abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218505451
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef fetX het volgende:

[..]
Op zich vind ik dat beleid best te prijzen, maar dan moet je wel accepteren dat je altijd een plek 4-6 club blijft op een enkele uitschieter na.
Maar ze hebben dan wel een grote mond over dat ze een topclub zijn. Wees dan ook ambitieuzer in het aankoopbeleid. Dat kan nu ook wel zonder onverantwoorde keuzes te maken.
Oh.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:06:38 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505477
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Maar ze hebben dan wel een grote mond over dat ze een topclub zijn. Wees dan ook ambitieuzer in het aankoopbeleid. Dat kan nu ook wel zonder onverantwoorde keuzes te maken.
Qua buitenspelers is het nu wel weer dun bezaaid ja. Wie heb je als Sadiq en Daal afwezig zijn?

Ik zie alleen die Jensen op de bank. Creativiteit is echt nul nu ze een Poku en Addai hebben verkocht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:07:38 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505494
Bijna de specialiteit van het huis van Viergever.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505503
Ik ga Utrecht kijken.

Tenminste beetje actie.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:08:50 #222
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218505511
Zoet heeft haast :')
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:09:01 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218505514
Vallen er bij de Ziggo-commentatoren ook mensen af na de voorrondes? Mijn god, wat slecht weer.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:10:01 #224
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505528
Vaduz kan er ook niet veel van, en dan missen ze nog die ene grote kans ook. Die tweede ging er wel bijna in, daar zat ook wel veel geluk bij voor AZ.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505535
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vallen er bij de Ziggo-commentatoren ook mensen af na de voorrondes? Mijn god, wat slecht weer.
Dan komt Gurbe de AI- stem.
pi_218505544
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Qua buitenspelers is het nu wel weer dun bezaaid ja. Wie heb je als Sadiq en Daal afwezig zijn?

Ik zie alleen die Jensen op de bank. Creativiteit is echt nul nu ze een Poku en Addai hebben verkocht.
Misschien zit er weer iets in de jeugd waar ze op gokken, maar daar heb ik geen zicht op.
Oh.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:11:15 #227
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218505552
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vaduz kan er ook niet veel van, en dan missen ze nog die ene grote kans ook. Die tweede ging er wel bijna in, daar zat ook wel veel geluk bij voor AZ.
Vaduz is toch 2e liga van Zwitserland. Daar zou je ook met tien gewoon het initiatief tegen moeten nemen.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:12:06 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505565
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Vaduz is toch 2e liga van Zwitserland. Daar zou je ook met tien gewoon het initiatief tegen moeten nemen.
Snap wel dat je een beetje op het countertje gaat spelen met Sadiq.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:13:37 #229
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218505583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vaduz kan er ook niet veel van, en dan missen ze nog die ene grote kans ook. Die tweede ging er wel bijna in, daar zat ook wel veel geluk bij voor AZ.
Wat leuk dat Sjon Heitinga hier mee post.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218505594
ZechielGod.
pi_218505597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Wat leuk dat Sjon Heitinga hier mee post.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjon is een Turk.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:15:10 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505600
Utrecht gaat dit jaar weer top 5 halen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:16:46 #233
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218505624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht gaat dit jaar weer top 5 halen.
Zou ook wel fijn zijn als we een enigszins stabiele vijfde club krijgen, na de top 3 en AZ. Des te beter sta je er met de jaren voor in lotingen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:16:46 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218505625
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht gaat dit jaar weer top 5 halen.
Makkelijk. Zelfs tweede is mogelijk.
pi_218505630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht gaat dit jaar weer top 5 halen.
Die gaan lekker zwijnen na elke Europese pot.
pi_218505632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht gaat dit jaar weer top 5 halen.
Zal wel pittig voor ze worden zo met een dubbel programma.
Oh.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:17:58 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218505645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht gaat dit jaar weer top 5 halen.
Top-5 eredivisie wordt gewoon weer hetzelfde als vorig jaar, ja. Niet noodzakelijk in dezelfde volgorde.
pi_218505647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Szura het volgende:

[..]
Zou ook wel fijn zijn als we een enigszins stabiele vijfde club krijgen, na de top 3 en AZ. Des te beter sta je er met de jaren voor in lotingen.
Twente moet daar ook gewoon bij zitten.
Oh.
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:18:33 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505654
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Zal wel pittig voor ze worden zo met een dubbel programma.
Wie anders? Twente ziet er echt niet uit, Go Ahead gaat instorten en NEC.. nouja, dat zou kunnen als het heel erg mee zit voor ze.

Heerenveen is al jaren middenmoot en de rest heeft dat niveau totaal niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 augustus 2025 @ 20:18:41 #240
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218505659
Ben er liefies
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:19:04 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505662
Er was een tijd dat Vitesse de vijfde club leek.

Ach ach ach.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505665
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:18 schreef Paul het volgende:
Ben er liefies
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:20:07 #243
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218505667
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er was een tijd dat Vitesse de vijfde club leek.

Ach ach ach.
Ja of Heerenveen.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:21:07 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218505674
Sinds wanneer heeft Sietse kaal haar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218505687
Tied voor een slokje woater.
pi_218505762
Wat is er met wietse? Droeg die daardoor al die maanden een pet om z'n kale kop te verbergen? Geen tijd voor vakantie naar Turkije?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Sport donderdag 14 augustus 2025 @ 20:28:51 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218505765
Eens met Pastoor. Tweede geel had wel gekund ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218505769
Kowet of NEC mogen wel de vijfde club worden.


Gewoon.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')