1 gaat halen. Maar ik zou er toch alles aan doen om Carranza of Ueda te slijten en een vervanger te halen zoals die Touré.
Carranza zal zelf ook weg willen neem ik aan. Maar dan heb je er nog steeds 2.
pi_218492919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef fetX het volgende:

[..]

Ben je nu weer te laat mee. De eerste CL spelende club die het salaris kan matchen gaat daarmee vandoor. Ik snap werkelijk niet hoe dtk nog op z’n positie zit. Hoezo kan ie dit klaarspelen zonder consequenties?
Dit, dus.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:00:05 #143
262211 hhh38
pi_218492948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ben je nu weer te laat mee. De eerste CL spelende club die het salaris kan matchen gaat daarmee vandoor. Ik snap werkelijk niet hoe dtk nog op z’n positie zit. Hoezo kan ie dit klaarspelen zonder consequenties?
Wie gaat hem ter verantwoording roepen dan? De RvC is een stel nietsnutten die ik niet vertrouw om een betere vervanger te regelen.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:06:11 #144
268491 fetX
pi_218493013
quote:

[..]
Mwoah. Types als Hancko werden ook laat in de window gehaald dus dat hoeft allemaal niet.

Vind het meer vermoeiend dat ze niet direct een spits van een behoorlijk niveau hebben gehaald en het blijkbaar toch nog wilden proberen met Ueda die al zo vaak bewezen heeft tekort te komen.
pi_218493051
Eigenlijk zijn er de afgelopen drie transferwindows best goede spelers gehaald. Of hadden jullie ooit van Moder, Hwang, Bueno, Ahmedhodzic, Targhaline etc gehoord, soms?

Helaas was Lotombo gisteren OF geblesseerd OF omgekocht, wat DtK niet aan te rekenen valt. Ik snap alleen niet hoe je mister positivo RvP voor de groep kunt zetten? Alsof het weer 2004 is en je uit pure wanhoop maar Ruud Gullit aantrekt onder het mom van 'God zegene de greep'.
pi_218493103
quote:

[..]

DTK heeft natuurlijk niet alles fout gedaan...

We moeten niet gaan doen alsof PSV alleen maar voltreffers haalt.....
pi_218493121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk zijn er de afgelopen drie transferwindows best goede spelers gehaald. Of hadden jullie ooit van Moder, Hwang, Bueno, Ahmedhodzic, Targhaline etc gehoord, soms?

Helaas was Lotombo gisteren OF geblesseerd OF omgekocht, wat DtK niet aan te rekenen valt. Ik snap alleen niet hoe je mister positivo RvP voor de groep kunt zetten? Alsof het weer 2004 is en je uit pure wanhoop maar Ruud Gullit aantrekt onder het mom van 'God zegene de greep'.
Het is dtk niet aan te rekenen dat Lotombo is omgekocht? Oké.
Dit, dus.
pi_218493143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:06 schreef fetX het volgende:

[..]
Mwoah. Types als Hancko werden ook laat in de window gehaald dus dat hoeft allemaal niet.

Vind het meer vermoeiend dat ze niet direct een spits van een behoorlijk niveau hebben gehaald en het blijkbaar toch nog wilden proberen met Ueda die al zo vaak bewezen heeft tekort te komen.
Je pikt een keer een Hancko op, ja. Maar als het gaat om beleid is het toch heel bijzonder dat je alleen je twee cv’s kunt verantwoorden qua kwaliteit nadat je uit de CL bent geknikkerd?
Dit, dus.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:15:53 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493163
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Je pikt een keer een Hancko op, ja. Maar als het gaat om beleid is het toch heel bijzonder dat je alleen je twee cv’s kunt verantwoorden qua kwaliteit nadat je uit de CL bent geknikkerd?
Het lijkt me redelijk vroeg om elke aankoop van deze zomer nu al af te schrijven. Daar is een medium als X meer voor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218493176
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Het lijkt me redelijk vroeg om elke aankoop van deze zomer nu al af te schrijven. Daar is een medium als X meer voor.
Het gaat meer om dat je twee wedstrijden met Ueda hebt moeten starten terwijl je vooraf weet dat het niet gaat lukken. Dat is kort gezegd toch zijn baan? Zorgen dat je niet met spelers als Ueda kwalificatiewedstrijden hoeft te spelen?
Dit, dus.
pi_218493204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het gaat meer om dat je twee wedstrijden met Ueda hebt moeten starten terwijl je vooraf weet dat het niet gaat lukken. Dat is kort gezegd toch zijn baan? Zorgen dat je niet met spelers als Ueda kwalificatiewedstrijden hoeft te spelen?
Feyenoord wilde diverse spitsen halen, dat hebben we heel de voorbereiding kunnen volgen. De betere waren te duur of wilde natuurlijk niet naar nederland komen.
pi_218493231
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Feyenoord wilde diverse spitsen halen, dat hebben we heel de voorbereiding kunnen volgen. De betere waren te duur of wilde natuurlijk niet naar nederland komen.
Zou kunnen, maar dan zou ik nog steeds een competente vervanger zoeken die wel in staat is om een vervanger van Ueda te vinden die er direct staat.
Dit, dus.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:28:01 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Zou kunnen, maar dan zou ik nog steeds een competente vervanger zoeken die wel in staat is om een vervanger van Ueda te vinden die er direct staat.
Daar is nog steeds tijd voor, helemaal als er straks wat interessante spelers bij de (sub)topclubs in Europa gaan afvallen, al dan niet huur.

Zou ook een perfecte situatie zijn, wat mij betreft nog steeds die ziek snelle negerspits met Tengstedt erachter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218493283
Ik ben overigons wel een beetje genezen van mijn enthousiasme over Wellenreuther. De man speelt alles naar de verkeerde kleur alsof hij zijn ogen dichtdoet bij het trappen. Bijlow is iig beter met de voeten. Verder houden ze allebei geen ballen tegen dus dat is om het even.
pi_218493285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Heel Europa is op zoek naar scorende spitsen

En Feyenoord gaat er geen 20 miljoen voor betalen op dit moment

Nu je uitgeschakeld bent voor de CL is de kans nog vele malen kleiner geworden

Uitschakeling is echt groot drama financieel gezien
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:30:13 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493304
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben overigons wel een beetje genezen van mijn enthousiasme over Wellenreuther. De man speelt alles naar de verkeerde kleur alsof hij zijn ogen dichtdoet bij het trappen. Bijlow is iig beter met de voeten. Verder houden ze allebei geen ballen tegen dus dat is om het even.
Had gisteren ook zomaar 2 assists op zijn naam kunnen hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218493309
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Daar is nog steeds tijd voor, helemaal als er straks wat interessante spelers bij de (sub)topclubs in Europa gaan afvallen, al dan niet huur.

Zou ook een perfecte situatie zijn, wat mij betreft nog steeds die ziek snelle negerspits met Tengstedt erachter.
Dat begrijp ik, maar dan is de CL al niet meer aan de orde, daar ging het mij om.
Dit, dus.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:32:05 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat begrijp ik, maar dan is de CL al niet meer aan de orde, daar ging het mij om.
Dat was ook met de selectie volledig op orde, wat sowieso meestal een utopie is als eredivisieclub in deze periode, een haast onmogelijk opgave geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218493352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat was ook met de selectie volledig op orde, wat sowieso meestal een utopie is als eredivisieclub in deze periode, een haast onmogelijk opgave geweest.
Ik denk dat dtk na vorig seizoen had moeten weten dat Ueda en de vCL onmogelijk samen gaan.
Dit, dus.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:36:45 #160
474254 GurneyIsBestOke
pi_218493354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat valt wel mee.
Makkelijk eerste
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:37:11 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493358
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik denk dat dtk na vorig seizoen had moeten weten dat Ueda en de vCL onmogelijk samen gaan.
Gek genoeg heeft hij juist zijn beste potten in de CL gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:38:29 #162
474254 GurneyIsBestOke
pi_218493372
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Toch alleen tegen Benfica.

Wel de zwaarst mogelijke tegenstander die we konden loten.
Makkelijk eerste
pi_218493377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar over de hele linie in alles een kutspits. Echt kwalitatief helemaal niks. En daar ga je dan de campagne mee in om een kans te maken op een zak geld.
Dit, dus.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:39:00 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat valt wel mee.
Je wist dat deze zomer er een grootschalige transformatie aan kwam. Dan is het wel lekker makkelijk om te roepen dat je dan toch al gewoon je selectie in juni op orde moet hebben maar zo werkt het niet echt.

Komt er nog eens bij dat je voor het zoveelste jaar op rij tot twee keer toe de allerzwaarste tegenstanders loot, dan kan je daar onmogelijk op inkopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:40:02 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493385
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Toch alleen tegen Benfica.

Wel de zwaarst mogelijke tegenstander die we konden loten.
Bayern ook wel aardig, Atletico het seizoen ervoor.

Hij heeft vaker in Europa goed gespeeld dan in de eredivisie in ieder geval.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:41:08 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218493395
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij had gisteren wel 1 mooie actie in de kleine ruimte die er zowat in ging.
pi_218493400
Lees dat ze weer voor Bilal gaan.

Als PSV hem daadwerkelijk nog wil, zou ik het heel bijzonder vinden als hij nu nog voor Feyenoord kiest.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:42:54 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij had gisteren wel 1 mooie actie in de kleine ruimte die er zowat in ging.
Hij laat soms ook wel zien een aardige afmaker te zijn, fysiek is het ook nog wel redelijk. Al het andere ontbreekt.

Zet je hem een seizoen neer dan scoort hij er wel 15 tot 20 maar ben je je alsnog kapot aan het ergeren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:43:27 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:42 schreef bbuddybb het volgende:

Als PSV hem daadwerkelijk nog wil, zou ik het heel bijzonder vinden als hij nu nog voor Feyenoord kiest.
Waarom zouden die dat doen, die hebben al twee betere spitsen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218493455
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij laat soms ook wel zien een aardige afmaker te zijn, fysiek is het ook nog wel redelijk. Al het andere ontbreekt.

Zet je hem een seizoen neer dan scoort hij er wel 15 tot 20 maar ben je je alsnog kapot aan het ergeren.
Hij maakt over het algemeen intikkertjes of kansen waarbij hij niet in duel hoeft te komen

Ik zou nog liever iedere week van Hooijdonk opstellen in het Feyenoord shirt
pi_218493582
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bayern Munchen met de ogen dicht gekeken? Bijlow is natuurlijk een fantastische keeper, als die fit is. Als ja
  woensdag 13 augustus 2025 @ 13:01:39 #172
474254 GurneyIsBestOke
pi_218493584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Je wist dat deze zomer er een grootschalige transformatie aan kwam. Dan is het wel lekker makkelijk om te roepen dat je dan toch al gewoon je selectie in juni op orde moet hebben maar zo werkt het niet echt.

Komt er nog eens bij dat je voor het zoveelste jaar op rij tot twee keer toe de allerzwaarste tegenstanders loot, dan kan je daar onmogelijk op inkopen.
Daar ben ik het wel mee eens, maar niet dat dit een volkomen onmogelijke opgave was, zeker niet op voorhand.

Wel inderdaad ontzettende pech dat we by far de zwaarst mogelijke loting hadden. Zelfs dan vind ik dat we deze ronde hadden moeten redden, dat was zonder Lotomba denk ik ook wel gelukt.
Makkelijk eerste
pi_218493608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:01 schreef alopio het volgende:

[..]
Bayern Munchen met de ogen dicht gekeken? Bijlow is natuurlijk een fantastische keeper, als die fit is. Als ja
De laatst keren dat Bijlow fit was en in de goal stond was het toch ook gewoon kut?

Of bedoel je met 'fit' dat hij ook wedstrijdritme heeft opgebouwd? Wanneer was dat voor het laatst? 2018?
  woensdag 13 augustus 2025 @ 13:03:52 #174
474254 GurneyIsBestOke
pi_218493613
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Een invalbeurt van 10 minuten en een wedstrijd waarin hij werkelijk belabberd was.

Ik vond hem overigens gisteren niet eens zo slecht, maar hij, Steijn en Borges zijn nu ook wel een beetje de makkelijke pispaaltjes. Het is vooral zijn volledige gebrek aan opportunisme wat mij ergert. Ik zag gisteren maar één agressieve Japanner en dat was degene die twee keer scoorde.
Makkelijk eerste
pi_218493615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:42 schreef bbuddybb het volgende:

Hangt van het verhaal af. CL is belangrijk voor een speler maar natuurlijk niet de enige reden waarom een speler een keuze maakt. Daar 2e spits of hier 1e maakt ooo verschil. Salaris zal ongeveer wel hetzelfde zijn.
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 13:04:47 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218493620
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:01 schreef alopio het volgende:

[..]
Bijlow & fit _O- :D :'( :D
4045
onlogisch
pi_218493637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De laatst keren dat Bijlow fit was en in de goal stond was het toch ook gewoon kut?

Of bedoel je met 'fit' dat hij ook wedstrijdritme heeft opgebouwd? Wanneer was dat voor het laatst? 2018?
Dat viel wel mee hoor, Bijlow is gewoon een prima keeper. Ik zou altijd voor hem gaan, zelfs nu. Ja risico dat je na 5 wedstrijden weer met Timon speelt maar hij is echt stukken beter.

Uiteindelijk moet er natuurlijk een nieuwe keeper komen
pi_218493640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Bijlow & fit _O- :D :'( :D
Dat zeg ik toch, als.
Maar het ging hier om zijn kwaliteiten en die zijn gewoon dikke prima
pi_218493680
Ik vond Wellenreuther altijd het beste als hij last minute weer eens moest opdraven om Bijlow weer eens te vervangen. Of hij dan veel meer gemotiveerder is. Daarom vind ik hem als 2e keeper wel echt geschikt, weet dat die altijd wel wat speelt, maar beseft dan ook dat hij het moet laten zien.

Dat een keeper die bij z'n vorige werkgever keepers tijdens de wedstrijd doorwisselde nu opeens standvastig Bijlow aan de kant schuift omdat hij geen 3 potjes in de week kan keepen vind ik dan vrij opvallend. Begin gewoon met je beste keeper, wellicht zit het eens mee en blijft ie dan 10 wedstrijdes heel. Zoniet kun je gewoon Timon voor de leeuwen gooien.

Nu heb je een 2e keeper die je aan de straatstenen niet kwijtraakt omdat ie sowieso niks speelt maar aardig salaris vangt en een 1e keeper die niet per se beter is dan de 1e.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 13:31:20 #180
124676 RobertoCarlos
pi_218493839
Dit begrijp ik dan weer niet:
quote:

Feyenoord verliest talentvolle spits aan Italiaanse club

Feyenoord O17-spits Yahrell Black maakt de overstap naar het Italiaanse Torino. De lange en snelle aanvaller speelde sinds 2021 in de jeugdopleiding van de Rotterdammers, nadat hij was overgekomen van VV Alexandria.

Vorig seizoen keerde Black terug op het veld na een lange blessureperiode en maakte direct een uitstekende indruk in de jeugdopleiding van Feyenoord. Volgens Italiaanse media betaalt Torino minder dan honderdduizend euro voor de zestienjarige spits, die een contract tot medio 2028 heeft getekend.

De transfer van de zestienjarige spits werd begeleid door zaakwaarnemer Gaetano Montalbano. Black sluit aan bij de jeugdopleiding van de Italiaanse club, die hem op termijn richting het eerste elftal wil laten doorgroeien. Het driejarige contract geeft Torino de transferrechten op de speler tot 30 juni 2028.
https://www.fr12.nl/feyen(...)-aan-italiaanse-club

Waarom kunnen we deze jongen niet houden? Gooi er desnoods geld tegenaan of zo..
  woensdag 13 augustus 2025 @ 13:37:39 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218493885
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit begrijp ik dan weer niet:
[..]
https://www.fr12.nl/feyen(...)-aan-italiaanse-club

Waarom kunnen we deze jongen niet houden? Gooi er desnoods geld tegenaan of zo..
Meestal gewoon niet goed genoeg.

Overigens heb ik even opgezocht hoe die jongen eruitziet, Jean Paul Rison zou daar een leuk tweetje aan kunnen wijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218494479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Overigens heb ik even opgezocht hoe die jongen eruitziet, Jean Paul Rison zou daar een leuk tweetje aan kunnen wijden.
Beetje reverse Ben White
pi_218494849
Tegenstanders in de Eredivisie na een Europa League speelronde:

FC Groningen (uit)
FC Utrecht (thuis)
PSV (thuis)
Go Ahead Eagles (uit)
Telstar (uit)
Ajax (uit)
Heracles (thuis)
PSV (uit)

De eerste speelronde in de EL is woensdag of donderdag, daarna alles op donderdag.

Pittig schema. GAE en Utrecht (bij winst op Servette) spelen dan ook op donderdag, dat is gunstig. Ajax en PSV hebben twee keer minimaal een dag extra rust.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:23:36 #184
474254 GurneyIsBestOke
pi_218494936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:14 schreef Binge-watch het volgende:
Tegenstanders in de Eredivisie na een Europa League speelronde:

FC Groningen (uit)
FC Utrecht (thuis)
PSV (thuis)
Go Ahead Eagles (uit)
Telstar (uit)
Ajax (uit)
Heracles (thuis)
PSV (uit)

De eerste speelronde in de EL is woensdag of donderdag, daarna alles op donderdag.

Pittig schema. GAE en Utrecht (bij winst op Servette) spelen dan ook op donderdag, dat is gunstig. Ajax en PSV hebben twee keer minimaal een dag extra rust.
Vooral Ajax en PSV (twee keer zelfs) vind ik klote.
Makkelijk eerste
pi_218495047
Die turken zitten nog wat hoog in hun emotie volgens mij, onder elke instagram post minstens 3000 turken die de slechte winnaar uit aan het hangen zijn :')
* Verwijderd *
pi_218495142
Van Persie wil geen spits, die gaat straks gewoon zijn zoon Shaqueel opstellen

Hij denkt laat die Ueda maar staan, ik laat Shaq straks wel debuteren

Bij een hele goede spits zal dat onmogelijk worden

Het zal me niet eens verbazen als dit scenario gaat gebeuren dit seizoen of volgend seizoen
pi_218495172
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Die turken zitten nog wat hoog in hun emotie volgens mij, onder elke instagram post minstens 3000 turken die de slechte winnaar uit aan het hangen zijn :')
Veel mensen lijken hun eigenwaarde te ontlenen aan de prestaties van hun favoriete sportvereniging. Omdat meneer Fred een balletje in de kruising geschoten heeft denken ze nu zelf iets gepresteerd te hebben, ofzo.
pi_218495181
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vooral Ajax en PSV (twee keer zelfs) vind ik klote.
Mochten we de laatste zestien halen (door te eindigen bij de eerste acht in de League Phase of door te winnen in de KO ronde) dan volgt na de returnwedstrijd in RO16 ook Ajax thuis in de competitie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Binge-watch op 13-08-2025 16:02:15 ]
pi_218495188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Veel mensen lijken hun eigenwaarde te ontlenen aan de prestaties van hun favoriete sportvereniging. Omdat meneer Fred een balletje in de kruising geschoten heeft denken ze nu zelf iets gepresteerd te hebben, ofzo.
Romeinen hadden daar ook een handje van.

Doen wij dat eigenlijk ook?
pi_218495207
Ik ben in ieder geval ver boven dat soort gedrag verheven.
pi_218495329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Gelukkig kunnen we hier in VBL niemand op zo'n instelling betrappen.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 16:21:55 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218495374
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat duurt ook nog maar een week toch, of wanneer moeten zij tegen Benfica?
  woensdag 13 augustus 2025 @ 16:31:31 #193
124676 RobertoCarlos
pi_218495473
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Tja.. ik ken hem niet, maar dat is wel vroeg om zo'n jongen dan al af te keuren..... En Torino is kennelijk wel in hem geïnteresseerd en betalen er ook voor (zegt niet alles maar toch).

Mijn beeld van Jean Paul Rison was trouwens ook net iets anders...

woensdag 13 augustus 2025 @ 16:37:58 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218495528
We gaan toch nog een poging doen voor dwerg Ugalde
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 augustus 2025 @ 16:40:15 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218495557

Ondertussen heeft Jannes een danige meltdown dat hij over zichzelf in de derde persoon aan het praten is en denkt dat Van Persie dagelijks met hem bezig is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218495573
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:37 schreef Caland het volgende:
Die snap ik nog steeds niets. Spartak heeft daar zelf 13 miljoen voor moeten betalen dus verwacht Feyenoord een vrienden prijsje?
pi_218495617
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Ondertussen heeft Jannes een danige meltdown dat hij over zichzelf in de derde persoon aan het praten is en denkt dat Van Persie dagelijks met hem bezig is
Hij heeft nog steeds niet door dat de stemmen in zijn hoofd niet echt zijn.
pi_218495699
De man is wel player consultant op linkedin

Ik ben wel benieuwd welke spelers hem geconsulteerd hebben
pi_218495727
quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Hij heeft nog steeds niet door dat de stemmen in zijn hoofd niet echt zijn.
Rutger denkt echt dat hij belangrijker en groter is dan van Persie.

Tijd dat mensen zijn mooie voortuin gaan bezoeken (natuurlijk niet om te bedreigen maar gewoon te genieten van zijn mooie plantjes)
pi_218495734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Die snap ik nog steeds niets. Spartak heeft daar zelf 13 miljoen voor moeten betalen dus verwacht Feyenoord een vrienden prijsje?
Tja, Anel was natuurlijk ook echt een steal en ver onder de marktwaarde gekocht.
pi_218495753
quote:
Eerst niet, want ethiek, maar nu is dat weer overboord.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:01:48 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218495757
Kan die als rechtsback?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218495758
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Van de bestuurders die hij noemt zijn er 2 niet eens bestuurder.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:07:27 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218495787
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:00 schreef H.FR het volgende:

[..]
Eerst niet, want ethiek, maar nu is dat weer overboord.
Beetje sanctie omzeiling moet toch gewoon mogen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:07:41 #205
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218495791
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:57 schreef alopio het volgende:

[..]
Rutger denkt echt dat hij belangrijker en groter is dan van Persie.

Tijd dat mensen zijn mooie voortuin gaan bezoeken (natuurlijk niet om te bedreigen maar gewoon te genieten van zijn mooie plantjes)
Persoonlijk zou ik die mooie plantjes eens flink bemesten maar dat terzijde.

Hij verdient gewoon een fikse poffert op z'n neus.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:11:09 #206
474254 GurneyIsBestOke
pi_218495810
Iemand die op een zolderkamer in Rotterdam woont heeft doorgaans geen eigen voortuin.
Makkelijk eerste
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:12:27 #207
474254 GurneyIsBestOke
pi_218495821
quote:
Volgens Feyenoord Transfermarkt is Ayase Ueda ondertussen aangeboden bij Spartak Moskou. De Japanse spits, die sinds zijn komst naar Rotterdam moeite heeft om definitief door te breken, zou daarom als onderdeel van de onderhandelingen over Ugalde worden ingezet. Een dergelijke constructie kan voor beide clubs interessant zijn.
Ueda zal vast naar Moskou willen _O-
Makkelijk eerste
pi_218495840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
dat noemen ze nou mensenhandel..... :)
pi_218495849
pi_218495876
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
In de week dat Noord-korea dwangarbeiders aan Rusland begint te leveren.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:27:19 #211
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218495895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iemand die op een zolderkamer in Rotterdam woont heeft doorgaans geen eigen voortuin.
Dan heeft ie vast plantjes in de wasbak groeien en mooi schone dakpannen onder het zolderraam.
pi_218495909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar hij woont helemaal niet in Rotterdam. (lol)
pi_218495919
ongeloofwaardig bullshit verhaal

ze hadden die transfer helemaal afgekeurd intern

zou raar zijn als ze het nu weer terugdraaien
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:30:45 #214
498282 Scrummie
pi_218495921
Walgelijk.
pi_218495999
Als Rusland en Trumpp deze week mogelijk tot een vredesakkoord komen in de kwestie van Oekraïne, komen mogelijke handelsbeperkingen te vervallen?

Maar ik geloof er niet in dat Feyenoord daarop zou inspelen

het is volgens mij allemaal clckbait troep die in de lucht wordt gegooid
pi_218496050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Rusland en Trumpp deze week mogelijk tot een vredesakkoord komen in de kwestie van Oekraïne, komen mogelijke handelsbeperkingen te vervallen?

Maar ik geloof er niet in dat Feyenoord daarop zou inspelen

het is volgens mij allemaal clckbait troep die in de lucht wordt gegooid
Het slaat sowieso nergens op, iedereen en zn moeder doet zaken met Rusland, politiek krijgen ze niks voor elkaar qua steun aan Oekraïne, maar een voetballer mag je niet transfereren want dan zijn we roomser dan de paus.
pi_218496082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:44 schreef alopio het volgende:

[..]
Het slaat sowieso nergens op, iedereen en zn moeder doet zaken met Rusland, politiek krijgen ze niks voor elkaar qua steun aan Oekraïne, maar een voetballer mag je niet transfereren want dan zijn we roomser dan de paus.
zou jij een videoband van Ueda kunnen maken en de russen kunnen overtuigen dat ze deze japanner in een ruil deal moeten gaan betrekken?

ik niet
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 17:52:51 #218
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218496130
Hoe is de sfeer nu jongens?
What can change the nature of a man?
pi_218496133
Ik geloof hier geen snars van.
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 17:53:46 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218496141
Ueda.Vertrekt.Niet.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:54:00 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218496143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:52 schreef Coco het volgende:
Beetje een plakzak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 17:55:43 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218496154
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Beetje een plakzak.
Een lotombalzak
  woensdag 13 augustus 2025 @ 18:12:40 #223
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218496322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Een lotombalzak
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:30 schreef Scrummie het volgende:
Walgelijk.
pi_218496387
Als ze in Moskou Ueda willen hebben, hoe beroerd is Ulgalde dan wel niet?
#12 is not for sale!
  woensdag 13 augustus 2025 @ 18:23:29 #225
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218496435
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 18:18 schreef Haringkop het volgende:
Als ze in Moskou Ueda willen hebben, hoe beroerd is Ulgalde dan wel niet?
Vorig seizoen 17 goals.
pi_218496730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:52 schreef Coco het volgende:
Prima, eigenlijk zoals altijd. Spelers zijn kut, bestuur tegen de muur, trainer kan er geen zak van en Rutger aka @ZKA aka de hamster aka de plaaggeest is een stokende jood.
pi_218496812
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:03 schreef alopio het volgende:

[..]
Prima, eigenlijk zoals altijd. Spelers zijn kut, bestuur tegen de muur, trainer kan er geen zak van en Rutger aka @:zka aka de hamster aka de plaaggeest is een stokende jood.
Nou nou nou nou nou
Dit, dus.
pi_218496827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 18:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Vorig seizoen 17 goals.
Wat moet Moskou dan met Ueda. Mijn hoofd zit vol vragen.
#12 is not for sale!
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 19:23:18 #229
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218496851
quote:

[..]
Prima, eigenlijk zoals altijd. Spelers zijn kut, bestuur tegen de muur, trainer kan er geen zak van en Rutger aka @:zka aka de hamster aka de plaaggeest is een stokende jood.
Jeetje zeg :{
pi_218496862
quote:

[..]
Ik vind dit nog vrij positief.
pi_218496995
quote:
Paniek!
pi_218497028
Dat gaat Ueda toch nooit doen? Van het netjes aangeharkte Japan en Nederland naar Oekraïense drones koppen in Moskou.
pi_218497514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik vind dit nog vrij positief.
Precies valt allemaal reuze mee
  woensdag 13 augustus 2025 @ 20:39:26 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218497555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat gaat Ueda toch nooit doen? Van het netjes aangeharkte Japan en Nederland naar Oekraïense drones koppen in Moskou.
Die kijkt niet zo nauw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218497563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie het Moskou niet gauw doen en ik zie het Ueda inderdaad al helemaal niet gauw doen.

Misschien is Dessers terughalen voor 5 miljoen dan nog een beter idee. :P
  woensdag 13 augustus 2025 @ 20:52:37 #236
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218497673
Als ze Ueda voor Ugalde gaan lopen ruilen zet ik m'n buckethat en zonnebril op en stampt ik op Adiletjes naar het Maasgebouw.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 20:54:53 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218497695
quote:
8s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:52 schreef Divje het volgende:
Als ze Ueda voor Ugalde gaan lopen ruilen zet ik m'n buckethat en zonnebril op en stampt ik op Adiletjes naar het Maasgebouw.
Je bedoelt de Coolsingel, toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 20:55:32 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218497704
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Die kijkt niet zo nauw.
TR geplaatst.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 20:56:57 #239
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218497718
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Je bedoelt de Coolsingel, toch?
Nee, je gaat toch niet zo'n driftige dwerg halen terwijl onze Japanner zich misschien eens gaat laten gelden nu hij dingetjes kan doen samen met Watanabe. Stuur Carranza lekker die kant op.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 20:58:23 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218497737
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:56 schreef Divje het volgende:

[..]
Nee, je gaat toch niet zo'n driftige dwerg halen terwijl onze Japanner zich misschien eens gaat laten gelden nu hij dingetjes kan doen samen met Watanabe. Stuur Carranza lekker die kant op.
Oh, er zijn mensen die na drie jaar nog geloven in Ueda

Cocaïne?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 augustus 2025 @ 20:59:24 #241
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218497751
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh, er zijn mensen die na drie jaar nog geloven in Ueda

Cocaïne?
Pan bami op m'n hoofd gehad bij m'n geboorte.
pi_218498188
Ik ben een voorstander om die jap wel die richting op te sturen

En wel zo snel mogelijk

trump regelt deze week een vredesakkoord en alles ligt open om die jap richting strafkamp moskou te sturen
pi_218498195
Ueda is een prima spits voor Feyenoord aankomend seizoen in de Eredivisie en Europa League.

Ik heb er nog alle vertrouwen in. :)
pi_218498259
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is een prima spits voor Feyenoord
pi_218498261
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is een prima spits voor Feyenoord aankomend seizoen in de Eredivisie en Europa League.

Ik denk ook nog steeds dat we normaal gesproken wel 2e moeten kunnen worden met dit materiaal ja. Maar het blijft erg zonde CL gemist te hebben.
pi_218498276
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef H.FR het volgende:

[..]
Ik denk ook nog steeds dat we normaal gesproken wel 2e moeten kunnen worden met dit materiaal ja. Maar het blijft erg zonde CL gemist te hebben.
Ik denk dat we materiaal hebben om heel ver in de Europa L te komen mits er nog een goede spits komt
pi_218498294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef H.FR het volgende:

[..]
Uiteraard, maar ik blijf er bij dat de pijn dat we de CL missen vorig seizoen geleden is en niet dit seizoen. We hadden gewoon altijd in de top 2 moeten staan, maar afin. Die voorrondes zijn gewoon altijd kut en met Fenerbahce en later Benfica hadden we het ook wel weer typisch getroffen.
pi_218498313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Uiteraard, maar ik blijf er bij dat de pijn dat we de CL missen vorig seizoen geleden is en niet dit seizoen. We hadden gewoon altijd in de top 2 moeten staan, maar afin. Die voorrondes zijn gewoon altijd kut en met Fenerbahce en later Benfica hadden we het ook wel weer typisch getroffen.
Als Ueda die ballen er wel in had geschoten gisterenavond dan waren we nu doorgeweest
pi_218498341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als Ueda die ballen er wel in had geschoten gisterenavond dan waren we nu doorgeweest
Als Lotomba
Als Hadj-Moussa
Als Borges
Als Bos
Als Sauer
pi_218498342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als Lotomba geen fouten had gemaakt was je ook door geweest. Als Borges gescoord had. Als AHM de bal had afgegeven. As is verbrande turf
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:07:37 #251
262211 hhh38
pi_218498372
Ik denk dat Ueda inruilen voor Ugalde de moeite niet waard is, helemaal als je weet waar het geld naartoe gaat.
pi_218498507
quote:

Op welk punt ga je wel een keer toegeven dat Ueda het gewoon niet gaat worden? Al dan niet omdat die gewoon niet bij het spel van Feyenoord past.
pi_218498576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Als Lotomba
Als Hadj-Moussa
Als Borges
Als Bos
Als Sauer
Als
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Als Lotomba
Als Hadj-Moussa
Als Borges
Als Bos
Als Sauer
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik de bal verloor, was ik nu rijk. Als ik sneller had gelopen, had ik misschien die pass gehaald. Als de scheids eerlijk was, had ik allang een penalty gehad. Als mijn teamgenoten eens naar mij zouden passen, stond ik nu bovenaan de topscorerslijst. Als ik geen nieuwe voetbalschoenen had gekocht, had ik nu geen blaren. Als ik wist hoe je een corner goed nam, hadden we al gescoord. Als de bal niet zo rond was, rolde hij misschien mijn kant op. Als de tegenstander niet zo groot was, durfde ik er wel langs. Als ik een meter langer was, had ik die kopbal gemaakt. Als ik minder chips had gegeten, rende ik nu harder. Als mijn moeder niet langs de lijn stond te roepen, was ik minder afgeleid. Als de keeper niet zo goed was, had ik drie doelpunten gemaakt. Als ik niet over mijn eigen veters was gevallen, stond het 1-0. Als mijn broek niet zo strak zat, kon ik beter schieten. Als de trainer mij niet had gewisseld, hadden we gewonnen. Als ik de bal in het net had geschoten in plaats van erover, stond ik nu in de krant. Als het veld niet zo glad was, lag ik niet in de modder. Als mijn haar goed zat, stond ik beter op de teamfoto. Als ik wist waar de bal was, speelde ik veel beter. Als we winnen, is het allemaal vergeten.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:35:09 #254
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218498588
quote:
Feyenoord heeft opnieuw interesse in Manfred Ugalde, maar de kans op een transfer lijkt klein. De spits van Spartak Moskou mag volgens de Russische club alleen vertrekken als er vóór de winterstop een bedrag van 25 miljoen euro op tafel komt. Een huurconstructie wordt door Spartak uitgesloten.
:W
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:49:53 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218498723
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:35 schreef Divje het volgende:

[..]
:W
Ze vroegen eigenlijk 12 miljoen maar toen bood Feyenoord Ueda erbij aan en werd het 25
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218499391
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze vroegen eigenlijk 12 miljoen maar toen bood Feyenoord Ueda erbij aan en werd het 25
Hoe duur wordt hij dan als we ook Carranze erbij aanbieden?
  donderdag 14 augustus 2025 @ 04:51:09 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218499495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 01:40 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Hoe duur wordt hij dan als we ook Carranze erbij aanbieden?
24 99
  donderdag 14 augustus 2025 @ 09:34:29 #258
474254 GurneyIsBestOke
pi_218500306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik de bal verloor, was ik nu rijk. Als ik sneller had gelopen, had ik misschien die pass gehaald. Als de scheids eerlijk was, had ik allang een penalty gehad. Als mijn teamgenoten eens naar mij zouden passen, stond ik nu bovenaan de topscorerslijst. Als ik geen nieuwe voetbalschoenen had gekocht, had ik nu geen blaren. Als ik wist hoe je een corner goed nam, hadden we al gescoord. Als de bal niet zo rond was, rolde hij misschien mijn kant op. Als de tegenstander niet zo groot was, durfde ik er wel langs. Als ik een meter langer was, had ik die kopbal gemaakt. Als ik minder chips had gegeten, rende ik nu harder. Als mijn moeder niet langs de lijn stond te roepen, was ik minder afgeleid. Als de keeper niet zo goed was, had ik drie doelpunten gemaakt. Als ik niet over mijn eigen veters was gevallen, stond het 1-0. Als mijn broek niet zo strak zat, kon ik beter schieten. Als de trainer mij niet had gewisseld, hadden we gewonnen. Als ik de bal in het net had geschoten in plaats van erover, stond ik nu in de krant. Als het veld niet zo glad was, lag ik niet in de modder. Als mijn haar goed zat, stond ik beter op de teamfoto. Als ik wist waar de bal was, speelde ik veel beter. Als we winnen, is het allemaal vergeten.
Is dit een soort paringsdans?
Makkelijk eerste
pi_218500318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als
[..]
Goed verhaal wel Klaas!

Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over de financiele situatie trouwens. die van PSV was behoorlijk nijpend had ik begrepen, die moesten uiteindelijk wel verkopen om niet te verzuipen. Hoe zit dat precies met Feyenoord nu ze geen CL hebben gehaald en wel dure aankopen hebben gedaan?
pi_218500512
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:36 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Goed verhaal wel Klaas!

Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over de financiele situatie trouwens. die van PSV was behoorlijk nijpend had ik begrepen, die moesten uiteindelijk wel verkopen om niet te verzuipen. Hoe zit dat precies met Feyenoord nu ze geen CL hebben gehaald en wel dure aankopen hebben gedaan?
Inderdaad maar voor 130 miljoen verkocht sinds januari. Maar die 25/30 miljoen misgelopen CL geld (tov de EL) is de bottleneck hoor!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 10:17:55 #261
268491 fetX
pi_218500560
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Inderdaad maar voor 130 miljoen verkocht sinds januari. Maar die 25/30 miljoen misgelopen CL geld (tov de EL) is de bottleneck hoor!
Zo werkt het niet helemaal natuurlijk. Volgens mij is de salarishuishouding wel danig hoog dat daar wat moet gebeuren, maar ik verwacht ook nog wel dat spelers gaan vertrekken in de laatste twee weken.

Feyenoord begroot niet op de CL dus ik denk niet dat er een zorgelijke situatie is.
pi_218500576
quote:

[..]
Hé vriend, was je er weer :)

Ik snap je verhaal. Maar toch is dat bij de berekeningen van Klaas vaak wel een probleem hoor. Ik neem je mening mee maar ik wacht toch even op de reactie van @klaasweetalles :)
pi_218500579
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Zo werkt het niet helemaal natuurlijk. Volgens mij is de salarishuishouding wel danig hoog dat daar wat moet gebeuren, maar ik verwacht ook nog wel dat spelers gaan vertrekken in de laatste twee weken.

Feyenoord begroot niet op de CL dus ik denk niet dat er een zorgelijke situatie is.
Die selectie is compleet uit zijn voegen gegroeid met in salaris mokerdure spelers die je aan de straatstenen niet kwijt raakt

Dat gaat vanzelfsprekend een aardig probleem opleveren
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 14 augustus 2025 @ 10:26:35 #264
262211 hhh38
pi_218500601
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Die selectie is compleet uit zijn voegen gegroeid met in salaris mokerdure spelers die je aan de straatstenen niet kwijt raakt

Verwacht jij dat de inkomende spelers meer verdienen dan de uitgaande spelers?
pi_218500608
quote:

[..]
Maar hoeveel heb je daadwerkelijk nu al ontvangen van die 130 miljoen is dan de vraag.
pi_218500617
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:36 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Goed verhaal wel Klaas!

Ik denk niet dat Feyenoord gekke dingen heeft gedaan. Er zijn een hoop spelers verkocht en is er met dat geld gewoon spelers teruggehaald.

Daarnaast is er nu 2 seizoenen achter elkaar Champions L gespeeld.

Ik denk dat Feyenoord gewoon een gezonde huishouding heeft na al die miljoenen die zijn binnengehaald na het kampioenschap 2 jaar geleden.

Komend seizoen bij de eerste 2 spelen en is niet zoveel aan de hand. Daarom zijn die investeringen juist zo belangrijk op dit moment.

Je moet gewoon bij de eerste 2 eindigen en daar moet je in investeren. Daarom gaat er nog wel een spits gehaald worden voor de deadline.
pi_218500646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar hoeveel heb je daadwerkelijk nu al ontvangen van die 130 miljoen is dan de vraag.
En hoeveel heb je daadwerkelijk uitgegeven van die 55 miljoen?

Dat is toch dezelfde vraag?
pi_218500648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet zo interessant. Gewoon goed genoeg.

Ik denk dat Feyenoord er nog nooit zo goed voor heeft gestaan in heel zijn historie financieel gezien.

Feyenoord is geen club die een groot kapitaal op zijn bankrekening hoeft te hebben. Het gaat allemaal om wat er op het veld gebeurd.

Natuurlijk wel zorgen dat je niet in de rode cijfers beland en reserves opbouwen. Dat zal heus wel gebeurd zijn anders ben je niet zoveel aan het investeren in de ploeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 14-08-2025 10:38:01 ]
pi_218500662
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:31 schreef CR7 het volgende:

[..]
En hoeveel heb je daadwerkelijk uitgegeven van die 55 miljoen?

Dat is toch dezelfde vraag?
De belangrijkste vraag is hoeveel je hebt uitgegeven aan kwaliteit. En het antwoord zag je afgelopen dinsdag.
pi_218500671
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De belangrijkste vraag is hoeveel je hebt uitgegeven aan kwaliteit. En het antwoord zag je afgelopen dinsdag.
Dat is onzin

Die uitslag is wel geflatteerd door incidenten wat er in die wedstrijd gebeurde

Je ging ook volop in de aanval spelen, dan krijg je de counters tegen
pi_218500690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Hoe vond je Valente spelen?
pi_218500702
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Is dit een soort paringsdans?
viespeuk
pi_218500714
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom zal er volgend seizoen CL gehaald moeten worden.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 10:40:14 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218500715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
viespeuk
Klaas, maat. Vertel. Wat moet er allemaal gebeuren om op de Coolsingel te staan straks?
4045
onlogisch
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 14 augustus 2025 @ 10:41:35 #275
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218500724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Klaas, maat. Vertel. Wat moet er allemaal gebeuren om op de Coolsingel te staan straks?
Wedstrijden winnen. Ook tegen diegene die de bus voor het doel parkeren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 10:43:19 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218500744
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:41 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Wedstrijden winnen. Ook tegen diegene die de bus voor het doel parkeren.
Wat een simplistische gedachte. Ik wacht liever op de Harvard-versie.
4045
onlogisch
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 14 augustus 2025 @ 10:43:47 #277
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218500749
quote:
6s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Wat een simplistische gedachte. Ik wacht liever op de Harvard-versie.
;(
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218500846
Je kan er niet omheen dat Feyenoord met zijn aankopen een zeker risico genomen heeft en wel CL moet gaan halen. Ik geloof niet dat er enorme risico's genomen zijn, maar de frisbee kan wel flink in onze muil terugkomen

Daarom geloof ik er geen snars van dat Feyenoord echt nog dik wil investeren in een spits na Tengstedt, want dan gaan we wel wat gladder ijs op dunkt me.
pi_218500900
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hoe vond je Valente spelen?
Ik vond Valente goed spelen :) Jammer dat die Japanner de dozen nog om de schoenen heeft zitten, anders had hij zijn eerste assist kunnen bijschrijven.
pi_218500902
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan er niet omheen dat Feyenoord met zijn aankopen een zeker risico genomen heeft en wel CL moet gaan halen. Ik geloof niet dat er enorme risico's genomen zijn, maar de frisbee kan wel flink in onze muil terugkomen

Daarom geloof ik er geen snars van dat Feyenoord echt nog dik wil investeren in een spits na Tengstedt, want dan gaan we wel wat gladder ijs op dunkt me.
Alleen een huur buitenkansje met koopoptie denk ik ja. En ook alleen als we nog meerdere spelers kunnen slijten. Want er is nog wel een rij spelers die de komende 2 weken uit moeten vliegen.
pi_218500936
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:00 schreef H.FR het volgende:

[..]
Alleen een huur buitenkansje met koopoptie denk ik ja. En ook alleen als we nog meerdere spelers kunnen slijten. Want er is nog wel een rij spelers die de komende 2 weken uit moeten vliegen.
Het feit dat dit ook ongekend lang duurt is niet bepaald hoopgevend. Dat wordt een stukje contract ontbinden.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 11:08:28 #282
268491 fetX
pi_218500962
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Ze mikken ook op huur met koopoptie als je dat allemaal zo leest.

Daarnaast hoop ik toch wel dat er nog 3/4 spelers uit gaan, maar er gebeurt wel erg weinig nu. Verkopen vind ik Te Kloese sowieso niet zo goed in.

Volgend jaar heb je gelukkig wel een paar dure krachten minder met Bijlow, Trauner en (vermoedelijk) Timber. Alleen Bijlow verdient al 2,5 miljoen per jaar geloof ik.
pi_218500976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Het feit dat dit ook ongekend lang duurt is niet bepaald hoopgevend. Dat wordt een stukje contract ontbinden.
Dit verbaast me wel hoor. Zo'n Bullaude bijvoorbeeld. Niets voor ons, maar daar moet iemand toch nog wel een miljoen en doorverkoop percentage voor willen betalen? Die heeft het keurig gedaan vorig jaar, goede voorbereiding gedraaid.
pi_218501145
quote:

[..]
Niet zo veel meer

Eigenlijk heeft een kampioensploeg altijd een spits die minimaal 15 tot 20 goals maakt

Dat is het enige probleem op dit moment nog
pi_218501156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Niet zo veel meer

Eigenlijk heeft een kampioensploeg altijd een spits die minimaal 15 tot 20 goals maakt

Dat is het enige probleem op dit moment nog
Ik weet niet of er op dit forum iemand zit die toevallig wat te zeggen heeft binnen Feyenoord, maar dat spitsje zou ik zeker nog even halen!
pi_218501259

Dit is de top 25 topscorers in Europa van van de top 5 competities vorig seizoen

Hier kan er vast wel eentje van gehaald worden

zo moeilijk is het allemaal niet .....
pi_218501281

Dit is nummers 26 tm

misschien hebben ze bij Feyenoord nog nooit van de mogelijkheden op transfermarkt gehoord
  donderdag 14 augustus 2025 @ 11:49:55 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218501298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dit is de top 25 topscorers in Europa van van de top 5 competities vorig seizoen

Hier kan er vast wel eentje van gehaald worden

zo moeilijk is het allemaal niet .....
Die Isak schijnt na Willem 2 wel een aardige ontwikkeling te hebben doorgemaakt.
pi_218501338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dit is nummers 26 tm

misschien hebben ze bij Feyenoord nog nooit van de mogelijkheden op transfermarkt gehoord
Zo hebben ze Ueda gehaald.
pi_218501429
quote:

[..]
Lotomba de Maas in pleuren.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_218501445
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zo hebben ze Ueda gehaald.
Gen idee hoe ze aan Ueda zijn gekomen. Ik denk meer dat ze bij ueda zijn gekomen omdat de belgische competitie natuurlijk goed gevolgd wordt door te kloeesse. Maar zo lijstje is maar een lijstje en vervolgens ga je in die spelers verdiepen van hoe en wat.
Hoe is die fysiek, hoe maakt hij zijn doelpunten enzovorots

maar ik zag de afgelopen tijd namen voorbij komen van spelers met spitsen met 5 doelpunten ofzo, dan vraag ik me af hoe kom je erop

je kan dat lijstje trouwens nog op wereldwijd zetten enzvoorts

Zo Ugalde komt dan weer in beeld omdat hij toevallig in nederland heeft gespeeld, dat noem ik allemaal geen scouting

Dan vraag ik me af hoe dan?
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:25:45 #292
498282 Scrummie
pi_218501527
Zo'n Hugo Ekitike zou op basis van zijn statistieken bij Stade de Reims hier afgedaan worden als "maakt maar 10 goals, dat is toch geen spits voor ons".
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:25:52 #293
474254 GurneyIsBestOke
pi_218501528
Ik ga helemaal stuk, die Turken spammen inmiddels zelfs de 24e verjaardagspost van Nadje onder _O-

Wat een volk.
Makkelijk eerste
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:27:41 #294
474254 GurneyIsBestOke
pi_218501542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die Isak schijnt na Willem 2 wel een aardige ontwikkeling te hebben doorgemaakt.
Salah heeft helaas bijgetekend bij Liverpool, anders hadden we die kunnen halen. Dat is wel pech.
Makkelijk eerste
pi_218501573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Salah heeft helaas bijgetekend bij Liverpool, anders hadden we die kunnen halen. Dat is wel pech.
Gemiste kans zeg, bestuur tegen de muur.

Maar even zonder gekheid. Je hebt nu 3 spelers die in het verleden >20 goals hebben gemaakt in een seizoen. Ueda, Tengstedt en Steijn.

Los daarvan wordt het kampioenschap meestal niet gewonnen door de ploeg die het meeste scoort, maar de ploeg die er weinig tegen krijgt.
pi_218501805
twitter

JAN SCHARIE TERUG IN DE KUIP _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:10:31 #297
262211 hhh38
pi_218501853
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]

JAN SCHARIE TERUG IN DE KUIP _O_
Eindelijk weten we hoe het droomduo Rots van Rio - Jan Scharie eruit zou hebben gezien _O_
pi_218501878
Pelle weer in een feyenoordshirt zien is wel geil natuurlijk
* Verwijderd *
pi_218501907
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Pelle weer in een feyenoordshirt zien is wel geil natuurlijk
Ik sta deze homofiele post toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218501918
Wel genottelijk, straks Van Persie en Pelle in de spits

Gewoon nog steeds beter dan wat er nu voor aldi-troep rondloopt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:27:42 #301
474254 GurneyIsBestOke
pi_218502015
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:15 schreef Caland het volgende:
Wel genottelijk, straks Van Persie en Pelle in de spits

Gewoon nog steeds beter dan wat er nu voor aldi-troep rondloopt.
Voor Ueda en Tengstedt hebben we anders zeker geen Aldi-bedragen betaald (lol)

Overigens zitten er verder heel weinig spelers bij die ik in hun piek bij Feyenoord in de huidige ploeg (indien iedereen fit) zou opstellen. Enkel Kuyt en Gio, denk ik. Vergelijk dat eens met wanneer je in de hoofdstad zo’n legend teampje zou maken.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')