Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Nu moeten we allemaal achter AZ gaan staan.
Flauw.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor mij zijn de Winterspelen het ultieme bewijs dat mensen gewoon elke vorm van dagelijkse afleiding nodig hebben voor de zwaarte van hun leven.
Biatlon en langlaufen zijn prachtig. Alpineskiėn is leuk. Schaatsen en shorttrack bestaan en leven bij de gratie van het vlaggetje. Curling is cult. De rest is het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor mij zijn de Winterspelen het ultieme bewijs dat mensen gewoon elke vorm van dagelijkse afleiding nodig hebben voor de zwaarte van hun leven.
Dat zeg ik als iemand die iedere minuut van de dag op X en Bluesky kijkt om te constateren dat mensen zich volledig verliezen in obsessies, of zich om compleet debiele dingen opwinden.quote:
ene Chris W zal geen actieve herinneringen meer hebben aan zijn uitspraken vooraf gaand aan dit Europese seizoen denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GAE beste Nederlandse club in de Europa League. Dat had ook niemand verwacht vooraf.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Nu moeten we allemaal achter AZ gaan staan.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:47 schreef OmniRocket het volgende:
En tegen wie moeten Feyenoord, Go Ahead en Utrecht?
Klinkt alsof je in F1 bent gaan kijken. Daar is de opwinding en rivaliteit onderling om te gieren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik als iemand die iedere minuut van de dag op X en Bluesky kijkt om te constateren dat mensen zich volledig verliezen in obsessies, of zich om compleet debiele dingen opwinden.
Trek het je niet aan (love).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |