'enorm hoog niveau'quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels eens maar het is natuurlijk nog veel te vroeg om te zeggen dat die kwaliteit er bij bepaalde spelers er niet alsnog uitkomt. Een Sauer of Hadj Moussa kunnen natuurlijk doorgroeien tot echt bepalende spelers, die potentie is er. Een Paixao was natuurlijk is zijn eerste anderhalf seizoen ook verreweg niet zo belangrijk als afgelopen seizoen.
Verder zijn Timber (als je blijft zoals je zegt) en Moder wel van enorm hoog niveau, Watanabe ook. Read is fantastisch en enorm balen dat die geblesseerd is de komende maanden. Zwakke plekken blijven je doelman (Wellenreuter net niet en Bijlow wel het niveau maar kan je niet op bouwen), linksback en je spitsen. Voor de spits positie is natuurlijk cruciaal en net die wedstrijd beslissen als je daar iemand hebt van de buiten categorie
Welke spelers uit de Eredivisie worden of zijn dan wel dragense spelers in het buitenland? Een Hancko, Gimenez, Wieffer, Kokcu, Paixao waren gewoon enorm belangrijk en voor de Eredivisie een enorm hoog niveau en zelfs Europees voor Feyenoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'enorm hoog niveau'
Gewoon degelijke spelers voor de eredivisie. Gaan nooit dragende spelers worden bij een buitenlandse club.
Ik vond Moder erg goed spelen vorig seizoen. Ik denk dat hij vooral fysiek de boel op orde had kunnen houden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontbreken van Moder, Read en eigenlijk ook wel Paixao (die anders pas na de vCL verkocht was) door blessures helpt ook niet, dat zijn precies spelers die dat niveautje hoger nog wel aan kunnen.
Goed punt Klaas. Om het anders te formuleren: We hebben gewoon meer power nodig, behalve de cv's. Het is verder allemaal te licht te klein, te speels. Een klootzak hebben we nodigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vond Moder erg goed spelen vorig seizoen. Ik denk dat hij vooral fysiek de boel op orde had kunnen houden.
Gisteren speelde je met Hwang en Stejn en Timber
Timber is de enige met echte fysiek vermogen
Hwang speelde vorig seizoen best wel goed en ook fysiek. Maar kwa lichaamsbouw is het net een schooljongetje.
Schooljongetje tegen kerels werkt alleen als je ondersteund wordt door kerels
Stein is ook fysiek geen patsertje. Die kan volgens mij alleen renderen als je er 2 middenvelders naast zet die het vuile werk doen
Nu moet Steijn eigenlijk teveel vuil werk doen om aan zijn doelpuntjes te komen
Balans klopt niet
Moder. TImber en Steijn zouden een gebalanceerd middenveld kunnen vormen
Timber en Moder die het vuile werk achter Steijn doen.
Ik denk ook dat dit het plan van Van Persie zal en moet worden.
Spelers die het gras opvreten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed punt Klaas. Om het anders te formuleren: "We hebben gewoon meer power nodig, behalve de cv's. Het is verder allemaal te licht te klein, te speels. Een klootzak hebben we nodig"
Ja daar gaat het omquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers die het gras opvreten?
Met die Jap en Achmed heb je vermoedelijk wel weer een prima centraal duo binnengehaald, fysiek maar ook voetballend dik in orde
Dat zijn prima aankopen, als je ziet hoe ze nu al samenspelen na een week. Alleen is de bezetting natuurlijk wel erg dun, een blessure en je speelt met Jan Plug. Er mag daar dus nog best wel een speler bij centraal achterin.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers die het gras opvreten?
Met die Jap en Achmed heb je vermoedelijk wel weer een prima centraal duo binnengehaald, fysiek maar ook voetballend dik in orde
Gok dat er nog wel wat huurspelers bijkomen en hopelijk trapt er nog iemand in Ueda.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zijn prima aankopen, als je ziet hoe ze nu al samenspelen na een week. Alleen is de bezetting natuurlijk wel erg dun, een blessure en je speelt met Jan Plug. Er mag daar dus nog best wel een speler bij centraal achterin.
Foden met zn 171cm speler van het jaar wordt ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om
fysiek en ook voetballend in orde zijn
als je naar ploegen als Manchester City kijkt dan zie je daar echt geen lichtgewichtjes als hwang of Steijn rond lopen dat zijn allemaal echter kerels
En als er wel een lichtgewichtjes tussen loopt dan worden die altijd ondersteund door kerels
dat evenwicht is helemaal zoek bij Feyenoord
Dat denk ik ook, zeker voor rechtsback en lcv.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat er nog wel wat huurspelers bijkomen en hopelijk trapt er nog iemand in Ueda.
Daar zou ik me dan wel weer zorgen om maken want met Ueda ga je precies niks winnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk nog steeds dat die spitspositie (nog) niet ter discussie staat intern.
Dat zou ik wel redelijk zorgwekkend vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk nog steeds dat die spitspositie (nog) niet ter discussie staat intern.
Carranza zal zelf ook weg willen neem ik aan. Maar dan heb je er nog steeds 2.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou ik wel redelijk zorgwekkend vinden.
Nu snap ik dat je er nu niet 1 gaat halen. Maar ik zou er toch alles aan doen om Carranza of Ueda te slijten en een vervanger te halen zoals die Touré.
Ben je nu weer te laat mee. De eerste CL spelende club die het salaris kan matchen gaat daarmee vandoor. Ik snap werkelijk niet hoe dtk nog op z’n positie zit. Hoezo kan ie dit klaarspelen zonder consequenties?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou ik wel redelijk zorgwekkend vinden.
Nu snap ik dat je er nu niet 1 gaat halen. Maar ik zou er toch alles aan doen om Carranza of Ueda te slijten en een vervanger te halen zoals die Touré.
Wie gaat hem ter verantwoording roepen dan? De RvC is een stel nietsnutten die ik niet vertrouw om een betere vervanger te regelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je nu weer te laat mee. De eerste CL spelende club die het salaris kan matchen gaat daarmee vandoor. Ik snap werkelijk niet hoe dtk nog op z’n positie zit. Hoezo kan ie dit klaarspelen zonder consequenties?
Mwoah. Types als Hancko werden ook laat in de window gehaald dus dat hoeft allemaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je nu weer te laat mee. De eerste CL spelende club die het salaris kan matchen gaat daarmee vandoor. Ik snap werkelijk niet hoe dtk nog op z’n positie zit. Hoezo kan ie dit klaarspelen zonder consequenties?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dtk niet aan te rekenen dat Lotombo is omgekocht? Oké.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk zijn er de afgelopen drie transferwindows best goede spelers gehaald. Of hadden jullie ooit van Moder, Hwang, Bueno, Ahmedhodzic, Targhaline etc gehoord, soms?
Helaas was Lotombo gisteren OF geblesseerd OF omgekocht, wat DtK niet aan te rekenen valt. Ik snap alleen niet hoe je mister positivo RvP voor de groep kunt zetten? Alsof het weer 2004 is en je uit pure wanhoop maar Ruud Gullit aantrekt onder het mom van 'God zegene de greep'.
Je pikt een keer een Hancko op, ja. Maar als het gaat om beleid is het toch heel bijzonder dat je alleen je twee cv’s kunt verantwoorden qua kwaliteit nadat je uit de CL bent geknikkerd?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Types als Hancko werden ook laat in de window gehaald dus dat hoeft allemaal niet.
Vind het meer vermoeiend dat ze niet direct een spits van een behoorlijk niveau hebben gehaald en het blijkbaar toch nog wilden proberen met Ueda die al zo vaak bewezen heeft tekort te komen.
Het lijkt me redelijk vroeg om elke aankoop van deze zomer nu al af te schrijven. Daar is een medium als X meer voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je pikt een keer een Hancko op, ja. Maar als het gaat om beleid is het toch heel bijzonder dat je alleen je twee cv’s kunt verantwoorden qua kwaliteit nadat je uit de CL bent geknikkerd?
Het gaat meer om dat je twee wedstrijden met Ueda hebt moeten starten terwijl je vooraf weet dat het niet gaat lukken. Dat is kort gezegd toch zijn baan? Zorgen dat je niet met spelers als Ueda kwalificatiewedstrijden hoeft te spelen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me redelijk vroeg om elke aankoop van deze zomer nu al af te schrijven. Daar is een medium als X meer voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |