abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218446519
GOOAAAALLLLL
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  FOK!Fotograaf donderdag 7 augustus 2025 @ 21:35:44 #52
842 Zorro
Z
pi_218446520
Even een geel kaartje pakken, waarom niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:35:47 #53
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218446522
Told ya
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218446526
JA JA JA
  Forum Admin donderdag 7 augustus 2025 @ 21:36:01 #55
35723 crew  GGMM
pi_218446530
Ik schakel in en er valt een goal

Wat toevallig zeg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_218446532
Leeg stadion geniet.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:36:16 #57
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218446536
Hopelijk nog een vierde voor mijn @Coco toto
pi_218446541
Meerdink scoort mexximaal

Wel mokerdomme kaart maar goed...
pi_218446545
Die was gruwelijk niffo ja tog ai
  Moderator donderdag 7 augustus 2025 @ 21:36:57 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218446552
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die was gruwelijk niffo ja tog ai
Dit is een Nederlands forum.
What can change the nature of a man?
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:36:59 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218446554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel in en er valt een goal

Wat toevallig zeg
Ga eerst maar eens een 'te laat' briefje halen bij de concierge.
pi_218446558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit is een Nederlands forum.
Je weetz broer, rustiggg
pi_218446564
Houthakker
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:38:14 #64
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218446573
Die Meerdink krijgt zo nog rood. Wel fraaie spits.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218446576
Mex zit wel op voetballen hoor _O_

Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:39:29 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218446594
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor _O_

Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Ik hoop het van harte, we kunnen wel een goede spits gebruiken, wel verontrustend dat ie nooit in de basis staat. Eigenlijk moet ie naar een andere club.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218446603
Zou Meerdink de inspiratie voor zijn sik hebben uit Breaking Bad?

pi_218446604
1-1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:39:58 #69
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218446605
Jaaajaaaa
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 21:40:01 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446606
Reiziger nam de nieuwe Bergkamp niet mee naar het EK-21. Dat-ie dat over z'n lippen kreeg. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218446607
Utrecht nog eentje graag.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218446620
De polonaise kan voorzichtig ingezet worden
pi_218446628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef tong80 het volgende:
Reiziger nam de nieuwe Bergkamp niet mee naar het EK-21. Dat-ie dat over z'n lippen kreeg. :{

:T
Ik ben tegen lip shaming
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:41:09 #74
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218446629
Ach Baron
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 21:41:23 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446632
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor _O_

Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
We hebben weer een mooie toekomst. Ondanks Reiziger, Nigel de Jong en Koeman. Spelers van Liverpool en Barcelona plus Smit, Meerdink..etc........... :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:41:42 #76
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218446637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
De polonaise kan voorzichtig ingezet worden
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218446640
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Starflyer het volgende:
Ach Baron
Ze moeten ook altijd mij hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 21:41:48 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446641
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ik ben tegen lip shaming
Ken je Lips inq. ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218446649
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ken je Lips inq. ?

:T
Nee, jij?
pi_218446651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Szura het volgende:

[..]
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Ja die zullen de conference league wel halen, dat is erg jammer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:42:26 #81
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218446652
jaaaaaaaajaaaajaaa
pi_218446654
1-2 jaaaaaaa
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:42:39 #83
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218446660
Utrecht _O_
pi_218446663
Die meeuw gaat Meerdink straks in de bek schijten @Zipportal
pi_218446672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef Szura het volgende:

[..]
Helaas is Anderlecht ook al een ronde verder vanavond
Braga en Santa Clara zijn ook wel door. Het zal op volgende ronde aankomen
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:43:29 #86
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218446677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht nog eentje graag.
Dat is niet tegen dovemansoren gezegd :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:43:30 #87
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218446678
Nederland koloniseert Europa.
pi_218446679
Utreg jalalalala @Paul
pi_218446681
Fluit maar af.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 21:44:01 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee, jij?
U voor jou. En ja.

Bekijk deze YouTube-video

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218446688
D'r op en d'r over
pi_218446694
FC Utrecht moet hopen dat niemand op El Karouani let namens andere clubs (lol).
pi_218446698
Servette heeft de zoon van Carles Puyol zo te zien
pi_218446705
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
U voor jou. En ja.

Bekijk deze YouTube-video

:T
Niet geklikt U
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:45:39 #95
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218446710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Braga en Santa Clara zijn ook wel door. Het zal op volgende ronde aankomen
Jammer dat Santa Clara extreem simpel heeft geloot.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 21:45:46 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446713
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Servette heeft de zoon van Carles Puyol zo te zien
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218446715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Die meeuw gaat Meerdink straks in de bek schijten @:Zipportal
PAULED
pi_218446716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Utrecht moet hopen dat niemand op El Karouani let namens andere clubs (lol).
Kunnen wel wat hoger in de boom zitten als ze dit tweeluik met Servette winnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218446724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef tong80 het volgende:

[..]
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.

:T
Ziggo Sport 2
pi_218446739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
U voor jou. En ja.

Bekijk deze YouTube-video

:T
Wel de juiste versie pakken.
Bekijk deze YouTube-video
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')