Zal die mug leuk vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker nog even buiten zitten, dit geloof ik verder allemaal wel.
Heb je zo'n mooi racket?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die sla ik helemaal KAPOET.
Geen poolhuis hebben met overkapping en televisiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker nog even buiten zitten, dit geloof ik verder allemaal wel.
Naast de tomatenkas en met borscht op het vuurquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen poolhuis hebben met overkapping en televisie
Mooi verslag heb je gemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ga je enige snelle man er lekker uit halen. Bijzondere keus.
Maar dat kan echt niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
Brondby - Reykjavik is wel een bijzondere wedstrijd zie ik.
Reykjavik wint de eerste wedstrijd met 3-0, Brondby krijgt vandaag na 18 minuten rood.
Dat is gespeeld denk je dan.
Maar inmiddels is het 4-0 voor Brondby
Daar zou AZ een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan echt niet.
Vermoeden van?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
Reykjavik wint de eerste wedstrijd met 3-0, Brondby krijgt vandaag na 18 minuten rood.
Sean Klaiber speelde de eerste wedstrijd niet mee, vandaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:03 schreef Zorro het volgende:
Wordt toch niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorbeschouwing Trump meets Putin
Gelukkig een plausibele verklaring dusquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sean Klaiber speelde de eerste wedstrijd niet mee, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |