SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben net een halfuur wakker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel van zo'n vroege VT is dat ik nu al een kwartier aan het werk ben.
Ja je moet vooraf al kiezen welke plaats, en je matcht alleen als je allebei dezelfde kiest. Toen ik erop zat waren het ook maar tien steden ofzo in NL. Gelukkig wel Leiden waardoor al mn dates dichtbij warenquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel denk ik hoeveel je voor elke date moet doen. Als je in een stedelijk gebied woont en niet ver hoeft te reizen voor een date, is het makkelijker gedaan om dan inderdaad maar even snel af te spreken. Als je het echt moet plannen omdat het in een andere plaats is, dan is het al een stuk meer gedoe dus dan wil je iets meer zekerheid dat het wat zou kúnnen worden.
Af en toe komt er een bij. De dichtstbijzijnde opties zijn voor mij nog steeds een stukkie reizen. Het zou mij dus kunnen gebeuren dat ik een date heb met iemand uit de gemeente naast de mijne en dat we allebei eerst drie kwartier bezig zijn om op de afgesproken locatie aan te komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je moet vooraf al kiezen welke plaats, en je matcht alleen als je allebei dezelfde kiest. Toen ik erop zat waren het ook maar tien steden ofzo in NL. Gelukkig wel Leiden waardoor al mn dates dichtbij waren
Het is vooral een grap van het kaliber Moppentrommel/Bassie & Adriaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:39 schreef NailQueen het volgende:
Er zit een woordgrap in de TT maar ik zie hem niet
Beter dan dat de ander drie kwartier vanaf de andere kant komtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Af en toe komt er een bij. De dichtstbijzijnde opties zijn voor mij nog steeds een stukkie reizen. Het zou mij dus kunnen gebeuren dat ik een date heb met iemand uit de gemeente naast de mijne en dat we allebei eerst drie kwartier bezig zijn om op de afgesproken locatie aan te komen
Dat hangt er helemaal vanaf hoe leuk of vreselijk die date in de praktijk blijkt te zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Beter dan dat de ander drie kwartier vanaf de andere kant komt
Wie?quote:
Nou ik vind 'm legendarisch hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is vooral een grap van het kaliber Moppentrommel/Bassie & Adriaan
Ik geloof het voor nu wel even. Ik zie wel wat ik er mee doe.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:23 schreef Strani het volgende:
@:nailqueen heb je nog iets te zeggen op de antwoorden op je vraag of vind je het wel prima zo?
Ik moet nog een paar uurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef Arizona het volgende:
@:Nailqueen heb je dat gifje nog van dat meisje bij dat draaimolentje?
Niets drukt mijn huidige staat beter uit dan dat gifje![]()
Eindelijk weekend, ik ben ka-pot.
Aangezien NailQueen deze nog niet kan plaatsen (sterkte NQ) doe ik het maar evenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef Arizona het volgende:
@:Nailqueen heb je dat gifje nog van dat meisje bij dat draaimolentje?
Niets drukt mijn huidige staat beter uit dan dat gifje![]()
Eindelijk weekend, ik ben ka-pot.
Haha mooi gifje inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien NailQueen deze nog niet kan plaatsen (sterkte NQ) doe ik het maar even
[ afbeelding ]
Hartelijk dank hiervoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien NailQueen deze nog niet kan plaatsen (sterkte NQ) doe ik het maar even
[ afbeelding ]
Nou hoe leuk ook, ik zou daten op 1,5u afstand best gedoe vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf hoe leuk of vreselijk die date in de praktijk blijkt te zijn
Jawel, maar ik ben zó lang vrijgezel dat ik misschien meer moeite zou hebben met daten met iemand die twee straten verderop woontquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou hoe leuk ook, ik zou daten op 1,5u afstand best gedoe vinden
Kun je je voorstellen als ze ineens bij je in huis wonenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben zó lang vrijgezel dat ik misschien meer moeite zou hebben met daten met iemand die twee straten verderop woont
Je moet ze dan ook niet dan pas gaan daten hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen als ze ineens bij je in huis wonen
Oh god, dat zouden ze toch niet echt doen he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen als ze ineens bij je in huis wonen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh god, dat zouden ze toch niet echt doen he?En als het dan toch niet werkt, kan je ze dan wel gewoon bij het asiel inleveren?
Dat klinkt enthousiast, nog leuke plannen?quote:
Zolang je ze maar niet bij het op vakantie gaan, vastgebonden aan een boom achterlaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh god, dat zouden ze toch niet echt doen he?En als het dan toch niet werkt, kan je ze dan wel gewoon bij het asiel inleveren?
Jaa hele nerderige plannen. Nou ja, vanavond eerst een sportmassage vanwege een pijnlijke schouder, maar morgen overdag naar een bordspellen beurs, morgenavond bordspellen spelen bij vrienden (die we dan misschien die dag hebben gekocht) en zondag ook weer bordspellen spelen bij vrienden. Ow en maandag ook. Misschien speel ik veel bordspellen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt enthousiast, nog leuke plannen?
Vervelend, die schouder, daar had je toch ook al langer last van?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa hele nerderige plannen. Nou ja, vanavond eerst een sportmassage vanwege een pijnlijke schouder, maar morgen overdag naar een bordspellen beurs, morgenavond bordspellen spelen bij vrienden (die we dan misschien die dag hebben gekocht) en zondag ook weer bordspellen spelen bij vrienden. Ow en maandag ook. Misschien speel ik veel bordspellen.
Ja vorig jaar ook, toen was het weg na fysio, ben ik flink gaan sporten, afgevallen, dingen. En nu heb ik ineens weer last. Geen idee waarom, maar hopelijk masseren ze het er snel uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend, die schouder, daar had je toch ook al langer last van?
Heb je nog speciale bordspellen op het oog die je morgen wil proberen / kopen?
Booooh,waar is die opvang?quote:
Gezien, maar niet daar op geletquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:33 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier de uitzending van Dit Was het Nieuws gekeken gisteren? Met als gasten Steven Kazan en z'n vrouw?
Haar lichaamstaal gaf me toch heel sterk de indruk dat ze echt helemaal klaar is met die jongen.
Leuk, veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa hele nerderige plannen. Nou ja, vanavond eerst een sportmassage vanwege een pijnlijke schouder, maar morgen overdag naar een bordspellen beurs, morgenavond bordspellen spelen bij vrienden (die we dan misschien die dag hebben gekocht) en zondag ook weer bordspellen spelen bij vrienden. Ow en maandag ook. Misschien speel ik veel bordspellen.
Bij alles wat hij deed leek ze zich te schamen. Terwijl ze enorm moest lachen om alles wat Peter zei.quote:
Steven was dan ook niet het scherpste mes in de la gisteren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij alles wat hij deed leek ze zich te schamen. Terwijl ze enorm moest lachen om alles wat Peter zei.
Let op m'n woorden H_T, hier komt gedoe van!
Ja absoluut, dat verschil was wel heel merkbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Steven was dan ook niet het scherpste mes in de la gisteren.
Jamie was veel leuker en beter op de hoogte van alles.
Ja net gekeken. Ik had meer het gevoel dat dat bij de act hoorde ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:33 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier de uitzending van Dit Was het Nieuws gekeken gisteren? Met als gasten Steven Kazan en z'n vrouw?
Haar lichaamstaal gaf me toch heel sterk de indruk dat ze echt helemaal klaar is met die jongen.
Ik heb het niet gezien. Maar wel eens videos dat hij goocheltrucs doet waar die haar bij nodig heeft. Dan kijkt ze ook verveeld etc. Maar dat is daar bewust. Denk dat je er niet veel achter hoeft te zoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:33 schreef Strani het volgende:
Oké. Ik zag al een heel drama voor me met een affaire met de komische kabouter.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar wel eens videos dat hij goocheltrucs doet waar die haar bij nodig heeft. Dan kijkt ze ook verveeld etc. Maar dat is daar bewust. Denk dat je er niet veel achter hoeft te zoeken.
Ik vermoed dat het meer jouw wens is, zodat Jamie weer vrij is en jij jouw charmes in de strijd kunt gooienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij alles wat hij deed leek ze zich te schamen. Terwijl ze enorm moest lachen om alles wat Peter zei.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer jouw wens is, zodat Jamie weer vrij is en jij jouw charmes in de strijd kunt gooien
Zij is zeker leuk jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]Nou het is absoluut een leuke vrouw! En bij mij zou ze nooit van haar leven meer naar een verdwijntruck hoeven te kijken. Ik heb niks dus er kan ook niks weg geraken.
Ik denk dat Strani een oogje op Jamie heeft en daarom iets anders zietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja net gekeken. Ik had meer het gevoel dat dat bij de act hoorde ofzo.
JA! Dat dacht dat jij dus ook, maar dan ruim twee minuten eerder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer jouw wens is, zodat Jamie weer vrij is en jij jouw charmes in de strijd kunt gooien
@Redefine is altijd net te vroeg met allesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JA! Dat dacht dat jij dus ook, maar dan ruim twee minuten eerder.
GMTAquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JA! Dat dacht dat jij dus ook, maar dan ruim twee minuten eerder.
Niet gezien nog maar ik zie ze wel vaker zo, dat is volgens mij al heel lang hun 'dynamiek' voor tv. Misschien dat ze dat met een camera er op niet echt meer kunnen uitzetten?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:33 schreef Strani het volgende:
Nou eentje van hen had van de week zelf een verdwijntruc gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef Redefine het volgende:
Je zegt dat je niks hebt, maar je er twee katten dan
Het is nooit te vroeg om jouw dromen in duizenden stukjes uit een te laten spattenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine is altijd net te vroeg met alles
Wellicht! Is ook lastig om dan opeens heel anders te moeten doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:03 schreef Yesse het volgende:
Ik meld mij weer. Met nekpijn van de (slechts) 3 achtbanen die ik heb gedaanIk kan denken: oh ik word oud maar 9 jaar geleden had ik dat ook al
![]()
Ik zou overigens zo weer gaan. Het is voor ons een uurtje rijden, kort genoeg voor een bezoek maar te lang voor een abonnement.
[..]
Niet gezien nog maar ik zie ze wel vaker zo, dat is volgens mij al heel lang hun 'dynamiek' voor tv. Misschien dat ze dat met een camera er op niet echt meer kunnen uitzetten?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eentje van hen had van de week zelf een verdwijntruc gedaanIk had m'n voordeur heel dom open laten staan (gelukkig is mijn gebouw best veilig en loopt normaal niemand langs mijn voordeel) maar ze was vier verdiepingen omlaag gelopen en zat in de kelder te miauwen toen ik thuis kwam omdat ze niet meer wist waar ze ook al weer woonde.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]Gelukkig liep het goed af.
Overigens nog eenomdat jij een voordeel hebt, dat moet wel een duur appartement zijn.
Zullen we dan zo met zijn allen bij jou met het voordeel in huis vallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]Ja dat had ik al aangepast inmiddels. Elk voordeel heb z'n voordeur.
Ik stuur je direct via het nadeel weer het huis uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zullen we dan zo met zijn allen bij jou met het voordeel in huis vallen.
Als dat het raam is, dan wordt dat een flinke val gezien hoe hoog jij woontquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je direct via het nadeel weer het huis uit!
Ik vrees van welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat het raam is, dan wordt dat een flinke val gezien hoe hoog jij woont
Misschien val ik dan nog zacht op een van de vele stelletjes die daar foto's voor Instagram staan te maken. Inclusief duckface.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van welMaar tijdens het vallen heb je wel een mooi uitzicht op zee!
En er zat toevallig niemand in de kelder ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eentje van hen had van de week zelf een verdwijntruc gedaanIk had m'n voordeur heel dom open laten staan (gelukkig is mijn gebouw best veilig en loopt normaal niemand langs mijn voordeur) maar ze was vier verdiepingen omlaag gelopen en zat in de kelder te miauwen toen ik thuis kwam omdat ze niet meer wist waar ze ook al weer woonde.
Nee je valt gewoon op asfalt, sorry.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien val ik dan nog zacht op een van de vele stelletjes die daar foto's voor Instagram staan te maken. Inclusief duckface.
Ja heftigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En er zat toevallig niemand in de kelder ?
Maar de paniek als je ineens je kat kwijt bent. Die van mij blijven ook altijd binnen en let goed op de deuren voordat ik weg ga.
Die kelder zal vast niet vrij van Noren zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En er zat toevallig niemand in de kelder ?
Maar de paniek als je ineens je kat kwijt bent. Die van mij blijven ook altijd binnen en let goed op de deuren voordat ik weg ga.
quote:
Maar je kan je die Jitsi-sessie dus nog herinneren?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien val ik dan nog zacht op een van de vele stelletjes die daar foto's voor Instagram staan te maken. Inclusief duckface.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je kan je die Jitsi-sessie dus nog herinneren?
Ging het daar heet aan toe?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je kan je die Jitsi-sessie dus nog herinneren?
Ow. Dat wil ik allemaal niet weten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit was een naakte sessieDat deden we eens per maand.
Dat waren anders wel de populairste sessiesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow. Dat wil ik allemaal niet weten.
Tijd gaat hard.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook alweer 3.5 jaar geleden inmiddels
Als ze vrijgezel wordt krijg je er wel gelijk 2 kinderen bijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht! Is ook lastig om dan opeens heel anders te moeten doen.
En dan nog te bedenken dat dit de Jitsies waren waar Strani op straat rondliep.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow. Dat wil ik allemaal niet weten.
Waren destijds leuk om te doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:26 schreef BillDauterive het volgende:
Over een week doet upbeatles weer een online pubquiz, omdat het dan 5 jaar terug is dat ze ermee begonnen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel wordt krijg je er wel gelijk 2 kinderen bij
Ik zal het eens proberen, je hoort nog van me!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Één kind zou wel nog kunnen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]Oei dat vind ik wel veel ja. Nee laat dan maar zitten
Ik vind Jamie heel leuk!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt bizarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook alweer 3.5 jaar geleden inmiddels
Ik dacht dat ze één kind haddenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ze vrijgezel wordt krijg je er wel gelijk 2 kinderen bij
Oh wow inderdaad jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind Jamie heel leuk!Maar vind hen wel bijzonder qua leeftijdverschil en hoe lang ze al een relatie hebben, hij is flink wat ouder en ze zijn echt getrouwd toen ze 18 was geloof ik, meteen een baby toen
Niet echt een recept voor zo'n lange relatie als zij a hebben normaalgesproken zeg maar
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wow inderdaad jaIk dacht eerlijk gezegd ook dat ze wat ouder was, maar ze is slechts 31 ja. Dat is wel apart.
Zeker. En dat we nog live getuige waren van de bestorming van het Capitoolquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt bizarIk moest daar laatst nog aan denken, was wel echt gezellig altijd die woensdagavonden
O jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. En dat we nog live getuige waren van de bestorming van het Capitool
Oh ja dat werd toen tijdens de sessie langzaam duidelijk, dat dat toch vrij ernstig was.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. En dat we nog live getuige waren van de bestorming van het Capitool
Ja ik denk ruim een jaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:18 schreef Strani het volgende:
Voor de nieuweren hier: Toen Covid begon organiseerden we vanuit hier een wekelijkse videocall zodat we met z'n allen nog een beetje sociaal konden doenDat heeft het toch een aardig tijdje volgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |