Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind AZ niet stabiel. Dit wordt een lastige avond zo.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.
Scheringa wil weer een eigen bank .quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
In principe missen er nu ook wel heel veel spelers. Maikuma, Owusu, Parrott (al vind ik die matig), Clasie..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Een team met notoir zaadje Jeroen Zoet in de kool kan ook nooit stabiel zijn. Toch raar dat je met 50 miljoen aan inkomsten geen fatsoenlijke inkopen doet.
Op Meerdink, Penetra, Goes en wellicht Mijnans na vind ik het allemaal boerenkoolspelers.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel heel veel vleugelspelers verkocht nu. Maar verder is er toch maar weinig weggegaan? Ja, die linksback.
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.
Mijn mening: hier was de VAR nooit voor bedoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind rood nog steeds zwaar.
Zolang ze maar punten binnenhalen voor de Bert Kassies-ranglijst doen ze maar in Alkmaarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.
Als ze er hier uit gaan is het, ook met 10 man, schandalig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Zolang ze maar punten binnenhalen voor de Bert Kassies-ranglijst doen ze maar in Alkmaar
Maar ze hebben dan wel een grote mond over dat ze een topclub zijn. Wees dan ook ambitieuzer in het aankoopbeleid. Dat kan nu ook wel zonder onverantwoorde keuzes te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.
Qua buitenspelers is het nu wel weer dun bezaaid ja. Wie heb je als Sadiq en Daal afwezig zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze hebben dan wel een grote mond over dat ze een topclub zijn. Wees dan ook ambitieuzer in het aankoopbeleid. Dat kan nu ook wel zonder onverantwoorde keuzes te maken.
Dan komt Gurbe de AI- stem.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vallen er bij de Ziggo-commentatoren ook mensen af na de voorrondes? Mijn god, wat slecht weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |