Wat een simplistische gedachte. Ik wacht liever op de Harvard-versie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wedstrijden winnen. Ook tegen diegene die de bus voor het doel parkeren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een simplistische gedachte. Ik wacht liever op de Harvard-versie.
Ik vond Valente goed spelenquote:
Alleen een huur buitenkansje met koopoptie denk ik ja. En ook alleen als we nog meerdere spelers kunnen slijten. Want er is nog wel een rij spelers die de komende 2 weken uit moeten vliegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan er niet omheen dat Feyenoord met zijn aankopen een zeker risico genomen heeft en wel CL moet gaan halen. Ik geloof niet dat er enorme risico's genomen zijn, maar de frisbee kan wel flink in onze muil terugkomen
Daarom geloof ik er geen snars van dat Feyenoord echt nog dik wil investeren in een spits na Tengstedt, want dan gaan we wel wat gladder ijs op dunkt me.
Het feit dat dit ook ongekend lang duurt is niet bepaald hoopgevend. Dat wordt een stukje contract ontbinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen een huur buitenkansje met koopoptie denk ik ja. En ook alleen als we nog meerdere spelers kunnen slijten. Want er is nog wel een rij spelers die de komende 2 weken uit moeten vliegen.
Ze mikken ook op huur met koopoptie als je dat allemaal zo leest.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan er niet omheen dat Feyenoord met zijn aankopen een zeker risico genomen heeft en wel CL moet gaan halen. Ik geloof niet dat er enorme risico's genomen zijn, maar de frisbee kan wel flink in onze muil terugkomen
Daarom geloof ik er geen snars van dat Feyenoord echt nog dik wil investeren in een spits na Tengstedt, want dan gaan we wel wat gladder ijs op dunkt me.
Dit verbaast me wel hoor. Zo'n Bullaude bijvoorbeeld. Niets voor ons, maar daar moet iemand toch nog wel een miljoen en doorverkoop percentage voor willen betalen? Die heeft het keurig gedaan vorig jaar, goede voorbereiding gedraaid.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat dit ook ongekend lang duurt is niet bepaald hoopgevend. Dat wordt een stukje contract ontbinden.
Niet zo veel meerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas, maat. Vertel. Wat moet er allemaal gebeuren om op de Coolsingel te staan straks?
Ik weet niet of er op dit forum iemand zit die toevallig wat te zeggen heeft binnen Feyenoord, maar dat spitsje zou ik zeker nog even halen!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet zo veel meer
Eigenlijk heeft een kampioensploeg altijd een spits die minimaal 15 tot 20 goals maakt
Dat is het enige probleem op dit moment nog
Die Isak schijnt na Willem 2 wel een aardige ontwikkeling te hebben doorgemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is de top 25 topscorers in Europa van van de top 5 competities vorig seizoen
Hier kan er vast wel eentje van gehaald worden
zo moeilijk is het allemaal niet .....
Zo hebben ze Ueda gehaald.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is nummers 26 tm
misschien hebben ze bij Feyenoord nog nooit van de mogelijkheden op transfermarkt gehoord
Lotomba de Maas in pleuren.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas, maat. Vertel. Wat moet er allemaal gebeuren om op de Coolsingel te staan straks?
Gen idee hoe ze aan Ueda zijn gekomen. Ik denk meer dat ze bij ueda zijn gekomen omdat de belgische competitie natuurlijk goed gevolgd wordt door te kloeesse. Maar zo lijstje is maar een lijstje en vervolgens ga je in die spelers verdiepen van hoe en wat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo hebben ze Ueda gehaald.
Salah heeft helaas bijgetekend bij Liverpool, anders hadden we die kunnen halen. Dat is wel pech.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Isak schijnt na Willem 2 wel een aardige ontwikkeling te hebben doorgemaakt.
Gemiste kans zeg, bestuur tegen de muur.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Salah heeft helaas bijgetekend bij Liverpool, anders hadden we die kunnen halen. Dat is wel pech.
Ik sta deze homofiele post toe.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Pelle weer in een feyenoordshirt zien is wel geil natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |