Prima, eigenlijk zoals altijd. Spelers zijn kut, bestuur tegen de muur, trainer kan er geen zak van en Rutger aka @ZKA aka de hamster aka de plaaggeest is een stokende jood.quote:
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima, eigenlijk zoals altijd. Spelers zijn kut, bestuur tegen de muur, trainer kan er geen zak van en Rutger aka @:zka aka de hamster aka de plaaggeest is een stokende jood.
Jeetje zegquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima, eigenlijk zoals altijd. Spelers zijn kut, bestuur tegen de muur, trainer kan er geen zak van en Rutger aka @:zka aka de hamster aka de plaaggeest is een stokende jood.
Ik vind dit nog vrij positief.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Paniek!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:37 schreef Caland het volgende:
We gaan toch nog een poging doen voor dwerg Ugalde
Precies valt allemaal reuze meequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind dit nog vrij positief.
Die kijkt niet zo nauw.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat gaat Ueda toch nooit doen? Van het netjes aangeharkte Japan en Nederland naar Oekraïense drones koppen in Moskou.
Ik zie het Moskou niet gauw doen en ik zie het Ueda inderdaad al helemaal niet gauw doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat gaat Ueda toch nooit doen? Van het netjes aangeharkte Japan en Nederland naar Oekraïense drones koppen in Moskou.
Je bedoelt de Coolsingel, toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:52 schreef Divje het volgende:
Als ze Ueda voor Ugalde gaan lopen ruilen zet ik m'n buckethat en zonnebril op en stampt ik op Adiletjes naar het Maasgebouw.
Nee, je gaat toch niet zo'n driftige dwerg halen terwijl onze Japanner zich misschien eens gaat laten gelden nu hij dingetjes kan doen samen met Watanabe. Stuur Carranza lekker die kant op.quote:
Oh, er zijn mensen die na drie jaar nog geloven in Uedaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, je gaat toch niet zo'n driftige dwerg halen terwijl onze Japanner zich misschien eens gaat laten gelden nu hij dingetjes kan doen samen met Watanabe. Stuur Carranza lekker die kant op.
Pan bami op m'n hoofd gehad bij m'n geboorte.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, er zijn mensen die na drie jaar nog geloven in Ueda
Cocaïne?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is een prima spits voor Feyenoord
Ik denk ook nog steeds dat we normaal gesproken wel 2e moeten kunnen worden met dit materiaal ja. Maar het blijft erg zonde CL gemist te hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is een prima spits voor Feyenoord aankomend seizoen in de Eredivisie en Europa League.
Ik heb er nog alle vertrouwen in.
Ik denk dat we materiaal hebben om heel ver in de Europa L te komen mits er nog een goede spits komtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat we normaal gesproken wel 2e moeten kunnen worden met dit materiaal ja. Maar het blijft erg zonde CL gemist te hebben.
Uiteraard, maar ik blijf er bij dat de pijn dat we de CL missen vorig seizoen geleden is en niet dit seizoen. We hadden gewoon altijd in de top 2 moeten staan, maar afin. Die voorrondes zijn gewoon altijd kut en met Fenerbahce en later Benfica hadden we het ook wel weer typisch getroffen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat we normaal gesproken wel 2e moeten kunnen worden met dit materiaal ja. Maar het blijft erg zonde CL gemist te hebben.
Als Ueda die ballen er wel in had geschoten gisterenavond dan waren we nu doorgeweestquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik blijf er bij dat de pijn dat we de CL missen vorig seizoen geleden is en niet dit seizoen. We hadden gewoon altijd in de top 2 moeten staan, maar afin. Die voorrondes zijn gewoon altijd kut en met Fenerbahce en later Benfica hadden we het ook wel weer typisch getroffen.
Als Lotombaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als Ueda die ballen er wel in had geschoten gisterenavond dan waren we nu doorgeweest
Als Lotomba geen fouten had gemaakt was je ook door geweest. Als Borges gescoord had. Als AHM de bal had afgegeven. As is verbrande turfquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als Ueda die ballen er wel in had geschoten gisterenavond dan waren we nu doorgeweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |