Nu de uitslagen van de voetbalwedstrijden nogquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij zei ik er hier zelfs iets over!
Kijk eens aan: Strani in ESF / [SLOWCHAT] #2464 Ha Wie! Met Lo!
'With great power comes great responsibility.' Is nu wel gebleken. En het laat zien waarom al die superhelden hun kracht altijd zoveel mogelijk geheim willen houden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
Heb je al spijt dat je je krachten geopenbaard hebt, waardoor iedereen je lastig valt met vragen? @:Strani
is dat zijn alter ego?quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:strqni is maar opvallend stil vandaag nog.
Ja dat is @Strani met een bril op.quote:
Nee, ik kan gewoon niet typen op mobiel.quote:
Dat komt door de welbekende villain autocorrectquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet typen op mobiel.
Ja, die doet meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door de welbekende villain autocorrect
Dat heeft @Strani vast al voorspeld. Hoe doet ie het toch!quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door de welbekende villain autocorrect
quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, wie weet hè! @:Strani lijkt soms wel altijd precies te weten wat er gaat gebeuren op het forum, dus je zou bijna denken dat hij een voorspellende gave heeft.Maar eerlijk gezegd denk ik dat het eerder komt door zijn scherpe gevoel voor humor en oplettendheid dan door echte magie.
Of... misschien houdt hij ons gewoon allemaal een beetje voor de gek met die mysterieuze gaven!Wat denk jij zelf?
Gemengde teams?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:05 schreef GeorgeM het volgende:
Gaan we binnen 10 jaar het WK voetbal met de mannen en vrouwen winnen @:Strani?
Dat is meestal met villainsquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die doet meer kwaad dan goed.
Nee.quote:
'slechte tafelmanieren' ja dat is typisch Spaans ja, die kunnen dat niet hebben. In Nederland kun je gewoon op tafel schijten, dikke prima.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani wat vind jij van deze (f)ophef?
https://favorflav.com/nl/(...)niet-doen-in-spanje/
quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Dat doen ze alleen in Amerikaquote:In veel landen is het gebruikelijk om gewoon op de ober te wachten om je rekening te brengen
In de meeste Europese landen moet je om de rekening vragen. Dus ik zie niet in waarom dat in Spanje dan opeens problematisch zou zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Deze reactie moet je echt lezen !quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Verdejo is inderdaad een stuk lekkerder dan sangriaquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Wat lief van dat strandquote:
Ook in andere restaurants waar ze je graag weg willen hebbenquote:
Dit voorjaar in Nice deden ze het ook, maar dat kwam ons prima uit, we wílden ook een snelle lunchhap en gauw weer doorquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook in andere restaurants waar ze je graag weg willen hebbenIn het centrum van Amsterdam zou ik me er niet over verbazen.
En lekker belangrijk of vragen om de rekening onbeleefd is. Je gaat dan toch al wegKunnen ze je niks meer maken
Dat zijn dan voornamelijk de toeristenhoekjesquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook in andere restaurants waar ze je graag weg willen hebbenIn het centrum van Amsterdam zou ik me er niet over verbazen.
En lekker belangrijk of vragen om de rekening onbeleefd is. Je gaat dan toch al wegKunnen ze je niks meer maken
Ik vind het tegenovergestelde eerder vervelend. Dat je om de rekening vraagt omdat je verder wil, maar dat dan nog enorm lang duurt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:50 schreef H_T het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er ook stil van worden. Maar ik ben @Strani niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:strani is maar opvallend stil vandaag nog.
Je gaat idd wel ver om je gelijk te krijgen. Maar vertel, wat heb je precies gebruikt om deze beving te veroorzaken?quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:55 schreef Strani het volgende:
Oké... Nieuw Zeeland was het bepaald niet maar toch opvallend dat binnen een uur na mijn vorige post de vierde sterkste beving van de 21e eeuw plaatsvond bij de Russische oostkust. En de gedeeld achtste sterkste sinds de metingen zijn begonnen.
https://en.wikipedia.org/wiki/2025_Kamchatka_Peninsula_earthquake
Of ben je misschien toch iets meer aangekomen dan je dacht?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik ben wel iets aangekomen dit jaar maar ook weer niet genoeg om een aardbeving te veroorzaken, dacht ik...
Als ik in Montenegro op de rekening had moeten wachten, dan had ik daar kunnen blijven slapenquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik in Spanje op de rekening had moeten wachten zat ik er nog
Dat duurt nog vaak best lang ja. Het makkelijkste is eigenlijk als je mee kunt lopen naar de bar en daar kunt betalen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het tegenovergestelde eerder vervelend. Dat je om de rekening vraagt omdat je verder wil, maar dat dan nog enorm lang duurt.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zag, toen ik net een rondje fietste in het bos, een wild dier en ben afgestapt om er een foto van te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Daar is het altijd een prima moment voorquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef H_T het volgende:
Vader, het kan me niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een goed moment om een oude Herman Finkers-show te kijken
Tijdens het rijden iets minder, maar da's ook maar ietsquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar is het altijd een prima moment voor
Ik ben nog lekker wakkerquote:
Ik lees net dat ze heeft aangerommeld met een andere artiestquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Heeft iemand een tijdje terug dit was t nieuws gezien met Steven Kazan en zn vrouw als gast? En dat je toen dacht, vinden die mensen elkaar wel aardig? Nou, die gaan dus scheiden las ik net. Waarna ik tegen mezelf (en nu tegen jullie) zie je wel kan zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze reactie moet je echt lezen !
Ja dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou maar zulke bagger moeten schrijven.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze heeft aangerommeld met een andere artiestJaa las ik ook. Na de videoclip die ze hebben opgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Kijken op eigen risico. Want carnaval.
Het is vaak een goed moment om dat te doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef H_T het volgende:
Vader, het kan me niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een goed moment om een oude Herman Finkers-show te kijken
Sterkte daarmee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet op mn werk een nieuwe laptop in gebruik nemen, dus nu al mn bestanden aan t overzetten naar een cloudomgeving. Oftewel, vet saai.
Het is dag 31.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:41 schreef NailQueen het volgende:
Dag 4! Laat je horen voor dag 4!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook geweest, echt waanzinnig inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor hadestown trouwens. Collega was zo enthousiast dat ze me heeft overgehaald.
En wat ga je dan nu doen de rest van de dag?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:24 schreef Arizona het volgende:
Klaar met mijn reguliere werk voor deze week![]()
Vanmiddag nog een meeting (pas om 16:00, zucht) en verder ben ik beschikbaar voor vragen en dat is het![]()
Heb maandag en dinsdag hard doorgewerkt en nu in de vakantietijd komt er eigenlijk niks nieuws bij
Bedankt voor deze vraagquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat ga je dan nu doen de rest van de dag?
Je kan het spannender maken door 10% van de bestanden te wissen en er dan later achter komen of je ze toch nog nodig hadquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet op mn werk een nieuwe laptop in gebruik nemen, dus nu al mn bestanden aan t overzetten naar een cloudomgeving. Oftewel, vet saai.
Ik ben aan het kijken voor een andere laptop om die via het werk aan te schaffen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor deze vraag![]()
Beetje internetten, spelletje spelen, misschien nog even verdiepen in nieuwe tooling die we misschien gaan aanschaffen (maar daar heb ik nog ruim 2 weken de tijd voor) , wasje draaien.
Na weken (maanden) hard werken, eindelijk weer eens rust
Klopt.quote:
En het eerste halfjaar is korter dan het tweede halfjaar.quote:
Wel bijzonder dat een eventuele verlenging al wel in het eerste halfjaar gepland wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het eerste halfjaar is korter dan het tweede halfjaar.
Logisch toch? Anders wordt het verschil nog groterquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat een eventuele verlenging al wel in het eerste halfjaar gepland wordt.
Maar in februari weet je toch nog niet of het een gelijkspel wordt?quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Logisch toch? Anders wordt het verschil nog groter
Oh dat klinkt als een lekkere lunchquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Wat hebben we voor de lunch vandaag?
Ik heb een 2 volkoren boterhammen, eentje met jam en eentje met brie, en een gekookt ei.
De bammetjes met garnalensalade zijn al naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een 2 volkoren boterhammen, eentje met jam en eentje met brie, en een gekookt ei.
En daarmee maken we de winter langer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat een eventuele verlenging al wel in het eerste halfjaar gepland wordt.
Ieder kwartaal zou eigenlijk 30, 31, 30 dagen moeten hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar in februari weet je toch nog niet of het een gelijkspel wordt?
Ik had 3 bammetjes. 1 met ham, 1 met kip en 1 met gegrild gehakt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Ik heb 2 volkoren boterhammen, eentje met jam en eentje met brie, en een gekookt ei.
Op basis van historische data lijkt dat toch de beste optie. Mocht het nou drie keer op rij verkeerd lopen met de huidige regeling, dan kunnen we altijd nog naar een andere oplossing kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar in februari weet je toch nog niet of het een gelijkspel wordt?
Jij houdt van vleesquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had 3 bammetjes. 1 met ham, 1 met kip en 1 met gegrild gehakt.
Ja, en zolang het nog mag.quote:
Ik had twee bammetjes met prosciutto en mortadella. Lekker italiaansquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Ik heb 2 volkoren boterhammen, eentje met jam en eentje met brie, en een gekookt ei.
Ik heb ook nog twee brandjes geblust vanmiddagquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is de dag van het brandjes blussen
Nee, collega zonder rechtenquote:
Mag niet, bewaarplicht, dingen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan het spannender maken door 10% van de bestanden te wissen en er dan later achter komen of je ze toch nog nodig had
Het was een couscoussalade met kippendij. Van de kantine. Erg lekker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:50 schreef Arizona het volgende:
Hopelijk geen brandje in je auto.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik drop hem alvast
[ afbeelding ]
Het was een hectische dagje met brandjes blussen die tegelijk kwamen en ook nog eens mijn auto die nog steeds niet klaar is![]()
Dat maakt het juist zo spannend!quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mag niet, bewaarplicht, dingen.
Oh ze zijn de hele wedstrijd aan het herhalenquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws. Vanavond winnen ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |