abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:07:37 #251
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218498372
Ik denk dat Ueda inruilen voor Ugalde de moeite niet waard is, helemaal als je weet waar het geld naartoe gaat.
pi_218498507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is een prima spits voor Feyenoord aankomend seizoen in de Eredivisie en Europa League.

Ik heb er nog alle vertrouwen in. :)
Op welk punt ga je wel een keer toegeven dat Ueda het gewoon niet gaat worden? Al dan niet omdat die gewoon niet bij het spel van Feyenoord past.
pi_218498576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Als Lotomba
Als Hadj-Moussa
Als Borges
Als Bos
Als Sauer
Als
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Als Lotomba
Als Hadj-Moussa
Als Borges
Als Bos
Als Sauer
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik de bal verloor, was ik nu rijk. Als ik sneller had gelopen, had ik misschien die pass gehaald. Als de scheids eerlijk was, had ik allang een penalty gehad. Als mijn teamgenoten eens naar mij zouden passen, stond ik nu bovenaan de topscorerslijst. Als ik geen nieuwe voetbalschoenen had gekocht, had ik nu geen blaren. Als ik wist hoe je een corner goed nam, hadden we al gescoord. Als de bal niet zo rond was, rolde hij misschien mijn kant op. Als de tegenstander niet zo groot was, durfde ik er wel langs. Als ik een meter langer was, had ik die kopbal gemaakt. Als ik minder chips had gegeten, rende ik nu harder. Als mijn moeder niet langs de lijn stond te roepen, was ik minder afgeleid. Als de keeper niet zo goed was, had ik drie doelpunten gemaakt. Als ik niet over mijn eigen veters was gevallen, stond het 1-0. Als mijn broek niet zo strak zat, kon ik beter schieten. Als de trainer mij niet had gewisseld, hadden we gewonnen. Als ik de bal in het net had geschoten in plaats van erover, stond ik nu in de krant. Als het veld niet zo glad was, lag ik niet in de modder. Als mijn haar goed zat, stond ik beter op de teamfoto. Als ik wist waar de bal was, speelde ik veel beter. Als we winnen, is het allemaal vergeten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:35:09 #254
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218498588
quote:
Feyenoord heeft opnieuw interesse in Manfred Ugalde, maar de kans op een transfer lijkt klein. De spits van Spartak Moskou mag volgens de Russische club alleen vertrekken als er vóór de winterstop een bedrag van 25 miljoen euro op tafel komt. Een huurconstructie wordt door Spartak uitgesloten.
:W
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:49:53 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218498723
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:35 schreef Divje het volgende:

[..]
:W
Ze vroegen eigenlijk 12 miljoen maar toen bood Feyenoord Ueda erbij aan en werd het 25
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218499391
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze vroegen eigenlijk 12 miljoen maar toen bood Feyenoord Ueda erbij aan en werd het 25
Hoe duur wordt hij dan als we ook Carranze erbij aanbieden?
  donderdag 14 augustus 2025 @ 04:51:09 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218499495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 01:40 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Hoe duur wordt hij dan als we ook Carranze erbij aanbieden?
24 99
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 09:34:29 #258
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218500306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik de bal verloor, was ik nu rijk. Als ik sneller had gelopen, had ik misschien die pass gehaald. Als de scheids eerlijk was, had ik allang een penalty gehad. Als mijn teamgenoten eens naar mij zouden passen, stond ik nu bovenaan de topscorerslijst. Als ik geen nieuwe voetbalschoenen had gekocht, had ik nu geen blaren. Als ik wist hoe je een corner goed nam, hadden we al gescoord. Als de bal niet zo rond was, rolde hij misschien mijn kant op. Als de tegenstander niet zo groot was, durfde ik er wel langs. Als ik een meter langer was, had ik die kopbal gemaakt. Als ik minder chips had gegeten, rende ik nu harder. Als mijn moeder niet langs de lijn stond te roepen, was ik minder afgeleid. Als de keeper niet zo goed was, had ik drie doelpunten gemaakt. Als ik niet over mijn eigen veters was gevallen, stond het 1-0. Als mijn broek niet zo strak zat, kon ik beter schieten. Als de trainer mij niet had gewisseld, hadden we gewonnen. Als ik de bal in het net had geschoten in plaats van erover, stond ik nu in de krant. Als het veld niet zo glad was, lag ik niet in de modder. Als mijn haar goed zat, stond ik beter op de teamfoto. Als ik wist waar de bal was, speelde ik veel beter. Als we winnen, is het allemaal vergeten.
Is dit een soort paringsdans?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_218500318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als
[..]
Goed verhaal wel Klaas!

Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over de financiele situatie trouwens. die van PSV was behoorlijk nijpend had ik begrepen, die moesten uiteindelijk wel verkopen om niet te verzuipen. Hoe zit dat precies met Feyenoord nu ze geen CL hebben gehaald en wel dure aankopen hebben gedaan?
pi_218500512
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:36 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Goed verhaal wel Klaas!

Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over de financiele situatie trouwens. die van PSV was behoorlijk nijpend had ik begrepen, die moesten uiteindelijk wel verkopen om niet te verzuipen. Hoe zit dat precies met Feyenoord nu ze geen CL hebben gehaald en wel dure aankopen hebben gedaan?
Inderdaad maar voor 130 miljoen verkocht sinds januari. Maar die 25/30 miljoen misgelopen CL geld (tov de EL) is de bottleneck hoor!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 10:17:55 #261
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218500560
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Inderdaad maar voor 130 miljoen verkocht sinds januari. Maar die 25/30 miljoen misgelopen CL geld (tov de EL) is de bottleneck hoor!
Zo werkt het niet helemaal natuurlijk. Volgens mij is de salarishuishouding wel danig hoog dat daar wat moet gebeuren, maar ik verwacht ook nog wel dat spelers gaan vertrekken in de laatste twee weken.

Feyenoord begroot niet op de CL dus ik denk niet dat er een zorgelijke situatie is.
pi_218500576
quote:

[..]
Hé vriend, was je er weer :)

Ik snap je verhaal. Maar toch is dat bij de berekeningen van Klaas vaak wel een probleem hoor. Ik neem je mening mee maar ik wacht toch even op de reactie van @klaasweetalles :)
pi_218500579
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Zo werkt het niet helemaal natuurlijk. Volgens mij is de salarishuishouding wel danig hoog dat daar wat moet gebeuren, maar ik verwacht ook nog wel dat spelers gaan vertrekken in de laatste twee weken.

Feyenoord begroot niet op de CL dus ik denk niet dat er een zorgelijke situatie is.
Die selectie is compleet uit zijn voegen gegroeid met in salaris mokerdure spelers die je aan de straatstenen niet kwijt raakt

Dat gaat vanzelfsprekend een aardig probleem opleveren
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 14 augustus 2025 @ 10:26:35 #264
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218500601
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Die selectie is compleet uit zijn voegen gegroeid met in salaris mokerdure spelers die je aan de straatstenen niet kwijt raakt

Verwacht jij dat de inkomende spelers meer verdienen dan de uitgaande spelers?
pi_218500608
quote:

[..]
Maar hoeveel heb je daadwerkelijk nu al ontvangen van die 130 miljoen is dan de vraag.
pi_218500617
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:36 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Goed verhaal wel Klaas!

Ik denk niet dat Feyenoord gekke dingen heeft gedaan. Er zijn een hoop spelers verkocht en is er met dat geld gewoon spelers teruggehaald.

Daarnaast is er nu 2 seizoenen achter elkaar Champions L gespeeld.

Ik denk dat Feyenoord gewoon een gezonde huishouding heeft na al die miljoenen die zijn binnengehaald na het kampioenschap 2 jaar geleden.

Komend seizoen bij de eerste 2 spelen en is niet zoveel aan de hand. Daarom zijn die investeringen juist zo belangrijk op dit moment.

Je moet gewoon bij de eerste 2 eindigen en daar moet je in investeren. Daarom gaat er nog wel een spits gehaald worden voor de deadline.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218500646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar hoeveel heb je daadwerkelijk nu al ontvangen van die 130 miljoen is dan de vraag.
En hoeveel heb je daadwerkelijk uitgegeven van die 55 miljoen?

Dat is toch dezelfde vraag?
pi_218500648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet zo interessant. Gewoon goed genoeg.

Ik denk dat Feyenoord er nog nooit zo goed voor heeft gestaan in heel zijn historie financieel gezien.

Feyenoord is geen club die een groot kapitaal op zijn bankrekening hoeft te hebben. Het gaat allemaal om wat er op het veld gebeurd.

Natuurlijk wel zorgen dat je niet in de rode cijfers beland en reserves opbouwen. Dat zal heus wel gebeurd zijn anders ben je niet zoveel aan het investeren in de ploeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 14-08-2025 10:38:01 ]
pi_218500662
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:31 schreef CR7 het volgende:

[..]
En hoeveel heb je daadwerkelijk uitgegeven van die 55 miljoen?

Dat is toch dezelfde vraag?
De belangrijkste vraag is hoeveel je hebt uitgegeven aan kwaliteit. En het antwoord zag je afgelopen dinsdag.
pi_218500671
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De belangrijkste vraag is hoeveel je hebt uitgegeven aan kwaliteit. En het antwoord zag je afgelopen dinsdag.
Dat is onzin

Die uitslag is wel geflatteerd door incidenten wat er in die wedstrijd gebeurde

Je ging ook volop in de aanval spelen, dan krijg je de counters tegen
pi_218500690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Hoe vond je Valente spelen?
pi_218500702
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Is dit een soort paringsdans?
viespeuk
pi_218500714
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom zal er volgend seizoen CL gehaald moeten worden.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 10:40:14 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218500715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
viespeuk
Klaas, maat. Vertel. Wat moet er allemaal gebeuren om op de Coolsingel te staan straks?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 14 augustus 2025 @ 10:41:35 #275
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218500724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Klaas, maat. Vertel. Wat moet er allemaal gebeuren om op de Coolsingel te staan straks?
Wedstrijden winnen. Ook tegen diegene die de bus voor het doel parkeren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')