Zij is zeker leuk jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]Nou het is absoluut een leuke vrouw! En bij mij zou ze nooit van haar leven meer naar een verdwijntruck hoeven te kijken. Ik heb niks dus er kan ook niks weg geraken.
Ik denk dat Strani een oogje op Jamie heeft en daarom iets anders zietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja net gekeken. Ik had meer het gevoel dat dat bij de act hoorde ofzo.
JA! Dat dacht dat jij dus ook, maar dan ruim twee minuten eerder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer jouw wens is, zodat Jamie weer vrij is en jij jouw charmes in de strijd kunt gooien
@Redefine is altijd net te vroeg met allesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JA! Dat dacht dat jij dus ook, maar dan ruim twee minuten eerder.
GMTAquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JA! Dat dacht dat jij dus ook, maar dan ruim twee minuten eerder.
Niet gezien nog maar ik zie ze wel vaker zo, dat is volgens mij al heel lang hun 'dynamiek' voor tv. Misschien dat ze dat met een camera er op niet echt meer kunnen uitzetten?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:33 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier de uitzending van Dit Was het Nieuws gekeken gisteren? Met als gasten Steven Kazan en z'n vrouw?
Haar lichaamstaal gaf me toch heel sterk de indruk dat ze echt helemaal klaar is met die jongen.
Nou eentje van hen had van de week zelf een verdwijntruc gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef Redefine het volgende:
Je zegt dat je niks hebt, maar je er twee katten dan
Het is nooit te vroeg om jouw dromen in duizenden stukjes uit een te laten spattenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Redefine is altijd net te vroeg met alles
Wellicht! Is ook lastig om dan opeens heel anders te moeten doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:03 schreef Yesse het volgende:
Ik meld mij weer. Met nekpijn van de (slechts) 3 achtbanen die ik heb gedaanIk kan denken: oh ik word oud maar 9 jaar geleden had ik dat ook al
![]()
Ik zou overigens zo weer gaan. Het is voor ons een uurtje rijden, kort genoeg voor een bezoek maar te lang voor een abonnement.
[..]
Niet gezien nog maar ik zie ze wel vaker zo, dat is volgens mij al heel lang hun 'dynamiek' voor tv. Misschien dat ze dat met een camera er op niet echt meer kunnen uitzetten?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eentje van hen had van de week zelf een verdwijntruc gedaanIk had m'n voordeur heel dom open laten staan (gelukkig is mijn gebouw best veilig en loopt normaal niemand langs mijn voordeel) maar ze was vier verdiepingen omlaag gelopen en zat in de kelder te miauwen toen ik thuis kwam omdat ze niet meer wist waar ze ook al weer woonde.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]Gelukkig liep het goed af.
Overigens nog eenomdat jij een voordeel hebt, dat moet wel een duur appartement zijn.
Zullen we dan zo met zijn allen bij jou met het voordeel in huis vallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]Ja dat had ik al aangepast inmiddels. Elk voordeel heb z'n voordeur.
Ik stuur je direct via het nadeel weer het huis uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zullen we dan zo met zijn allen bij jou met het voordeel in huis vallen.
Als dat het raam is, dan wordt dat een flinke val gezien hoe hoog jij woontquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je direct via het nadeel weer het huis uit!
Ik vrees van welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat het raam is, dan wordt dat een flinke val gezien hoe hoog jij woont
Misschien val ik dan nog zacht op een van de vele stelletjes die daar foto's voor Instagram staan te maken. Inclusief duckface.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van welMaar tijdens het vallen heb je wel een mooi uitzicht op zee!
En er zat toevallig niemand in de kelder ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eentje van hen had van de week zelf een verdwijntruc gedaanIk had m'n voordeur heel dom open laten staan (gelukkig is mijn gebouw best veilig en loopt normaal niemand langs mijn voordeur) maar ze was vier verdiepingen omlaag gelopen en zat in de kelder te miauwen toen ik thuis kwam omdat ze niet meer wist waar ze ook al weer woonde.
Nee je valt gewoon op asfalt, sorry.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien val ik dan nog zacht op een van de vele stelletjes die daar foto's voor Instagram staan te maken. Inclusief duckface.
Ja heftigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En er zat toevallig niemand in de kelder ?
Maar de paniek als je ineens je kat kwijt bent. Die van mij blijven ook altijd binnen en let goed op de deuren voordat ik weg ga.
Die kelder zal vast niet vrij van Noren zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En er zat toevallig niemand in de kelder ?
Maar de paniek als je ineens je kat kwijt bent. Die van mij blijven ook altijd binnen en let goed op de deuren voordat ik weg ga.
quote:
Maar je kan je die Jitsi-sessie dus nog herinneren?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien val ik dan nog zacht op een van de vele stelletjes die daar foto's voor Instagram staan te maken. Inclusief duckface.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je kan je die Jitsi-sessie dus nog herinneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |