SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Oh dan gelukkig maarquote:Op zondag 27 juli 2025 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was voor: "Hup Sarina! We staan achter onze landgenoot" gegaan, maar helaas had jij de lapo
Vrouwen en op tijd zijn, dat blijft toch een beetje lastig.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:02 schreef Redefine het volgende:
Van de zeven knockout wedstrijden is dit alweer de vijfde met een verlenging. Ook wel apart.
Ik acht de kans bijzonder groot dat jij de enige bent die dat dacht.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrouwen en op tijd zijn, dat blijft toch een beetje lastig.
Ja ik dacht ik maak 'm maar. We dachten het allemaal.
Het is een heel klein goedmakertje voor de vele keren dat ik gestresst bij de voordeur ijsbeerde terwijl ik wachtte tot we eindelijk van huis konden.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans bijzonder groot dat jij de enige bent die dat dacht.
Maar dat kwam juist omdat hij altijd te vroeg was als echte Nederlander.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een heel klein goedmakertje voor de vele keren dat ik gestresst bij de voordeur ijsbeerde terwijl ik wachtte tot we eindelijk van huis konden.
eens. Die spits probeerde het te moeilijk te doen.quote:
Ja. Vrees dat Spanje dit nog wel gaat opbreken.quote:
Ik wel, ik heb altijd zin in penaltiesquote:Op zondag 27 juli 2025 20:21 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk scoort een van beide ploegen nog. Want heb eigenlijk geen zin in penalties.
Toen je nog samenwoonde bepaalden jullie op die manier wie er mocht kiezen wat er gegeten werd?quote:
Zeg eens tegen die Lopez dat het doel niet in de lucht hangt.quote:
Ja precies. Als compromis mocht ik altijd vijf penalties nemen en dan zij niet, maar zij mocht dan weer kiezen wat we gingen eten.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen je nog samenwoonde bepaalden jullie op die manier wie er mocht kiezen wat er gegeten werd?
Die denkt dat het een rugby doel is. Elke keer zoveel tijd en ruimte en dan meters over.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg eens tegen die Lopez dat het doel niet in de lucht hangt.
Dat klinkt best geloofwaardig.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Als compromis mocht ik altijd vijf penalties nemen en dan zij niet, maar zij mocht dan weer kiezen wat we gingen eten.
Achteraf klinkt deze deal toch niet meer zo goed...
Nou was Engeland ook niet bepaald geweldig tegen Zweden hè.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:33 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel penalties zal Spanje gaan missen?
Hopelijk eentje minder dan de Engelsen.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:33 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel penalties zal Spanje gaan missen?
Spanje miste twee penalties zonder druk tegen Zwitserland. En heb je de Spaansen zien afwerken vandaagquote:Op zondag 27 juli 2025 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou was Engeland ook niet bepaald geweldig tegen Zweden hè.
Het vorige EK belde...quote:Op zondag 27 juli 2025 20:35 schreef Strani het volgende:
Het is een finale.
Het is een finale met Engeland.
Dus het is een finale waarin Engeland verliest.
Dat zijn de regels van het voetbal. En al helemaal als het tegen Spanje is.
Hierbij wel verzachtende omstandigheden dat die overnieuw moest.quote:
Ja, dan gaat het sowieso foutquote:Op zondag 27 juli 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hierbij wel verzachtende omstandigheden dat die overnieuw moest.
Ja dit was wel een bal die een keeper meestal graag ziet.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
Dit was geen slechte penalty, dit was gewoon een cadeautje.
Áltijd maar de confrontatie zoeken hè...quote:
Echt he.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
Wie heeft ze verteld dat ze niet in de hoek mogen schieten?
Nou ja, die misser van Paralluelo was minder slecht dan al die anderen en dat zegt veel.quote:
Ja, het is haar gegund!quote:Op zondag 27 juli 2025 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Wij juichen voor de immer sympathieke Wiegman.
Mogen de Spaansen dus kiezen wat er gegeten wordtquote:
Zal wel weer gambas worden danquote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mogen de Spaansen dus kiezen wat er gegeten wordt
Nog even blijven oefenenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Maar goed, de penalties waren wel weer genieten.
Misschien moeten de Spaansen voortaan wat opportunistischer durven te spelen i.p.v. het gepiel rond de zestienquote:
Eerst Wout, nu dit. We grijpen alles aan om te juichen.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
Ach ja, toch nog een beetje een Nederlands tintje.
Bah.quote:
En van de ploeg die van de kampioen won.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
We hebben in ieder geval verloren van de kampioen
Afgelopen WK ook al. Van Spanje.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
We hebben in ieder geval verloren van de kampioen
Zomergasten is weer begonnen zie ik.quote:
Como uit, altijd lastig.quote:
Ik weet niet eens echt wat dat is.quote:
Als ik Cornald was, had ik me nu met een wijntje erbij gelaafd aan alle eloquentie op het tweede net. Maar dat ben ik niet.quote:
vriendschappelijk toernooitje bij het mannenvoetbal.quote:
De Como cup is waar Ajax 1 - 0 achter staat en maar één bal op doel heeft geschoten tegen een Italiaanse middenmotor.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet eens echt wat dat is.
[..]
Als ik Cornald was, had ik me nu met een wijntje erbij gelaafd aan alle eloquentie op het tweede net. Maar dat ben ik niet.
Wanneer moet Max Verstappen weer rijden?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst Wout, nu dit. We grijpen alles aan om te juichen.
Eén windvlaag en zijn toupet waait in de Seine trouwens.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Gärry Häggär bij Vive Le Vélo houdt ook niet over.
Dat moet je aan de kenners hier vragenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer moet Max Verstappen weer rijden?
volgend weekend weer.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer moet Max Verstappen weer rijden?
Ik heb World Matchplay darts aanquote:
Ah je schermtijd is op volgens je ouders.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opeens zwart scherm op de tv. En internetverbinding op de laptop valt weg.
Dan maar naar bed. Welterusten
Ja, blijkbaar.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je schermtijd is op volgens je ouders.
Weer een verjaardags TT.quote:Op maandag 28 juli 2025 03:49 schreef Troel het volgende:
Ah, Pizzarette krijgt ook een eigen naamtopic
Ik ben de hele week alleen op kantoor. Dus vul zelf maar inquote:Op maandag 28 juli 2025 07:44 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Wie zijn werk motivatie is ook zo laag?
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik slinger het foute uur non stop aan en gelijk begint Ik voel me zo verdomd alleen. Zo zielig ben ik nou ook weer niet maar het vat het wel goed samen
Ik ben echt een beetje aan het zoeken naar werk dat ik kan doen. Echt wel in een soort zwart gat gevallen na de drukte.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:44 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Après-Ski muziek op maandagochtend??quote:Op maandag 28 juli 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn collega heeft Spotify opgezet met Nederlandstalige muziek, voornamelijk volkszangers vooralsnog voorbij horen komen en dan allemaal dance-versies.
Immer Hansi op de maandagochtend. Gezellig maar intens om bij wakker te wordenquote:
Same. Ik heb nog best veel liggen, maar alles loopt zooooo stroperigquote:Op maandag 28 juli 2025 07:44 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Hardstyle versies waren het blijkbaar.quote:
Dat is nog erger.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hardstyle versies waren het blijkbaar.
En geen Tour de France meer op de radio dat ik kan aanzetten.quote:
Dan kun je toch nog genoeg andere leuke zenders opzettenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En geen Tour de France meer op de radio dat ik kan aanzetten.
Ja dat dusquote:Op maandag 28 juli 2025 12:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same. Ik heb nog best veel liggen, maar alles loopt zooooo stroperig
Da's nog erger dan wat de bouwvakkers hiernaast draaiden (nu even niet want ze zijn met bouwvak)quote:
Kan/mag je dan niet thuis werken? Als je voor je collega's daar niet hoeft te zijn...quote:Op maandag 28 juli 2025 08:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben de hele week alleen op kantoor. Dus vul zelf maar in![]()
Getagd worden in pretparkupdatesquote:Op maandag 28 juli 2025 20:51 schreef H_T het volgende:
@:zorro28 Ik was vandaag nostalgisch in SlagharenLeuk om weer eens te zijn en Gold Rush is een gave baan, maar ik ben ook wel weer klaar voor de komende jaren
Je doet in plaats van een Tienertoer een Pretparktoer?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:51 schreef H_T het volgende:
@:zorro28 Ik was vandaag nostalgisch in SlagharenLeuk om weer eens te zijn en Gold Rush is een gave baan, maar ik ben ook wel weer klaar voor de komende jaren
Vanuit jouw provincie zou ik ook niet de moeite nemen om daar een dagje naartoe te gaanquote:Op maandag 28 juli 2025 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog nooit in Slagharen geweest.
Niet echt. Daarvoor moet je een connectie hebben met een aparte server en dat kan niet op mijn normale laptop. Bovendien kan ik me beter op kantoor concentreren dan thuis. Thuis raak ik alleen maar afgeleid door alles, vooral nu de buurtkinderen ook vakantie hebbenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan/mag je dan niet thuis werken? Als je voor je collega's daar niet hoeft te zijn...
Soort van, maar dit was de laatste van deze maandquote:Op maandag 28 juli 2025 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je doet in plaats van een Tienertoer een Pretparktoer?
Ja, was een mooie sprint met valpartij voorafgaand.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
Het is wel even wennen hè nu dat de sport weer een beetje voorbij is. Nou ja ik neem aan dat jullie allemaal naar de Avondetappe Tour de France Femmes kijken nu.
Dus ook in het vrouwenwielrennen is de aanloop vreemd.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was een mooie sprint met valpartij voorafgaand.
Er was een bocht op zo'n drie kilometer van de finish en eentje die was vergeten dat je voor een bocht wat moet afremmen om die te kunnen halen, dus die ging rechtdoor en nam wat anderen mee. En uiteraard zat zij aan de binnenkant van de bocht.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus ook in het vrouwenwielrennen is de aanloop vreemd.
Heel goed, dan kunnen de duivelsaanbidders onder ons in alle rust aan de nachtwake beginnen.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor degenen die willen, die mogen naar bed.
* H_T bijt het hoofd van een vleermuis afquote:Op maandag 28 juli 2025 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed, dan kunnen de duivelsaanbidders onder ons in alle rust aan de nachtwake beginnen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:00 schreef Yesse het volgende:
Is 31 dagen van te voren te vroeg om af te tellen voor een vakantie?
Nee. Want 38 dagen is ook niet te vroegquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:00 schreef Yesse het volgende:
Is 31 dagen van te voren te vroeg om af te tellen voor een vakantie?
Ja, snap ikquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Zo, vanmiddag videogesprek met de arboarts. Zin in
Ik snap het hoe en waarom hoor, maar ik zie al zoveel artsen en artsachtigen dat het een beetje debiel begint te worden
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Ik snap het hoe en waarom hoor, maar ik zie al zoveel artsen en artsachtigen dat het een beetje debiel begint te worden
Ik ben wel heel erg benieuwd wat deze man vindt van het niet naar de foto's kijken van mijn eerste orthopedisch chirurgquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.
Nee maar we kunnen wel een relletje beginnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:55 schreef NailQueen het volgende:
Is er hier nog ergens een relletje te volgen? Het is op kantoor veel te saai
TRANQUILOOOOO, TRANQUILOOOOOOquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar we kunnen wel een relletje beginnen natuurlijk.
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje staptquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
TRANQUILOOOOO, TRANQUILOOOOOO
DAT IS ONZE STYLOOOOO![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ach die liggen hier toch niet. En ik heb schoenen aan. Dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje stapt
* Troel schuift nog wat ongesorteerde lego die kant opquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje stapt
@Troel heeft de Lego al geregeld. En we wachten wel tot je thuiskomt en je schoenen uittrektquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach die liggen hier toch niet. En ik heb schoenen aan. Dus dat komt wel goed![]()
Ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Ik heb een maand terug meegemaakt dat het fout kan gaan. Het ziekenhuis waar ik standaard ben stuurt dossier door en het andere ziekenhuis doet er niks mee met een behandeling die ik nodig had.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.
Nog steeds herstellend.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:25 schreef Arizona het volgende:
@:troel hoe ging het gesprek?
@:esf1gamer ben jij inmiddels weer hersteld?
Over een maand weer kijken, op dit moment nog geen mogelijkheden om te werken. Het valt me wel weer op dat mentale gezondheid niet mee lijkt te tellen daarin, dus dat moe tik wel in de gaten houdenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:25 schreef Arizona het volgende:
@:troel hoe ging het gesprek?
@:esf1gamer ben jij inmiddels weer hersteld?
Haha ja volgens mij zei ik er hier zelfs iets over!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Heeft iemand een tijdje terug dit was t nieuws gezien met Steven Kazan en zn vrouw als gast? En dat je toen dacht, vinden die mensen elkaar wel aardig? Nou, die gaan dus scheiden las ik net. Waarna ik tegen mezelf (en nu tegen jullie) zie je wel kan zeggen.
Jaa hij maakte de hele tijd kutgrappen en zij lachte 0 keer als ik t me goed herinner.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij zei ik er hier zelfs iets over!
Ja ik vond het echt vrij pijnlijk om te zienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa hij maakte de hele tijd kutgrappen en zij lachte 0 keer als ik t me goed herinner.
Ik heb maar een paar filmpjes van hem gezien en ik vind hem al vrij vermoeiend. Laat staan dat je 24 uur samen met hem bentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Heeft iemand een tijdje terug dit was t nieuws gezien met Steven Kazan en zn vrouw als gast? En dat je toen dacht, vinden die mensen elkaar wel aardig? Nou, die gaan dus scheiden las ik net. Waarna ik tegen mezelf (en nu tegen jullie) zie je wel kan zeggen.
Zo flauw inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar filmpjes van hem gezien en ik vind hem al vrij vermoeiend. Laat staan dat je 24 uur samen met hem bent
Haha ja en @Redefine beschuldigde me zelfs van eigenbelangquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Oow, ik gaf ze nog t voordeel van de twijfel toen zie ik
Dit in combinatie met het feit dat ik Jimmy Carter, de Paus en Ozzy Osbourne op mijn 'dodenlijstje' had staan (als enige drie) en die allemaal in de afgelopen zeven maanden zijn overleden, geeft wel te denken ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Zou Strani niet stiekem een voorspellende gave hebben?
Tijd om in te gaan zetten op de Lotto.quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:55 schreef Strani het volgende:
Oké... Nieuw Zeeland was het bepaald niet maar toch opvallend dat binnen een uur na mijn vorige post de vierde sterkste beving van de 21e eeuw plaatsvond bij de Russische oostkust. En de gedeeld achtste sterkste sinds de metingen zijn begonnen.
https://en.wikipedia.org/wiki/2025_Kamchatka_Peninsula_earthquake
De paus had je zelfs in het Sanremo topic voorspeld. Hoe doe je dat toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit in combinatie met het feit dat ik Jimmy Carter, de Paus en Ozzy Osbourne op mijn 'dodenlijstje' had staan (als enige drie) en die allemaal in de afgelopen zeven maanden zijn overleden, geeft wel te denken ja.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
Ze moeten wel even de bloedtoevoer naar z'n hoofd checken trouwens, dat gaat niet goed.
Maar dat was gewoon waarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en @:redefine beschuldigde me zelfs van eigenbelang
Maar goed, heeft iemand Jamie's nummer?
Jij bent gewoon levensgevaarlijkquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:55 schreef Strani het volgende:
Oké... Nieuw Zeeland was het bepaald niet maar toch opvallend dat binnen een uur na mijn vorige post de vierde sterkste beving van de 21e eeuw plaatsvond bij de Russische oostkust. En de gedeeld achtste sterkste sinds de metingen zijn begonnen.
Wanneer gaat het Kremlin instorten?quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:55 schreef Strani het volgende:
Nu de uitslagen van de voetbalwedstrijden nogquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij zei ik er hier zelfs iets over!
Kijk eens aan: Strani in ESF / [SLOWCHAT] #2464 Ha Wie! Met Lo!
'With great power comes great responsibility.' Is nu wel gebleken. En het laat zien waarom al die superhelden hun kracht altijd zoveel mogelijk geheim willen houden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
Heb je al spijt dat je je krachten geopenbaard hebt, waardoor iedereen je lastig valt met vragen? @:Strani
is dat zijn alter ego?quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:strqni is maar opvallend stil vandaag nog.
Ja dat is @Strani met een bril op.quote:
Nee, ik kan gewoon niet typen op mobiel.quote:
Dat komt door de welbekende villain autocorrectquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet typen op mobiel.
Ja, die doet meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door de welbekende villain autocorrect
Dat heeft @Strani vast al voorspeld. Hoe doet ie het toch!quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door de welbekende villain autocorrect
quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, wie weet hè! @:Strani lijkt soms wel altijd precies te weten wat er gaat gebeuren op het forum, dus je zou bijna denken dat hij een voorspellende gave heeft.Maar eerlijk gezegd denk ik dat het eerder komt door zijn scherpe gevoel voor humor en oplettendheid dan door echte magie.
Of... misschien houdt hij ons gewoon allemaal een beetje voor de gek met die mysterieuze gaven!Wat denk jij zelf?
Gemengde teams?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:05 schreef GeorgeM het volgende:
Gaan we binnen 10 jaar het WK voetbal met de mannen en vrouwen winnen @:Strani?
Dat is meestal met villainsquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die doet meer kwaad dan goed.
Nee.quote:
'slechte tafelmanieren' ja dat is typisch Spaans ja, die kunnen dat niet hebben. In Nederland kun je gewoon op tafel schijten, dikke prima.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani wat vind jij van deze (f)ophef?
https://favorflav.com/nl/(...)niet-doen-in-spanje/
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Dat doen ze alleen in Amerikaquote:In veel landen is het gebruikelijk om gewoon op de ober te wachten om je rekening te brengen
In de meeste Europese landen moet je om de rekening vragen. Dus ik zie niet in waarom dat in Spanje dan opeens problematisch zou zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Deze reactie moet je echt lezen !quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Verdejo is inderdaad een stuk lekkerder dan sangriaquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Wat lief van dat strandquote:
Ook in andere restaurants waar ze je graag weg willen hebbenquote:
Dit voorjaar in Nice deden ze het ook, maar dat kwam ons prima uit, we wílden ook een snelle lunchhap en gauw weer doorquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook in andere restaurants waar ze je graag weg willen hebbenIn het centrum van Amsterdam zou ik me er niet over verbazen.
En lekker belangrijk of vragen om de rekening onbeleefd is. Je gaat dan toch al wegKunnen ze je niks meer maken
Dat zijn dan voornamelijk de toeristenhoekjesquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook in andere restaurants waar ze je graag weg willen hebbenIn het centrum van Amsterdam zou ik me er niet over verbazen.
En lekker belangrijk of vragen om de rekening onbeleefd is. Je gaat dan toch al wegKunnen ze je niks meer maken
Ik vind het tegenovergestelde eerder vervelend. Dat je om de rekening vraagt omdat je verder wil, maar dat dan nog enorm lang duurt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:50 schreef H_T het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er ook stil van worden. Maar ik ben @Strani niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:strani is maar opvallend stil vandaag nog.
Je gaat idd wel ver om je gelijk te krijgen. Maar vertel, wat heb je precies gebruikt om deze beving te veroorzaken?quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:55 schreef Strani het volgende:
Of ben je misschien toch iets meer aangekomen dan je dacht?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik ben wel iets aangekomen dit jaar maar ook weer niet genoeg om een aardbeving te veroorzaken, dacht ik...
Als ik in Montenegro op de rekening had moeten wachten, dan had ik daar kunnen blijven slapenquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik in Spanje op de rekening had moeten wachten zat ik er nog
Dat duurt nog vaak best lang ja. Het makkelijkste is eigenlijk als je mee kunt lopen naar de bar en daar kunt betalen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het tegenovergestelde eerder vervelend. Dat je om de rekening vraagt omdat je verder wil, maar dat dan nog enorm lang duurt.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zag, toen ik net een rondje fietste in het bos, een wild dier en ben afgestapt om er een foto van te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Daar is het altijd een prima moment voorquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef H_T het volgende:
Vader, het kan me niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een goed moment om een oude Herman Finkers-show te kijken
Tijdens het rijden iets minder, maar da's ook maar ietsquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar is het altijd een prima moment voor
Ik ben nog lekker wakkerquote:
Ik lees net dat ze heeft aangerommeld met een andere artiestquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:54 schreef egeltje1985 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze reactie moet je echt lezen !
Ja dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou maar zulke bagger moeten schrijven.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze heeft aangerommeld met een andere artiestJaa las ik ook. Na de videoclip die ze hebben opgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Kijken op eigen risico. Want carnaval.
Het is vaak een goed moment om dat te doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef H_T het volgende:
Vader, het kan me niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een goed moment om een oude Herman Finkers-show te kijken
Sterkte daarmee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet op mn werk een nieuwe laptop in gebruik nemen, dus nu al mn bestanden aan t overzetten naar een cloudomgeving. Oftewel, vet saai.
Het is dag 31.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:41 schreef NailQueen het volgende:
Dag 4! Laat je horen voor dag 4!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook geweest, echt waanzinnig inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor hadestown trouwens. Collega was zo enthousiast dat ze me heeft overgehaald.
En wat ga je dan nu doen de rest van de dag?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:24 schreef Arizona het volgende:
Klaar met mijn reguliere werk voor deze week![]()
Vanmiddag nog een meeting (pas om 16:00, zucht) en verder ben ik beschikbaar voor vragen en dat is het![]()
Heb maandag en dinsdag hard doorgewerkt en nu in de vakantietijd komt er eigenlijk niks nieuws bij
Bedankt voor deze vraagquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat ga je dan nu doen de rest van de dag?
Je kan het spannender maken door 10% van de bestanden te wissen en er dan later achter komen of je ze toch nog nodig hadquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet op mn werk een nieuwe laptop in gebruik nemen, dus nu al mn bestanden aan t overzetten naar een cloudomgeving. Oftewel, vet saai.
Ik ben aan het kijken voor een andere laptop om die via het werk aan te schaffen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor deze vraag![]()
Beetje internetten, spelletje spelen, misschien nog even verdiepen in nieuwe tooling die we misschien gaan aanschaffen (maar daar heb ik nog ruim 2 weken de tijd voor) , wasje draaien.
Na weken (maanden) hard werken, eindelijk weer eens rust
Klopt.quote:
En het eerste halfjaar is korter dan het tweede halfjaar.quote:
Wel bijzonder dat een eventuele verlenging al wel in het eerste halfjaar gepland wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het eerste halfjaar is korter dan het tweede halfjaar.
Logisch toch? Anders wordt het verschil nog groterquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat een eventuele verlenging al wel in het eerste halfjaar gepland wordt.
Maar in februari weet je toch nog niet of het een gelijkspel wordt?quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Logisch toch? Anders wordt het verschil nog groter
Oh dat klinkt als een lekkere lunchquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Wat hebben we voor de lunch vandaag?
Ik heb een 2 volkoren boterhammen, eentje met jam en eentje met brie, en een gekookt ei.
De bammetjes met garnalensalade zijn al naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een 2 volkoren boterhammen, eentje met jam en eentje met brie, en een gekookt ei.
En daarmee maken we de winter langer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat een eventuele verlenging al wel in het eerste halfjaar gepland wordt.
Ieder kwartaal zou eigenlijk 30, 31, 30 dagen moeten hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar in februari weet je toch nog niet of het een gelijkspel wordt?
Ik had 3 bammetjes. 1 met ham, 1 met kip en 1 met gegrild gehakt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Ik heb 2 volkoren boterhammen, eentje met jam en eentje met brie, en een gekookt ei.
Op basis van historische data lijkt dat toch de beste optie. Mocht het nou drie keer op rij verkeerd lopen met de huidige regeling, dan kunnen we altijd nog naar een andere oplossing kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar in februari weet je toch nog niet of het een gelijkspel wordt?
Jij houdt van vleesquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had 3 bammetjes. 1 met ham, 1 met kip en 1 met gegrild gehakt.
Ja, en zolang het nog mag.quote:
Ik had twee bammetjes met prosciutto en mortadella. Lekker italiaansquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Ik heb 2 volkoren boterhammen, eentje met jam en eentje met brie, en een gekookt ei.
Ik heb ook nog twee brandjes geblust vanmiddagquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is de dag van het brandjes blussen
Nee, collega zonder rechtenquote:
Mag niet, bewaarplicht, dingen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan het spannender maken door 10% van de bestanden te wissen en er dan later achter komen of je ze toch nog nodig had
Het was een couscoussalade met kippendij. Van de kantine. Erg lekker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Hopelijk geen brandje in je auto.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik drop hem alvast
[ afbeelding ]
Het was een hectische dagje met brandjes blussen die tegelijk kwamen en ook nog eens mijn auto die nog steeds niet klaar is![]()
Dat maakt het juist zo spannend!quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mag niet, bewaarplicht, dingen.
Oh ze zijn de hele wedstrijd aan het herhalenquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws. Vanavond winnen ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |