Ga eerst maar eens een 'te laat' briefje halen bij de concierge.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel in en er valt een goal
Wat toevallig zeg
Ik hoop het van harte, we kunnen wel een goede spits gebruiken, wel verontrustend dat ie nooit in de basis staat. Eigenlijk moet ie naar een andere club.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor
Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
Ik ben tegen lip shamingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef tong80 het volgende:
Reiziger nam de nieuwe Bergkamp niet mee naar het EK-21. Dat-ie dat over z'n lippen kreeg.
We hebben weer een mooie toekomst. Ondanks Reiziger, Nigel de Jong en Koeman. Spelers van Liverpool en Barcelona plus Smit, Meerdink..etc...........quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Mex zit wel op voetballen hoor
Die hoort binnen de kortste keren thuis in Oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |