Ga eerst maar eens een 'te laat' briefje halen bij de concierge.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel in en er valt een goal
Wat toevallig zeg
Ik hoop het van harte, we kunnen wel een goede spits gebruiken, wel verontrustend dat ie nooit in de basis staat. Eigenlijk moet ie naar een andere club.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor
Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Ik ben tegen lip shamingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef tong80 het volgende:
Reiziger nam de nieuwe Bergkamp niet mee naar het EK-21. Dat-ie dat over z'n lippen kreeg.
We hebben weer een mooie toekomst. Ondanks Reiziger, Nigel de Jong en Koeman. Spelers van Liverpool en Barcelona plus Smit, Meerdink..etc...........quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor
Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavondquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
De polonaise kan voorzichtig ingezet worden
Ze moeten ook altijd mij hebben.quote:
Ken je Lips inq. ?quote:
Ja die zullen de conference league wel halen, dat is erg jammer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Braga en Santa Clara zijn ook wel door. Het zal op volgende ronde aankomenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Dat is niet tegen dovemansoren gezegdquote:
Niet geklikt Uquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou. En ja.
Bekijk deze YouTube-video
Jammer dat Santa Clara extreem simpel heeft geloot.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braga en Santa Clara zijn ook wel door. Het zal op volgende ronde aankomen
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Servette heeft de zoon van Carles Puyol zo te zien
PAULEDquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Die meeuw gaat Meerdink straks in de bek schijten @:Zipportal
Kunnen wel wat hoger in de boom zitten als ze dit tweeluik met Servette winnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Utrecht moet hopen dat niemand op El Karouani let namens andere clubs (lol).
Ziggo Sport 2quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.
Wel de juiste versie pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou. En ja.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |