Vind AZ erger eigenlijk, die moeten er nog wel 1 of 2 makenquote:
Dit zei je net ook alquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ had wel een tweede mogen maken. Zo'n return tegen een matige club ben ik toch pas gerust op als ze er nog 1 maken. Zie ook Ilves.
Antieke mutsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noa Vahle draagt ook een Servette.
Verder niks?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noa Vahle draagt ook een Servette.
Ja, minimaal. Dit is wel vrij matig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ moet hier gewoon met 3-0 winnen ja. Gelijk de return onnodig maken.
Levski Sofia of Sabah hiernaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Iemand zicht op het spoorboekje van AZ voor de plee off ronde?
Is dat zoiets als Vennegoor of Hesselink?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Levski Sofia of Sabah hierna
Bodo/Glimtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Vennegoor of Hesselink?
Liever een kutschimmelzalf-reclame?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom maakt men reclame voor Always Discreet tijdens een voetbalwedstrijd op Ziggo? Lijkt me marketingtechnisch niet het meest interessant.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Szura het volgende:
Marokkaans international Meerdink pakt ook nog wel een goal mee
Ik laat me GAAAAANquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom maakt men reclame voor Always Discreet tijdens een voetbalwedstrijd op Ziggo? Lijkt me marketingtechnisch niet het meest interessant.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever een kutschimmelzalf-reclame?
Ga eerst maar eens een 'te laat' briefje halen bij de concierge.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel in en er valt een goal
Wat toevallig zeg
Ik hoop het van harte, we kunnen wel een goede spits gebruiken, wel verontrustend dat ie nooit in de basis staat. Eigenlijk moet ie naar een andere club.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor
Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Ik ben tegen lip shamingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef tong80 het volgende:
Reiziger nam de nieuwe Bergkamp niet mee naar het EK-21. Dat-ie dat over z'n lippen kreeg.
We hebben weer een mooie toekomst. Ondanks Reiziger, Nigel de Jong en Koeman. Spelers van Liverpool en Barcelona plus Smit, Meerdink..etc...........quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor
Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavondquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
De polonaise kan voorzichtig ingezet worden
Ze moeten ook altijd mij hebben.quote:
Ken je Lips inq. ?quote:
Ja die zullen de conference league wel halen, dat is erg jammer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Braga en Santa Clara zijn ook wel door. Het zal op volgende ronde aankomenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Dat is niet tegen dovemansoren gezegdquote:
Niet geklikt Uquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou. En ja.
Bekijk deze YouTube-video
Jammer dat Santa Clara extreem simpel heeft geloot.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braga en Santa Clara zijn ook wel door. Het zal op volgende ronde aankomen
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Servette heeft de zoon van Carles Puyol zo te zien
PAULEDquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Die meeuw gaat Meerdink straks in de bek schijten @:Zipportal
Kunnen wel wat hoger in de boom zitten als ze dit tweeluik met Servette winnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Utrecht moet hopen dat niemand op El Karouani let namens andere clubs (lol).
Ziggo Sport 2quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.
Wel de juiste versie pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou. En ja.
In EL heeft Braga ook vet simpel geloot. Misschien maar beter ook want tegenstand daar is wel stuk sterker in poule.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat Santa Clara extreem simpel heeft geloot.
Kanaal 402 en 999 bij ziggoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.
Mijn versie heeft 35.000.000 views. Die van jou is geiler idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wel de juiste versie pakken.
Niet te hard juichen, Parijs is nog ver.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met zes clubs straks de competitiefase in. Wat een weelde.
Je merkt dat het Nederlandse voetbal echt in de lift zit.
Tien jaar geleden moesten we het doen met John Stegeman in Europa.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met zes clubs straks de competitiefase in. Wat een weelde.
Je merkt dat het Nederlandse voetbal echt in de lift zit.
Utrecht gaat echt niet snel meer een 1-3 tegen Servette uit handen geven. En AZ wint ook normaal gesproken wel van Sabah of Levski. Het is nog niet zeker, maar wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet te hard juichen, Parijs is nog ver.
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht gaat echt niet snel meer een 1-3 tegen Servette uit handen geven. En AZ wint ook normaal gesproken wel van Sabah of Levski. Het is nog niet zeker, maar wel heel dichtbij.
Geen Unever ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Is maar goed dat Tong geen Ziggo Sport 2 kan vinden, commentator roept constant cognac
Dat wordt altijd gezegd als Nederland wint. Geniet nou eensquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze tegenstanders kunnen er ook helemaal niks van.
We moeten wel voor 28/29.quote:
Nou ja, bijna. Truste lieve minse.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:00 schreef tong80 het volgende:
4 op een rij in een actueel live topic. FOK! is niet doot.
Los van 14/15 heeft Feyenoord voor een jaar of vijftien Europees geen enkele rol van betekenis gespeeld, niet eens in de EL. Die staan straks in de top 20 van Europa qua coëfficiënten. PSV is Europees veel beter geworden, en als nu zelfs de subtop mee kan in de EL, dan ben je echt in een stijgende lijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tien jaar geleden moesten we het doen met John Stegeman in Europa.
Lachwekkend systeem waardoor top-4 altijd zelfde top-4 blijft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We moeten wel voor 28/29.
[ afbeelding ]
Dat ligt niet aan het coefficientensysteem maar gewoon aan dat de topclubs daar consistent de laatste 8 van de EL of CL halen. Al kunnen die landen nu wel echt een slecht jaar hebben door geen vangnetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lachwekkend systeem waardoor top-4 altijd zelfde top-4 blijft.
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?
Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
Dan moeten er wel meerdere tegelijk eruit vliegen. Anders heb je altijd een ploeg of twee die ver komt en zo heel veel punten binnenhaalt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het coefficientensysteem maar gewoon aan dat de topclubs daar consistent de laatste 8 van de EL of CL halen. Al kunnen die landen nu wel echt een slecht jaar hebben door geen vangnet
Mja bij Duitsland kan het wel als Bayern tegenvalt en niemand levert in de EL/ECL. Die andere 3 hebben vaak zoveel ijzers in het vuur dat een echt slecht jaar wel onmogelijk is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten er wel meerdere tegelijk eruit vliegen. Anders heb je altijd een ploeg of twee die ver komt en zo heel veel punten binnenhaalt.
Het is een overload aan wedstrijden, dat is zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
Voor de Conference League maakt het niet zoveel uit, daar heb je nog steeds "maar" 6 wedstrijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?
Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
Ohio kan er geen kut van. Misschien wat voor PSV.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Zechiel is wel een goeie. Misschien wat voor Feyenoord.
Dat ze die overwogen was wel tragisch ja. Niet dat Lucas Perez veel beter wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ohio kan er geen kut van. Misschien wat voor PSV.
Ach, de compleet seksloze Noa Vahle. Boeiend.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Noah Vahle kon niks flatteuzers vinden dan die outfit?
De groepsfase is nu wel eenvoudiger door te komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
Ik heb het wel vaak goed zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:12 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:mexicanobakker met de juiste voorspelling van AZ, en @:oriente van Utrecht
Transsexuals for Palestine!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Mootje hep een mooie BH @:powerloungen
Zal wel een zuinige 0-1 worden voor AZ en 2-1 voor Utrecht ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me een formaliteit morgen voor Utrecht en AZ.
1-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
0-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-3quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
Zeg het maar
1-2 bij Vaduz-AZquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-3, 2-0
@:fetX 0-2, 2-0
@:Mexicanobakker 0-1, 2-1
@:Tarado 0-2, 2-1
@:klaasweetalles 0-2, 1-1
@:DombohetOlifantje1 1-2, 2-0
@:WheeledWarrior 0-3, 1-1
0-1quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
AZ 0-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:3rr0r 0-2, 1-1
@:R-woud93 0-1, 2-0
Kom toch maar even kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me een formaliteit morgen voor Utrecht en AZ.
Heb hem net aangezet en zie meteen rood.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom toch maar even kijken.
Mogelijk wat zware beslissing, maar dit was zo'n onnodige en domme overtreding.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zwaar, geen gestrekt been, is wel wat hoog.
Dat zonder meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mogelijk wat zware beslissing, maar dit was zo'n onnodige en domme overtreding.
Een SchanDaal?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zwaar, geen gestrekt been, is wel wat hoog.
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind AZ niet stabiel. Dit wordt een lastige avond zo.
Ze hebben wel heel veel vleugelspelers verkocht nu. Maar verder is er toch maar weinig weggegaan? Ja, die linksback.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind AZ niet stabiel. Dit wordt een lastige avond zo.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.
Scheringa wil weer een eigen bank .quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
In principe missen er nu ook wel heel veel spelers. Maikuma, Owusu, Parrott (al vind ik die matig), Clasie..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
Op Meerdink, Penetra, Goes en wellicht Mijnans na vind ik het allemaal boerenkoolspelers.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel veel vleugelspelers verkocht nu. Maar verder is er toch maar weinig weggegaan? Ja, die linksback.
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.
Mijn mening: hier was de VAR nooit voor bedoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind rood nog steeds zwaar.
Zolang ze maar punten binnenhalen voor de Bert Kassies-ranglijst doen ze maar in Alkmaarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.
Als ze er hier uit gaan is het, ook met 10 man, schandalig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Zolang ze maar punten binnenhalen voor de Bert Kassies-ranglijst doen ze maar in Alkmaar
Maar ze hebben dan wel een grote mond over dat ze een topclub zijn. Wees dan ook ambitieuzer in het aankoopbeleid. Dat kan nu ook wel zonder onverantwoorde keuzes te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.
Qua buitenspelers is het nu wel weer dun bezaaid ja. Wie heb je als Sadiq en Daal afwezig zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze hebben dan wel een grote mond over dat ze een topclub zijn. Wees dan ook ambitieuzer in het aankoopbeleid. Dat kan nu ook wel zonder onverantwoorde keuzes te maken.
Dan komt Gurbe de AI- stem.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vallen er bij de Ziggo-commentatoren ook mensen af na de voorrondes? Mijn god, wat slecht weer.
Misschien zit er weer iets in de jeugd waar ze op gokken, maar daar heb ik geen zicht op.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua buitenspelers is het nu wel weer dun bezaaid ja. Wie heb je als Sadiq en Daal afwezig zijn?
Ik zie alleen die Jensen op de bank. Creativiteit is echt nul nu ze een Poku en Addai hebben verkocht.
Vaduz is toch 2e liga van Zwitserland. Daar zou je ook met tien gewoon het initiatief tegen moeten nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vaduz kan er ook niet veel van, en dan missen ze nog die ene grote kans ook. Die tweede ging er wel bijna in, daar zat ook wel veel geluk bij voor AZ.
Snap wel dat je een beetje op het countertje gaat spelen met Sadiq.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vaduz is toch 2e liga van Zwitserland. Daar zou je ook met tien gewoon het initiatief tegen moeten nemen.
Wat leuk dat Sjon Heitinga hier mee post.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vaduz kan er ook niet veel van, en dan missen ze nog die ene grote kans ook. Die tweede ging er wel bijna in, daar zat ook wel veel geluk bij voor AZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat Sjon Heitinga hier mee post.Sjon is een Turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook wel fijn zijn als we een enigszins stabiele vijfde club krijgen, na de top 3 en AZ. Des te beter sta je er met de jaren voor in lotingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht gaat dit jaar weer top 5 halen.
Makkelijk. Zelfs tweede is mogelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaan lekker zwijnen na elke Europese pot.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal wel pittig voor ze worden zo met een dubbel programma.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top-5 eredivisie wordt gewoon weer hetzelfde als vorig jaar, ja. Niet noodzakelijk in dezelfde volgorde.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente moet daar ook gewoon bij zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou ook wel fijn zijn als we een enigszins stabiele vijfde club krijgen, na de top 3 en AZ. Des te beter sta je er met de jaren voor in lotingen.
Wie anders? Twente ziet er echt niet uit, Go Ahead gaat instorten en NEC.. nouja, dat zou kunnen als het heel erg mee zit voor ze.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel pittig voor ze worden zo met een dubbel programma.
Ja of Heerenveen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er was een tijd dat Vitesse de vijfde club leek.
Ach ach ach.
HEC is wel leuk. Utrecht is wel een beetje een tokkieclub met vaak een halfleeg stadion. Ik vind dat ze wel een aantal leuke spelers hebben nuquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
Kowet of NEC mogen wel de vijfde club worden.
Gewoon.
Als hij maar niet naar dezelfde Turk gaat als Klaassen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:28 schreef RipCity het volgende:
Wat is er met wietse? Droeg die daardoor al die maanden een pet om z'n kale kop te verbergen? Geen tijd voor vakantie naar Turkije?
Is dat een fusieclub van Heracles en NEC?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HEC is wel leuk. Utrecht is wel een beetje een tokkieclub met vaak een halfleeg stadion. Ik vind dat ze wel een aantal leuke spelers hebben nu
Telstar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
Kowet of NEC mogen wel de vijfde club worden.
Gewoon.
Ik weet niet of er nog wat speelt rond Breum maar als die ook nog weggaat kun je Go Ahead wel afschrijven verder.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie anders? Twente ziet er echt niet uit, Go Ahead gaat instorten en NEC.. nouja, dat zou kunnen als het heel erg mee zit voor ze.
Heerenveen is al jaren middenmoot en de rest heeft dat niveau totaal niet.
FC Utrecht-supporter in de hoogtijdagen van zijn club drukker met mongoloïde KLB-topics openen dan zijn club eens flink vooruitschreeuwen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:38 schreef Paul het volgende:
KLB / En dit noemt zich redacteur Fok sport
Verdien je wel als je ook hieraan meedoet:quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verspreek me, allemaal even lachen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of @:onlogisch en @:GGMM dezelfde mening hebben.
Ja maar Henry.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
Een vergadering bij de overheid duurt korter.
Zal die mug leuk vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker nog even buiten zitten, dit geloof ik verder allemaal wel.
Heb je zo'n mooi racket?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die sla ik helemaal KAPOET.
Geen poolhuis hebben met overkapping en televisiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker nog even buiten zitten, dit geloof ik verder allemaal wel.
Naast de tomatenkas en met borscht op het vuurquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen poolhuis hebben met overkapping en televisie
Mooi verslag heb je gemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ga je enige snelle man er lekker uit halen. Bijzondere keus.
Maar dat kan echt niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
Brondby - Reykjavik is wel een bijzondere wedstrijd zie ik.
Reykjavik wint de eerste wedstrijd met 3-0, Brondby krijgt vandaag na 18 minuten rood.
Dat is gespeeld denk je dan.
Maar inmiddels is het 4-0 voor Brondby
Daar zou AZ een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan echt niet.
Vermoeden van?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
Reykjavik wint de eerste wedstrijd met 3-0, Brondby krijgt vandaag na 18 minuten rood.
Sean Klaiber speelde de eerste wedstrijd niet mee, vandaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
Wordt toch niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorbeschouwing Trump meets Putin
Gelukkig een plausibele verklaring dusquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sean Klaiber speelde de eerste wedstrijd niet mee, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |