Donderdag 6 augustusquote:FC Twente
Omdat het tweeluik met Ferencváros verloren ging, komt FC Twente nu uit in de derde voorronde van de Conference League. De taak van de club uit Enschede is nu heel simpel. Eerst moet de Slowaakse ploeg FC DAC 1904 worden verslagen, waarna de play-offronde voor het hoofdtoernooi overleefd moet worden om deel te nemen aan de Conference League.
Ajax
Voor Ajax is de route en de taak heel rechtdoorzee. Ajax moet nog twee voorrondes overleven om deel te nemen aan de Conference League. De eerstvolgende horde is het Ierse Shelbourne FC. Daarna moet er gewonnen worden in de play-offs.
quote:
quote:De taak van de club uit Enschede is nu heel simpel.
quote:Voor Ajax is de route en de taak heel rechtdoorzee.
Opgeschreven in mijn schriftje.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:00 schreef Zipportal het volgende:
FC Twente mogelijk tegen Atalanta, Freiburg, Monaco of Brighton in Conference League
https://www.oost.nl/sport(...)in-conference-league
Nul punten. @:rambodirk
Dit is niet gunstig. Gelukkig geen Braga, maar dit lijkt me zwaarder dan Ferencvaros en daar was het al kansloos tegen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
FC DAC/Twente tegen Qarabag of Kiev.
Ai.
Yup. Die zijn weg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dat lijkt mij einde verhaal voor Twente.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |