Op welk punt ga je wel een keer toegeven dat Ueda het gewoon niet gaat worden? Al dan niet omdat die gewoon niet bij het spel van Feyenoord past.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is een prima spits voor Feyenoord aankomend seizoen in de Eredivisie en Europa League.
Ik heb er nog alle vertrouwen in.
Alsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Lotomba
Als Hadj-Moussa
Als Borges
Als Bos
Als Sauer
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik de bal verloor, was ik nu rijk. Als ik sneller had gelopen, had ik misschien die pass gehaald. Als de scheids eerlijk was, had ik allang een penalty gehad. Als mijn teamgenoten eens naar mij zouden passen, stond ik nu bovenaan de topscorerslijst. Als ik geen nieuwe voetbalschoenen had gekocht, had ik nu geen blaren. Als ik wist hoe je een corner goed nam, hadden we al gescoord. Als de bal niet zo rond was, rolde hij misschien mijn kant op. Als de tegenstander niet zo groot was, durfde ik er wel langs. Als ik een meter langer was, had ik die kopbal gemaakt. Als ik minder chips had gegeten, rende ik nu harder. Als mijn moeder niet langs de lijn stond te roepen, was ik minder afgeleid. Als de keeper niet zo goed was, had ik drie doelpunten gemaakt. Als ik niet over mijn eigen veters was gevallen, stond het 1-0. Als mijn broek niet zo strak zat, kon ik beter schieten. Als de trainer mij niet had gewisseld, hadden we gewonnen. Als ik de bal in het net had geschoten in plaats van erover, stond ik nu in de krant. Als het veld niet zo glad was, lag ik niet in de modder. Als mijn haar goed zat, stond ik beter op de teamfoto. Als ik wist waar de bal was, speelde ik veel beter. Als we winnen, is het allemaal vergeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Lotomba
Als Hadj-Moussa
Als Borges
Als Bos
Als Sauer
quote:Feyenoord heeft opnieuw interesse in Manfred Ugalde, maar de kans op een transfer lijkt klein. De spits van Spartak Moskou mag volgens de Russische club alleen vertrekken als er vóór de winterstop een bedrag van 25 miljoen euro op tafel komt. Een huurconstructie wordt door Spartak uitgesloten.
Ze vroegen eigenlijk 12 miljoen maar toen bood Feyenoord Ueda erbij aan en werd het 25quote:
Hoe duur wordt hij dan als we ook Carranze erbij aanbieden?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze vroegen eigenlijk 12 miljoen maar toen bood Feyenoord Ueda erbij aan en werd het 25
24 99quote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:40 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Hoe duur wordt hij dan als we ook Carranze erbij aanbieden?
Is dit een soort paringsdans?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik de bal verloor, was ik nu rijk. Als ik sneller had gelopen, had ik misschien die pass gehaald. Als de scheids eerlijk was, had ik allang een penalty gehad. Als mijn teamgenoten eens naar mij zouden passen, stond ik nu bovenaan de topscorerslijst. Als ik geen nieuwe voetbalschoenen had gekocht, had ik nu geen blaren. Als ik wist hoe je een corner goed nam, hadden we al gescoord. Als de bal niet zo rond was, rolde hij misschien mijn kant op. Als de tegenstander niet zo groot was, durfde ik er wel langs. Als ik een meter langer was, had ik die kopbal gemaakt. Als ik minder chips had gegeten, rende ik nu harder. Als mijn moeder niet langs de lijn stond te roepen, was ik minder afgeleid. Als de keeper niet zo goed was, had ik drie doelpunten gemaakt. Als ik niet over mijn eigen veters was gevallen, stond het 1-0. Als mijn broek niet zo strak zat, kon ik beter schieten. Als de trainer mij niet had gewisseld, hadden we gewonnen. Als ik de bal in het net had geschoten in plaats van erover, stond ik nu in de krant. Als het veld niet zo glad was, lag ik niet in de modder. Als mijn haar goed zat, stond ik beter op de teamfoto. Als ik wist waar de bal was, speelde ik veel beter. Als we winnen, is het allemaal vergeten.
Goed verhaal wel Klaas!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik de bal verloor, was ik nu rijk. Als ik sneller had gelopen, had ik misschien die pass gehaald. Als de scheids eerlijk was, had ik allang een penalty gehad. Als mijn teamgenoten eens naar mij zouden passen, stond ik nu bovenaan de topscorerslijst. Als ik geen nieuwe voetbalschoenen had gekocht, had ik nu geen blaren. Als ik wist hoe je een corner goed nam, hadden we al gescoord. Als de bal niet zo rond was, rolde hij misschien mijn kant op. Als de tegenstander niet zo groot was, durfde ik er wel langs. Als ik een meter langer was, had ik die kopbal gemaakt. Als ik minder chips had gegeten, rende ik nu harder. Als mijn moeder niet langs de lijn stond te roepen, was ik minder afgeleid. Als de keeper niet zo goed was, had ik drie doelpunten gemaakt. Als ik niet over mijn eigen veters was gevallen, stond het 1-0. Als mijn broek niet zo strak zat, kon ik beter schieten. Als de trainer mij niet had gewisseld, hadden we gewonnen. Als ik de bal in het net had geschoten in plaats van erover, stond ik nu in de krant. Als het veld niet zo glad was, lag ik niet in de modder. Als mijn haar goed zat, stond ik beter op de teamfoto. Als ik wist waar de bal was, speelde ik veel beter. Als we winnen, is het allemaal vergeten.
Inderdaad maar voor 130 miljoen verkocht sinds januari. Maar die 25/30 miljoen misgelopen CL geld (tov de EL) is de bottleneck hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goed verhaal wel Klaas!
Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over de financiele situatie trouwens. die van PSV was behoorlijk nijpend had ik begrepen, die moesten uiteindelijk wel verkopen om niet te verzuipen. Hoe zit dat precies met Feyenoord nu ze geen CL hebben gehaald en wel dure aankopen hebben gedaan?
Zo werkt het niet helemaal natuurlijk. Volgens mij is de salarishuishouding wel danig hoog dat daar wat moet gebeuren, maar ik verwacht ook nog wel dat spelers gaan vertrekken in de laatste twee weken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad maar voor 130 miljoen verkocht sinds januari. Maar die 25/30 miljoen misgelopen CL geld (tov de EL) is de bottleneck hoor!
Hé vriend, was je er weerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad maar voor 130 miljoen verkocht sinds januari. Maar die 25/30 miljoen misgelopen CL geld (tov de EL) is de bottleneck hoor!
Die selectie is compleet uit zijn voegen gegroeid met in salaris mokerdure spelers die je aan de straatstenen niet kwijt raaktquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal natuurlijk. Volgens mij is de salarishuishouding wel danig hoog dat daar wat moet gebeuren, maar ik verwacht ook nog wel dat spelers gaan vertrekken in de laatste twee weken.
Feyenoord begroot niet op de CL dus ik denk niet dat er een zorgelijke situatie is.
Verwacht jij dat de inkomende spelers meer verdienen dan de uitgaande spelers?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die selectie is compleet uit zijn voegen gegroeid met in salaris mokerdure spelers die je aan de straatstenen niet kwijt raakt
Dat gaat vanzelfsprekend een aardig probleem opleveren
Maar hoeveel heb je daadwerkelijk nu al ontvangen van die 130 miljoen is dan de vraag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord gekke dingen heeft gedaan. Er zijn een hoop spelers verkocht en is er met dat geld gewoon spelers teruggehaald.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goed verhaal wel Klaas!
Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over de financiele situatie trouwens. die van PSV was behoorlijk nijpend had ik begrepen, die moesten uiteindelijk wel verkopen om niet te verzuipen. Hoe zit dat precies met Feyenoord nu ze geen CL hebben gehaald en wel dure aankopen hebben gedaan?
En hoeveel heb je daadwerkelijk uitgegeven van die 55 miljoen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je daadwerkelijk nu al ontvangen van die 130 miljoen is dan de vraag.
Dat is helemaal niet zo interessant. Gewoon goed genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je daadwerkelijk nu al ontvangen van die 130 miljoen is dan de vraag.
De belangrijkste vraag is hoeveel je hebt uitgegeven aan kwaliteit. En het antwoord zag je afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
En hoeveel heb je daadwerkelijk uitgegeven van die 55 miljoen?
Dat is toch dezelfde vraag?
Dat is onzinquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag is hoeveel je hebt uitgegeven aan kwaliteit. En het antwoord zag je afgelopen dinsdag.
Hoe vond je Valente spelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag is hoeveel je hebt uitgegeven aan kwaliteit. En het antwoord zag je afgelopen dinsdag.
viespeukquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dit een soort paringsdans?
Daarom zal er volgend seizoen CL gehaald moeten worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die selectie is compleet uit zijn voegen gegroeid met in salaris mokerdure spelers die je aan de straatstenen niet kwijt raakt
Dat gaat vanzelfsprekend een aardig probleem opleveren
Wedstrijden winnen. Ook tegen diegene die de bus voor het doel parkeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas, maat. Vertel. Wat moet er allemaal gebeuren om op de Coolsingel te staan straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |