abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:53:19 #201
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218505304
Ohio straks twee doelpunten, wat ik je brom.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:53:22 #202
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218505306
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind AZ niet stabiel. Dit wordt een lastige avond zo.
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 19:54:28 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505322
Goeie corner _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505323
Misschien krijgt AZ nog wel een kans in het vierde Europese toernooi.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:54:38 #205
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218505326
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:53 schreef Szura het volgende:

[..]
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
Scheringa wil weer een eigen bank .
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 19:54:57 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:53 schreef Szura het volgende:

[..]
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
In principe missen er nu ook wel heel veel spelers. Maikuma, Owusu, Parrott (al vind ik die matig), Clasie..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:54:57 #207
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218505329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ze hebben wel heel veel vleugelspelers verkocht nu. Maar verder is er toch maar weinig weggegaan? Ja, die linksback.
Op Meerdink, Penetra, Goes en wellicht Mijnans na vind ik het allemaal boerenkoolspelers.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 19:55:48 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505335
Ik vind rood nog steeds zwaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:56:34 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218505344
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:57:33 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218505356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind rood nog steeds zwaar.
Mijn mening: hier was de VAR nooit voor bedoeld.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:58:53 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218505380
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef fetX het volgende:

[..]
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.
Zolang ze maar punten binnenhalen voor de Bert Kassies-ranglijst doen ze maar in Alkmaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:00:10 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505388
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef Szura het volgende:

[..]
Zolang ze maar punten binnenhalen voor de Bert Kassies-ranglijst doen ze maar in Alkmaar
Als ze er hier uit gaan is het, ook met 10 man, schandalig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505397
Mantingh ademt nog.
pi_218505426
PUSHMELDINGEN.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:03:46 #215
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218505434
pi_218505446
Utrecht zet aan.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:04:42 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505448
Utrecht gaat dit wel redden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505451
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef fetX het volgende:

[..]
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.
Maar ze hebben dan wel een grote mond over dat ze een topclub zijn. Wees dan ook ambitieuzer in het aankoopbeleid. Dat kan nu ook wel zonder onverantwoorde keuzes te maken.
Oh.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:06:38 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505477
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Maar ze hebben dan wel een grote mond over dat ze een topclub zijn. Wees dan ook ambitieuzer in het aankoopbeleid. Dat kan nu ook wel zonder onverantwoorde keuzes te maken.
Qua buitenspelers is het nu wel weer dun bezaaid ja. Wie heb je als Sadiq en Daal afwezig zijn?

Ik zie alleen die Jensen op de bank. Creativiteit is echt nul nu ze een Poku en Addai hebben verkocht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:07:38 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505494
Bijna de specialiteit van het huis van Viergever.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505503
Ik ga Utrecht kijken.

Tenminste beetje actie.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:08:50 #222
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218505511
Zoet heeft haast :')
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:09:01 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218505514
Vallen er bij de Ziggo-commentatoren ook mensen af na de voorrondes? Mijn god, wat slecht weer.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:10:01 #224
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505528
Vaduz kan er ook niet veel van, en dan missen ze nog die ene grote kans ook. Die tweede ging er wel bijna in, daar zat ook wel veel geluk bij voor AZ.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505535
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vallen er bij de Ziggo-commentatoren ook mensen af na de voorrondes? Mijn god, wat slecht weer.
Dan komt Gurbe de AI- stem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')