Feyenoord wilde diverse spitsen halen, dat hebben we heel de voorbereiding kunnen volgen. De betere waren te duur of wilde natuurlijk niet naar nederland komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat meer om dat je twee wedstrijden met Ueda hebt moeten starten terwijl je vooraf weet dat het niet gaat lukken. Dat is kort gezegd toch zijn baan? Zorgen dat je niet met spelers als Ueda kwalificatiewedstrijden hoeft te spelen?
Zou kunnen, maar dan zou ik nog steeds een competente vervanger zoeken die wel in staat is om een vervanger van Ueda te vinden die er direct staat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord wilde diverse spitsen halen, dat hebben we heel de voorbereiding kunnen volgen. De betere waren te duur of wilde natuurlijk niet naar nederland komen.
Daar is nog steeds tijd voor, helemaal als er straks wat interessante spelers bij de (sub)topclubs in Europa gaan afvallen, al dan niet huur.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zou ik nog steeds een competente vervanger zoeken die wel in staat is om een vervanger van Ueda te vinden die er direct staat.
Heel Europa is op zoek naar scorende spitsenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zou ik nog steeds een competente vervanger zoeken die wel in staat is om een vervanger van Ueda te vinden die er direct staat.
Had gisteren ook zomaar 2 assists op zijn naam kunnen hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben overigons wel een beetje genezen van mijn enthousiasme over Wellenreuther. De man speelt alles naar de verkeerde kleur alsof hij zijn ogen dichtdoet bij het trappen. Bijlow is iig beter met de voeten. Verder houden ze allebei geen ballen tegen dus dat is om het even.
Dat begrijp ik, maar dan is de CL al niet meer aan de orde, daar ging het mij om.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is nog steeds tijd voor, helemaal als er straks wat interessante spelers bij de (sub)topclubs in Europa gaan afvallen, al dan niet huur.
Zou ook een perfecte situatie zijn, wat mij betreft nog steeds die ziek snelle negerspits met Tengstedt erachter.
Dat was ook met de selectie volledig op orde, wat sowieso meestal een utopie is als eredivisieclub in deze periode, een haast onmogelijk opgave geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dan is de CL al niet meer aan de orde, daar ging het mij om.
Ik denk dat dtk na vorig seizoen had moeten weten dat Ueda en de vCL onmogelijk samen gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook met de selectie volledig op orde, wat sowieso meestal een utopie is als eredivisieclub in deze periode, een haast onmogelijk opgave geweest.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook met de selectie volledig op orde, wat sowieso meestal een utopie is als eredivisieclub in deze periode, een haast onmogelijk opgave geweest.
Gek genoeg heeft hij juist zijn beste potten in de CL gespeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dtk na vorig seizoen had moeten weten dat Ueda en de vCL onmogelijk samen gaan.
Toch alleen tegen Benfica.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek genoeg heeft hij juist zijn beste potten in de CL gespeeld.
Maar over de hele linie in alles een kutspits. Echt kwalitatief helemaal niks. En daar ga je dan de campagne mee in om een kans te maken op een zak geld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek genoeg heeft hij juist zijn beste potten in de CL gespeeld.
Je wist dat deze zomer er een grootschalige transformatie aan kwam. Dan is het wel lekker makkelijk om te roepen dat je dan toch al gewoon je selectie in juni op orde moet hebben maar zo werkt het niet echt.quote:
Bayern ook wel aardig, Atletico het seizoen ervoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch alleen tegen Benfica.
Wel de zwaarst mogelijke tegenstander die we konden loten.
Hij had gisteren wel 1 mooie actie in de kleine ruimte die er zowat in ging.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bayern ook wel aardig, Atletico het seizoen ervoor.
Hij heeft vaker in Europa goed gespeeld dan in de eredivisie in ieder geval.
Hij laat soms ook wel zien een aardige afmaker te zijn, fysiek is het ook nog wel redelijk. Al het andere ontbreekt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had gisteren wel 1 mooie actie in de kleine ruimte die er zowat in ging.
Waarom zouden die dat doen, die hebben al twee betere spitsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:42 schreef bbuddybb het volgende:
Lees dat ze weer voor Bilal gaan.
Als PSV hem daadwerkelijk nog wil, zou ik het heel bijzonder vinden als hij nu nog voor Feyenoord kiest.
Hij maakt over het algemeen intikkertjes of kansen waarbij hij niet in duel hoeft te komenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij laat soms ook wel zien een aardige afmaker te zijn, fysiek is het ook nog wel redelijk. Al het andere ontbreekt.
Zet je hem een seizoen neer dan scoort hij er wel 15 tot 20 maar ben je je alsnog kapot aan het ergeren.
Bayern Munchen met de ogen dicht gekeken? Bijlow is natuurlijk een fantastische keeper, als die fit is. Als jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben overigons wel een beetje genezen van mijn enthousiasme over Wellenreuther. De man speelt alles naar de verkeerde kleur alsof hij zijn ogen dichtdoet bij het trappen. Bijlow is iig beter met de voeten. Verder houden ze allebei geen ballen tegen dus dat is om het even.
Daar ben ik het wel mee eens, maar niet dat dit een volkomen onmogelijke opgave was, zeker niet op voorhand.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wist dat deze zomer er een grootschalige transformatie aan kwam. Dan is het wel lekker makkelijk om te roepen dat je dan toch al gewoon je selectie in juni op orde moet hebben maar zo werkt het niet echt.
Komt er nog eens bij dat je voor het zoveelste jaar op rij tot twee keer toe de allerzwaarste tegenstanders loot, dan kan je daar onmogelijk op inkopen.
De laatst keren dat Bijlow fit was en in de goal stond was het toch ook gewoon kut?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Bayern Munchen met de ogen dicht gekeken? Bijlow is natuurlijk een fantastische keeper, als die fit is. Als ja
Een invalbeurt van 10 minuten en een wedstrijd waarin hij werkelijk belabberd was.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bayern ook wel aardig, Atletico het seizoen ervoor.
Hij heeft vaker in Europa goed gespeeld dan in de eredivisie in ieder geval.
Hangt van het verhaal af. CL is belangrijk voor een speler maar natuurlijk niet de enige reden waarom een speler een keuze maakt. Daar 2e spits of hier 1e maakt ooo verschil. Salaris zal ongeveer wel hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:42 schreef bbuddybb het volgende:
Lees dat ze weer voor Bilal gaan.
Als PSV hem daadwerkelijk nog wil, zou ik het heel bijzonder vinden als hij nu nog voor Feyenoord kiest.
Bijlow & fitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Bayern Munchen met de ogen dicht gekeken? Bijlow is natuurlijk een fantastische keeper, als die fit is. Als ja
Dat viel wel mee hoor, Bijlow is gewoon een prima keeper. Ik zou altijd voor hem gaan, zelfs nu. Ja risico dat je na 5 wedstrijden weer met Timon speelt maar hij is echt stukken beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De laatst keren dat Bijlow fit was en in de goal stond was het toch ook gewoon kut?
Of bedoel je met 'fit' dat hij ook wedstrijdritme heeft opgebouwd? Wanneer was dat voor het laatst? 2018?
https://www.fr12.nl/feyen(...)-aan-italiaanse-clubquote:
Feyenoord verliest talentvolle spits aan Italiaanse club
Feyenoord O17-spits Yahrell Black maakt de overstap naar het Italiaanse Torino. De lange en snelle aanvaller speelde sinds 2021 in de jeugdopleiding van de Rotterdammers, nadat hij was overgekomen van VV Alexandria.
Vorig seizoen keerde Black terug op het veld na een lange blessureperiode en maakte direct een uitstekende indruk in de jeugdopleiding van Feyenoord. Volgens Italiaanse media betaalt Torino minder dan honderdduizend euro voor de zestienjarige spits, die een contract tot medio 2028 heeft getekend.
De transfer van de zestienjarige spits werd begeleid door zaakwaarnemer Gaetano Montalbano. Black sluit aan bij de jeugdopleiding van de Italiaanse club, die hem op termijn richting het eerste elftal wil laten doorgroeien. Het driejarige contract geeft Torino de transferrechten op de speler tot 30 juni 2028.
Meestal gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit begrijp ik dan weer niet:
[..]
https://www.fr12.nl/feyen(...)-aan-italiaanse-club
Waarom kunnen we deze jongen niet houden? Gooi er desnoods geld tegenaan of zo..
Beetje reverse Ben Whitequote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal gewoon niet goed genoeg.
Overigens heb ik even opgezocht hoe die jongen eruitziet, Jean Paul Rison zou daar een leuk tweetje aan kunnen wijden.
Vooral Ajax en PSV (twee keer zelfs) vind ik klote.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:14 schreef Binge-watch het volgende:
Tegenstanders in de Eredivisie na een Europa League speelronde:
FC Groningen (uit)
FC Utrecht (thuis)
PSV (thuis)
Go Ahead Eagles (uit)
Telstar (uit)
Ajax (uit)
Heracles (thuis)
PSV (uit)
De eerste speelronde in de EL is woensdag of donderdag, daarna alles op donderdag.
Pittig schema. GAE en Utrecht (bij winst op Servette) spelen dan ook op donderdag, dat is gunstig. Ajax en PSV hebben twee keer minimaal een dag extra rust.
Veel mensen lijken hun eigenwaarde te ontlenen aan de prestaties van hun favoriete sportvereniging. Omdat meneer Fred een balletje in de kruising geschoten heeft denken ze nu zelf iets gepresteerd te hebben, ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Die turken zitten nog wat hoog in hun emotie volgens mij, onder elke instagram post minstens 3000 turken die de slechte winnaar uit aan het hangen zijn
Mochten we de laatste zestien halen (door te eindigen bij de eerste acht in de League Phase of door te winnen in de KO ronde) dan volgt na de returnwedstrijd in RO16 ook Ajax thuis in de competitie.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral Ajax en PSV (twee keer zelfs) vind ik klote.
Romeinen hadden daar ook een handje van.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Veel mensen lijken hun eigenwaarde te ontlenen aan de prestaties van hun favoriete sportvereniging. Omdat meneer Fred een balletje in de kruising geschoten heeft denken ze nu zelf iets gepresteerd te hebben, ofzo.
Gelukkig kunnen we hier in VBL niemand op zo'n instelling betrappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Veel mensen lijken hun eigenwaarde te ontlenen aan de prestaties van hun favoriete sportvereniging. Omdat meneer Fred een balletje in de kruising geschoten heeft denken ze nu zelf iets gepresteerd te hebben, ofzo.
Dat duurt ook nog maar een week toch, of wanneer moeten zij tegen Benfica?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Die turken zitten nog wat hoog in hun emotie volgens mij, onder elke instagram post minstens 3000 turken die de slechte winnaar uit aan het hangen zijn
Tja.. ik ken hem niet, maar dat is wel vroeg om zo'n jongen dan al af te keuren..... En Torino is kennelijk wel in hem geïnteresseerd en betalen er ook voor (zegt niet alles maar toch).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal gewoon niet goed genoeg.
Overigens heb ik even opgezocht hoe die jongen eruitziet, Jean Paul Rison zou daar een leuk tweetje aan kunnen wijden.
Die snap ik nog steeds niets. Spartak heeft daar zelf 13 miljoen voor moeten betalen dus verwacht Feyenoord een vrienden prijsje?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:37 schreef Caland het volgende:
We gaan toch nog een poging doen voor dwerg Ugalde
Hij heeft nog steeds niet door dat de stemmen in zijn hoofd niet echt zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen heeft Jannes een danige meltdown dat hij over zichzelf in de derde persoon aan het praten is en denkt dat Van Persie dagelijks met hem bezig is
Rutger denkt echt dat hij belangrijker en groter is dan van Persie.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet door dat de stemmen in zijn hoofd niet echt zijn.
Tja, Anel was natuurlijk ook echt een steal en ver onder de marktwaarde gekocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die snap ik nog steeds niets. Spartak heeft daar zelf 13 miljoen voor moeten betalen dus verwacht Feyenoord een vrienden prijsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |