In EL heeft Braga ook vet simpel geloot. Misschien maar beter ook want tegenstand daar is wel stuk sterker in poule.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat Santa Clara extreem simpel heeft geloot.
Kanaal 402 en 999 bij ziggoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zie ik die wedstrijd Heb al gezapt. Nergens te zien.
Mijn versie heeft 35.000.000 views. Die van jou is geiler idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wel de juiste versie pakken.
Bekijk deze YouTube-video
Niet te hard juichen, Parijs is nog ver.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met zes clubs straks de competitiefase in. Wat een weelde.
Je merkt dat het Nederlandse voetbal echt in de lift zit.
Tien jaar geleden moesten we het doen met John Stegeman in Europa.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met zes clubs straks de competitiefase in. Wat een weelde.
Je merkt dat het Nederlandse voetbal echt in de lift zit.
Utrecht gaat echt niet snel meer een 1-3 tegen Servette uit handen geven. En AZ wint ook normaal gesproken wel van Sabah of Levski. Het is nog niet zeker, maar wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet te hard juichen, Parijs is nog ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |