HEC is wel leuk. Utrecht is wel een beetje een tokkieclub met vaak een halfleeg stadion. Ik vind dat ze wel een aantal leuke spelers hebben nuquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
Kowet of NEC mogen wel de vijfde club worden.
Gewoon.
Als hij maar niet naar dezelfde Turk gaat als Klaassen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:28 schreef RipCity het volgende:
Wat is er met wietse? Droeg die daardoor al die maanden een pet om z'n kale kop te verbergen? Geen tijd voor vakantie naar Turkije?
Is dat een fusieclub van Heracles en NEC?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HEC is wel leuk. Utrecht is wel een beetje een tokkieclub met vaak een halfleeg stadion. Ik vind dat ze wel een aantal leuke spelers hebben nu
Telstar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
Kowet of NEC mogen wel de vijfde club worden.
Gewoon.
Ik weet niet of er nog wat speelt rond Breum maar als die ook nog weggaat kun je Go Ahead wel afschrijven verder.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie anders? Twente ziet er echt niet uit, Go Ahead gaat instorten en NEC.. nouja, dat zou kunnen als het heel erg mee zit voor ze.
Heerenveen is al jaren middenmoot en de rest heeft dat niveau totaal niet.
FC Utrecht-supporter in de hoogtijdagen van zijn club drukker met mongoloïde KLB-topics openen dan zijn club eens flink vooruitschreeuwen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:38 schreef Paul het volgende:
KLB / En dit noemt zich redacteur Fok sport
Verdien je wel als je ook hieraan meedoet:quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verspreek me, allemaal even lachen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of @:onlogisch en @:GGMM dezelfde mening hebben.
Ja maar Henry.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
Een vergadering bij de overheid duurt korter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |