abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:58:25 #126
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218446955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Utrecht gaat echt niet snel meer een 1-3 tegen Servette uit handen geven. En AZ wint ook normaal gesproken wel van Sabah of Levski. Het is nog niet zeker, maar wel heel dichtbij.
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?

Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 21:58:32 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446956
Een nekschot graag voor Nepo Sam. Ik trek het echt niet meer. Moest echt wegzappen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 21:58:50 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Is maar goed dat Tong geen Ziggo Sport 2 kan vinden, commentator roept constant cognac
Geen Unever ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 22:00:06 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze tegenstanders kunnen er ook helemaal niks van.
Dat wordt altijd gezegd als Nederland wint. Geniet nou eens

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218446976
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef Benny het volgende:
Coëfficiëntensprokkelland _O_
We moeten wel voor 28/29.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 22:00:41 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446981
4 op een rij in een actueel live topic. FOK! is niet doot.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 22:01:16 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_218446985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:00 schreef tong80 het volgende:
4 op een rij in een actueel live topic. FOK! is niet doot.

:T
Nou ja, bijna. Truste lieve minse. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218446995
AZ heeft een meeuwen probleem
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:04:42 #134
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218447015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Tien jaar geleden moesten we het doen met John Stegeman in Europa.
Los van 14/15 heeft Feyenoord voor een jaar of vijftien Europees geen enkele rol van betekenis gespeeld, niet eens in de EL. Die staan straks in de top 20 van Europa qua coëfficiënten. PSV is Europees veel beter geworden, en als nu zelfs de subtop mee kan in de EL, dan ben je echt in een stijgende lijn.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:06:23 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218447026
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:00 schreef hole1988 het volgende:

[..]
We moeten wel voor 28/29.
[ afbeelding ]
Lachwekkend systeem waardoor top-4 altijd zelfde top-4 blijft.
  Redactie Sport donderdag 7 augustus 2025 @ 22:07:51 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218447032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Lachwekkend systeem waardoor top-4 altijd zelfde top-4 blijft.
Dat ligt niet aan het coefficientensysteem maar gewoon aan dat de topclubs daar consistent de laatste 8 van de EL of CL halen. Al kunnen die landen nu wel echt een slecht jaar hebben door geen vangnet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:10:06 #137
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218447047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?

Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:11:28 #138
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218447053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat ligt niet aan het coefficientensysteem maar gewoon aan dat de topclubs daar consistent de laatste 8 van de EL of CL halen. Al kunnen die landen nu wel echt een slecht jaar hebben door geen vangnet
Dan moeten er wel meerdere tegelijk eruit vliegen. Anders heb je altijd een ploeg of twee die ver komt en zo heel veel punten binnenhaalt.
  Redactie Sport donderdag 7 augustus 2025 @ 22:12:20 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218447059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan moeten er wel meerdere tegelijk eruit vliegen. Anders heb je altijd een ploeg of twee die ver komt en zo heel veel punten binnenhaalt.
Mja bij Duitsland kan het wel als Bayern tegenvalt en niemand levert in de EL/ECL. Die andere 3 hebben vaak zoveel ijzers in het vuur dat een echt slecht jaar wel onmogelijk is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:12:34 #140
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218447061
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
Het is een overload aan wedstrijden, dat is zeker :P
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:18:16 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218447097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?

Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
Voor de Conference League maakt het niet zoveel uit, daar heb je nog steeds "maar" 6 wedstrijden.
  Redactie Sport donderdag 7 augustus 2025 @ 22:21:21 #142
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218447127
Die Zechiel is wel een goeie. Misschien wat voor Feyenoord.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:22:05 #143
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218447136
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Zechiel is wel een goeie. Misschien wat voor Feyenoord.
Ohio kan er geen kut van. Misschien wat voor PSV.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport donderdag 7 augustus 2025 @ 22:23:37 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218447152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Szura het volgende:

[..]
Ohio kan er geen kut van. Misschien wat voor PSV.
Dat ze die overwogen was wel tragisch ja. Niet dat Lucas Perez veel beter was _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218447166
Ron Jans flikt het weer maar ajax en feyenoord gaan liever voor aan amateur als hoofdcoach _O_
pi_218447215
Noah Vahle kon niks flatteuzers vinden dan die outfit? :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:43:30 #147
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_218447303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Noah Vahle kon niks flatteuzers vinden dan die outfit? :X
Ach, de compleet seksloze Noa Vahle. Boeiend.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:48:52 #148
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_218447951
Ik ben trouwens in Vaduz geweest, komt wel dichtbij zo.

Wisten jullie dat Vaduz, als hoofdstad, niet eens de grootste plaats in het kleine Liechtenstein is?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 05:55:28 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218448279
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
De groepsfase is nu wel eenvoudiger door te komen.
pi_218449593
Mootje hep een mooie BH @PowerLoungen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')