Fukking AS Roma komen we vast weer tegenquote:De volgende clubs zijn net als Feyenoord verzekerd van een plek: AS Roma, FC Porto, Lille, Dinamo Zagreb, Real Betis, Red Bull Salzburg, Aston Villa, Olympique Lyon, Viktoria Plzen, SC Freiburg, Nottingham Forest, OGC Nice, Bologna, Celta de Vigo, VfB Stuttgart en dus Go Ahead Eagles.
Ik sta al klaar met de bak onelinersquote:
Dan hadden jullie maar moeten winnen van Fener.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Fukking AS Roma komen we vast weer tegen
Ah, zit de Bever er nu ook al bij in de kleedkamer.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens ZKA was Lotomba na 45 min geblesseerd en vroeg om een wissel in de rust.
Pieter Zwart vertelt alleen maar theoretische bullshit achteraf. Dat kan ik beter. Beter huren ze mij in.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta al klaar met de bak oneliners
“Volledige fases van de wedstrijd WEGGESPEELD door Excelsior!”
“Sem Steijn voegt weer helemaal NIKS toe als aanvoerder (behalve die goal)”
“Van Persie is veel te positief en gaat het tactisch nooit op de rit krijgen! Dat weet ik zeker, want Pieter Zwart schreef een artikeltje over een tactische zet die we niet deden”
Hij zegt exact hetzelfde als jij maat (Fenerbahce wint het op individuele kwaliteit).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pieter Zwart vertelt alleen maar theoretische bullshit achteraf. Dat kan ik beter. Beter huren ze mij in.
Vergeet Fenerbahce nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Fukking AS Roma komen we vast weer tegen
individuele kwaliteit langs de zijlijn ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zegt exact hetzelfde als jij maat (Fenerbahce wint het op individuele kwaliteit).
Fenerbahce heeft op een paar cruciale posities inderdaad betere spelers rondlopen, daar moet je gewoon eerlijk in zijn, met name de voorhoede killers die het wel afmaken, als wij die ene spits in huis hadden gehad die gehuurd was voor 20 miljoen dan wordt je moeiteloos kampioenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zegt exact hetzelfde als jij maat (Fenerbahce wint het op individuele kwaliteit).
Volgens ZKA…quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens ZKA was Lotomba na 45 min geblesseerd en vroeg om een wissel in de rust.
Die is nogal fan van Lotomba he? Is dat toevallig omdat die uit de scouting gekomen is en hij de primeur had ofzoquote:
Jullie gaan Excelsior gewoon oprollen met minimaal 0-4.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta al klaar met de bak oneliners
“Volledige fases van de wedstrijd WEGGESPEELD door Excelsior!”
“Sem Steijn voegt weer helemaal NIKS toe als aanvoerder (behalve die goal)”
“Van Persie is veel te positief en gaat het tactisch nooit op de rit krijgen! Dat weet ik zeker, want Pieter Zwart schreef een artikeltje over een tactische zet die we niet deden”
We lazen het hier voor het eerstquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie gaan Excelsior gewoon oprollen met minimaal 0-4.
Hij is ook nog steeds van mening dat Nadje gewoon verkeerd werd gebruikt (lol)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die is nogal fan van Lotomba he? Is dat toevallig omdat die uit de scouting gekomen is en hij de primeur had ofzo
Ik weet niet of benfica zomaar van fenerbahce gaat winnenquote:
In ieder geval geen stroperig kunstgras meerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie gaan Excelsior gewoon oprollen met minimaal 0-4.
Die durft hier niet meer te postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:45 schreef alopio het volgende:
Ueda kan echt niet meer. Als je je derde seizoen ingaat en dan nog niet overtuigd. Leuk hoor een goal tegen NAC, en als basisspeler zal hij er best 15 inschieten in de Eredivisie (zelfs 20 kan). Maar het verschil maken en echt belangrijk zijn in grote wedstrijden, daar komt hij echt tekort voor.
Ik wil niet constant de vergelijking maken met Gimenez, maar die stond er vaak wel in dit soort wedstrijden en maakte wel die cruciale goal (en ook hij heeft lastige fases gehad). Zo’n spits maakt wel het verschil en zorgt er ook voor dat andere spelers beter gaan renderen, zoals je vleugels.
Ik zou nog een potje van 10/15 miljoen zoeken en een spits aantrekken.
Feyenoord heeft toch Tengstedt gehaald?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:45 schreef alopio het volgende:
Ueda kan echt niet meer. Als je je derde seizoen ingaat en dan nog niet overtuigd. Leuk hoor een goal tegen NAC, en als basisspeler zal hij er best 15 inschieten in de Eredivisie (zelfs 20 kan). Maar het verschil maken en echt belangrijk zijn in grote wedstrijden, daar komt hij echt tekort voor.
Ik wil niet constant de vergelijking maken met Gimenez, maar die stond er vaak wel in dit soort wedstrijden en maakte wel die cruciale goal (en ook hij heeft lastige fases gehad). Zo’n spits maakt wel het verschil en zorgt er ook voor dat andere spelers beter gaan renderen, zoals je vleugels.
Ik zou nog een potje van 10/15 miljoen zoeken en een spits aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |