Vind AZ erger eigenlijk, die moeten er nog wel 1 of 2 makenquote:
Dit zei je net ook alquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ had wel een tweede mogen maken. Zo'n return tegen een matige club ben ik toch pas gerust op als ze er nog 1 maken. Zie ook Ilves.
Antieke mutsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noa Vahle draagt ook een Servette.
Verder niks?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noa Vahle draagt ook een Servette.
Ja, minimaal. Dit is wel vrij matig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ moet hier gewoon met 3-0 winnen ja. Gelijk de return onnodig maken.
Levski Sofia of Sabah hiernaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Iemand zicht op het spoorboekje van AZ voor de plee off ronde?
Is dat zoiets als Vennegoor of Hesselink?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Levski Sofia of Sabah hierna
Bodo/Glimtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Vennegoor of Hesselink?
Liever een kutschimmelzalf-reclame?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom maakt men reclame voor Always Discreet tijdens een voetbalwedstrijd op Ziggo? Lijkt me marketingtechnisch niet het meest interessant.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Szura het volgende:
Marokkaans international Meerdink pakt ook nog wel een goal mee
Ik laat me GAAAAANquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom maakt men reclame voor Always Discreet tijdens een voetbalwedstrijd op Ziggo? Lijkt me marketingtechnisch niet het meest interessant.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever een kutschimmelzalf-reclame?
Ga eerst maar eens een 'te laat' briefje halen bij de concierge.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel in en er valt een goal
Wat toevallig zeg
Ik hoop het van harte, we kunnen wel een goede spits gebruiken, wel verontrustend dat ie nooit in de basis staat. Eigenlijk moet ie naar een andere club.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor
Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Ik ben tegen lip shamingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef tong80 het volgende:
Reiziger nam de nieuwe Bergkamp niet mee naar het EK-21. Dat-ie dat over z'n lippen kreeg.
We hebben weer een mooie toekomst. Ondanks Reiziger, Nigel de Jong en Koeman. Spelers van Liverpool en Barcelona plus Smit, Meerdink..etc...........quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor
Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavondquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
De polonaise kan voorzichtig ingezet worden
Ze moeten ook altijd mij hebben.quote:
Ken je Lips inq. ?quote:
Ja die zullen de conference league wel halen, dat is erg jammer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Braga en Santa Clara zijn ook wel door. Het zal op volgende ronde aankomenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Dat is niet tegen dovemansoren gezegdquote:
Niet geklikt Uquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou. En ja.
Bekijk deze YouTube-video
Jammer dat Santa Clara extreem simpel heeft geloot.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braga en Santa Clara zijn ook wel door. Het zal op volgende ronde aankomen
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Servette heeft de zoon van Carles Puyol zo te zien
PAULEDquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Die meeuw gaat Meerdink straks in de bek schijten @:Zipportal
Kunnen wel wat hoger in de boom zitten als ze dit tweeluik met Servette winnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Utrecht moet hopen dat niemand op El Karouani let namens andere clubs (lol).
Ziggo Sport 2quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.
Wel de juiste versie pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou. En ja.
In EL heeft Braga ook vet simpel geloot. Misschien maar beter ook want tegenstand daar is wel stuk sterker in poule.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat Santa Clara extreem simpel heeft geloot.
Kanaal 402 en 999 bij ziggoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.
Mijn versie heeft 35.000.000 views. Die van jou is geiler idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wel de juiste versie pakken.
Niet te hard juichen, Parijs is nog ver.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met zes clubs straks de competitiefase in. Wat een weelde.
Je merkt dat het Nederlandse voetbal echt in de lift zit.
Tien jaar geleden moesten we het doen met John Stegeman in Europa.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met zes clubs straks de competitiefase in. Wat een weelde.
Je merkt dat het Nederlandse voetbal echt in de lift zit.
Utrecht gaat echt niet snel meer een 1-3 tegen Servette uit handen geven. En AZ wint ook normaal gesproken wel van Sabah of Levski. Het is nog niet zeker, maar wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet te hard juichen, Parijs is nog ver.
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht gaat echt niet snel meer een 1-3 tegen Servette uit handen geven. En AZ wint ook normaal gesproken wel van Sabah of Levski. Het is nog niet zeker, maar wel heel dichtbij.
Geen Unever ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Is maar goed dat Tong geen Ziggo Sport 2 kan vinden, commentator roept constant cognac
Dat wordt altijd gezegd als Nederland wint. Geniet nou eensquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze tegenstanders kunnen er ook helemaal niks van.
We moeten wel voor 28/29.quote:
Nou ja, bijna. Truste lieve minse.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:00 schreef tong80 het volgende:
4 op een rij in een actueel live topic. FOK! is niet doot.
Los van 14/15 heeft Feyenoord voor een jaar of vijftien Europees geen enkele rol van betekenis gespeeld, niet eens in de EL. Die staan straks in de top 20 van Europa qua coëfficiënten. PSV is Europees veel beter geworden, en als nu zelfs de subtop mee kan in de EL, dan ben je echt in een stijgende lijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tien jaar geleden moesten we het doen met John Stegeman in Europa.
Lachwekkend systeem waardoor top-4 altijd zelfde top-4 blijft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We moeten wel voor 28/29.
[ afbeelding ]
Dat ligt niet aan het coefficientensysteem maar gewoon aan dat de topclubs daar consistent de laatste 8 van de EL of CL halen. Al kunnen die landen nu wel echt een slecht jaar hebben door geen vangnetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lachwekkend systeem waardoor top-4 altijd zelfde top-4 blijft.
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?
Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
Dan moeten er wel meerdere tegelijk eruit vliegen. Anders heb je altijd een ploeg of twee die ver komt en zo heel veel punten binnenhaalt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het coefficientensysteem maar gewoon aan dat de topclubs daar consistent de laatste 8 van de EL of CL halen. Al kunnen die landen nu wel echt een slecht jaar hebben door geen vangnet
Mja bij Duitsland kan het wel als Bayern tegenvalt en niemand levert in de EL/ECL. Die andere 3 hebben vaak zoveel ijzers in het vuur dat een echt slecht jaar wel onmogelijk is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten er wel meerdere tegelijk eruit vliegen. Anders heb je altijd een ploeg of twee die ver komt en zo heel veel punten binnenhaalt.
Het is een overload aan wedstrijden, dat is zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
Voor de Conference League maakt het niet zoveel uit, daar heb je nog steeds "maar" 6 wedstrijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?
Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
Ohio kan er geen kut van. Misschien wat voor PSV.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Zechiel is wel een goeie. Misschien wat voor Feyenoord.
Dat ze die overwogen was wel tragisch ja. Niet dat Lucas Perez veel beter wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ohio kan er geen kut van. Misschien wat voor PSV.
Ach, de compleet seksloze Noa Vahle. Boeiend.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Noah Vahle kon niks flatteuzers vinden dan die outfit?
De groepsfase is nu wel eenvoudiger door te komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
Ik heb het wel vaak goed zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:12 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:mexicanobakker met de juiste voorspelling van AZ, en @:oriente van Utrecht
Transsexuals for Palestine!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Mootje hep een mooie BH @:powerloungen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |