Als je 2x van Ajax had gewonnen was je gewoon 2de geworden. Dat kampioen worden tegen de kleintjes is ook een beetje een eigen leven gaan leiden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker bijdehand, maar je snapt best wat ik bedoel. Kampioen word je tegen de kleintjes. Overigens hebben we vorig jaar genoeg grote tegenstanders verslagen, maar dat daargelaten.
Pax heb ik het niet overquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fysieke kwaliteiten van Paxaoi en Milambo.
Die zijn mij even ontgaan.
Dan kun je lachen, maar ik zou eerder huilen. Steijn onzichtbaar gisteren, Ueda had 1 leuke actie maar dat is het wel. Defensief leek het allemaal wel aardig maar als dat ook niet meer loopt met dank aan zo´n clown rechtsachter ga je het nog moeilijk krijgen tegen Qarabag.quote:
Ik denk dat we vooral afgestraft zijn op individuele kwaliteitenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb geen Vi pro, maar ik ben benieuwd naar de analyse van Pieter Zwart:
https://www.vi.nl/pro/tac(...)weer#comments_anchor
Hetgeen ik wél kan lezen lijkt erop te duiden dat van Persie geen antwoord had op de tactiek van Mourinho die ook vorige week in de tweede helft deze tactische aanpak koos om grip op de wedstrijd te krijgen.
Dat lijkt me vrij sterk. Opportunisme viert weer hoogtij. Er zit genoeg in dit elftal om -zeker in de EL- goed mee te doen. En dit elftal gaat alleen nog maar groeien. Daar doet een wedstrijd waarin Lotomba het persoonlijk uit handen geven niet zoveel aan af.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je lachen, maar ik zou eerder huilen. Steijn onzichtbaar gisteren, Ueda had 1 leuke actie maar dat is het wel. Defensief leek het allemaal wel aardig maar als dat ook niet meer loopt met dank aan zo´n clown rechtsachter ga je het nog moeilijk krijgen tegen Qarabag.
3 weken geleden wist 90% van dit topic zeker dat Fenerbache veel te lastig zou zijn, en de Europa League een zekerheid was. Je verliest vervolgens en 90% van dit topic loopt te schuimbekken en te roepen dat het helemaal niets is en niets meer gaat worden ook.quote:
Fenerbahçe is eigenlijk ook gewoon EL niveau hé…quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk. Opportunisme viert weer hoogtij. Er zit genoeg in dit elftal om -zeker in de EL- goed mee te doen. En dit elftal gaat alleen nog maar groeien. Daar doet een wedstrijd waarin Lotomba het persoonlijk uit handen geven niet zoveel aan af.
Ik kan me de reacties na Lazio en Leverkusen ook nog herinneren (en die potjes waren slechter).
Dat is gewoon waar hoor. Als je de helft van die potjes tegen de kleintjes ‘gewoon’ wint, was je er zo ongeveer ook geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als je 2x van Ajax had gewonnen was je gewoon 2de geworden. Dat kampioen worden tegen de kleintjes is ook een beetje een eigen leven gaan leiden.
Als je alleen je oordeel gaat vellen op basis van deze wedstrijd waarin iemand 90 minuten een tia heeft, prima hoor. Dat het niet goed was zagen we allemaal, maar om nu ineens te doen alsof we er helemaal niks van kunnen terwijl we net een paar prima potjes hebben gespeeld slaat allemaal wat door.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fenerbahçe is eigenlijk ook gewoon EL niveau hé…
Ik denk dat er nog een hoop werk aan de winkel is, en nog afwachten wat daadwerkelijk het niveau blijkt te zijn van Bos, Sauer, Diarra, Borges, Tengstedt en dergelijke. Ik geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel, maar als het niveau tot nu toe daadwerkelijk hun niveau is dan houdt het niet over. Dan ga je het ook op EL niveau gewoon zwaar krijgen.
Het lag niet alleen aan Lotomba. Vrijwel iedereen was ondermaats, dat heb jij ook kunnen zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je alleen je oordeel gaat vellen op basis van deze wedstrijd waarin iemand 90 minuten een tia heeft, prima hoor. Dat het niet goed was zagen we allemaal, maar om nu ineens te doen alsof we er helemaal niks van kunnen terwijl we net een paar prima potjes hebben gespeeld slaat allemaal wat door.
In het voetbal zijn het altijd dagkoersen, maar ik vond het gisteren niet best, Lotombo is nu het pispaaltje en dat de meeste aandacht naar hem gaat is wel terecht, maar wie was er wel goed?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk. Opportunisme viert weer hoogtij. Er zit genoeg in dit elftal om -zeker in de EL- goed mee te doen. En dit elftal gaat alleen nog maar groeien. Daar doet een wedstrijd waarin Lotomba het persoonlijk uit handen geven niet zoveel aan af.
Ik kan me de reacties na Lazio en Leverkusen ook nog herinneren (en die potjes waren slechter).
Op Twitter stond eerst het hele kalenderjaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meerdere maanden kan ook tot half oktober zijn, laten we daar dan maar op hopen.
Watanabe en Ahmedhodzic, denk ik. De één twee goals en de ander een stylish assist met de borstkas.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het voetbal zijn het altijd dagkoersen, maar ik vond het gisteren niet best, Lotombo is nu het pispaaltje en dat de meeste aandacht naar hem gaat is wel terecht, maar wie was er wel goed?
Ik vind Steijn, die aanvoerder is en totaal onzichtbaar is en jullie spitsenprobleem schrijnender dan het feit dat zo'n Lotomba de slechtste dag uit zijn voetbalcarrière heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:25 schreef fetX het volgende:
[..]
En als je 2x van Ajax en psv had gewonnen was je kampioen. Conclusie kampioen wordt je in de toppersquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is gewoon waar hoor. Als je de helft van die potjes tegen de kleintjes ‘gewoon’ wint, was je er zo ongeveer ook geweest.
Ik vraag me af of @onlogisch en @GGMM dezelfde mening hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En als je 2x van Ajax en psv had gewonnen was je kampioen. Conclusie kampioen wordt je in de toppers
Verdedigend lieten die ook de nodige steken vallen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Watanabe en Ahmedhodzic, denk ik. De één twee goals en de ander een stylish assist met de borstkas.
Er waren meerderen niet goed, maar het is niet zo alsof Fenerbahce ons helemaal zoek speelde. Die goals waren grotendeels persoonlijke fouten en zeker de tweede helft doe je het voetballend helemaal niet slecht en moet je eigenlijk nog twee keer meer scoren. Hielp ook wel mee dat de stand in het voordeel van Fenerbahce was. Maar met Read had ik het echt nog moeten zien of we waren uitgeschakeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het voetbal zijn het altijd dagkoersen, maar ik vond het gisteren niet best, Lotombo is nu het pispaaltje en dat de meeste aandacht naar hem gaat is wel terecht, maar wie was er wel goed?
Je hebt dan ook meer kleintjes dan groten in de eredivisie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar de meeste punten haal je tegen de kleintjes.
Die wedstrijden werd je dan ook weggespeeld en dat was hier zeker niet het geval ook al doet de uitslag dat wel vermoeden. Hoewel, dat viel tegen Leverkusen eigenlijk ook mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Steijn, die aanvoerder is en totaal onzichtbaar is en jullie spitsenprobleem schrijnender dan het feit dat zo'n Lotomba de slechtste dag uit zijn voetbalcarrière heeft.
Dat het in een paar EL-potjes achterin beter staat zal vast, maar je moet scoren om te winnen.
Dit Fener leek mij ook wel een pak minder dan Bayer of de naziclub. Al was ik vooraf ook sceptisch, maar dat ligt ook ten dele aan dit Feyenoord.
Jij bent niet voor de gek te houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt dan ook meer kleintjes dan groten in de eredivisie.
Ik vond het voetballend eigenlijk wel heel slecht, al kijk je totaal anders naar deze pot als Borges hem er in veegt. Natuurlijk die 3-1 qua schot een wondergoal, maar je had vanaf minuut 25 geen moment het gevoel dat Feyenoord wel even zou winnen, buiten misschien na die 0-1 die echt uit de lucht kwam vallen omdat die keeper ineens dom ging doen. Tot aan de 3-1 was het allemaal iets minder slecht en in die fase krijg je dus nog 1 grote kans, maar dat was het wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Er waren meerderen niet goed, maar het is niet zo alsof Fenerbahce ons helemaal zoek speelde. Die goals waren grotendeels persoonlijke fouten en zeker de tweede helft doe je het voetballend helemaal niet slecht en moet je eigenlijk nog twee keer meer scoren. Hielp ook wel mee dat de stand in het voordeel van Fenerbahce was. Maar met Read had ik het echt nog moeten zien of we waren uitgeschakeld.
Je moet ook wel wat door de uitslag heen kijken, net als afgelopen zaterdag waar minstens 4-0 niet gek was geweest bijvoorbeeld. Over het algemeen zit er prima lijn in het spel en je kunt veel meer variëren dan vorig jaar. Dat stemt me voor nu best wel positief. Zeker voor Eredivisie en EL. We kregen ook op onze kloten tegen Leverkusen en Lazio vroeg in het seizoen.
Geef het wat tijd en dan kunnen we echt oordelen. Nu doen alsof ze er niets wat kunnen is belachelijk.
Normaliter heb je om kampioen te worden 85+ punten nodig, afgelopen seizoen was daar een uitzondering op, top 3 bijzonder weinig punten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of @:onlogisch en @:GGMM dezelfde mening hebben.
Ja en van die goals waren er dus 2.5 direct de schuld van Lotombo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lag niet alleen aan Lotomba. Vrijwel iedereen was ondermaats, dat heb jij ook kunnen zien.
Ook al is het lastig voetballen als je 3 of 4 doelpunten weggeeft. Maar dan nog had je door kunnen gaan als we aanvallend beter waren geweest.
Steijn in dit soort potjes is het niet, die gozer haal je voor goals en niet om in dit soort potjes met passes te strooien. En in dit soort wedstrijden komt Steijn te weinig in stelling. Zag je wel als Twente moeilijkere tegenstanders kreeg, dan was Steijn vaak niet op zijn best.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijden werd je dan ook weggespeeld en dat was hier zeker niet het geval ook al doet de uitslag dat wel vermoeden. Hoewel, dat viel tegen Leverkusen eigenlijk ook mee.
Een andere spits sowieso mee eens. Sauer komt er wel, Borges te weinig tijd om over te oordelen en Hadj Moussa, Steijn en Valente gaan hun doelpunten ook wel maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |