Kom toch maar even kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me een formaliteit morgen voor Utrecht en AZ.
Heb hem net aangezet en zie meteen rood.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom toch maar even kijken.
Mogelijk wat zware beslissing, maar dit was zo'n onnodige en domme overtreding.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zwaar, geen gestrekt been, is wel wat hoog.
Dat zonder meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mogelijk wat zware beslissing, maar dit was zo'n onnodige en domme overtreding.
Een SchanDaal?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zwaar, geen gestrekt been, is wel wat hoog.
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind AZ niet stabiel. Dit wordt een lastige avond zo.
Ze hebben wel heel veel vleugelspelers verkocht nu. Maar verder is er toch maar weinig weggegaan? Ja, die linksback.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind AZ niet stabiel. Dit wordt een lastige avond zo.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.
Scheringa wil weer een eigen bank .quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
In principe missen er nu ook wel heel veel spelers. Maikuma, Owusu, Parrott (al vind ik die matig), Clasie..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
Op Meerdink, Penetra, Goes en wellicht Mijnans na vind ik het allemaal boerenkoolspelers.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel veel vleugelspelers verkocht nu. Maar verder is er toch maar weinig weggegaan? Ja, die linksback.
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.
Mijn mening: hier was de VAR nooit voor bedoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind rood nog steeds zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |