We lazen het hier voor het eerstquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie gaan Excelsior gewoon oprollen met minimaal 0-4.
Hij is ook nog steeds van mening dat Nadje gewoon verkeerd werd gebruikt (lol)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die is nogal fan van Lotomba he? Is dat toevallig omdat die uit de scouting gekomen is en hij de primeur had ofzo
Ik weet niet of benfica zomaar van fenerbahce gaat winnenquote:
In ieder geval geen stroperig kunstgras meerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie gaan Excelsior gewoon oprollen met minimaal 0-4.
Die durft hier niet meer te postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:45 schreef alopio het volgende:
Ueda kan echt niet meer. Als je je derde seizoen ingaat en dan nog niet overtuigd. Leuk hoor een goal tegen NAC, en als basisspeler zal hij er best 15 inschieten in de Eredivisie (zelfs 20 kan). Maar het verschil maken en echt belangrijk zijn in grote wedstrijden, daar komt hij echt tekort voor.
Ik wil niet constant de vergelijking maken met Gimenez, maar die stond er vaak wel in dit soort wedstrijden en maakte wel die cruciale goal (en ook hij heeft lastige fases gehad). Zo’n spits maakt wel het verschil en zorgt er ook voor dat andere spelers beter gaan renderen, zoals je vleugels.
Ik zou nog een potje van 10/15 miljoen zoeken en een spits aantrekken.
Feyenoord heeft toch Tengstedt gehaald?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:45 schreef alopio het volgende:
Ueda kan echt niet meer. Als je je derde seizoen ingaat en dan nog niet overtuigd. Leuk hoor een goal tegen NAC, en als basisspeler zal hij er best 15 inschieten in de Eredivisie (zelfs 20 kan). Maar het verschil maken en echt belangrijk zijn in grote wedstrijden, daar komt hij echt tekort voor.
Ik wil niet constant de vergelijking maken met Gimenez, maar die stond er vaak wel in dit soort wedstrijden en maakte wel die cruciale goal (en ook hij heeft lastige fases gehad). Zo’n spits maakt wel het verschil en zorgt er ook voor dat andere spelers beter gaan renderen, zoals je vleugels.
Ik zou nog een potje van 10/15 miljoen zoeken en een spits aantrekken.
Moder-Hwang-Timber is wel teveel van hetzelfde en dan mis je gewoon een goede creatieve 10 die goals maakt, dat gaat je opbrekenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben na gisteren eigenlijk ook nog veel meer verbaasd dat Steijn aanvoerder is, terwijl je liefst met Moder-Hwang-Timber speelt op het middenveld. En dan zit Valente daar misschien nog wel evenver vanaf als Steijn.
Ben echt bang dat RvP harder gaat falen dan Priske, maar meer de gunfactor gaat krijgen.
Misschien moet Feyenoord gewoon is met die Tengstedt gaan starten in plaats van uedaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch Tengstedt gehaald?
Ja, waarom weet niemandquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch Tengstedt gehaald?
Er zijn nog 2 weken hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor.
Tengstedt kan je nog niets van zeggen na die paar invalbeurtjes van 10 minutenquote:
Minuut 86quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar hij werd gisteren anders gewoon gewisseld.
En dat kwam niet omdat hij zo goed was.
Op zich best logisch toch, als je had gewonnen had je waarschijnlijk ook beter gepresteerd op het veld en dus komen er andere conclusies.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:
Wel grappig om te zien hoeveel druk er ligt op zo'n ene wedstrijd (en hoeveel conclusies eraan verbonden zijn door de supporters). Was bij ons 2 seizoenen geleden niks anders, dus ik herken het wel.
Deze wedstrijd winnen en de wereld zag er rooskleurig uit, nu verlies je en kan de hele selectie er geen kut van.
#waanvandedagquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Op zich best logisch toch, als je had gewonnen had je waarschijnlijk ook beter gepresteerd op het veld en dus komen er andere conclusies.
Dat eerste is ook maar afwachten. De selectie is wat breder, maar of je hiermee in de Eredivisie weer derde wordt is nog maar afwachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
Vond dat gisteren wel een aardige conclusie dat je er qua selectie in de eredivisie op vooruit bent gegaan, en dan met name dat je best wat verschillende smaken hebt
Voor een niveau hoger is alle kwaliteit er wel uit geroofd en dan moet je maar hopen dat Timber blijft
De aanvoerder speelt toch in principe alles, dat is in de voetbalwereld wel gemeengoed. Het zou pas bijzonder zijn wanneer je je aanvoerder gaat passeren in belangrijke wedstrijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had hem ook geen aanvoerder gemaakt, maar het is ook niet zo dat er keuzes te over rondlopen naast Timber.
En laten we eerlijk zijn, het is ook maar een bandje. Het is niet zo dat dit een vrijgeleide is voor altijd een basisplaats of een aparte behandeling, maar dat lijkt men hier wel continue te denken. Over kortzichtigheid gesproken.
Dat was in 2006 ook nog wel grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel belachelijk om je eigen speler op marktplaats te zetten. Daar zal die jongen vast beter van gaan voetballen.
Ja, de originaliteitsprijs wordt er ook al niet mee gewonnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was in 2006 ook nog wel grappig
Dat sowieso het blijft de voetbalwereld.quote:
Om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken om bij te tekenen mag ie geen aanvoerder meer zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
Vond dat gisteren wel een aardige conclusie dat je er qua selectie in de eredivisie op vooruit bent gegaan, en dan met name dat je best wat verschillende smaken hebt
Voor een niveau hoger is alle kwaliteit er wel uit geroofd en dan moet je maar hopen dat Timber blijft
Ja dat blijft een hele vreemde actie, laat staan de reserve-aanvoerders.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken om bij te tekenen mag ie geen aanvoerder meer zijn.
Deels eens maar het is natuurlijk nog veel te vroeg om te zeggen dat die kwaliteit er bij bepaalde spelers er niet alsnog uitkomt. Een Sauer of Hadj Moussa kunnen natuurlijk doorgroeien tot echt bepalende spelers, die potentie is er. Een Paixao was natuurlijk is zijn eerste anderhalf seizoen ook verreweg niet zo belangrijk als afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
Ontbreken van Moder, Read en eigenlijk ook wel Paixao (die anders pas na de vCL verkocht was) door blessures helpt ook niet, dat zijn precies spelers die dat niveautje hoger nog wel aan kunnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
Jezus, was het weer zover?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel belachelijk om je eigen speler op marktplaats te zetten. Daar zal die jongen vast beter van gaan voetballen.
Dat lijkt me geen vaststaand feit ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontbreken van Moder, Read en eigenlijk ook wel Paixao (die anders pas na de vCL verkocht was) door blessures helpt ook niet, dat zijn precies spelers die dat niveautje hoger nog wel aan kunnen.
Die optie had je dan wel gehad natuurlijk. Was geen overbodige luxe geweest in ieder geval.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen vaststaand feit ofzo.
'enorm hoog niveau'quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels eens maar het is natuurlijk nog veel te vroeg om te zeggen dat die kwaliteit er bij bepaalde spelers er niet alsnog uitkomt. Een Sauer of Hadj Moussa kunnen natuurlijk doorgroeien tot echt bepalende spelers, die potentie is er. Een Paixao was natuurlijk is zijn eerste anderhalf seizoen ook verreweg niet zo belangrijk als afgelopen seizoen.
Verder zijn Timber (als je blijft zoals je zegt) en Moder wel van enorm hoog niveau, Watanabe ook. Read is fantastisch en enorm balen dat die geblesseerd is de komende maanden. Zwakke plekken blijven je doelman (Wellenreuter net niet en Bijlow wel het niveau maar kan je niet op bouwen), linksback en je spitsen. Voor de spits positie is natuurlijk cruciaal en net die wedstrijd beslissen als je daar iemand hebt van de buiten categorie
Welke spelers uit de Eredivisie worden of zijn dan wel dragense spelers in het buitenland? Een Hancko, Gimenez, Wieffer, Kokcu, Paixao waren gewoon enorm belangrijk en voor de Eredivisie een enorm hoog niveau en zelfs Europees voor Feyenoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'enorm hoog niveau'
Gewoon degelijke spelers voor de eredivisie. Gaan nooit dragende spelers worden bij een buitenlandse club.
Ik vond Moder erg goed spelen vorig seizoen. Ik denk dat hij vooral fysiek de boel op orde had kunnen houden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontbreken van Moder, Read en eigenlijk ook wel Paixao (die anders pas na de vCL verkocht was) door blessures helpt ook niet, dat zijn precies spelers die dat niveautje hoger nog wel aan kunnen.
Goed punt Klaas. Om het anders te formuleren: We hebben gewoon meer power nodig, behalve de cv's. Het is verder allemaal te licht te klein, te speels. Een klootzak hebben we nodigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vond Moder erg goed spelen vorig seizoen. Ik denk dat hij vooral fysiek de boel op orde had kunnen houden.
Gisteren speelde je met Hwang en Stejn en Timber
Timber is de enige met echte fysiek vermogen
Hwang speelde vorig seizoen best wel goed en ook fysiek. Maar kwa lichaamsbouw is het net een schooljongetje.
Schooljongetje tegen kerels werkt alleen als je ondersteund wordt door kerels
Stein is ook fysiek geen patsertje. Die kan volgens mij alleen renderen als je er 2 middenvelders naast zet die het vuile werk doen
Nu moet Steijn eigenlijk teveel vuil werk doen om aan zijn doelpuntjes te komen
Balans klopt niet
Moder. TImber en Steijn zouden een gebalanceerd middenveld kunnen vormen
Timber en Moder die het vuile werk achter Steijn doen.
Ik denk ook dat dit het plan van Van Persie zal en moet worden.
Spelers die het gras opvreten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed punt Klaas. Om het anders te formuleren: "We hebben gewoon meer power nodig, behalve de cv's. Het is verder allemaal te licht te klein, te speels. Een klootzak hebben we nodig"
Ja daar gaat het omquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers die het gras opvreten?
Met die Jap en Achmed heb je vermoedelijk wel weer een prima centraal duo binnengehaald, fysiek maar ook voetballend dik in orde
Dat zijn prima aankopen, als je ziet hoe ze nu al samenspelen na een week. Alleen is de bezetting natuurlijk wel erg dun, een blessure en je speelt met Jan Plug. Er mag daar dus nog best wel een speler bij centraal achterin.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers die het gras opvreten?
Met die Jap en Achmed heb je vermoedelijk wel weer een prima centraal duo binnengehaald, fysiek maar ook voetballend dik in orde
Gok dat er nog wel wat huurspelers bijkomen en hopelijk trapt er nog iemand in Ueda.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zijn prima aankopen, als je ziet hoe ze nu al samenspelen na een week. Alleen is de bezetting natuurlijk wel erg dun, een blessure en je speelt met Jan Plug. Er mag daar dus nog best wel een speler bij centraal achterin.
Foden met zn 171cm speler van het jaar wordt ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om
fysiek en ook voetballend in orde zijn
als je naar ploegen als Manchester City kijkt dan zie je daar echt geen lichtgewichtjes als hwang of Steijn rond lopen dat zijn allemaal echter kerels
En als er wel een lichtgewichtjes tussen loopt dan worden die altijd ondersteund door kerels
dat evenwicht is helemaal zoek bij Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |