Bijlow & fitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Bayern Munchen met de ogen dicht gekeken? Bijlow is natuurlijk een fantastische keeper, als die fit is. Als ja
Dat viel wel mee hoor, Bijlow is gewoon een prima keeper. Ik zou altijd voor hem gaan, zelfs nu. Ja risico dat je na 5 wedstrijden weer met Timon speelt maar hij is echt stukken beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De laatst keren dat Bijlow fit was en in de goal stond was het toch ook gewoon kut?
Of bedoel je met 'fit' dat hij ook wedstrijdritme heeft opgebouwd? Wanneer was dat voor het laatst? 2018?
https://www.fr12.nl/feyen(...)-aan-italiaanse-clubquote:
Feyenoord verliest talentvolle spits aan Italiaanse club
Feyenoord O17-spits Yahrell Black maakt de overstap naar het Italiaanse Torino. De lange en snelle aanvaller speelde sinds 2021 in de jeugdopleiding van de Rotterdammers, nadat hij was overgekomen van VV Alexandria.
Vorig seizoen keerde Black terug op het veld na een lange blessureperiode en maakte direct een uitstekende indruk in de jeugdopleiding van Feyenoord. Volgens Italiaanse media betaalt Torino minder dan honderdduizend euro voor de zestienjarige spits, die een contract tot medio 2028 heeft getekend.
De transfer van de zestienjarige spits werd begeleid door zaakwaarnemer Gaetano Montalbano. Black sluit aan bij de jeugdopleiding van de Italiaanse club, die hem op termijn richting het eerste elftal wil laten doorgroeien. Het driejarige contract geeft Torino de transferrechten op de speler tot 30 juni 2028.
Meestal gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit begrijp ik dan weer niet:
[..]
https://www.fr12.nl/feyen(...)-aan-italiaanse-club
Waarom kunnen we deze jongen niet houden? Gooi er desnoods geld tegenaan of zo..
Beetje reverse Ben Whitequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal gewoon niet goed genoeg.
Overigens heb ik even opgezocht hoe die jongen eruitziet, Jean Paul Rison zou daar een leuk tweetje aan kunnen wijden.
Vooral Ajax en PSV (twee keer zelfs) vind ik klote.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:14 schreef Binge-watch het volgende:
Tegenstanders in de Eredivisie na een Europa League speelronde:
FC Groningen (uit)
FC Utrecht (thuis)
PSV (thuis)
Go Ahead Eagles (uit)
Telstar (uit)
Ajax (uit)
Heracles (thuis)
PSV (uit)
De eerste speelronde in de EL is woensdag of donderdag, daarna alles op donderdag.
Pittig schema. GAE en Utrecht (bij winst op Servette) spelen dan ook op donderdag, dat is gunstig. Ajax en PSV hebben twee keer minimaal een dag extra rust.
Veel mensen lijken hun eigenwaarde te ontlenen aan de prestaties van hun favoriete sportvereniging. Omdat meneer Fred een balletje in de kruising geschoten heeft denken ze nu zelf iets gepresteerd te hebben, ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Die turken zitten nog wat hoog in hun emotie volgens mij, onder elke instagram post minstens 3000 turken die de slechte winnaar uit aan het hangen zijn
Mochten we de laatste zestien halen (door te eindigen bij de eerste acht in de League Phase of door te winnen in de KO ronde) dan volgt na de returnwedstrijd in RO16 ook Ajax thuis in de competitie.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral Ajax en PSV (twee keer zelfs) vind ik klote.
Romeinen hadden daar ook een handje van.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Veel mensen lijken hun eigenwaarde te ontlenen aan de prestaties van hun favoriete sportvereniging. Omdat meneer Fred een balletje in de kruising geschoten heeft denken ze nu zelf iets gepresteerd te hebben, ofzo.
Gelukkig kunnen we hier in VBL niemand op zo'n instelling betrappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Veel mensen lijken hun eigenwaarde te ontlenen aan de prestaties van hun favoriete sportvereniging. Omdat meneer Fred een balletje in de kruising geschoten heeft denken ze nu zelf iets gepresteerd te hebben, ofzo.
Dat duurt ook nog maar een week toch, of wanneer moeten zij tegen Benfica?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Die turken zitten nog wat hoog in hun emotie volgens mij, onder elke instagram post minstens 3000 turken die de slechte winnaar uit aan het hangen zijn
Tja.. ik ken hem niet, maar dat is wel vroeg om zo'n jongen dan al af te keuren..... En Torino is kennelijk wel in hem geïnteresseerd en betalen er ook voor (zegt niet alles maar toch).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal gewoon niet goed genoeg.
Overigens heb ik even opgezocht hoe die jongen eruitziet, Jean Paul Rison zou daar een leuk tweetje aan kunnen wijden.
Die snap ik nog steeds niets. Spartak heeft daar zelf 13 miljoen voor moeten betalen dus verwacht Feyenoord een vrienden prijsje?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:37 schreef Caland het volgende:
We gaan toch nog een poging doen voor dwerg Ugalde
Hij heeft nog steeds niet door dat de stemmen in zijn hoofd niet echt zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen heeft Jannes een danige meltdown dat hij over zichzelf in de derde persoon aan het praten is en denkt dat Van Persie dagelijks met hem bezig is
Rutger denkt echt dat hij belangrijker en groter is dan van Persie.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet door dat de stemmen in zijn hoofd niet echt zijn.
Tja, Anel was natuurlijk ook echt een steal en ver onder de marktwaarde gekocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die snap ik nog steeds niets. Spartak heeft daar zelf 13 miljoen voor moeten betalen dus verwacht Feyenoord een vrienden prijsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |