![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl en Gerard Joling kwallen zijn, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je brinta op hebt (of wijn), dat je midden in de nacht een feestje geeft, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.) Bekijk deze YouTube-video
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goedemorgen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:
Ik ben net een halfuur wakker.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Er zit een woordgrap in de TT maar ik zie hem niet
Arizona
Zeg maar Arißona
@NailQueen heb je dat gifje nog van dat meisje bij dat draaimolentje?
Niets drukt mijn huidige staat beter uit dan dat gifje
Eindelijk weekend, ik ben ka-pot.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Je moet ze dan ook niet dan pas gaan daten he

Iets ervoor is wel zo handig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef H_T het volgende:[..]
Oh god, dat zouden ze toch niet echt doen he?

En als het dan toch niet werkt, kan je ze dan wel gewoon bij het asiel inleveren?

De opvang zit bom- en bomvol.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef H_T het volgende:[..]
Oh god, dat zouden ze toch niet echt doen he?

En als het dan toch niet werkt, kan je ze dan wel gewoon bij het asiel inleveren?
Zolang je ze maar niet bij het op vakantie gaan, vastgebonden aan een boom achterlaat.
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 14-03-2025 17:33:17 ]
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef egeltje1985 het volgende:[..]
Jaa hele nerderige plannen. Nou ja, vanavond eerst een sportmassage vanwege een pijnlijke schouder, maar morgen overdag naar een bordspellen beurs, morgenavond bordspellen spelen bij vrienden (die we dan misschien die dag hebben gekocht) en zondag ook weer bordspellen spelen bij vrienden. Ow en maandag ook. Misschien speel ik veel bordspellen.

Vervelend, die schouder, daar had je toch ook al langer last van?
Heb je nog speciale bordspellen op het oog die je morgen wil proberen / kopen?
Strani
Beroemde influencer
Heeft iemand hier de uitzending van Dit Was het Nieuws gekeken gisteren? Met als gasten Steven Kazan en z'n vrouw?
Haar lichaamstaal gaf me toch heel sterk de indruk dat ze echt helemaal klaar is met die jongen.
Op
02-02-2020 20:20:20 schreef
Strani iets
2006 Time Person of the Year
usagi414
Subete ga ongakudesu
quote:
Op vrijdag 14 maart 2025 17:42 schreef Strani het volgende:[..]
Bij alles wat hij deed leek ze zich te schamen. Terwijl ze enorm moest lachen om alles wat Peter zei.
Let op m'n woorden H_T, hier komt gedoe van!
Steven was dan ook niet het scherpste mes in de la gisteren.
Jamie was veel leuker en beter op de hoogte van alles.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op vrijdag 14 maart 2025 17:33 schreef Strani het volgende:Heeft iemand hier de uitzending van Dit Was het Nieuws gekeken gisteren? Met als gasten Steven Kazan en z'n vrouw?
Haar lichaamstaal gaf me toch heel sterk de indruk dat ze echt helemaal klaar is met die jongen.
Ik heb het niet gezien. Maar wel eens videos dat hij goocheltrucs doet waar die haar bij nodig heeft. Dan kijkt ze ook verveeld etc. Maar dat is daar bewust. Denk dat je er niet veel achter hoeft te zoeken.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op vrijdag 14 maart 2025 17:42 schreef Strani het volgende:[..]
Bij alles wat hij deed leek ze zich te schamen. Terwijl ze enorm moest lachen om alles wat Peter zei.
Let op m'n woorden H_T, hier komt gedoe van!
Ik vermoed dat het meer jouw wens is, zodat Jamie weer vrij is en jij jouw charmes in de strijd kunt gooien