Wanneer gaat het Kremlin instorten?quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:55 schreef Strani het volgende:
Oké... Nieuw Zeeland was het bepaald niet maar toch opvallend dat binnen een uur na mijn vorige post de vierde sterkste beving van de 21e eeuw plaatsvond bij de Russische oostkust. En de gedeeld achtste sterkste sinds de metingen zijn begonnen.
https://en.wikipedia.org/wiki/2025_Kamchatka_Peninsula_earthquake
Nu de uitslagen van de voetbalwedstrijden nogquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij zei ik er hier zelfs iets over!
Kijk eens aan: Strani in ESF / [SLOWCHAT] #2464 Ha Wie! Met Lo!
'With great power comes great responsibility.' Is nu wel gebleken. En het laat zien waarom al die superhelden hun kracht altijd zoveel mogelijk geheim willen houden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
Heb je al spijt dat je je krachten geopenbaard hebt, waardoor iedereen je lastig valt met vragen? @:Strani
is dat zijn alter ego?quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:strqni is maar opvallend stil vandaag nog.
Ja dat is @Strani met een bril op.quote:
Nee, ik kan gewoon niet typen op mobiel.quote:
Dat komt door de welbekende villain autocorrectquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet typen op mobiel.
Ja, die doet meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door de welbekende villain autocorrect
Dat heeft @Strani vast al voorspeld. Hoe doet ie het toch!quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door de welbekende villain autocorrect
quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, wie weet hè! @:Strani lijkt soms wel altijd precies te weten wat er gaat gebeuren op het forum, dus je zou bijna denken dat hij een voorspellende gave heeft.Maar eerlijk gezegd denk ik dat het eerder komt door zijn scherpe gevoel voor humor en oplettendheid dan door echte magie.
Of... misschien houdt hij ons gewoon allemaal een beetje voor de gek met die mysterieuze gaven!Wat denk jij zelf?
Gemengde teams?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:05 schreef GeorgeM het volgende:
Gaan we binnen 10 jaar het WK voetbal met de mannen en vrouwen winnen @:Strani?
Dat is meestal met villainsquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die doet meer kwaad dan goed.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |