In het voetbal zijn het altijd dagkoersen, maar ik vond het gisteren niet best, Lotombo is nu het pispaaltje en dat de meeste aandacht naar hem gaat is wel terecht, maar wie was er wel goed?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk. Opportunisme viert weer hoogtij. Er zit genoeg in dit elftal om -zeker in de EL- goed mee te doen. En dit elftal gaat alleen nog maar groeien. Daar doet een wedstrijd waarin Lotomba het persoonlijk uit handen geven niet zoveel aan af.
Ik kan me de reacties na Lazio en Leverkusen ook nog herinneren (en die potjes waren slechter).
Op Twitter stond eerst het hele kalenderjaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meerdere maanden kan ook tot half oktober zijn, laten we daar dan maar op hopen.
Watanabe en Ahmedhodzic, denk ik. De één twee goals en de ander een stylish assist met de borstkas.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het voetbal zijn het altijd dagkoersen, maar ik vond het gisteren niet best, Lotombo is nu het pispaaltje en dat de meeste aandacht naar hem gaat is wel terecht, maar wie was er wel goed?
Ik vind Steijn, die aanvoerder is en totaal onzichtbaar is en jullie spitsenprobleem schrijnender dan het feit dat zo'n Lotomba de slechtste dag uit zijn voetbalcarrière heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk. Opportunisme viert weer hoogtij. Er zit genoeg in dit elftal om -zeker in de EL- goed mee te doen. En dit elftal gaat alleen nog maar groeien. Daar doet een wedstrijd waarin Lotomba het persoonlijk uit handen geven niet zoveel aan af.
Ik kan me de reacties na Lazio en Leverkusen ook nog herinneren (en die potjes waren slechter).
En als je 2x van Ajax en psv had gewonnen was je kampioen. Conclusie kampioen wordt je in de toppersquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is gewoon waar hoor. Als je de helft van die potjes tegen de kleintjes ‘gewoon’ wint, was je er zo ongeveer ook geweest.
Ik vraag me af of @onlogisch en @GGMM dezelfde mening hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En als je 2x van Ajax en psv had gewonnen was je kampioen. Conclusie kampioen wordt je in de toppers
Verdedigend lieten die ook de nodige steken vallen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Watanabe en Ahmedhodzic, denk ik. De één twee goals en de ander een stylish assist met de borstkas.
Er waren meerderen niet goed, maar het is niet zo alsof Fenerbahce ons helemaal zoek speelde. Die goals waren grotendeels persoonlijke fouten en zeker de tweede helft doe je het voetballend helemaal niet slecht en moet je eigenlijk nog twee keer meer scoren. Hielp ook wel mee dat de stand in het voordeel van Fenerbahce was. Maar met Read had ik het echt nog moeten zien of we waren uitgeschakeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het voetbal zijn het altijd dagkoersen, maar ik vond het gisteren niet best, Lotombo is nu het pispaaltje en dat de meeste aandacht naar hem gaat is wel terecht, maar wie was er wel goed?
Je hebt dan ook meer kleintjes dan groten in de eredivisie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar de meeste punten haal je tegen de kleintjes.
Die wedstrijden werd je dan ook weggespeeld en dat was hier zeker niet het geval ook al doet de uitslag dat wel vermoeden. Hoewel, dat viel tegen Leverkusen eigenlijk ook mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Steijn, die aanvoerder is en totaal onzichtbaar is en jullie spitsenprobleem schrijnender dan het feit dat zo'n Lotomba de slechtste dag uit zijn voetbalcarrière heeft.
Dat het in een paar EL-potjes achterin beter staat zal vast, maar je moet scoren om te winnen.
Dit Fener leek mij ook wel een pak minder dan Bayer of de naziclub. Al was ik vooraf ook sceptisch, maar dat ligt ook ten dele aan dit Feyenoord.
Jij bent niet voor de gek te houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt dan ook meer kleintjes dan groten in de eredivisie.
Ik vond het voetballend eigenlijk wel heel slecht, al kijk je totaal anders naar deze pot als Borges hem er in veegt. Natuurlijk die 3-1 qua schot een wondergoal, maar je had vanaf minuut 25 geen moment het gevoel dat Feyenoord wel even zou winnen, buiten misschien na die 0-1 die echt uit de lucht kwam vallen omdat die keeper ineens dom ging doen. Tot aan de 3-1 was het allemaal iets minder slecht en in die fase krijg je dus nog 1 grote kans, maar dat was het wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Er waren meerderen niet goed, maar het is niet zo alsof Fenerbahce ons helemaal zoek speelde. Die goals waren grotendeels persoonlijke fouten en zeker de tweede helft doe je het voetballend helemaal niet slecht en moet je eigenlijk nog twee keer meer scoren. Hielp ook wel mee dat de stand in het voordeel van Fenerbahce was. Maar met Read had ik het echt nog moeten zien of we waren uitgeschakeld.
Je moet ook wel wat door de uitslag heen kijken, net als afgelopen zaterdag waar minstens 4-0 niet gek was geweest bijvoorbeeld. Over het algemeen zit er prima lijn in het spel en je kunt veel meer variëren dan vorig jaar. Dat stemt me voor nu best wel positief. Zeker voor Eredivisie en EL. We kregen ook op onze kloten tegen Leverkusen en Lazio vroeg in het seizoen.
Geef het wat tijd en dan kunnen we echt oordelen. Nu doen alsof ze er niets wat kunnen is belachelijk.
Normaliter heb je om kampioen te worden 85+ punten nodig, afgelopen seizoen was daar een uitzondering op, top 3 bijzonder weinig punten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of @:onlogisch en @:GGMM dezelfde mening hebben.
Ja en van die goals waren er dus 2.5 direct de schuld van Lotombo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lag niet alleen aan Lotomba. Vrijwel iedereen was ondermaats, dat heb jij ook kunnen zien.
Ook al is het lastig voetballen als je 3 of 4 doelpunten weggeeft. Maar dan nog had je door kunnen gaan als we aanvallend beter waren geweest.
Steijn in dit soort potjes is het niet, die gozer haal je voor goals en niet om in dit soort potjes met passes te strooien. En in dit soort wedstrijden komt Steijn te weinig in stelling. Zag je wel als Twente moeilijkere tegenstanders kreeg, dan was Steijn vaak niet op zijn best.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijden werd je dan ook weggespeeld en dat was hier zeker niet het geval ook al doet de uitslag dat wel vermoeden. Hoewel, dat viel tegen Leverkusen eigenlijk ook mee.
Een andere spits sowieso mee eens. Sauer komt er wel, Borges te weinig tijd om over te oordelen en Hadj Moussa, Steijn en Valente gaan hun doelpunten ook wel maken.
Zelfs al vind je dit, dan blijft het alsnog ridicuul om op basis van deze pot te concluderen dat Feyenoord een moeilijk seizoen tegemoet gaat, ook in de EL.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het voetballend eigenlijk wel heel slecht, al kijk je totaal anders naar deze pot als Borges hem er in veegt. Natuurlijk die 3-1 qua schot een wondergoal, maar je had vanaf minuut 25 geen moment het gevoel dat Feyenoord wel even zou winnen, buiten misschien na die 0-1 die echt uit de lucht kwam vallen omdat die keeper ineens dom ging doen. Tot aan de 3-1 was het allemaal iets minder slecht en in die fase krijg je dus nog 1 grote kans, maar dat was het wel.
Dit zijn keiharde feiten makker geen mening.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of @:onlogisch en @:GGMM dezelfde mening hebben.
Mousaa maakte gisteren geen actie meerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lag niet alleen aan Lotomba. Vrijwel iedereen was ondermaats, dat heb jij ook kunnen zien.
Ook al is het lastig voetballen als je 3 of 4 doelpunten weggeeft. Maar dan nog had je door kunnen gaan als we aanvallend beter waren geweest.
Dit inderdaad. on-begrijpelijke aankoop van Feyenoord. Die hebben ze echt puur en alleen gekocht omdat hij bij Twente veel doelpunten heeft gemaakt. Als je iets verder dan die kale statistiek zou hebben gekeken dan zie je dat hij de eerste is die verzuipt wanneer het niveau omhoog ging; zo ook gisteren. En dat is dan ook nog je aanvoerderquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Steijn, die aanvoerder is en totaal onzichtbaar is en jullie spitsenprobleem schrijnender dan het feit dat zo'n Lotomba de slechtste dag uit zijn voetbalcarrière heeft.
Dat het in een paar EL-potjes achterin beter staat zal vast, maar je moet scoren om te winnen.
Dit Fener leek mij ook wel een pak minder dan Bayer of de naziclub. Al was ik vooraf ook sceptisch, maar dat ligt ook ten dele aan dit Feyenoord.
Voorin (lees: spits) moet er echt nog wat gebeuren, maar er moet ook nog wel veel weg hoor. Er staat toch veel troep onder contract.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik geloof best dat we organisatie beter gaan neerzetten, wanneer iedereen wat langer met elkaar samenspeelt. Maar ik zou toch in dit soort wedstrijden kiezen voor een puur defensieve middenvelder. Hopelijk is Moder er snel weer bij.
Voorin loopt het niet over van kwaliteit. Tengsted, Carranza en Ueda zijn allemaal niet het niveau wat we nastreven. Dat geeft de problemen wel aardig weer..
Ik vind het feit dat hij aanvoerder is gemaakt erger dan dat ie gekocht is. Hij zal van enorme waarde zijn in 80% van de Eredivisiewedstrijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit inderdaad. on-begrijpelijke aankoop van Feyenoord. Die hebben ze echt puur en alleen gekocht omdat hij bij Twente veel doelpunten heeft gemaakt. Als je iets verder dan die kale statistiek zou hebben gekeken dan zie je dat hij de eerste is die verzuipt wanneer het niveau omhoog ging; zo ook gisteren. En dat is dan ook nog je aanvoerder
Maar hij werd gisteren anders gewoon gewisseld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:11 schreef Haringkop het volgende:
Door hem aanvoerder te maken zet je jezelf meteen in een lastige situatie. Die ga je niet tactisch wisselen.
Je zet als trainer ook meteen vol de schijnwerpers op die jongen.
Ik had hem ook geen aanvoerder gemaakt, maar het is ook niet zo dat er keuzes te over rondlopen naast Timber.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:14 schreef Qarrad het volgende:
Steijn was niks, maar moeten we ook de kans geven om aan te haken. Om nou meteen massaal weeklagend ter aarde te storten dat hij OOK NOG EENS aanvoerder is gemaakt... Dat is ook om wat wij niet zien en horen, bijvoorbeeld hoe hij traint en zich profileert in de groep. Ik denk niet dat Van Persie heeft gedacht van "nou, dat lijkt wel op Lex Immers en hij werkt zo lekker hard *steekt natte vinger in de lucht* doe maar een bandje"
Ik ken geen club waar de 1e aanvoerder niet alles speelt als ie fit is. Dat lijkt me toch de 1e voorwaarde als je er 1 uitkiest.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had hem ook geen aanvoerder gemaakt, maar het is ook niet zo dat er keuzes te over rondlopen naast Timber.
En laten we eerlijk zijn, het is ook maar een bandje. Het is niet zo dat dit een vrijgeleide is voor altijd een basisplaats of een aparte behandeling, maar dat lijkt men hier wel continue te denken. Over kortzichtigheid gesproken.
Het was tussen minuut 25 en 45 heel matig, maar ik vind een heel matige fase in een wedstrijd waarin je verder fases gelijkwaardig tot beter bent eigenlijk niet representatief voor de hele wedstrijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het voetballend eigenlijk wel heel slecht, al kijk je totaal anders naar deze pot als Borges hem er in veegt. Natuurlijk die 3-1 qua schot een wondergoal, maar je had vanaf minuut 25 geen moment het gevoel dat Feyenoord wel even zou winnen, buiten misschien na die 0-1 die echt uit de lucht kwam vallen omdat die keeper ineens dom ging doen. Tot aan de 3-1 was het allemaal iets minder slecht en in die fase krijg je dus nog 1 grote kans, maar dat was het wel.
Fukking AS Roma komen we vast weer tegenquote:De volgende clubs zijn net als Feyenoord verzekerd van een plek: AS Roma, FC Porto, Lille, Dinamo Zagreb, Real Betis, Red Bull Salzburg, Aston Villa, Olympique Lyon, Viktoria Plzen, SC Freiburg, Nottingham Forest, OGC Nice, Bologna, Celta de Vigo, VfB Stuttgart en dus Go Ahead Eagles.
Ik sta al klaar met de bak onelinersquote:
Dan hadden jullie maar moeten winnen van Fener.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Fukking AS Roma komen we vast weer tegen
Ah, zit de Bever er nu ook al bij in de kleedkamer.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens ZKA was Lotomba na 45 min geblesseerd en vroeg om een wissel in de rust.
Pieter Zwart vertelt alleen maar theoretische bullshit achteraf. Dat kan ik beter. Beter huren ze mij in.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta al klaar met de bak oneliners
“Volledige fases van de wedstrijd WEGGESPEELD door Excelsior!”
“Sem Steijn voegt weer helemaal NIKS toe als aanvoerder (behalve die goal)”
“Van Persie is veel te positief en gaat het tactisch nooit op de rit krijgen! Dat weet ik zeker, want Pieter Zwart schreef een artikeltje over een tactische zet die we niet deden”
Hij zegt exact hetzelfde als jij maat (Fenerbahce wint het op individuele kwaliteit).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pieter Zwart vertelt alleen maar theoretische bullshit achteraf. Dat kan ik beter. Beter huren ze mij in.
Vergeet Fenerbahce nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Fukking AS Roma komen we vast weer tegen
individuele kwaliteit langs de zijlijn ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zegt exact hetzelfde als jij maat (Fenerbahce wint het op individuele kwaliteit).
Fenerbahce heeft op een paar cruciale posities inderdaad betere spelers rondlopen, daar moet je gewoon eerlijk in zijn, met name de voorhoede killers die het wel afmaken, als wij die ene spits in huis hadden gehad die gehuurd was voor 20 miljoen dan wordt je moeiteloos kampioenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zegt exact hetzelfde als jij maat (Fenerbahce wint het op individuele kwaliteit).
Volgens ZKA…quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens ZKA was Lotomba na 45 min geblesseerd en vroeg om een wissel in de rust.
Die is nogal fan van Lotomba he? Is dat toevallig omdat die uit de scouting gekomen is en hij de primeur had ofzoquote:
Jullie gaan Excelsior gewoon oprollen met minimaal 0-4.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta al klaar met de bak oneliners
“Volledige fases van de wedstrijd WEGGESPEELD door Excelsior!”
“Sem Steijn voegt weer helemaal NIKS toe als aanvoerder (behalve die goal)”
“Van Persie is veel te positief en gaat het tactisch nooit op de rit krijgen! Dat weet ik zeker, want Pieter Zwart schreef een artikeltje over een tactische zet die we niet deden”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |