Dat ligt niet aan het coefficientensysteem maar gewoon aan dat de topclubs daar consistent de laatste 8 van de EL of CL halen. Al kunnen die landen nu wel echt een slecht jaar hebben door geen vangnetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lachwekkend systeem waardoor top-4 altijd zelfde top-4 blijft.
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?
Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
Dan moeten er wel meerdere tegelijk eruit vliegen. Anders heb je altijd een ploeg of twee die ver komt en zo heel veel punten binnenhaalt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het coefficientensysteem maar gewoon aan dat de topclubs daar consistent de laatste 8 van de EL of CL halen. Al kunnen die landen nu wel echt een slecht jaar hebben door geen vangnet
Mja bij Duitsland kan het wel als Bayern tegenvalt en niemand levert in de EL/ECL. Die andere 3 hebben vaak zoveel ijzers in het vuur dat een echt slecht jaar wel onmogelijk is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten er wel meerdere tegelijk eruit vliegen. Anders heb je altijd een ploeg of twee die ver komt en zo heel veel punten binnenhaalt.
Het is een overload aan wedstrijden, dat is zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
Voor de Conference League maakt het niet zoveel uit, daar heb je nog steeds "maar" 6 wedstrijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Utrecht deze ronde overleeft hebben ze sowieso competitiefase CON?
Die competitiefases maakt wel dat de "kleinere" clubs ook een leuke Europese campagne kunnen draaien. Prima uitvinding uiteindelijk.
Ohio kan er geen kut van. Misschien wat voor PSV.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Zechiel is wel een goeie. Misschien wat voor Feyenoord.
Dat ze die overwogen was wel tragisch ja. Niet dat Lucas Perez veel beter wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Ohio kan er geen kut van. Misschien wat voor PSV.
Ach, de compleet seksloze Noa Vahle. Boeiend.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Noah Vahle kon niks flatteuzers vinden dan die outfit?
De groepsfase is nu wel eenvoudiger door te komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind de extra wedstrijden wel veel op zich. Dat maakt het ook lastiger om verder te komen in de CL voor Nederlandse clubs. Ter beeldvorming: Feyenoord won vorig seizoen tot aan de ronde waarin ze uitgeschakeld werden evenveel wedstrijden in de CL als Ajax toen ze de halve finale haalden (allebei vijf). Maar daar kom je tegenwoordig minder ver mee.
Ik heb het wel vaak goed zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:12 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:mexicanobakker met de juiste voorspelling van AZ, en @:oriente van Utrecht
Transsexuals for Palestine!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Mootje hep een mooie BH @:powerloungen
Zal wel een zuinige 0-1 worden voor AZ en 2-1 voor Utrecht ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me een formaliteit morgen voor Utrecht en AZ.
1-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
0-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
0-3quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
0-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
0-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
1-2 bij Vaduz-AZquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus 1-3, 2-0
@:Oriente
@:fetX 0-2, 2-0
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 0-1, 2-1
@:Tarado 0-2, 2-1
@:klaasweetalles 0-2, 1-1
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 1-2, 2-0
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 0-3, 1-1
@:Immerdebestebob
0-1quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus 1-3, 2-0
@:Oriente
@:fetX 0-2, 2-0
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 0-1, 2-1
@:Tarado 0-2, 2-1
@:klaasweetalles 0-2, 1-1
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 1-2, 2-0
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 0-3, 1-1
@:Immerdebestebob
0-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus 1-3, 2-0
@:Oriente
@:fetX 0-2, 2-0
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 0-1, 2-1
@:Tarado 0-2, 2-1
@:klaasweetalles 0-2, 1-1
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 1-2, 2-0
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 0-3, 1-1
@:Immerdebestebob
AZ 0-2quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:30 Vaduz - AZ (0-3) | Ziggo Sport
20:00 Utrecht - Servette (3-1) | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus 1-3, 2-0
@:Oriente
@:fetX 0-2, 2-0
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 0-1, 2-1
@:Tarado 0-2, 2-1
@:klaasweetalles 0-2, 1-1
@:3rr0r 0-2, 1-1
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 1-2, 2-0
@:R-woud93 0-1, 2-0
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 0-3, 1-1
@:Immerdebestebob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |