Kom toch maar even kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me een formaliteit morgen voor Utrecht en AZ.
Heb hem net aangezet en zie meteen rood.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom toch maar even kijken.
Mogelijk wat zware beslissing, maar dit was zo'n onnodige en domme overtreding.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zwaar, geen gestrekt been, is wel wat hoog.
Dat zonder meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mogelijk wat zware beslissing, maar dit was zo'n onnodige en domme overtreding.
Een SchanDaal?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zwaar, geen gestrekt been, is wel wat hoog.
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind AZ niet stabiel. Dit wordt een lastige avond zo.
Ze hebben wel heel veel vleugelspelers verkocht nu. Maar verder is er toch maar weinig weggegaan? Ja, die linksback.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.
Iedereen verkopen en nooit iets boeiends terugkopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een behoorlijk minder elftal geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |