Utrecht gaat verbazen en schitterenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat leuk dat het bijna weer ECHT gaat beginnen.
Jij kwam met een kutlink naar een ander topic. Dat ik het dubbel zou hebben geopend. Flikker eens een kutstraal ver weg op van FOK!. Je tiranniseert heel FOK! met je kut topics over FC Utrecht. Je bevuilt met infantiele topics en berichten over FC Utrecht heel VBL Realiseer je nou eens dat die shit club van je blij mag zijn met een alcoholistische miljonair als geldschieter. Het laatste nieuwtje is dat hij Korsakow heeft gepolst om bij Utrecht te komen spelen.quote:
Ten eerste is ironie een serieuze zaak. Ten tweede, zijn mijn kut en infantiele topics briljant. Of geniaal, net hoe mijn muts staat. Geef eens voorbeelden van mijn kut en infantiele topics. Daar zet ik dan 50 serieuze, en urgente topics tegenover.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong die iemand beticht van het maken van kut en infantiele topics.
Ironisch
Verbazen zullen ze vast, vraag is of dat in positieve of negatieve zin is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk wel in de Conference League.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |