Nee. Want 38 dagen is ook niet te vroegquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:00 schreef Yesse het volgende:
Is 31 dagen van te voren te vroeg om af te tellen voor een vakantie?
Ja, snap ikquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Zo, vanmiddag videogesprek met de arboarts. Zin in
Ik snap het hoe en waarom hoor, maar ik zie al zoveel artsen en artsachtigen dat het een beetje debiel begint te worden
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Ik snap het hoe en waarom hoor, maar ik zie al zoveel artsen en artsachtigen dat het een beetje debiel begint te worden
Ik ben wel heel erg benieuwd wat deze man vindt van het niet naar de foto's kijken van mijn eerste orthopedisch chirurgquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.
Nee maar we kunnen wel een relletje beginnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:55 schreef NailQueen het volgende:
Is er hier nog ergens een relletje te volgen? Het is op kantoor veel te saai
TRANQUILOOOOO, TRANQUILOOOOOOquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar we kunnen wel een relletje beginnen natuurlijk.
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje staptquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
TRANQUILOOOOO, TRANQUILOOOOOO
DAT IS ONZE STYLOOOOO![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ach die liggen hier toch niet. En ik heb schoenen aan. Dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje stapt
* Troel schuift nog wat ongesorteerde lego die kant opquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje stapt
@Troel heeft de Lego al geregeld. En we wachten wel tot je thuiskomt en je schoenen uittrektquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach die liggen hier toch niet. En ik heb schoenen aan. Dus dat komt wel goed![]()
Ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Ik heb een maand terug meegemaakt dat het fout kan gaan. Het ziekenhuis waar ik standaard ben stuurt dossier door en het andere ziekenhuis doet er niks mee met een behandeling die ik nodig had.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |